Dlaczego Dubieniecki chce najac zyda adwokata ? .

Data: 2011-02-20 16:06:22
Autor: cyc
Dlaczego Dubieniecki chce najac zyda adwokata ? .
Nie rozumiem przyczyn dla ktorych Dubieniecki ,ktry zaczal bawic sie w polityke , chce najac dla wyjasniania smolenskiej katastrofy , amerykanskiego zyda ? .
Wczoraj , czy dzien wczesniej publicznie oglosil , ze najlepszym rozwiazaniem dla polskich wladz w sprawie katastrofy byloby wynajecie amerykansko - zydowskiej kancelarii prawnej z podaniem nazwiska konkretnego adwokata . Jakis Icek Blunbeumajer , czy inny Blumsztajn , no w kazdym razie z wyraznie zydowskim nazwiskiem i imieniem .
Wczoraj byla o tym mowa w TV i zaproszeni goscie , tudziez [rowadzacy redaktor rowniez nie mogli sie nadziwic takiemu zachowaniu Dubienieckiego .
Czy jest tu moze ktos , kto sensownie wyjasnie ten problem i odpowie na pytania , dlaczego zyd , dlaczego amerykanski a nie polski , dlaczego wogole zyd i dlaczego adwokat tak jakby malo bylo w Polsce sledczych lepiej znajacych sie na swojej robocie niz dowolny adwokat .
O co mu chcodzi , temu Dubienieckiemu bo ze zglupial do konca nie chce sie wierzyc .

cyc

Data: 2011-02-20 10:55:08
Autor: Bruner
Dlaczego Dubieniecki chce najac zyda adwokata ? .
krag ekspertow od aerodynamiki i sztucznej mgly nadal powieksza sie,

w kocnu dojdzie do masowej euforii.

Data: 2011-02-20 17:07:46
Autor: bolek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ijralh$s7n$1news.onet.pl...
[...]

Przecież jego małżonka też pieprzy bez sensu.
Chyba chcą namieszać w pustych łbach mocherów.

bolek

Data: 2011-02-21 12:03:36
Autor: Tomek
[...]

Uważasz, że próby wyjaśnienia przyczyn kastastrofy, w której zginęli jego teściowie, to polityka?
Chłopie, to ja też jestem politykiem - miałem stłuczkę i w sądzie dochodziłem jej przyczyn...
Tomek

Data: 2011-02-21 12:24:56
Autor: bolek

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d624692$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ale międzynarodowego cyrku z tego nie zrobiłeś.
Nie miałeś takiego teścia.

bolek

Data: 2011-02-21 13:57:00
Autor: Tomek

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d624b88$0$2455$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Cyrk był tylko międzywojewódzki :-)
Tomek

Data: 2011-02-21 14:22:59
Autor: bolek

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d626125$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Żydowsko-amerykańsko-picowski.

Dlaczego Dubieniecki chce najac zyda adwokata ? .