Dlaczego 90% odtwarzaczy blu-ray nie ma wyjscia analogowego na dzwiek przestrzenny?

Data: 2011-07-25 22:46:36
Autor: JK
Dlaczego 90% odtwarzaczy blu-ray nie ma wyjscia analogowego na dzwiek przestrzenny?
W dniu 2011-07-25 19:26, aaaa pisze:
Witam,
Dlaczego 90% odtwarzaczy blu-ray nie ma
wyjscia analogowego na dzwiek przestrzenny?

Tylko 90%? Ja sądziłem, że żaden nie ma. I nie mówię tylko o dźwięku przestrzennym. Nie widziałem odtwarzacza z wyjściami na głośniki.

Jak ktos nie chce sobie zagracac pokoju
gratami typu amplitunery to dla niego taki
odtwrzacz jest zupelnie nieprzydatny. Czy
koszt elektroniki do dekodowania dzwieku jest
az taki drogi, ze nie ma tych wyjsc w modelach
do 900 zl?

Mówią, że nie ma głupich pytań... ale chyba się mylą.

JK

Dlaczego 90% odtwarzaczy blu-ray nie ma wyjscia analogowego na dzwiek przestrzenny?