Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego

Data: 2020-12-07 20:26:01
Autor: u2
Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego
:)))))))))))))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/529812-facebook-o-powodach-usuniecia-konta-korwin-mikkego

Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego? "Mamy absolutnie zerową tolerancję dla szkodliwych treści"

     Polityka
     opublikowano: 20 minut temu

Facebook/Janusz Korwin-Mikke / autor: Fratria

Prawie miesiąc temu Facebook usunął trwale profil Janusz Korwin-Mikkego. Polityk Konfederacji mógł się poszczycić największą liczbą obserwujących ze wszystkich polskich polityków. Ich liczba zbliżała się do 780 tys. Angie Gifford, dyrektor Facebooka na Europę Centralną w rozmowie z portalem money.pl  mówiła o powodach decyzji szefostwa popularnego portalu społecznościowego. ,,Nie mogliśmy postąpić inaczej" - podkreśliła. Mówiła też o wartościach, jakimi chce kierować się Facebook.

CZYTAJ TEŻ:

-Facebook trwale usunął stronę Janusza Korwin-Mikkego. Poseł Konfederacji apeluje o jej przywrócenie ,,w imię pielęgnowania wolności słowa"

-Korwin-Mikke komentuje usunięcie jego profilu przez Facebook: ,,Zrobili to faszyści i bolszewicy nie podając żadnego uzasadnienia"

Facebook usunął stronę Korwin-Mikkego

Strona Korwin-Mikkego zniknęła z Facebooka w połowie listopada. Polityk na Twitterze napisał, że stronę zablokowali mu ,,z kompletnie niezrozumiałych powodów Faszyści i Bolszewicy". Wcześniej blokowane były poszczególne wpisy Korwin-Mikkego.

Odpowiedź Facebooka

Angie Gifford, dyrektor serwisu Facebook na Europę Centralną w rozmowie z portalem money.pl powiedziała:

     Mamy absolutnie zerową tolerancję dla szkodliwych treści na Facebooku.

Odpowiadając na pytania o usunięcie konta polityka Konfederacji stwierdziła, że Facebook ma wartości, którymi kieruje się w swojej działalności.

     Nie mogliśmy postąpić inaczej

-- stwierdziła.

     Mamy absolutnie zerową tolerancję dla szkodliwych treści na Facebooku. Oczywiście, z punktu widzenia naszych platform ważne jest, aby użytkownicy mogli korzystać z wolności słowa. Z drugiej strony, chcemy mieć pewność, że osoby korzystające z Facebooka czują się bezpiecznie, a więc musimy zachować równowagę pomiędzy tymi dwiema wartościami i wiele kryteriów ma tutaj znaczenie

-- mówiła Angie Gifford.

Odnosząc się do sprawy usunięcia konta Janusza Korwin-Mikkego, Gifford stwierdziła, że zamieszczane przez niego treści wielokrotnie naruszały standardy Facebooka.

     Coś, co jest uważane za zabawne przez kogoś w Holandii, może być traktowane we Francji jako mowa nienawiści, a osoba z Niemiec może w ogóle nie zrozumieć, o czym mowa. A więc kontekst odgrywa zasadniczą rolę i czasem uchwycenie tej różnicy nie jest łatwe

-- próbowała wyjaśnić decyzję.

     Jednak w tym konkretnym przypadku mówimy wprost o nagminnym publikowaniu treści, które stanowią naruszenie standardów społeczności

-- dodała.

     P.Anielica Gifford (ta od F&B) usiłuje się wytłumaczyć ze skasowania mojego konta. Oczywiście nie podaje ŻADNEGO konkretu. Charakterystyczne, że mówi o ,,ukaraniu mnie" (to tylko zerwanie umowy!). Jak ci bolszewicy pragną Władzy - by móc nas NAPRAWDĘ karać!

-- napisał na Twitterze Korwin-Mikke.

https://twitter.com/JkmMikke/status/1335981590267256832

Data: 2020-12-07 20:48:01
Autor: A. Filip
Dlaczego Facebook :-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
:)))))))))))))))))))))

https://wpolityce.pl/polityka/529812-facebook-o-powodach-usuniecia-konta-korwin-mikkego

Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego? "Mamy absolutnie zerową
tolerancję dla szkodliwych treści"
[...]
[...]

