Dlaczego Fortis jest the best :)

Data: 2009-03-31 09:59:29
Autor: macka
Dlaczego Fortis jest the best :)
Kilka dni temu, zaraz po zmianach stop procentowych pomyslalem, ze
warto skorzystac jeszcze zalozyc lokaty kilkumiesieczne przed
obnizeniem oprocentowania. Jak tez pomyslalem, tak tez zrobilem,
ale.... Fortis byl szybszy przewidzial to i w ciagu dnia zmienil
oprocentowanie ;). Niestety jak sie tego typu rzeczy robi w czasie
normalnej przcy banku moze cos nie wyjsc, tym razem nie wyszla
aktualizacja danych. Klient widzial z poziomu serwisu internetowego
mozliwosc zalozenia lokat na 6,8%, a nie 6,25%. Po zlozeniu dyspozycji
wyswietlana byla informacja, ze lokata bedzie na 6,8%, ale zaraz po
jej wykonaniu pokazywalo sie 6,25%.
Jak sie zapewne domyslacie zlozylem reklamacje 26.03.2009 13:55:30, po
80 minutach dostalem informacje, ze zostala skierowana do
odpowiedniego dzialu, a dzis przyszla nastepujaca odpowiedz...
"W odpowiedzi na otrzymaną reklamację, pragniemy przeprosić Pana za
zaistniałą sytuację. Przyczyną powstałego zdarzenia były problemy
techniczne, powstałe po stronie systemu Pl@net. Mimo zmiany
oprocentowania dla lokaty "Czysty Zysk'' jaka miała miejsce w dniu
26.03.2009r, nie doszło do jego aktualizacji w sekcji "Oprocentowanie
lokat". W rezultacie po uruchomieniu przez Pana lokaty na okres 3
miesięcy, oprocentowanie według zaktualizowanej wartości wynosiło 6,25
%, co nie było zgodne z informacją w sekcji "Oprocentowanie lokat",
gdzie w dalszym ciągu było przedstawione poprzednie oprocentowanie
wynoszące 6,80 %.

Bardzo ubolewamy nad powstałym zdarzeniem i jeszcze raz przepraszamy.
Równocześnie pragniemy poinformować, iż zgodnie z Pana oczekiwaniami
dokonaliśmy modyfikacji oprocentowania lokaty według informacji jaka
była wyświetlana na tabeli oprocentowania w systemie Pl@net tj. 6,80
%.

Mamy nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia oraz sposób załatwienia sprawy
będą dla Pana satysfakcjonujące, a dalsza współpraca z Fortis Bank
Polska SA będzie układać się pomyślnie.".

Fortis i tym razem mnie nie zawiodl, wlasnie takiej odpowiedzi
oczekiwalem. Mam nadzie, ze ludzie z Sygma Banku nigdy nie przejma
kontroli nad tym co zbudowal Fortis. To jeden w niewielu bankow w PL,
ktory moge z czystym sumieniem kazdemu polecic :).

MK

Data: 2009-03-31 19:04:34
Autor: MarekZ
Użytkownik <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:2dcef990-d09a-42be-9c26-26591d023750e10g2000vbe.googlegroups.com...

[...]