Dlaczego 'Bolek'?

Data: 2013-10-22 15:35:23
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?
Dlaczego niektórzy ludzie tak wytykają Lechowi Wałęsie jego współpracę z SB? Przecież sam Prymas Tysiąclecia modlił się za Polske Ludową i za ludową władzę! To prosty elektryk miał nie pomagać organom tej władzy?
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-22 18:02:04
Autor: Trybun
Dlaczego 'Bolek'?
W dniu 2013-10-22 15:35, Towarzysz Gnój pisze:
[...]

Dobrze że chociaż zauważyłeś że tyklo "niektórzy" jak dla mnie to jedyny pozytyw w tym facecie to jego praca dla służb pilnujących porządku w PRLu.

Poziom wiedzy i odpowiedzialności "prostego" elektryka jest większy 100 jakichś Prymasów.

Data: 2013-10-22 19:04:19
Autor: boukun
Dlaczego 'Bolek'?
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l467sg$93s$2node1.news.atman.pl...
[...]

Zbrodniarz, który dbał tylko o interesy SBeków, UBeków i ich rodzin i dla nich napadł na Polskę i potem ją sprzedał...

boukun

Data: 2013-10-22 22:29:43
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l46c48$dog$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Zbrodniarz, który dbał tylko o interesy SBeków, UBeków i ich rodzin i dla nich
| napadł na Polskę i potem ją sprzedał...

Wytłumaczcie no towarzyszu boukun: Jak można sprzedać ciastko i miec ciastko?
gru.pl

Data: 2013-10-22 13:52:25
Autor: leming.show
Dlaczego 'Bolek'?
użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

Wytlumaczcie no towarzyszu boukun: Jak moznana sprzedac ciastko i miec ciastko?

gru.pl

Tu masz opisany sposob jak to zrobic, najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, ze sie da!!!!!!!!!!!!!!!!

http://pantarhei.type.pl/1607/glupie-goje-aj-aj-mozna-z-nimi-robic-interes/

Umiesz tak?

Data: 2013-10-22 23:40:29
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:1a7b55e3-4697-46ec-b891-1fd9b367c068googlegroups.com...
[...]

Nu, tak... Mieli ciastko i - gdzie to ciastko?
Buuuu-ha-ha!

Data: 2013-10-23 12:58:35
Autor: Lord Donald
Dlaczego 'Bolek'?
No tak jak się sprzedaje nie swoje

Data: 2013-10-23 16:35:34
Autor: Trybun
Dlaczego 'Bolek'?
W dniu 2013-10-22 19:04, boukun pisze:

Zbrodniarz, który dbał tylko o interesy SBeków, UBeków i ich rodzin i dla nich napadł na Polskę i potem ją sprzedał...

boukun

Owszem - sprzedał wam, w dobrej wierze... Gdyby wiedział co w tak krótkim czasie zrobicie z tym krajem, to z pewnoscią kilka razy zastanowiłby sie przed wchodzeniem w układy z solidarnymi.

Data: 2013-10-23 19:40:42
Autor: boukun
Dlaczego 'Bolek'?
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l48n8r$ghn$1node2.news.atman.pl...
[...]

No patrzcie go, teraz przygłupa będzie rżnął... Już po spacyfikowaniu narodu polskiego, przejmował zbrodniarz majątek narodowy Polaków i uwłaszczał na nim UBeckie ścierwo...

boukun

Data: 2013-10-23 21:41:41
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Owszem - sprzedał wam, w dobrej wierze... Gdyby wiedział co w tak
| krótkim czasie zrobicie z tym krajem, to z pewnoscią kilka razy

Uważacie Trybunie, że nasz generał nie wiedział co robi? Towarzysz Kiszczak też nie wiedział, kto z jego ludźmi współpracował? (a jeszcze przed chwilą mówiliście, że Wałęsa to swój chłop)
gru.pl

Data: 2013-10-22 22:28:09
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

| Dobrze że chociaż zauważyłeś że tyklo "niektórzy" jak dla mnie to jedyny
| pozytyw w tym facecie to jego praca dla służb pilnujących porządku w PRLu.