Nowa Amerykańska Wolność Wyłącznie *SŁUSZNEGO* Słowa Niech Żyje na
F. Booku! W ChRL "zaledwie" kto inny decyduje o tym co jest słuszne.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-07 20:59:05
Autor: u2
Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego? F. Book to Najnowsza Amerykańska Wolność SŁUSZNEGO Słowa! :-)
W dniu 07.12.2020 o 20:48, A. Filip pisze:
Nowa Amerykańska Wolność Wyłącznie*SŁUSZNEGO*  Słowa Niech Żyje na
F. Booku! W ChRL "zaledwie" kto inny decyduje o tym co jest słuszne.

w Chinach zabronione pod karą śmierci jest pisanie o masakrze na Placu Niebiańskiego Spokoju w 1989, a na FB zabroniona jest mowa nienawiści cokolwiek by to miało oznaczać:)

Data: 2020-12-11 00:09:39
Autor: Pisiorowy Escobar
w <anfi+0crxnk0wif-kc71@wp.eu>, "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał(-a):

Nowa Amerykańska Wolność Wyłącznie *SŁUSZNEGO* Słowa Niech Żyje na
F. Booku! W ChRL "zaledwie" kto inny decyduje o tym co jest słuszne.

przecież sam Mikke twierdzi, że prywatne firmy mogą robić co chcą

to zrobili

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-12-11 09:40:23
Autor: A. Filip
Dlaczego Facebook :-)
Pisiorowy Escobar <presidento@goverment.ec> pisze:
[...]

Czyli FBook nie umywa się do usenetu jako forum do dyskusji?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-11 09:50:14
Autor: u2
W dniu 11.12.2020 o 09:40, A. Filip pisze:
[...]

amerykę odkryłeś, choć usenet to wymierająca forma komunikacji, to praktycznie nie ma tutaj cenzury

Data: 2020-12-11 10:20:06
Autor: A. Filip
Dlaczego Facebook :-)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Nie ma (chyba) cenzury "politycznej".  Boty wycinające spam szaleją na
okrągło wysyłając posty "cancel" tyle że każdy news serwer z osobna
decyduje czy cancele danego bota honoruje czy nie.
Spróbuj wysłać kiedyś cross-posta na ściepe i jakąś grupę pl a potem
sprawdź czy "to się wycięło" :-)

Zrobić tak by "wielu" posta nie zobaczyło jest dość łatwo wystarczy
"zmowa kilkunastu" serwerów/serwisów.  Zrobić tak niemal nikt nie
zobaczył (chyba) jest trudno, nie wystarczy widzimisie jednego ciężko
zapracowanego amerykańskiego cenzora na FBook.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-11 10:42:01
Autor: u2
W dniu 11.12.2020 o 10:20, A. Filip pisze:
Spróbuj wysłać kiedyś cross-posta na ściepe i jakąś grupę pl a potem
sprawdź czy "to się wycięło"

na polskie grupy cross nie przechodzi, na zagraniczne lekko, tam jest jeszcze większa wolność słowa:)))))))))))

Data: 2020-12-07 20:57:03
Autor: andal
Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego
On Mon, 07 Dec 2020 20:26:01 +0100, u2 wrote:

:)))))))))))))))))))))

[...]

zyd zyda wyjebal, to sie nazywa standard

Data: 2020-12-07 22:02:31
Autor: u2
W dniu 07.12.2020 o 21:57, andal pisze:
[...]

p. Gifford to gojcówna, która robi dla żydka Cukierberga:)

Data: 2020-12-08 07:43:54
Autor: Runt
Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego
W dniu 2020-12-07 o 20:26, u2 pisze:

https://wpolityce.pl/polityka/529812-facebook-o-powodach-usuniecia-konta-korwin-mikkego

Czy Rydzyk ma jeszcze konto na FB? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Dlaczego Facebook usunął konto Korwin-Mikkego