Dlaczego Deron może zostać w Nets

Data: 2012-07-01 20:02:07
Autor: Tomasz Radko
Dlaczego Deron może zostać w Nets
===========
And if Nets general manager Billy King can land a star like Atlanta
shooting guard Joe Johnson to pair with Williams, as Yahoo! reported he
was attempting to do Saturday night, that would certainly help matters
and seal the Brooklyn deal
===========

Nigdy nie miałem przesadnie pzoytywnego zdanie o inteligencji koszykarzy
czy dziennikarzy sportowych, ale Ĺźeby aĹź tak?

Data: 2012-07-02 01:20:02
Autor: Leszczur
On 1 Lip, 20:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]
==========>
Nigdy nie miałem przesadnie pzoytywnego zdanie o inteligencji koszykarzy
czy dziennikarzy sportowych, ale żeby aż tak?

Jesli Hawks nie skorzystaja z tej okazji to powinni wyleciec z NBA.

Data: 2012-07-02 10:24:32
Autor: s
[...]

Co lepsze, kolejne newsy zdaja sie potwierdzac taka ewentualnosc.
Jaja jak berety.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 01:43:12
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 10:24, s <s...@wp.pl> wrote:

> Jesli Hawks nie skorzystaja z tej okazji to powinni wyleciec z NBA.

Co lepsze, kolejne newsy zdaja sie potwierdzac taka ewentualnosc.
Jaja jak berety.

A Niets budują winnera. Nie wiadomo jeszcze w której kategorii, ale
40M/4 dla GWalla ORAZ 88M/4 za JJ'a jakąś nagrodę musi im przynieść.

Data: 2012-07-02 10:44:43
Autor: s
[...]

Ten GWall jeszcze ok.
Ale JJ to jakies jaja.
Przeca Howard sie pali, by do nich isc i pewnie najpozniej za rok tam trafi. To po co sobie blokowac cap space?? Bo chyba nie po to, by potem zaoferowac JJa Orlandom??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 13:04:49
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 10:43, Leszczur pisze:
On 2 Lip, 10:24, s <s...@wp.pl> wrote:
[...]

Obstawiałbym GMotY. Zatrzymać Williamsa i Wallace'a, ściągnąć All Stara
SG - trifectum.

Data: 2012-07-02 02:09:16
Autor: Leszczur
[...]

A co w tym takiego strasznego? Deron chce dwóch rzeczy: pieniędzy i
szans na wygranie. Ale głównie pieniędzy.
A tu Niets podpisują GWalla, mowia, ze chcą JJ'a a na dodatek Dwight
znowu poprosił o zmianę adresu.

Data: 2012-07-02 11:11:57
Autor: s
[...]

Wlasnie ten JJ jakos mi sie gryzie z Dwightem.
Chyba, ze chlopaki dogadaja sie na obnizki pensji, ale w takich okolicznosciach to juz jakies jaja by byly. JJ musialby im potem obiady fundowac :D

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 02:19:13
Autor: sooobi
On 2 Lip, 11:11, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]
> znowu poprosił o zmianę adresu.

Wlasnie ten JJ jakos mi sie gryzie z Dwightem.

Rozni ich to ze JJ juz umie grac post up i to skutecznie a Dwight
dopiero sie tego uczy i to w dodatku strasznie opornie

Data: 2012-07-02 02:50:33
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 11:11, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]
> znowu poprosił o zmianę adresu.

Wlasnie ten JJ jakos mi sie gryzie z Dwightem.

Ale Niets na razie muszą znaleźć sposób na zatrzymanie Derona. Czemu
przy pomocy JJ'a a nie Josha Smitha? Po pierwsze JJ'a łatwiej wyrwać
przez koszmarny kontrakt. A po drugie jesli Deron jednak odejdzie, to
przynajmniej bedzie w składzie obwodowiec, ktorego mozna sprzedawać
Dwightowi jako franchise playera.
W miedzyczasie podpisuja extrension z Lopezem i w najgorszym razie
startują z JJ'em, Gwallem, Lopezem i prawdopodobnie Humpem, a w
najlepszym z Deronem, JJ'em, GWallem i Dwightem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 12:16:20
Autor: s
[...]

