Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?

Data: 2010-02-17 14:40:43
Autor: Filip KK
Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
W dniu 2010-02-15 20:11, nootropil pisze:

Pytanie jak w temacie. Żarówki tego samego producenta - Bosch. W przypadku
innych firm jest podobnie. Tymczasem patrz±c tak na "chłopski rozum" to H7
powinna być tańsza, ponieważ jest mniejsza i  ma tylko jedno włókno przez co
liczba operacji(a przez to i czas) potrzebnych do wytworzenia tejże jest
mniej.
Czy jest wypełniona innym(droższym) gazem? A może żarnik jest z jakiego¶
droższego stopu? A może w grę wchodz± jakie¶ opłaty licencyjne?

Bo H7 jest montowana do nowszych "lepszych" samochodów.

Data: 2010-02-18 00:59:08
Autor: p47
Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
W dniu 2010-02-17 22:50, to pisze:
perszing wrote:

Pozytywy są mało warte, bo jak ktoś zmienia łyse opony na jakiekolwiek
nowe to będą relatywnie dobre. Po za tym Astra 1 to nie bolid i
zdecydowana większość jeździ tym autem spokojnie, wiec zbyt wiele o
oponach tak naprawdę nie może powiedzieć. Patrz przede wszystkim na
negatywy.

Wlasnie tak robilem, ale potrzebuje 3 opinii od Was :)

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-02-18 01:13:40
Autor: J.F.
Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?

Chyba niektorych rozczaruje, ale nie chce pytac czy juz zmieniac na
letnie :).

Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1

Jakie letnie opony (185/60 R14) do Opla Astry1 polecicie do 200zl?

Ja polecam Ci Yokohamy A drive, koszt rzędu 190zł/szt w tym rozmiarze, a opona?
bardzo dobra na mokrym, cicha, bardzo dobra na suchym, minus to to, że jest miękka i szybko pokonywane zakręty na suchym powodują czasem wrażenie jakby chciała spaść z felgi, sprawę wówczas załatwia dopompowanie ciśnienia w górny zakres wskazany przez producenta auta, z kolei jej 'miękkość' doceniam na naszych drogach, jest komfortowa,
(wcześniej miałem Dunlopy Sport SP01 i sprzedałem je bo były tragiczne)
Yokohamy mam na Astrze II i jestem super zadowolony, myślę że inne o podobnych właściwościach trakcyjnych kosztują dwukrotnie więcej,
brat

Data: 2010-02-18 01:40:39
Autor: p47
Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?
Witam,

co możecie polecić taniego do "zagazowania"? Do 10 000zł ale im mniej tym lepiej. Nie może to być segment A, eksploatacja nie może być droga, reszta parametrów nie istotna. Na razie faworytami s± Lanos/Nubira.

--
kamil d
red 206

Dlaczego H7 jest 2x droższa niż H4?