Dlaczego Deron może zostać w Nets

Data: 2012-07-03 08:13:09
Autor: s
Dlaczego Deron może zostać w Nets
W dniu 2012-07-01 20:02, Tomasz Radko pisze:
===========
And if Nets general manager Billy King can land a star like Atlanta
shooting guard Joe Johnson to pair with Williams, as Yahoo! reported he
was attempting to do Saturday night, that would certainly help matters
and seal the Brooklyn deal
===========

Nigdy nie miałem przesadnie pzoytywnego zdanie o inteligencji koszykarzy
czy dziennikarzy sportowych, ale ĹĽeby aĹĽ tak?

No i wychodzi na to, ze koncepcja jest juz w zaawansowanym stadium.

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 23:47:48
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 08:13, s <s...@wp.pl> wrote:
> [...]

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie
wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Przecież sciagneli MoWilla.

Data: 2012-07-03 08:54:44
Autor: s
Dlaczego Deron może zostać w Nets

Co ciekawe, Jazz pozbywaja sie Harrisa. Nie to, zebym jakos specjalnie
wen wierzyl, ale musza najwyrazniej miec pomysl na nastepce PG. Calderon?

Przecież sciagneli MoWilla.

Aaa, racja...

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki ale mona to juz chyba uznac za sygnal, ze Jazz zasmakowali w playoffs :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-03 00:08:23
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 08:54, s <s...@wp.pl> wrote:

> Przecież sciagneli MoWilla.

Aaa, racja...

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki
ale mona to juz chyba uznac za sygnal, ze Jazz zasmakowali w playoffs :-)

Moryc w Clippers grał głównie na SG, więc może Jazz jednak pousz± się
o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 09:19:11
Autor: s
[...]

Gral na SG nieco z koniecznosci, ale zakladam, ze Jazz potrzebuja go na PG przede wszystkim.
Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie slot SF.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-03 01:24:33
Autor: sooobi
Dlaczego Deron może zostać w Nets
Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie
slot SF.

Hayward bedzie bencherem nie zaprzatajcie sobie nim glowy!

Data: 2012-07-03 01:31:40
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 09:19, s <s...@wp.pl> wrote:

> [...]

Gral na SG nieco z koniecznosci, ale zakladam, ze Jazz potrzebuja go na PG przede wszystkim.

Na dzisiaj na pewno tak, bo oddali Harrisa, a Calderon póki co jest w
Raptors. Ale Williams nawet w Cavs sporo siedział na SG, więc ja bym
go na razie nie wykluczał.

Na SG pewnie beda rozwijac Haywarda, zwlaszcza odkad przytkali sobie slot SF.

Hayward dwa razy dłużej grał na niskim skrzydle niż SG. Akurat
pozyskanie Marvina może równie dobrze oznaczać wzmocnienie ławki niż
zmiany w S5. Zobaczymy co wymy¶l± z CJ Milesem i przede wszystkim czy
pchn± którego¶ z wysokich.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2012-07-03 13:24:21
Autor: wiLQ
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

może Jazz jednak pousz± się o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Serio? Znowu? Przyznaj sie kiedy zostales jego agentem ;-))

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-07-03 05:52:12
Autor: Leszczur
On 3 Lip, 14:24, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> może Jazz jednak pousz± się o Calderona? Zwlaszcza jesli przejęliby go przez waivers.

Serio? Znowu? Przyznaj sie kiedy zostales jego agentem ;-))

No lubie dziada i nie jest to tajemnic±.

Data: 2012-07-03 13:27:01
Autor: wiLQ
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Troche to z cyklu "zamienil stryjek", plus kontrakt Williamsa nielekki

A z drugiej strony... alez Hawks sie pieknie rozladowali w jedno
popoludnie. Dwa kiepskie kontrakty oddali i jak to dobrze rozegraja
spokojnie moga sie poprawic takze na boisku. Brawa dla nowego GMa.
Przynajmniej dopoki nie rzuci 50 baniek na Lou Williamsa ;-)

Data: 2012-07-03 13:49:54
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-03 14:27, wiLQ pisze:
[...]

To samo pomy¶lałem. Ferry już zarobił na GMotY.

Data: 2012-07-03 12:41:48
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-03 08:13, s pisze:
[...]

Przecież Mo Williamsa ściągnęli.