No git, niech bedzie, ze Dwight to tlumok w ciemie bity i nie zrozumie, ze JJ w Nets to odejmowanie przez dodawanie...

Ale cztery takie kontrakty to z zalozenia petla na szyje. Heat sie schowaja ze swoimi problemami, tu bedzie znacznie ciekawiej.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 03:36:54
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 12:16, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Ale cztery takie kontrakty to z zalozenia petla na szyje. Heat sie
schowaja ze swoimi problemami, tu bedzie znacznie ciekawiej.

Toż ja nie zamierzam bronic takiej koncepcji. Ba - na razie nawet nie
mamy pewnosci, ze tak wlasnie wygladaja plany Niets.
A czy JJ to odejmowanie przez dodawanie? Nie mam pewnosci. Moze
kupowanie przepłaconych gwiazd to jedyny sposob w jaki Nets sa w
stanie pozyskac wartosciowych zawodnikow? Moze licza, ze gdy Deron JJ
i Dwight beda w skladzie to weterani zaczna podpisuwac za minimum?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 12:48:43
Autor: s
[...]

W Cleveland i Toronto tez probowali tej taktyki. Co prawda nie w celu kupienia nowych franchise players, a w celu pozostawienia starych (tutaj temat Derona jest adekwatny). Ba, w Orlando zasadniczo tez tego probowali.

Wszyscy oni przeplacali bolkow bo wierzyli, ze w ten sposob stworza pozory mocnego teamu i skusza taka wizja gwiazdy do pozostania.

Co do JJa... Ja bym osobiscie nie bral jego kontraktu tylko zaproponowal za chwile maksa komus typu Harden. I gleboko wierze, ze bylaby to atrakcyjna koncepcja zarowno dla Dwighta/Derona, jak i dla samego Hardena.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 04:32:09
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 12:48, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

temat Derona jest adekwatny). Ba, w Orlando zasadniczo tez tego probowali..

Boston też próbował i się udało. Ludzie są z natury optymistami..
Wiesz - to tak jak w naszej dyskusji z wiLQ'iem na temat przyszłości i
potencjału Ayona - magia scenariusza optymistycznego.

Wszyscy oni przeplacali bolkow bo wierzyli, ze w ten sposob stworza
pozory mocnego teamu i skusza taka wizja gwiazdy do pozostania.

Nets i tak muszą spełnić ligowe minimum płacowe. JJ tylko im  w tym
pomaga.

Co do JJa... Ja bym osobiscie nie bral jego kontraktu tylko zaproponowal
za chwile maksa komus typu Harden. I gleboko wierze, ze bylaby to
atrakcyjna koncepcja zarowno dla Dwighta/Derona, jak i dla samego Hardena..

Taaa. Tylko w przeciwienstwie do Hardena - JJ'a da się sciągnąć.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 15:26:52
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Boston też próbował i się udało. Ludzie są z natury optymistami..
Wiesz - to tak jak w naszej dyskusji z wiLQ'iem na temat przyszłości i
potencjału Ayona - magia scenariusza optymistycznego.

Co jest optymistycznego w scenariuszu "daj mu wiecej minut bo jest
szansa, ze to co ugral w malej probce ugra tez w duzej"???

> Wszyscy oni przeplacali bolkow bo wierzyli, ze w ten sposob stworza
> pozory mocnego teamu i skusza taka wizja gwiazdy do pozostania.

Nets i tak muszą spełnić ligowe minimum płacowe.

ROTFL. Patrzac jak wydaja pieniadze to jest ich najmniejsze zmartwienie.

Ba! Wyobrazam sobie jak inni GMowie w lidze wisza na telefonie z Kingiem
i przekonuja go dlaczego ich kiepski kontrakt pasuje do jego koncepcji
;-)
 --
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-02 06:33:38
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 16:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Co jest optymistycznego w scenariuszu "daj mu wiecej minut bo jest
szansa, ze to co ugral w malej probce ugra tez w duzej"???

