Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?

Data: 2015-07-15 21:04:32
Autor: A. Filip
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
abc <ab-cwp@wp.pl> pisze:
Przecież to jeden z największych sukcesów polskiego oręża!

A dlaczego została przemilczana okrągła 300 rocznica "Polaków na Moskiewskim Kremlu"?

"Trzeba z żywymi naprzód iść / po życie sięgać nowe / a nie w uwiędłych laurów
liść z uporem stroić głowę".

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Narzeczona dla mnie, wesele dla mojego ojca.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2015-07-15 21:14:13
Autor: abc
W dniu 2015-07-15 o 21:04, A. Filip pisze:
abc <ab-cwp@wp.pl> pisze:
[...]

Dzisiaj przypada rocznica bitwy pod Grunwaldem, 15 lipca 1410, jednej z największych bitew Średniowiecza.

Wynik bitwy miał istotny wpływ na ówczesne stosunki polityczne, ponieważ wyniósł dynastię jagiellońską do rangi najważniejszych w Europie

Więcej https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_pod_Grunwaldem

--
Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2015-07-15 12:29:53
Autor: Marek
Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?
W dniu ¶roda, 15 lipca 2015 21:14:43 UTC+2 u¿ytkownik abc napisa³:

> A dlaczego zosta³a przemilczana okr±g³a 300 rocznica "Polaków na Moskiewskim Kremlu"?
>
> "Trzeba z ¿ywymi naprzód i¶æ / po ¿ycie siêgaæ nowe / a nie w uwiêd³ych laurów
> li¶æ z uporem stroiæ g³owê".

Dzisiaj przypada rocznica bitwy pod Grunwaldem, 15 lipca 1410, jednej z najwiêkszych bitew ¦redniowiecza.

Wynik bitwy mia³ istotny wp³yw na ówczesne stosunki polityczne, poniewa¿ wyniós³ dynastiê jagielloñsk± do rangi najwa¿niejszych w Europie

W tamtych czasach, czasach glodu, wazne bylo, kto posiada najzyzniejsze ziemie.
Polska byla spichlerzem Europy.
Na tym wyrosly najbogatsze rody-wlascicieli ziemskich.
W miare rozwoju agrokultury, produkcja rolna rosla rowniez na ziemiach gorszej klasy.
Dzisiaj, produktywnosc rolna, nie jest zadnym atutem.

Dlaczego 605 rocznica bitwy pod Grunwaldem jest przemilczana?