Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]

Data: 2009-08-22 11:42:47
Autor: woohoo
Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]
Jestem w TT od jakichś trzech miesięcy.
Do dzisiaj Era zdążyła zdenerwować mnie dwukrotnie.
Dziś zrobiła to po raz trzeci, bo do końca przeczytałem SMS-a:
"/Era: Za 2 dni stracisz mozliwosc wykonywania polaczen i wysylania SMS-ow.
Aby nadal dzwonic, UZUPELNIJ KONTO."

Tymczasem ja nie mam problemów ani ze wzrokiem, ani ze słuchem.
W związku z tym mam dwa pytania:
1. Czy w Play również uznaje się prewencyjnie klientów za dzieciaki, na które trzeba krzyknąć, żeby cokolwiek do nich dotarło?
2. Jakiego czasu przenoszenia numeru na linii TT-- >Play powinienem się spodziewać (salon w Krakowie lub Nowym Sączu).

Z góry dzięki za info.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-08-22 12:05:38
Autor: Piotr M
woohoo pisze:

[...]

Trza by kupić starter i go nie doładowywać, albo po doładowaniu czekać rok..

2. Jakiego czasu przenoszenia numeru na linii TT-- >Play powinienem się spodziewać (salon w Krakowie lub Nowym Sączu).

Z TT przeniosłem 2 numery, za każdym razem ok 36-48h i wszytko hula. Pewnie by było na drugi dzień, tyle że zlecałem zawsze wieczorem ok 20. Jeżeli to jakaś różnica w ogóle.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-22 12:12:23
Autor: Piotr M
woohoo pisze:

"/Era: Za 2 dni stracisz mozliwosc wykonywania polaczen i wysylania SMS-ow.
Aby nadal dzwonic, UZUPELNIJ KONTO."

A powinno być tak:
Uprzejmie informujemy że na Twoim koncie masz już dużo zebranych środków ale niestety nie chcesz tego wygadać, to kierując się jak najlepszą polityką naszej firmy, kolejny raz wymuszamy od Ciebie wrzutu do skarbonki. Życzymy miłego dnia.

Data: 2009-08-23 16:14:03
Autor: woohoo
Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]
woohoo:
"/Era: Za 2 dni stracisz mozliwosc wykonywania polaczen i wysylania SMS-ow.
Aby nadal dzwonic, UZUPELNIJ KONTO."

SMS z dzisiaj:
"Pozostalo Ci jeszcze 45 zl lacznie przy 9 nastepnych doladowaniach konta za min. 25 zl. Oferta wazna do 9.12.2009. Doladuj konto i odbierz 5 zl dodatkowo."

Czyli ~55 zl/miesiąc.
Czyli niech mnie pocałują w 4litery.
Jutro przenoszę się do Playa.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-08-23 16:16:31
Autor: jalboss
Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]
woohoo pisze:
woohoo:
[...]

No to jutro w Erze ogłoszą żałobę firmową...

Data: 2009-08-23 19:42:41
Autor: woohoo
Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]
jalboss:
No to jutro w Erze ogłoszą żałobę firmową...

Namówiłem jeszcze dziewczynę i kumpla do przeniesienia się do Playa, za nimi pójdzie kolejna dwójka i tak poleci, więc mogą ogłaszać.

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-08-23 22:16:57
Autor: J.F.
Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]
On Sun, 23 Aug 2009 19:42:41 +0200,  woohoo wrote:
jalboss:
No to jutro w Erze ogłoszą żałobę firmową...

Namówiłem jeszcze dziewczynę i kumpla do przeniesienia się do Playa, za nimi pójdzie kolejna dwójka i tak poleci, więc mogą ogłaszać.

Na mowisz jeszcze z milion znajomych to moze oglosza.

Ale watpie czy namowisz tylko z tego powodu ze nie pisza do Ciebie "Szanowny Panie, z przyjemnoscia informujemy ze .."

J.

Dlaczego Era na mnie krzyczy? [TT->Play?]