Dlaczego Azor martwi się o moją płeć?

Data: 2010-04-23 18:07:41
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego Azor martwi się o moją płeć?
Odpowiada na pięć moich postów, choć równocześnie twierdzi, że czytanie ich powoduje u niego uscisk w odbycie. Odkąd mam wpisane "Eulalia Browarek" bardzo zaniepokoil się, że może jednak jestem kobietą, a nie mężczyzna. Azor mnie chyba woli jako mężczyzne, niż jako kobietę ;))))))) Razem daje to pewną spójną wizję jego osobowosci ;)

Zennon

Data: 2010-04-23 20:37:00
Autor: awe
Dlaczego Azor martwi się o moją płeć?
Strasznie zajmujacy jestes. Nawet cie nie czytam
awe

Data: 2010-04-23 18:33:32
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqsp0f$ec0$1news.onet.pl...
Strasznie zajmujacy jestes. Nawet cie nie czytam
awe

Ja też Cie nie czytam i nie odpowiadam na Twoje maile. Nic, a nic ;)))))

Zennon

Data: 2010-04-23 20:46:04
Autor: mkarwan
Dlaczego Azor martwi się o moją płeć?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqsnld$bi4$1tioat.net...
Zennon

Patrz co znalazłem
http://lukas131.wrzuta.pl/obraz/0BZOLhXqlho/zenon
http://b62.grono.net/28/76/gallery-74674005-500x500.jpg
http://www.miastopisarzy.pl/poem,9472.html

Data: 2010-04-23 21:17:21
Autor: rAzor
Dlaczego Azor martwi się o moją pł eć?
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Odpowiada na pięć moich postów,

Pytam, dlaczego posługuje się pan zeńskim imienim. Nie uzyskałem odpowiedzi. :-(

Data: 2010-04-23 19:22:38
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqsrnj$m3v$2news.onet.pl...
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
Odpowiada na pięć moich postów,

Pytam, dlaczego posługuje się pan zeńskim imienim. Nie uzyskałem odpowiedzi. :-(

Jak tylko opowie Pan o swoim sciskaniu w odbycie przy czytaniu moich postów.

Zennon

Data: 2010-04-23 21:29:25
Autor: rAzor
[...]

Są żałosne. Nadal nie uzyskałem odpowiedzi, dlaczego podpisuje się pani męskim imieniem i dlaczego "panią" interesują czyjeś niedomagania odbytnicze. :-(

Data: 2010-04-23 19:36:02
Autor: Eulalia Browarek
[...]

To Pan pierwszy ogłosił wszem i wobec rewelacje na temat swojej odbytnicy. Może podświadomie, może nie, ale jest to sygnał, którego nie można nie dostrzec i nie wolno zlekceważyć. Proszę rozwinąć temat, może coś poradzimy.

Zennon

Data: 2010-04-23 21:46:08
Autor: mkarwan

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqss1t$ckh$1tioat.net...
Odpowiada na pięć moich postów,

Pytam, dlaczego posługuje się pan zeńskim imienim. Nie uzyskałem
odpowiedzi. :-(

Jak tylko opowie Pan o swoim sciskaniu w odbycie przy czytaniu moich postów.

http://www.belle.art.pl/podles/zycko/przekazy.html

Dlaczego Azor martwi się o moją płeć?