Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci

Data: 2014-10-26 12:12:56
Autor: leszek.mirek.80
Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci
Natrafilem w necie na ciekawe porownanie cen:

http://dacia-duster.audik.eu/2014/02/uzywany-duster-trzyma-cene/

Zakladac ze nowy, przyzwoicie wyposaozny duster, po rabacie to okolo 62 tysiecy zlotych, no to mamy po 4 latach zaledwie 36% utraty wartosci a nominalnie jedynie 460 zl miesiecznie. To chyba extra? Zna ktos drugie takie auto?

P.S.
Sprawdzilem ceny na allegro i mniej wiecej sie zgadza!

Data: 2014-10-26 20:37:56
Autor: Ajgul
Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci

Uzytkownik <leszek.mirek.80@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4b7b5fd1-5827-46d5-b875-5e51ae228f81googlegroups.com...
[...]

to ta? http://skroc.pl/09d2b

Ajgul

Data: 2014-10-26 20:44:59
Autor: AL
On 2014-10-26 20:12, leszek.mirek.80@gmail.com wrote:
[...]

porównanie nie trzyma się kupy.
A SX4 roczne jest nawet droĹźsze niĹź nowe ;)

Artykul jedynie pokazuje, że Ford Focus najbardziej traci na wartości.
DOdatkowo nieprawdą jest, że po 3 latach auto jest warte 50% ceny zakupu - mi się to nie sprawdza w żadnym dotychczasowym aucie (wychodzi mi, że 50% to auto 4-5cio letnie).

Data: 2014-10-27 08:23:44
Autor: dddddddd
W dniu 2014-10-26 20:44, AL pisze:
DOdatkowo nieprawdą jest, że po 3 latach auto jest warte 50% ceny zakupu
- mi się to nie sprawdza w żadnym dotychczasowym aucie (wychodzi mi, że
50% to auto 4-5cio letnie).

a mi się sprawdziło - 3-latka kupiłem za 50% ceny, 5-latka sprzedałem za niecałe 30% wartości nowego

Łukasz

Data: 2014-10-27 09:43:52
Autor: radekp@konto.pl
Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci
Mon, 27 Oct 2014 08:23:44 +0100, w <m2krtp$op0$1@dont-email.me>, dddddddd
<fejk@email.com> napisał(-a):

> [...]
> 50% to auto 4-5cio letnie).

a mi się sprawdziło - 3-latka kupiłem za 50% ceny, 5-latka sprzedałem za niecałe 30% wartości nowego

Zależy jaki 3-latek i jaki 5-latek.
Auta w stanie grubo poniżej przeciętnego tak chodzą.

Data: 2014-10-27 14:02:14
Autor: dddddddd
<fejk@email.com> napisał(-a):

[...]

mowa o octavii II 2.0TDI - kupiłem 3-letnią za 34000zł, stan dobry, przebieg 180.000km. Sprzedałem 5-letnią z przebiegiem 280.000km w dobrym stanie za 20.000zł - ale ja nie lubię się bujać ze sprzedażą pół roku i za dodatkowe 1000zł czekać tyle na kupca, nie skręcam też licznika żeby dostać 2000zł więcej.
Nowe takie auto - na pewno ponad 70.000zł (ksenony, climatronic, tempomat itp.)

Łukasz

Data: 2014-10-27 18:35:54
Autor: anacron
W dniu 27.10.2014 o 14:02, dddddddd pisze:
ale ja nie lubię się bujać ze sprzedażą pół roku i za dodatkowe 1000zł

Oooo, czyli nie jestem jedyny "normalny". Dobrze wiedzieć.

--
anacron

Data: 2014-10-26 22:05:03
Autor: Cavallino
Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci

Uzytkownik <leszek.mirek.80@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4b7b5fd1-5827-46d5-b875-5e51ae228f81@googlegroups.com...
Natrafilem w necie na ciekawe porownanie cen:

http://dacia-duster.audik.eu/2014/02/uzywany-duster-trzyma-cene/

Zakladac ze nowy, przyzwoicie wyposaozny duster, po rabacie to okolo 62 tysiecy zlotych,

Co znaczy przyzwoicie?
Jak dla mnie jedyna przyzwoita wersja to byl najbogatszy Prestige, a i tak jest slabo wyposazony, w porównaniu do konkurencji (fakt, jeszcze drozszej).

[...]

A nie chcesz rocznego kupic?

Data: 2014-10-27 06:46:15
Autor: adam
W dniu 2014-10-26 20:12, leszek.mirek.80@gmail.com pisze:
[...]

Witam,
Tak wygladaja ceny wieszkosci uzywanych samochodow. To ze jakies tam statystyki staraja sie nam wmowic ze 3 latek to 50% to pewnie lobby importerow uzywany, zeby nie kupowac nowych aut.
50% traca jedynie bardzo drogie auta, ale popularne to 50% osiagaja dopiero po 5 latach. Oczywiscie jak popatrzysz na allegro, bo znajdziesz sporo szrotow za 50% w wieku 3 lat. Ale chyba nie o szrotach tutaj rozmawiamy.
Pozdrawiam
Adam

Dlaczego Dacia Duster tak malo traci na wartosci