Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?

Data: 2009-07-01 11:31:52
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
On 1 Lip, 19:56, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Nic wiec dziwnego, ze wtedy , kiedy nazisci mordowali Zydow, nie
znalazl sie nikt, kto chcialby stanac po ich stronie.

Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi
piszącymi na tej grupie...

Data: 2009-07-01 12:07:56
Autor: Marek
On 1 Lip, 20:31, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi

Takie jest twoje zdanie, ale Churchill byl innego zdania.
Jednak Churchill zyl w tamtych czasach i na pewno mogl sobie lepiej
wyrobic zdanie na ten temat.
Poza tym, to od jego decyzji zalezalo, czy Alianci beda ratowac Zydow
- czy nie.
Jaki pech:  decyzja byla negatywna...

Ciekawy jestem, czy Zydzi potrafia wyciagnac z tego jakies wnioski ?

Data: 2009-07-01 21:21:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 12:07:56 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Ciekawy jestem, czy Zydzi potrafia wyciagnac z tego jakies wnioski ?

Wśród decydentów tamtej ery nie brakowało judejczyków, więc można by rzec,
że już dawno wyciągnęli wnioski. Zapytaj pana Cezarego, co sądzi o
prowieniencji Churchila.
Piotr

Data: 2009-07-01 12:26:57
Autor: Marek
On 1 Lip, 21:21, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Wśród decydentów tamtej ery nie brakowało judejczyków, więc można by rzec,
że już dawno wyciągnęli wnioski. Zapytaj pana Cezarego, co sądzi o

Zgadza sie, ale Churchill dzelil Zydow na nacjonalistow i komunistow.
Przypuszczalnie zakladal, ze Hitler morduje tych drugich i bylo mu to
obojetne.

Data: 2009-07-01 21:31:01
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 12:26:57 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

Zgadza sie, ale Churchill dzelil Zydow na nacjonalistow i komunistow.
Przypuszczalnie zakladal, ze Hitler morduje tych drugich i bylo mu to
obojetne.

To całkiem możliwe, choć przypomina nieco nieuczciwą konkurencję, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-01 12:35:34
Autor: Marek
On 1 Lip, 21:31, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> obojetne.

To całkiem możliwe, choć przypomina nieco nieuczciwą konkurencję, he, he.

A widziales w polityce uczciwa ?
Poza tym, Zydzi sami , swiadomie sie podlozyli - sami sciagneli na
siebie ten los...napewno w duzej czesci.

Data: 2009-07-01 23:04:50
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:uh9uxkh7s93t.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

   mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

   rem

Data: 2009-07-01 23:34:58
Autor: Piotr
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:04:50 +0200, googlarz napisał(a):

 mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

Tamtego nie znam, a pan, panie Cezary był uprzejmy napisać (wontek:
Potworna zbrodnia w Katyniu):

"JA do lorda Churchilla akurat o TO pretensji nie mam.
ON byl Anglikiem (choc pochodzenia zblizonego do
tego jego XIX.-wiecznego odpowiednika, legendarnego
Benia Disrealiego) i to interesy Anglii byly jego interesami,
a i Soso przeca tez nie palcem byl robiony."

Piotr

Data: 2009-07-02 00:34:45
Autor: googlarz

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lqy3q0xbr7dv.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 1 Jul 2009 23:04:50 +0200, googlarz napisał(a):

 mnie?  a dlaczego mnie??  a dlaczego nie moshe kohn???

Tamtego nie znam,

   mnie tym mniej.

   rem

Data: 2009-07-02 07:01:48
Autor: Piotr
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Dnia Thu, 2 Jul 2009 00:34:45 +0200, googlarz napisał(a):

mnie tym mniej.

Pytał pan, to odpowiadam. Nieuprzejmości nie są konieczne.
Piotr

Data: 2009-07-02 05:59:48
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Tamtego nie znam, a pan, panie Cezary był uprzejmy napisać (wontek:
Potworna zbrodnia w Katyniu):

"Panie Cezary".. Tępy hanys z polackim, szluchtenszajserskim menelem spijają
sobie z dziubków... ;}... Temat dyżurny - oczywiście Żydzi.. Zaraz do tej dojdą
wspominki rodzinne i przekomarzania, którego rodzina więcej Żydów zakapowała na
Gestapo...

Data: 2009-07-01 20:54:38
Autor: Jerzy Tabortowski
Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?
Utożsamianie Żydów z komunistami ma mniej więcej taki sam sens, jak
utożsamianie Polaków z tęskniącymi za Peerelem inwalidami umysłowymi
piszącymi na tej grupie...

Nie kugluj, nie kugluj, cała wierchuszka komuny to Twoje plemię.

Dlaczego Alianci nie chcieli ratowac Zydow ?