Dlaczego GW toleruje na swoich forach ohydne wpisy antysemickie?

Data: 2012-03-28 18:25:06
Autor: Obserwator
Dlaczego GW toleruje na swoich forach ohydne wpisy antysemickie?
http://wpolityce.pl/artykuly/25335-ach-ta-nieznosna-wyborcza-gdy-zanurza-sie-
w-odmetach-kompromitacji-potrafi-tylko-jedno-tylko-jedno-a-sama

To tylko kilka, wybranych w trzy minuty, cytatów z forum Gazety.pl - potężnego i bogatego portalu wydawanego przez Agorę, wydawcę "Gazety Wyborczej". Komentarze te, wstrętne, wulgarne, ohydnie antysemickie, przez kilka lat nie zostały usunięte!     Żydzi piją krew i jedzą ciała dzieci podczas Paschy oraz przerabiają je na mace.
    Autor: vuvuzela 31.07.10, 18:50

    ***

         Re: 4.Żydzi piją krew i jedzą ciała dzieci podcza

    Mój znajomy Mosze Pinkelnbaum prosił mnie o przekazanie tą drogą informacji, że ma zwyczaj dodawać krwi chrześcijańskich dzieci do macy, ale tylko dla poprawienia smaku.

    N, 01-08-2010 Wątek: 4.Żydzi piją krew i jedzą ciała dzieci podczas Autor: michotek

    ***

    NAZISCI MORDERCY żydzi znowóż piją krew ludzką. Zydzi są NAZISTOWSKIMI SS-
manami XXI wieku.

    Pt, 31-12-2004 Forum: Świat Wątek: Izraelski atak rakietowy na obóz uchodźców Autor: Gość portalu: kka;dk
    Zydzi są NAZISTOWSKIMI SS-manami XXI wieku.

    ***

    Wszy piją każdą krew,najsmaczniejsza jest żydowska
    Autor: eklesia 08.05.06, 13:20
    Ponieważ u nas żydów deficyt dzięki dzielnemu i przystojnemu w ząbek czesanemu, dlatego nasze rodzime wszypolskie żrą co popadnie.
    Najlepsze mieszkanka dla weszek sa w berecikach, a luksusowe w moherowych.
    Amen.

    ***

    Ale to ponoć Żydzi piją krew katolików, porywają Polki - koniecznie dziewice, upuszczają krew i
    dodają ją do jakichś mac czy chleba. Tak opowiadała mi kiedyś 90-letnia
    kobieta. Albo, że porywają ludzi i kładą ich na naszpikowanych kolcami łożach :) Nie nachłepczą się żydy krwi arabskiej bez wojny..
    Autor: Gość: +++Ignorant IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 06.10.02, 00:48
    Sława!

    ***

    No i jadą ispektorzy do Iraku...

    Więc krwiożercze żydy nie będą pić arabskiej krwi...

    Wkrótce znajdzie znajdzie się sposób skuteczny na tych dzikusów...
    Moje pytanie, dlaczego z ofiar II w.ś. staliście się katami?! Mało tego, uczeń (Izrael) przerósł
    nauczyciela (III Rzesza) - vide np. opisane powyżej przypadki i dziesiątki innych. I wy macie czelność mówić o holocauście? Sami wyrządzając krwawe mordy?

    ***

    Re: Niektórzy żydzi to złodzieje i pijaki
    Autor: Gość: polski kartofel IP: *.adsl.inetia.pl 19.05.09, 18:22
    Polska zapijaczona geba nawet w jerozolimie zostalaby rozpoznana. Kałmuckoruskie rysy pyska ja zdradzaja. Nie da sie pomylic nawet zyda z zapijaczonym zlodziejem potomka azjatyckiego stepowca, ktory
    ma we krwi ma szabrowanie,picie i lajdaczenie sie.