Dlaczego

Data: 2012-03-14 16:09:26
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego
jadryś napisał:

Jest taka łatwość w zabieraniu biednym (np. zasiłki chorobowe) a nie ma w ogóle możliwości dobrania się do przywilejów tzw świętych krów?

Masz na myśli te sutannowe tłuste świnie, za które każesz mi zmawiać
zdrowaśki kilkadziesiąt wątków wcześniej?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-14 20:23:57
Autor: jadryś
Dlaczego
W dniu 2012-03-14 16:09, Grzegorz Z. pisze:
jadryś napisał:

[...]

To była tylko sugestia a nie nakaz. Aż się niedobrze robi widząc ten głos samotnego abc wołającego "na puszczy". Ja Go nie wspomogę bo nie znam zbyt dobrze słów modlitwy.

Data: 2012-03-14 12:26:32
Autor: Antenka
Dlaczego
On 14 Mar, 20:23, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:

> [...]

To była tylko sugestia a nie nakaz. Aż się niedobrze robi widząc ten
głos samotnego abc wołającego "na puszczy". Ja Go nie wspomogę bo nie

 Nauczę Cię : "Pójdź dziecię, ja cię uczyć każę".

Antenka

Data: 2012-03-14 22:19:52
Autor: jadryś
Dlaczego

jadryś napisał:
[...]

E tam, chyba za stary już jestem na takie nauki.:-\

Data: 2012-03-16 21:14:56
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego

jadryś napisał:

[...]

Czyli mam odmawiać zdrowaśki za święte świnie w sutannach.

Data: 2012-05-01 22:22:01
Autor: jadryś
Dlaczego
W dniu 2012-03-16 21:14, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Raczej o zbawienie dusz grzesznych ludzi.

Dlaczego