Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?

Data: 2015-02-23 11:55:16
Autor: Marek
Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?
Przeciez moglby zrobic film o zamordowaniu Sikorskiego , albo o tym, ze Angole nie chca udostepnic swoich archiwow o tym, jak wywiad NSZ dostarczal im dane niezbedne do celowych bombardowan.
Nie chca przyznac, jaki wklad maja Polacy w sukcesy aliantow.

Pawlikowski wybral temat pod upodobania Zydów amerykanskich, dla ktorych sranie w polskie gniazdo jest miodem na ich serce.

Data: 2015-02-23 13:01:13
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 20:55:17 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
[...]

Mistrzostwo ¶wiata w tej dziedzinie polega na tym że filmy kręci się pod zapotrzebowanie społeczne. Było zapotrzebowanie to nakręcił i zarobi. I o to chodzi. Reszta to gówno, z wyj±tkiem moczu.

Data: 2015-02-23 13:08:18
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:01:14 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Mistrzostwo ¶wiata w tej dziedzinie polega na tym że filmy kręci się pod zapotrzebowanie społeczne. Było zapotrzebowanie to nakręcił i zarobi. I o to chodzi. Reszta to gówno, z wyj±tkiem moczu.

Dlatego ty kablowales, bo dla ciebie nie istnieje nic, poza twoim interesem..

Data: 2015-02-23 13:12:59
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:08:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Dlatego ty kablowales, bo dla ciebie nie istnieje nic, poza twoim interesem.

Oczywi¶cie że dla mnie nie istnieje nic poza moim interesem. Jak masz kaprys to w razie wojny możesz sobie umierać za Komorowskiego, Tuska, Milera itd. Ja od razu bym dał się znaturalizować.

Data: 2015-02-23 13:28:03
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:12:59 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Oczywi¶cie że dla mnie nie istnieje nic poza moim interesem. Jak masz kaprys to w razie wojny możesz sobie umierać za Komorowskiego, Tuska, Milera itd. Ja od razu bym dał się znaturalizować.

To sie kiedys nazywala V-KOLUMNA.
Takie sukinsyny dzialaly na szkode kraju i szkoda, ze nie bylo zaocznego wyroku , zeby ich od razu likwidowac.

Data: 2015-02-23 21:26:44
Autor: u2
Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?
W dniu 2015-02-23 o 20:55, Marek pisze:
Pawlikowski wybral temat pod upodobania ZydĂłw amerykanskich, dla ktorych sranie w polskie gniazdo jest miodem na ich serce.

„Paweł Pawlikowski, który do Oksfordu przyjechał z Polski jako młody chłopak, a Wolińską poznał, studiując w latach 80. u jej męża, prof. Brusa. Państwo Brusowie podejmowali go podwieczorkami”. Wsieci.pl Pudrowanie bestii.

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-02-23 21:27:29
Autor: u2

http://naszeblogi.pl/52945-gnida