No to właśnie jest optymistyczny wariant - że jakiś bolek będzie w
stanie utrzymać efektywność przy zwiększonym obciążeniu.

> Nets i tak muszą spełnić ligowe minimum płacowe.

ROTFL. Patrzac jak wydaja pieniadze to jest ich najmniejsze zmartwienie.

Zapewne Ruski dał im prikaz: "chce mieć druzyne, chce mieć PR, chce
zeby bylo glosno o nas w mediach - kasa jest sprawa bez znaczenia".

Ba! Wyobrazam sobie jak inni GMowie w lidze wisza na telefonie z Kingiem
i przekonuja go dlaczego ich kiepski kontrakt pasuje do jego koncepcji ;-)

I King na pewno wysłucha każdej oferty i oceni ją przez pryzmat "czy
dzięki temu bedziemy mogli przedluzyc Derona ORAZ sciagnac Dwighta" -
tak jak to najwyraźniej robi w przypadku JJ'a.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 16:02:50
Autor: wiLQ
> [...]

No to właśnie jest optymistyczny wariant - że jakiś bolek będzie w
stanie utrzymać efektywność przy zwiększonym obciążeniu.

Nie, optymistyczny wariant to, ze ktos sie nagle poprawi i zacznie grac
lepiej... ;-P

Zapewne Ruski dał im prikaz: "chce mieć druzyne, chce mieć PR, chce
zeby bylo glosno o nas w mediach - kasa jest sprawa bez znaczenia".

To na pewno tylko dlaczego dal ten prikaz Kingowi co to jest ekspertem
od zawalania payrollu przecietniakami ;-)

> [...]

dzięki temu bedziemy mogli przedluzyc Derona ORAZ sciagnac Dwighta" -
tak jak to najwyraźniej robi w przypadku JJ'a.

Najpierw niech sciagnie Dwighta, a nie rzuca sie po nastepne klocki.
Ciagle nie wiem jak mialaby wygladac ta oferta, Brooks, Lopez, Humphries
i picki???

Data: 2012-07-02 07:13:03
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 17:02, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> stanie utrzymać efektywność przy zwiększonym obciążeniu.

Nie, optymistyczny wariant to, ze ktos sie nagle poprawi i zacznie grac

Ten wariant to czyste szaleństwo ;-)

> [...]

To na pewno tylko dlaczego dal ten prikaz Kingowi co to jest ekspertem
od zawalania payrollu przecietniakami ;-)

A to mnie proszę nie pytać. Ja bym Kingowi nie dał nawet swojego psa
wyprowadzać.

> [...]
> tak jak to najwyraźniej robi w przypadku JJ'a.

Najpierw niech sciagnie Dwighta, a nie rzuca sie po nastepne klocki.

Nie da rady. Nowe umowy mozna podpisać dopiero 11 lipca, wiec najpierw
trzeba dogadać Derona i ewentualnie kupić JJ'a. Dopiero potem mozna
przedluzyć Lopeza i pchnąć w trejdzie za Dwighta.

Ciagle nie wiem jak mialaby wygladac ta oferta, Brooks, Lopez, Humphries i picki???

Wydaje mi się, że na Humphriesa jest zablokowana część miejsca pod sc,
więc żeby przeprowadzić te karkołomną żonglerkę Nets chyba muszą zrzec
się praw do niego. Ale moze i nie (nie chce mi się grzebać w FAQ'u
Coona).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 21:29:09
Autor: wiLQ
> [...]

> od zawalania payrollu przecietniakami ;-)

A to mnie proszę nie pytać. Ja bym Kingowi nie dał nawet swojego psa

Ja bym dal, moze wrocilby z kontraktem na 5 baniek ;-)

> [...]

trzeba dogadać Derona i ewentualnie kupić JJ'a. Dopiero potem mozna
przedluzyć Lopeza i pchnąć w trejdzie za Dwighta.

Ale dogadac sie z Magic moga przed 11...

> Ciagle nie wiem jak mialaby wygladac ta oferta, Brooks, Lopez, Humphries i picki???

