Dlaczego Bosh powinien podpisac z Rockets

Data: 2010-05-04 03:48:44
Autor: sooobi
Dlaczego Bosh powinien podpisac z Rockets
Data: 2010-05-04 05:44:14
Autor: Leszczur
Dlaczego Bosh powinien podpisac z Rockets
On 4 Maj, 12:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
http://www.red94.net/houston-rockets-chris-bosh-6/1214/

Taaaaaak. A co miałby robic przez tych 45 spotkań które Yao
opuści? ;-)
Bosh idzie do Bulls i kropka :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 06:02:14
Autor: sooobi
On 4 Maj, 14:44, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
On 4 Maj, 12:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

>http://www.red94.net/houston-rockets-chris-bosh-6/1214/

Taaaaaak. A co miałby robic przez tych 45 spotkań które Yao
opuści? ;-)

Szalec, a jak Yao wroci to schowac sie za jego plecami i przejsc 1
runde play off:)

Bosh idzie do Bulls i kropka :

Tiaa majac obwodzie Denga i Rose'a a pod koszem Noaha ktorego zasieg
rzuty wynosi mniej niz dlugosc jego buta. W takim ukladzie w kazdej
akcji metr od Bosha zawsze znajdowaloby sie co najmniej 3 obroncow:)

Data: 2010-05-04 06:06:02
Autor: Leszczur
On 4 Maj, 15:02, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

rzuty wynosi mniej niz dlugosc jego buta. W takim ukladzie w kazdej
akcji metr od Bosha zawsze znajdowaloby sie co najmniej 3 obroncow:)

Luzik. Bulls spokojnie sprzedadzą Denga. Do Pistons. Za Gordona. I
będzie po krzyku ;-)
W każdym razie wolę Bosha w Bulls niż Dywana czy Amare.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Byłem zaskoczony jak dobrze Artest krył Durnia. Myslałem, że
Durant zje go na śniadanie już pierwszym krokiem.

Data: 2010-05-04 06:16:26
Autor: sooobi
Dlaczego Bosh powinien podpisac z Rockets
P.S. Byłem zaskoczony jak dobrze Artest krył Durnia. Myslałem, że
Durant zje go na śniadanie już pierwszym krokiem.

Ja tez bylem w szoku. Artest meczyl Durnia non stop, kto wie czy gdyby
Lakers nie zostawili Arize to teraz nie byloby ich juz w play offach.
Zaskakujace jest to jak blisko Thunder byli wygranych kiedy Durant
rzucal cegle za cegla w szostym meczu. Artest sprawil ze Durant zaczal
oddawac rzuty nie z tych pozycji z ktorych chcial (dogodnych) tylko z
tych pozycji z ktorych udalo mu sie dojsc do pilki i wyjsc w góre. Ron
Ron spisal sie na szostke z plusem, podobalo mi sie takze z jakim
spokojem przyjmowal faule ktore gwizdali mu sedziowie, wlasnie przez
ten spokoj sedziowie pozwalali mu fizycznie meczyc Duranta bo gdyby
zaczelo sie kwestionowanie ich gwizdkow to kolejne dostalby bardzo
szybko.
Jak Artest wykona podobna pracę na Ginobilim/J-Richu i w finale na
LeBronie to okaze sie ze Lakers zrobili najlepszy ruch ze wszystkich
druzyn w calym offseason zamieniajac Arize na Artesta.

ps: Kogo kryl Artest w G1 z Jazz?

Data: 2010-05-04 16:00:18
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-05-04 15:06, Leszczur pisze:

P.S. Byłem zaskoczony jak dobrze Artest krył Durnia. Myslałem, że
Durant zje go na śniadanie już pierwszym krokiem.

Jak się ma OffRtg 95 (dla porównania: niedościgniony Didier
Ilunga-Mbenga ma 97), to lepiej być _rewelacyjnym_ obrońcą.

pzdr

TRad

PS Gasol wymiata - OffRtg 123, DefRtg 101. Dla porównania: niejaki
LeBron James 125/101.

Dlaczego Bosh powinien podpisac z Rockets