Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?

Data: 2009-07-01 10:56:52
Autor: Marek
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Z tych samych powodow, dla ktorych Salin nie chcial pomagac powstancom
w Warszawie: z powodow POLITYCZNYCH.

Juz dlugo przed wojna, utozsamiano Zydow z budzacym lek ,
rozprzestrzeniajacym sie komunizmem, potem takze z sowieckim
komunizmem.

Ponizej wklejam tekst napisany w latach 20tych przez uprawiajacego
wtedy dziennikarstwo Churchilla:

Chapter 61: Jews and Communism in the Soviet Union
Part Three: Winston Churchill on the Jewish Role in Communism
The preponderance of Jews in the inner sanctum of the Communist
revolution in Russia was in fact well known at the time that the
revolution took place: it is only in the post Second World War II era
that this fact has been suppressed. A good example of the contemporary
awareness of the Jewish nature of early Russian Communism can be found
in the writing of the young  Winston Churchill, later to become prime
minister of Great Britain, who, in 1920, was also working as
journalist.
In 1920, Churchill wrote a full page article for the Illustrated
Sunday Herald on 8 February 1920 detailing the Jewish involvement in
the revolution. Churchill discusses in this article the split between
Jews: some are Communists, he wrote, while others are Jewish
nationalists. Churchill favored the Jewish nationalists, (and of
course they indeed fall foul of the Jewish Communists, eventually
becoming bitter enemies) and he appealed to what he called "loyal
Jews" to ensure that the Communist Jews did not succeed. Churchill
went even further and blamed the Jews for "every subversive movement
during the Nineteenth Century", writing :
"This movement amongst the Jews (the Russian Revolution) is not new.
From the days of Spartacus Weishaupt to those of Karl Marx, and down
to Trotsky (Russia), Bela Kuhn (Hungary), Rosa Luxembourg (Germany)
and Emma Goldman (United States), this world wide conspiracy for the
overthrow of civilization and the reconstruction of society on the
basis of arrested development, of envious malevolence, and impossible
equality, has been steadily growing. It played, as a modern writer,
Mrs. Nesta Webster, has so ably shown, a definitely recognizable part
in the tragedy of the French Revolution. It has been the mainspring of
every subversive movement during the Nineteenth Century; and now at
last this band of extraordinary personalities has gripped the Russian
people by the hair of their heads and have become practically the
undisputed masters of that enormous empire. There is no need to
exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the
actual bringing about of the Russian Revolution by these international
and for the most part atheistic Jews. Moreover, the principal
inspiration and driving power comes from Jewish leaders." (ibid)
Churchill also pointedly accused Leon Trotsky (Bronstein) of wanting
to establish a "world wide Communistic state under Jewish domination"
in this article.

Zydzi wcale nie wypierali sie udzialu swoich pobratymcow w tworzeniu
ruchu komunistycznego, a nawet tym szantazowali inne grupy spoleczne:

http://picasaweb.google.com/lh/photo/NzuK2K2cUj4yW9j5h0mVyw?feat=directlink

Te atmosfere wykorzystywaly tez partie antagonistyczne w stosunku do
komunistow, podgrzewajac atmosfere poprzez wzbudzanie negatywnego
stosunku do komunistow - Zydow oraz wzbudzanie leku:

 http://picasaweb.google.com/lh/photo/rJBqv-BdTONyLeAD-0rBhQ?feat=directlink

Nic wiec dziwnego, ze wtedy , kiedy nazisci mordowali Zydow, nie
znalazl sie nikt, kto chcialby stanac po ich stronie.

Data: 2009-07-01 11:31:52
Autor: Tzva Adonai
On 1 Lip, 19:56, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Nic wiec dziwnego, ze wtedy , kiedy nazisci mordowali Zydow, nie
znalazl sie nikt, kto chcialby stanac po ich stronie.

Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi
piszącymi na tej grupie...