A widzicie towarzyszu Trybun? A w 80 to chcieliście go pałować! :-))

| Poziom wiedzy i odpowiedzialności "prostego" elektryka jest większy 100
| jakichś Prymasów.

Tu nie jesteście sprawiedliwi towarzyszu Trybun. Bo gdyby Prymas Tysiąclecia nie błogosławił  Władzy Ludowej, to wicie... Ten Wałęsa mógłby się ociągać ze współpracą. Albo mógłby się z tego spowiadać jakiemuś Jankowskiemu...   A tak widzicie - władza od Boga, to i sumienie czyste.
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-10-23 16:42:35
Autor: Trybun
Dlaczego 'Bolek'?
W dniu 2013-10-22 22:28, Towarzysz Gnój pisze:
> [...]
| pozytyw w tym facecie to jego praca dla służb pilnujących porządku w PRLu.

A widzicie towarzyszu Trybun? A w 80 to chcieliście go pałować! :-))

Wtedy mało kto wiedział że on nasz, swój chłop.

> [...]

współpracą. Albo mógłby się z tego spowiadać jakiemuś Jankowskiemu...   A tak
widzicie - władza od Boga, to i sumienie czyste.

Nawet Prymas zdawał sobie że nie ma na świecie nic lepszego niż ziemia dla chłopów i fabryki dla robotników. Tylko ktoś o wybitnie złej woli może twierdzić inaczej.

Data: 2013-10-23 21:39:22
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

SB?

| > |
| > |

| Wtedy mało kto wiedział że on nasz, swój chłop.

no przecie nosił te Matkę Boską w klapie... Królową Polski Ludowej!

Data: 2013-10-22 18:12:48
Autor: Mark Woydak
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:l45uvk$vc6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kaczyńscy i im podobni "patrioci" nie mogą ścierpieć, że prosty robol dostał Nobla, a np. takiego Jarosława nikt nawet nie chciał internować.

MW

Data: 2013-10-22 18:58:41
Autor: dante
Dlaczego 'Bolek'?
Dnia Tue, 22 Oct 2013 18:12:48 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Prosty robol dostał Nobla od soviet'ów.

Data: 2013-10-22 19:30:43
Autor: Mark Woydak
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik "dante" <dante@gmail.com> napisał w wiadomości news:l46aru$ilg$1speranza.aioe.org...
[...]

A tak konkretnie to od kogo?

MW

Data: 2013-10-23 09:35:26
Autor: dante
Dlaczego 'Bolek'?
Dnia Tue, 22 Oct 2013 19:30:43 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Od ruskich... koziołku.

--
Я знаю, что когда уйду от вас, придут свирепые волки и не пощадят стада.
Даже среди вас появятся люди, извращающие правду ради того, чтобы верующие

Data: 2013-10-22 19:03:15
Autor: boukun
Dlaczego 'Bolek'?
[...]

Wszyscy jesteśmy PERLczykami, PRLu nie da się wymazać, on trwa nadal...

boukun

Data: 2013-10-22 22:33:39
Autor: Towarzysz Gnój
Dlaczego 'Bolek'?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:l46c28$djo$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości
| >

| Wszyscy jesteśmy PERLczykami, PRLu nie da się wymazać, on trwa nadal...

A jak myślicie towarzyszu boukun, pocośmy wprowadzali stan wojenny? Zwiazek Radziecki rozpadł się ćwierć wieku temu, a my cały czas mamy stan wojenny !
    Buuuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

Data: 2013-10-23 10:00:57
Autor: dante
Dlaczego 'Bolek'?
Dnia Tue, 22 Oct 2013 22:33:39 +0200, Towarzysz Gnój napisał(a):

> [...]
|>

| Wszyscy jesteśmy PERLczykami, PRLu nie da się wymazać, on trwa nadal...

A jak myślicie towarzyszu boukun, pocośmy wprowadzali stan wojenny?

Bo Twój Wojtek robił do portek.

Zwiazek Radziecki rozpadł się ćwierć wieku temu, a my cały czas mamy stan wojenny !
Buuuuuu-ha-ha-ha!
gru.pl

A Ty jesteś głównodowodzący.

Ale zaraz przyjdzie siostra i da zatrzyk.