Dlaczego Deron może zostać w Nets

Data: 2012-07-02 01:20:02
Autor: Leszczur
Dlaczego Deron może zostać w Nets
On 1 Lip, 20:02, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
==========> And if Nets general manager Billy King can land a star like Atlanta
shooting guard Joe Johnson to pair with Williams, as Yahoo! reported he
was attempting to do Saturday night, that would certainly help matters
and seal the Brooklyn deal
==========>
Nigdy nie miałem przesadnie pzoytywnego zdanie o inteligencji koszykarzy
czy dziennikarzy sportowych, ale żeby aż tak?

Jesli Hawks nie skorzystaja z tej okazji to powinni wyleciec z NBA.

Data: 2012-07-02 10:24:32
Autor: s
[...]

Co lepsze, kolejne newsy zdaja sie potwierdzac taka ewentualnosc.
Jaja jak berety.

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 01:43:12
Autor: Leszczur
On 2 Lip, 10:24, s <s...@wp.pl> wrote:

> Jesli Hawks nie skorzystaja z tej okazji to powinni wyleciec z NBA.

Co lepsze, kolejne newsy zdaja sie potwierdzac taka ewentualnosc.
Jaja jak berety.

A Niets budują winnera. Nie wiadomo jeszcze w której kategorii, ale
40M/4 dla GWalla ORAZ 88M/4 za JJ'a jakąś nagrodę musi im przynieść.

Data: 2012-07-02 10:44:43
Autor: s
[...]

Ten GWall jeszcze ok.
Ale JJ to jakies jaja.
Przeca Howard sie pali, by do nich isc i pewnie najpozniej za rok tam trafi. To po co sobie blokowac cap space?? Bo chyba nie po to, by potem zaoferowac JJa Orlandom??

Pozdr
Slawek

Data: 2012-07-02 13:04:49
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2012-07-02 10:43, Leszczur pisze:
On 2 Lip, 10:24, s <s...@wp.pl> wrote:
[...]

Obstawiałbym GMotY. Zatrzymać Williamsa i Wallace'a, ściągnąć All Stara
SG - trifectum.

Dlaczego Deron może zostać w Nets