Wydaje mi się, że na Humphriesa jest zablokowana część miejsca pod sc,

Mniejsza o to, Magic by na to poszli? Nie wolalbys tej paczki od Rakiet?

Data: 2012-07-02 23:43:52
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 22:29, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]
> przedluzyć Lopeza i pchnąć w trejdzie za Dwighta.

Ale dogadac sie z Magic moga przed 11...

Możliwe, że niepewność odnośnie wysokości kontraktu Lopeza stanowi
przeszkodę.

> Wydaje mi się, że na Humphriesa jest zablokowana część miejsca pod sc,

Mniejsza o to, Magic by na to poszli? Nie wolalbys tej paczki od Rakiet?

W sensie Lowry+Scola? Wcale nie jestem przekonany, ze to dużo lepsza
oferta.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 13:32:01
Autor: wiLQ
> [...]

> Ale dogadac sie z Magic moga przed 11...

Możliwe, że niepewność odnośnie wysokości kontraktu Lopeza stanowi

To z agentem tez juz moga negocjowac... i dyskutowac z Magic do jakiej
kwoty ich interesuje...

> Mniejsza o to, Magic by na to poszli? Nie wolalbys tej paczki od Rakiet?

W sensie Lowry+Scola? Wcale nie jestem przekonany, ze to dużo lepsza
oferta.

Eee, Lowy i Scola to za malo, oddawaliby wiecej mlodziakow i mogliby
przyjac na klate wiecej kontraktow. Wg mnie pole do negocjacji z Rockets
jest duzo lepsze niz z Nets, ktorzy wlasciwie maja tylko 1 mozliwa
paczke... i nie jest ona szczegolnie atrakcyjna.

Data: 2012-07-02 12:20:12
Autor: lorak
W dniu 2012-07-02 11:09, Leszczur pisze:
[...]

i jeszcze AK podobno dogadany.

Data: 2012-07-02 13:05:45
Autor: Tomasz Radko
[...]

To, że ściągnięcia JJ _zmniejsza_ szansę wygranej.

Data: 2012-07-02 04:29:32
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 13:05, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> A co w tym takiego strasznego? Deron chce dwóch rzeczy: pieniędzy i
> szans na wygranie. Ale głównie pieniędzy.

To, że ściągnięcia JJ _zmniejsza_ szansę wygranej.

Taaak? To jakie szanse mają Nets w tej chwili? Nawet z Deronem.
Wolałbym, zebysmy najpierw ustalili jakis punkt odniesienia zanim
zaczniemy teoretyzować.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 13:49:47
Autor: s
[...]

Gdyby zalozyc, ze maja na stanie Dwighta i Derona plus kase do wydania = staja sie jednym z atrakcyjniejszych pracodawcow dla trzeciej lokomotywy. Rzucilem Hardenem, ale pewnie wybor bedzie wiekszy.
W kazdym razie na pewno trafia lepiej.

Ale doceniam gotowosc do wcielenia sie w role adwokata diabla :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 04:58:12
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 13:49, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]

Gdyby zalozyc, ze maja na stanie Dwighta i Derona plus kase do wydania > staja sie jednym z atrakcyjniejszych pracodawcow dla trzeciej lokomotywy.

A która to lokomotywa ma status FA i mozna ja zatrudnic z marszu?

Rzucilem Hardenem, ale pewnie wybor bedzie wiekszy.
W kazdym razie na pewno trafia lepiej.

No to dawaj - lecimy po nazwiskach. Biore tylko FA.
Ray Allen? Nash? A.Jamison? Kidd, Terry, West? Dragic? Camby? N.Young?
Murphy, Sessions? Turiaf? Ilyasova? Beasley? Kaman? nelson? Hawes?
Landry? Felton? Hickson? Diaw? CJ Miles? Jacys inni?

Ale doceniam gotowosc do wcielenia sie w role adwokata diabla :-)

Krytykowac jest najlatwiej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 14:05:15
Autor: s
[...]

Po pierwsze primo - nie zawezalbym do tegorocznych FAs.
Ostatecznie Dwight tez moze przyjsc dopiero za rok.

