Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?

Data: 2015-07-15 21:01:04
Autor: abc
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-07-15 12:14:32
Autor: Marek
W dniu ¶roda, 15 lipca 2015 21:00:56 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

Jakos Niemcow nie przepedzilismy...

Data: 2015-07-15 20:34:15
Autor: Budzik
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
Użytkownik abc ab-cwp@wp.pl ...

Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

Jakie przemilczane?
Ledwo rano o 5 właczyłem radio i juz były informacje na ten temat.

Data: 2015-07-15 21:04:32
Autor: A. Filip
abc <ab-cwp@wp.pl> pisze:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

A dlaczego została przemilczana okrągła 300 rocznica "Polaków na Moskiewskim Kremlu"?

"Trzeba z żywymi naprzód iść / po życie sięgać nowe / a nie w uwiędłych laurów
liść z uporem stroić głowę".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Narzeczona dla mnie, wesele dla mojego ojca.  (PrzysĹ‚owie ormiaĹ„skie)

Data: 2015-07-15 21:14:13
Autor: abc
W dniu 2015-07-15 o 21:04, A. Filip pisze:
abc <ab-cwp@wp.pl> pisze:
[...]

Dzisiaj przypada rocznica bitwy pod Grunwaldem, 15 lipca 1410, jednej z największych bitew Średniowiecza.

Wynik bitwy miał istotny wpływ na ówczesne stosunki polityczne, ponieważ wyniósł dynastię jagiellońską do rangi najważniejszych w Europie

Więcej https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Grunwaldem

Data: 2015-07-15 12:29:53
Autor: Marek
W dniu ¶roda, 15 lipca 2015 21:14:43 UTC+2 użytkownik abc napisał:

> A dlaczego została przemilczana okr±gła 300 rocznica "Polaków na Moskiewskim Kremlu"?
>
> "Trzeba z żywymi naprzód i¶ć / po życie sięgać nowe / a nie w uwiędłych laurów
> li¶ć z uporem stroić głowę".

Dzisiaj przypada rocznica bitwy pod Grunwaldem, 15 lipca 1410, jednej z największych bitew ¦redniowiecza.

Wynik bitwy miał istotny wpływ na ówczesne stosunki polityczne, ponieważ wyniósł dynastię jagiellońsk± do rangi najważniejszych w Europie

W tamtych czasach, czasach glodu, wazne bylo, kto posiada najzyzniejsze ziemie.
Polska byla spichlerzem Europy.
Na tym wyrosly najbogatsze rody-wlascicieli ziemskich.
W miare rozwoju agrokultury, produkcja rolna rosla rowniez na ziemiach gorszej klasy.
Dzisiaj, produktywnosc rolna, nie jest zadnym atutem.

Data: 2015-07-15 22:32:03
Autor: Jacek
W dniu 2015-07-15 o 21:01, abc pisze:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!
Dziwisz się, jak większość mediów jest niemiecka? Nie chcą pamiętać, to nie piszą.
W Radiu Maryja podali:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/rocznica-wielkiej-wiktorii-oreza-polskiego/
Jacek

Data: 2015-07-16 20:21:57
Autor: Marek Czaplicki
Jacek pisze na pl.soc.polityka w środa, 15 lipca 2015 22:32:

W dniu 2015-07-15 o 21:01, abc pisze:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!
Dziwisz się, jak większość mediów jest niemiecka? Nie chcą pamiętać, to
nie piszÄ….
W Radiu Maryja podali:
http://www.radiomaryja.pl/informacje/rocznica-wielkiej-wiktorii-oreza-polskiego/
Jacek

Dziwne dosyć podejście Radia Maryja. Świętują zwycięstwo nad zakonem mającym Maryję w herbie? Zakon Szpitala Najświętszej Maryi Panny Domu Niemieckiego w Jerozolimie.

Data: 2015-07-17 21:01:12
Autor: abc
W dniu 2015-07-16 o 20:21, Marek Czaplicki pisze:

Dziwne dosyć podejście Radia Maryja. Świętują zwycięstwo nad zakonem mającym
Maryję w herbie? Zakon Szpitala Najświętszej Maryi Panny Domu Niemieckiego w
Jerozolimie.

PodejĹ›cie Radia Maryja jest sĹ‚uszne, Jak siÄ™ później okazaĹ‚o, LrzyĹĽaczy byli de facto niemieckimi  heretykami.

Data: 2015-07-17 21:05:36
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze na pl.soc.polityka w piÄ…tek, 17 lipca 2015 21:01:

[...]

Podejście Radia Maryja jest słuszne, Jak się później okazało, Lrzyżaczy
byli de facto niemieckimi  heretykami.

Kiedy się okazało?

Data: 2015-07-17 21:10:59
Autor: u2
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
W dniu 2015-07-17 o 21:05, Marek Czaplicki pisze:
Kiedy się okazało?

LOL 1226

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-18 10:01:39
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 17 Jul 2015 21:10:59 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-07-17 o 21:05, Marek Czaplicki pisze:
Kiedy się okazało?

LOL 1226

Tylko to potrafisz zasrany idioto?

Ivan Hoe

Data: 2015-07-15 23:13:16
Autor: Michał Szatański
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
W dniu ¶roda, 15 lipca 2015 21:00:56 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny

 Przemilczana w tv, rp.pl co¶ napisała.

Data: 2015-07-17 20:50:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 15.07.2015 o 21:01, abc pisze:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

A dlaczego przemilczano 916 rocznicę ostatecznego szturmu na Jerozolimę? ;)

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-07-17 21:00:21
Autor: u2
W dniu 2015-07-17 o 20:50, Andrzej Lawa pisze:
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

to się ciesz ława, co tobie przeszkadza radować ?:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-07-18 10:01:18
Autor: Ivan Hoe
Dnia Fri, 17 Jul 2015 21:00:21 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2015-07-17 o 20:50, Andrzej Lawa pisze:
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

to się ciesz ława, co tobie przeszkadza radować ?:))))))))

Przestań zasrywać forum swoimi "m±dro¶ciami" popierdzielony ¶wirze.

Ivan Hoe

Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?