Data: 2009-07-01 12:07:56
Autor: Marek
On 1 Lip, 20:31, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi

Takie jest twoje zdanie, ale Churchill byl innego zdania.
Jednak Churchill zyl w tamtych czasach i na pewno mogl sobie lepiej
wyrobic zdanie na ten temat.
Poza tym, to od jego decyzji zalezalo, czy Alianci beda ratowac Zydow
- czy nie.
Jaki pech:  decyzja byla negatywna...

Ciekawy jestem, czy Zydzi potrafia wyciagnac z tego jakies wnioski ?

Data: 2009-07-01 21:21:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 12:07:56 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Ciekawy jestem, czy Zydzi potrafia wyciagnac z tego jakies wnioski ?

Wśród decydentów tamtej ery nie brakowało judejczyków, więc można by rzec,
że już dawno wyciągnęli wnioski. Zapytaj pana Cezarego, co sądzi o
prowieniencji Churchila.
Piotr

Data: 2009-07-01 12:26:57
Autor: Marek
On 1 Lip, 21:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Wśród decydentów tamtej ery nie brakowało judejczyków, więc można by rzec,
że już dawno wyciągnęli wnioski. Zapytaj pana Cezarego, co sądzi o

Zgadza sie, ale Churchill dzelil Zydow na nacjonalistow i komunistow.
Przypuszczalnie zakladal, ze Hitler morduje tych drugich i bylo mu to
obojetne.

Data: 2009-07-01 21:31:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 12:26:57 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Zgadza sie, ale Churchill dzelil Zydow na nacjonalistow i komunistow.
Przypuszczalnie zakladal, ze Hitler morduje tych drugich i bylo mu to
obojetne.

To całkiem możliwe, choć przypomina nieco nieuczciwą konkurencję, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-01 12:35:34
Autor: Marek
On 1 Lip, 21:31, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> obojetne.

To całkiem możliwe, choć przypomina nieco nieuczciwą konkurencję, he, he.

A widziales w polityce uczciwa ?
Poza tym, Zydzi sami , swiadomie sie podlozyli - sami sciagneli na
siebie ten los...napewno w duzej czesci.

Data: 2009-07-01 23:04:50
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:uh9uxkh7s93t.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

   rem

Data: 2009-07-01 23:34:58
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:04:50 +0200, googlarz napisał(a):

 mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

Tamtego nie znam, a pan, panie Cezary był uprzejmy napisać (wontek:
Potworna zbrodnia w Katyniu):

"JA do lorda Churchilla akurat o TO pretensji nie mam.
ON byl Anglikiem (choc pochodzenia zblizonego do
tego jego XIX.-wiecznego odpowiednika, legendarnego
Benia Disrealiego) i to interesy Anglii byly jego interesami,
a i Soso przeca tez nie palcem byl robiony."

Piotr

Data: 2009-07-02 00:34:45
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqy3q0xbr7dv.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:04:50 +0200, googlarz napisał(a):

 mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

Tamtego nie znam,

   mnie tym mniej.

   rem

Data: 2009-07-02 07:01:48
Autor: Piotr
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Dnia Thu, 2 Jul 2009 00:34:45 +0200, googlarz napisał(a):

mnie tym mniej.

Pytał pan, to odpowiadam. Nieuprzejmości nie są konieczne.
Piotr

Data: 2009-07-02 05:59:48
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Tamtego nie znam, a pan, panie Cezary był uprzejmy napisać (wontek:
Potworna zbrodnia w Katyniu):

"Panie Cezary".. Tępy hanys z polackim, szluchtenszajserskim menelem spijają
sobie z dziubków... ;}... Temat dyżurny - oczywiście Żydzi.. Zaraz do tej dojdą
wspominki rodzinne i przekomarzania, którego rodzina więcej Żydów zakapowała na
Gestapo...

Data: 2009-07-01 20:54:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi
piszącymi na tej grupie...

Nie kugluj, nie kugluj, cała wierchuszka komuny to Twoje plemię.

Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?