A jezeli juz sie upierac przy tegorocznych - wolalbym Ilyasove za okolice 10M niz JJa za 20.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 05:41:52
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 14:05, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Po pierwsze primo - nie zawezalbym do tegorocznych FAs.
Ostatecznie Dwight tez moze przyjsc dopiero za rok.

Albo za dwa lata, albo za 3, lub więcej.
Wydaje mi sie, ze w Nets istnieje potrzeba zaistnienia juz od
pierwszego sezonu na Brooklynie.
Wszak chodzi o walkę o lokalnego fana, ktorego trzeba odbić Knicks.
Zatem oferta dla kibica musi być z dużym pierdnięciem i równie dużymi
nazwiskami.

A jezeli juz sie upierac przy tegorocznych - wolalbym Ilyasove za
okolice 10M niz JJa za 20.

Mozliwe, ze Ilyasova który w CY zagrał 25 dobrych spotkań za 10M$
byłby lepszym pomysłem. Ale przecież w NYC liczą się nazwiska, a kasa
jest sprawą drugorzędną. Pod tym względem JJ jest lepszym pomysłem niż
jakiś Turek.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 14:54:02
Autor: s
W dniu 2012-07-02 14:41, Leszczur pisze:
On 2 Lip, 14:05, s<s...@wp.pl>  wrote:
[...]

Aaaa, jezeli w NYC idzie o pierdniecie, to ja przepraszam!

Myslalem, ze po wyczynach Thomasa w Nowym Jorku powtarzaja za Łazuką z "Chłopaki nie płaczą", że nie lubią puszczać brzydkich bąków, ale skoro nie - to ja tam się nie wtrącam :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 06:36:10
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 14:54, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]
> nazwiskami.

Aaaa, jezeli w NYC idzie o pierdniecie, to ja przepraszam!

Na pewno o to chodzi. Gdy chcesz walczyć o fanów, którzy do druzyny
podchodzą z religijnym niemal namaszczeniem to musi być bardzo duże
pierdnięcie.

Myslalem, ze po wyczynach Thomasa w Nowym Jorku powtarzaja za Łazuką z
"Chłopaki nie płaczą", że nie lubią puszczać brzydkich bąków, ale skoro
nie - to ja tam się nie wtrącam :-)

Oj tam - okazuje sie, ze kupujac Eda Kurę też można wywalczyć
mistrzostwo.
A w swoim czasie to był jeden z najbrzydszych bąków w historii Homo
sapiens.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 16:01:23
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 15:36, Leszczur pisze:

[...]

Gdyby im chodziło lii jedynie o bardzo duże pierdnięcie, wychodziłbyś w
pierwszej piątce Nets.

Data: 2012-07-02 07:29:34
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 16:01, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]
> pierdnięcie.

Gdyby im chodziło lii jedynie o bardzo duże pierdnięcie, wychodziłbyś w

No Albercik - Ty to umiesz prawić wręcz ogłuszające komplementy.
Z taką słodyczą lejącą się ust - nieomal graniczące z cudem wydają się
Twoje szanse na przekazanie genów kolejnym pokoleniom.
Ale nie poddawaj się - idzie Ci coraz lepiej. Po prostu za mało masz
praktyki wśród realnych ludzi.

Twój nieustająco oddany przyjaciel,

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 17:06:25
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 16:29, Leszczur pisze:
[...]

Nie słódź, nie słódź, tylko się przyznaj, ile proponowali i czemu ich
odpaliłeś.

Data: 2012-07-02 08:20:10
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 17:06, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> No Albercik - Ty to umiesz prawić wręcz ogłuszające komplementy..

Nie słódź, nie słódź, tylko się przyznaj, ile proponowali i czemu ich
odpaliłeś.

Za mniej niż 10 baniek to mi się nawet nie chce sięgać po długopis.
Młody już nie jestem, więc moze poczekam do marca aż będą kompletować
roster na playoffs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 17:22:45
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 17:20, Leszczur pisze:
[...]

