Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?

Data: 2015-02-23 13:01:13
Autor: kogutek444
Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 20:55:17 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
Przeciez moglby zrobic film o zamordowaniu Sikorskiego , albo o tym, ze Angole nie chca udostepnic swoich archiwow o tym, jak wywiad NSZ dostarczal im dane niezbedne do celowych bombardowan.
Nie chca przyznac, jaki wklad maja Polacy w sukcesy aliantow.

Pawlikowski wybral temat pod upodobania Zydów amerykanskich, dla ktorych sranie w polskie gniazdo jest miodem na ich serce.

Mistrzostwo świata w tej dziedzinie polega na tym że filmy kręci się pod zapotrzebowanie społeczne. Było zapotrzebowanie to nakręcił i zarobi. I o to chodzi. Reszta to gówno, z wyjątkiem moczu.

Data: 2015-02-23 13:08:18
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:01:14 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:
> [...]

Mistrzostwo świata w tej dziedzinie polega na tym że filmy kręci się pod zapotrzebowanie społeczne. Było zapotrzebowanie to nakręcił i zarobi. I o to chodzi. Reszta to gówno, z wyjątkiem moczu.

Dlatego ty kablowales, bo dla ciebie nie istnieje nic, poza twoim interesem..

Data: 2015-02-23 13:12:59
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:08:18 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

Dlatego ty kablowales, bo dla ciebie nie istnieje nic, poza twoim interesem.

Oczywiście że dla mnie nie istnieje nic poza moim interesem. Jak masz kaprys to w razie wojny możesz sobie umierać za Komorowskiego, Tuska, Milera itd. Ja od razu bym dał się znaturalizować.

Data: 2015-02-23 13:28:03
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 22:12:59 UTC+1 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Oczywiście że dla mnie nie istnieje nic poza moim interesem. Jak masz kaprys to w razie wojny możesz sobie umierać za Komorowskiego, Tuska, Milera itd. Ja od razu bym dał się znaturalizować.

To sie kiedys nazywala V-KOLUMNA.
Takie sukinsyny dzialaly na szkode kraju i szkoda, ze nie bylo zaocznego wyroku , zeby ich od razu likwidowac.

Dlaczego Angol Pawlikowski robi filmy o Polsce ?