Tylko $10M Ci dawali? Mi proponowali maxa, ale odpowiedziałem, że brydż
ciekawszy.

Data: 2012-07-02 08:37:11
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 17:22, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]
> roster na playoffs.

Tylko $10M Ci dawali? Mi proponowali maxa, ale odpowiedziałem, że brydż

Nawet nie chcę pytać jakiego pierdnięcia wymaga max...

Data: 2012-07-02 20:45:32
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 17:37, Leszczur pisze:
[...]

Pokrywa miesięczne zapotrzebowanie USA na metan.

Data: 2012-07-02 13:49:50
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 13:29, Leszczur pisze:

[...]

Teraz mają niewielką. Ale ściągnięcie Johnsona zaklajstruje im roster na
amen - w efekcie szansę zmniejszając.

W tej chwili mają payroll $17M. Dodać $20M Williamsa (tak naprawdę nieco
mniej, ale nie chce mi się babrać z procentami, wziąłem średnią). Dodać
$10M Wallace'a. Razem $47M. Dodać $20M Johnsona - $67M i żegnaj, Howardzie.

Po tych operacjach Nets są na cztery sezony wyłączeni z walki o FA z
wyższej półki - a rdzeń złożony z Williamsa, Wallace'a i Johnsona nie
wystarczy, aby stworzyć pretendenta. Więcej: jeden Williams będzie miał
wartość w transferze, a bez Williamsa są w szambie.

Data: 2012-07-02 05:11:38
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 13:49, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> [...]

$10M Wallace'a. Razem $47M. Dodać $20M Johnsona - $67M i żegnaj, Howardzie.

Zbytnio to upraszczasz. Przecież Hawks chcą kupić JJ'a za większość
tego co teraz mają zakontraktowane.
Efektywnie deal: JJ za Morrowa, Petro, Farmara i Williamsa zwiększa
ich payroll nie o 20M$ tylko o około 5M$.
A na dodatek jeszcze należy pamiętać, że Nets mają Lopeza do
przedłużenia oraz Brooksa za grosze. I prawdopodobnie Brooks jest
wyłączony z dealu za JJ'a, zeby dołożyć go do Lopeza i za to kupić
Howarda.

[...]

Bez extension dla Williamsa - deal z JJ'em podobno nie zostanie
klepnięty.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 14:31:35
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

W trejdzie za JJa oddaliby przeciez jakies kontrakty, wiec to by
wygladalo Deron 20, Gerald 10, JJ 20 i pare rookie kontraktow.

Wg mnie wazniejszym problemem sa priorytety - najpierw niech sciagna
Dwighta, a potem moze podumaja nad JJem, a nie odwrotnie!
Bo sie okaze, ze nagle nie maja co oddac za Dwighta i klops.

Data: 2012-07-02 07:33:35
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 15:31, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Dwighta, a potem moze podumaja nad JJem, a nie odwrotnie!
Bo sie okaze, ze nagle nie maja co oddac za Dwighta i klops.

Zakładam, ze oferta z Morrowa i pozostałych leszczy już nie raz poszła
do Orlando i spotkala się z głośnym śmiechem.
Ot kontrakt Dwighta nie jest toksyczny, a Magic chcą talentu, a nie
tylko pozbycia się niewygodnej umowy.
JJ musi iść przed Dwightem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 17:03:52
Autor: wiLQ
> [...]

Zakładam, ze oferta z Morrowa i pozostałych leszczy już nie raz poszła
do Orlando i spotkala się z głośnym śmiechem.

Ale jakies ~18 baniek musi isc w druga strone! Albo i wiecej bo i Turek
pewnie bedzie zamieszany, wiec wypelniacze kontraktowi tez beda
potrzebni.

Ot kontrakt Dwighta nie jest toksyczny, a Magic chcą talentu, a nie
tylko pozbycia się niewygodnej umowy.
JJ musi iść przed Dwightem.

Wg mnie nie bo to grozi scenariuszem, ze zostana z JJem bez Dwighta.

Co wiecej, Dwight nie potrzebuje zadnego przekonywania, on juz chce
dolaczyc do Nets. Deron pewnie tez nie bedzie potrzebowal wiecej do
extension niz "klepnelismy wymiane za Dwighta". To po co tracic czas na
JJa, ktory bedzie dostepny i jutro i za miesiac?

Data: 2012-07-02 08:33:31
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 18:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Ale jakies ~18 baniek musi isc w druga strone! Albo i wiecej bo i Turek
pewnie bedzie zamieszany, wiec wypelniacze kontraktowi tez beda

Ależ skąd! Póki są poniżej sc to może iść tylko pick drugorundowy. Ale
raczej Nets wolą kupić Dwighta przez s'n't Lopeza.

> Ot kontrakt Dwighta nie jest toksyczny, a Magic chcą talentu, a nie
> tylko pozbycia się niewygodnej umowy.
> JJ musi iść przed Dwightem.

Wg mnie nie bo to grozi scenariuszem, ze zostana z JJem bez Dwighta.

Toż Howard chce na Bruklin!

[...]

Bo Nets czują że kupno JJ'a moze miec wplyw na chęć Derona do
podpisania cyrografu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 21:26:07
Autor: wiLQ
> [...]

Ależ skąd! Póki są poniżej sc to może iść tylko pick drugorundowy. Ale
raczej Nets wolą kupić Dwighta przez s'n't Lopeza.

Chwila, pisalismy o sytuacji, ze najpierw sciagaja JJa, a potem sie
martwia o Dwighta [co mi sie nie podoba] - majac zaklepanego Derona, JJa
i Geralda nie mogliby sobie przyjac na klate Dwighta bez payrollu w
druga strone.

> [...]
> JJa, ktory bedzie dostepny i jutro i za miesiac?

Bo Nets czują że kupno JJ'a moze miec wplyw na chęć Derona do

Matko jedyna! Czuja?!??!?!?!?! Czyli moga go sciagnac, a Deron "nie,
dziekuje"?!?!?!?!? To bylby dopiero czarny scenariusz... ;-)

Data: 2012-07-02 13:20:54
Autor: Leszczur
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 22:26:07 UTC+2 użytkownik wiLQ napisał:
> [...]

martwia o Dwighta [co mi sie nie podoba] - majac zaklepanego Derona, JJa
i Geralda nie mogliby sobie przyjac na klate Dwighta bez payrollu w

Nom. I ten payroll to Brooks oraz to co zmaczują na Lopezie. Przeciez dowolny scenariusz z Dwightem zaklada Lopeza zmieniajacego barwy klubowe.
> [...]

Matko jedyna! Czuja?!??!?!?!?! Czyli moga go sciagnac, a Deron "nie,
dziekuje"?!?!?!?!? To bylby dopiero czarny scenariusz... ;-)

Nie. To bedzie wygladalo (czy wlasnie wyglada bo spotykaja sie wlasnie w tej chwili):
Deron - jak wiesz mamy szanse na kupno Dwighta, mamy juz Geralda, a jest szansa ze bedziemy mieli JJ'a. Ale Johnsona kupimy tylko jesli przekona cie to doi pozostania z nami.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 13:30:02
Autor: wiLQ
> [...]

Deron - jak wiesz mamy szanse na kupno Dwighta, mamy juz Geralda, a jest
szansa ze bedziemy mieli JJ'a. Ale Johnsona kupimy tylko jesli przekona

Trejd za JJa przeszedl bez extension Derona... takze um... SUICIDE ALERT!!

Data: 2012-07-02 17:08:06
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 18:03, wiLQ pisze:
[...]

Albowiem? Nets są poniżej sc. Teoretycznie mogliby wziąć Howarda nie
oddając ani centa (pomijam sensownośc z punktu widzenia Magic).

Właśnie.

Data: 2012-07-02 21:23:52
Autor: wiLQ
Dlaczego Deron może zostać w Nets

oddając ani centa (pomijam sensownośc z punktu widzenia Magic).

Nie po tym gdyby juz sciagneli JJa i przedluzyli Derona... bo wlasnie o
takim scenariuszu tu byla mowa.

Data: 2012-07-02 21:42:32
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 22:23, wiLQ pisze:
[...]

Zależy, ile oddadzą za Johnsona.

Data: 2012-07-02 23:45:05
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 21:42, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> Nie po tym gdyby juz sciagneli JJa i przedluzyli Derona... bo wlasnie o
> takim scenariuszu tu byla mowa.

Zależy, ile oddadzą za Johnsona.

"Tylko" 5M$ pod sc w stosunku do tego co mają dziś. To dużo?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-02 14:26:54
Autor: wiLQ
[...]

All-star!

Moze trudno przekonac miliardera, ze nieprzytomne wyrzucanie kasy na
problemy jako strategie juz widzielismy z marnym skutkiem? I to
ironicznie w tym samym miescie, wiec nawet po tej plotce widac, ze
przygoda Nets nie skonczy sie dobrze.

Data: 2012-07-03 08:13:09
Autor: s
W dniu 2012-07-01 20:02, Tomasz Radko pisze:
===========
[...]

No i wychodzi na to, ze koncepcja jest juz w zaawansowanym stadium.

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 23:47:48
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 08:13, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie
wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Przecież sciagneli MoWilla.

Data: 2012-07-03 08:54:44
Autor: s
Dlaczego Deron może zostać w Nets

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie
wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Przecież sciagneli MoWilla.

Aaa, racja...

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki ale mona to juz chyba uznac za sygnal, ze Jazz zasmakowali w playoffs :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-03 00:08:23
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 08:54, s <s...@wp.pl> wrote:

> Przecież sciagneli MoWilla.

Aaa, racja...

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki
ale mona to juz chyba uznac za sygnal, ze Jazz zasmakowali w playoffs :-)

Moryc w Clippers grał głównie na SG, więc może Jazz jednak pouszą się
o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 09:19:11
Autor: s
[...]

Gral na SG nieco z koniecznosci, ale zakladam, ze Jazz potrzebuja go na PG przede wszystkim.
Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie slot SF.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-03 01:24:33
Autor: sooobi
Dlaczego Deron może zostać w Nets
Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie
slot SF.

Hayward bedzie bencherem nie zaprzatajcie sobie nim glowy!

Data: 2012-07-03 01:31:40
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 09:19, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]

Gral na SG nieco z koniecznosci, ale zakladam, ze Jazz potrzebuja go na PG przede wszystkim.

Na dzisiaj na pewno tak, bo oddali Harrisa, a Calderon póki co jest w
Raptors. Ale Williams nawet w Cavs sporo siedział na SG, więc ja bym
go na razie nie wykluczał.

Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie slot SF.

Hayward dwa razy dłużej grał na niskim skrzydle niż SG. Akurat
pozyskanie Marvina może równie dobrze oznaczać wzmocnienie ławki niż
zmiany w S5. Zobaczymy co wymyślą z CJ Milesem i przede wszystkim czy
pchną któregoś z wysokich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 13:24:21
Autor: wiLQ
Dlaczego Deron może zostać w Nets
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

może Jazz jednak pouszą się o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Serio? Znowu? Przyznaj sie kiedy zostales jego agentem ;-))

Data: 2012-07-03 05:52:12
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 14:24, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> może Jazz jednak pouszą się o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Serio? Znowu? Przyznaj sie kiedy zostales jego agentem ;-))

No lubie dziada i nie jest to tajemnicą.

Data: 2012-07-03 13:27:01
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki

A z drugiej strony... alez Hawks sie pieknie rozladowali w jedno
popoludnie. Dwa kiepskie kontrakty oddali i jak to dobrze rozegraja
spokojnie moga sie poprawic takze na boisku. Brawa dla nowego GMa.
Przynajmniej dopoki nie rzuci 50 baniek na Lou Williamsa ;-)

Data: 2012-07-03 13:49:54
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-03 14:27, wiLQ pisze:
[...]

To samo pomyślałem. Ferry już zarobił na GMotY.

Data: 2012-07-03 12:41:48
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-03 08:13, s pisze:
[...]

Przecież Mo Williamsa ściągnęli.