Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA? [więzienie-katownia CIA Stare Kiejkuty]

Data: 2018-08-07 05:54:21
Autor: A. Filip
Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA? [więzienie-katownia CIA Stare Kiejkuty]
O takim napisie na takim miejscu by więcej po światowych mediach nie
napisali?  Może nawet w duchu że od ignorowania tego zaczął się upadek
konstytucji RP3.

Zakaz tortur i bezprawnego pozbawienia wolności jest zapisany
bezpośrednio w konstytucji RP3.

--
A. Filip

Data: 2018-08-07 07:39:37
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+knvzlowxif-i872@wp.eu...
O takim napisie na takim miejscu by więcej po światowych mediach nie
napisali?  Może nawet w duchu że od ignorowania tego zaczął się upadek
konstytucji RP3.

To proste. Sprawa dotyczy konstytucji Polski, a nie USA. Jeżeli chcesz walczyć o prawa "afroamerykanów" czy innych "kolorowych" to rusz tyłek i wywieś ten "napis" na bramie amerykańskiej ambasady. Masz kilka miejsc do wyboru i możesz zaszaleć.

https://pl.usembassy.gov/pl/embassy-consulate-pl/

Jest spora szansa, że pokażą cie w głownym wydaniu DTV TVPiS. Może nawet na Nowogrodzką cie zaproszą.

Do roboty!

CL

Data: 2018-08-07 10:04:56
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

Data: 2018-08-07 01:40:30
Autor: japanizer
On Tuesday, August 7, 2018 at 10:05:05 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]
>

> CL Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

Ale to tam dalej jest więzienie, czy co w zasadzie chciałeś przekazać? Poza tym, że pisiorstwo cały czas łamie konstytucję, a tu znowu robisz z siebie pajaca?

Data: 2018-08-07 10:47:42
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ale to tam dalej jest więzienie, czy co w zasadzie chciałeś przekazać?
Poza tym, że pisiorstwo cały czas łamie konstytucję, a tu znowu robisz

To złamanie konstytucji nastąpiło za rządów SLD a zarzuty zostały
upublicznione na sam koniec rządów SLD.  PiS przez dwa lata krył
"łamaczy konstytucji" a potem PO _przez osiem lat_ kontynuowało tą
linie. Czy po czymś takim można traktować PO poważnie jako "obrońców
konstytucji"? Ja nie potrafię.

--
A. Filip

Data: 2018-08-07 11:31:04
Autor: Pajdak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+euulxps8mf-i872@wp.eu...
[...]

PO było "be" ale teraz jest "dobra zmiana". Co z zrobiło twoje ukochane PiS by wyjaśnić i załatwić tą sprawę? Wciąż liża "obsrane dupy" kowbojom, by tylko zaprosili p-rezydenta z Krakowskiego Przedmieścia na testowanie medium rare steak'a na prezydenckim ranczo Trumpa .Potrafisz trakować ich POważnie? Zamiast bić pianę zajmij się lepiej malowaniem koszulek z dowolnym napisem, który odda stan twojej zatroskanenej amerykańską demokracją psychiki.

CL

Data: 2018-08-07 11:40:04
Autor: Pajdak
filip zatroskany o stan amerykańskiej demokracji
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
PiS przez dwa lata krył "łamaczy konstytucji"

Ale twój PiS jest cacy!  PO jest be! ;-)))

Wiesz kto ujawnił sprawę Kiejkut? Lepper. Dociera?

a potem PO _przez osiem lat_ kontynuowało tą  linie.

A to dranie! ;-)

Czy po czymś takim można traktować PO poważnie jako "obrońców
konstytucji"?

"PiS przez dwa lata krył "łamaczy konstytucji", teraz też kryje, a ty się
przyczepiłeś jak rzep PO.

Ja nie potrafię.

https://wolnosc24.pl/2018/01/09/stanislaw-michalkiewicz-stare-kiejkuty-wyrzucily-macierewicza/

"Jarosław Kaczyński i cała dobra zmiana cofa się pod żydowski parasol
ochronny pana Danielsa. Ciekawe jak na to zareagują wyborcy PiS-u, którzy
będą teraz musieli zaakceptować starych kiejkutów w samym sercu dobrej
zmiany."

Dociera do twego łebka obrońco pis-owskiej demokracji? Potrafisz z tym żyć?

CL

Data: 2018-08-08 10:05:55
Autor: Relatywizator rzeczywistości Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> [...]

Ale to tam dalej jest więzienie, czy co w zasadzie chciałeś przekazać? Poza tym, że pisiorstwo cały czas łamie konstytucję, a tu znowu robisz z siebie pajaca?

E tam łamie, patrz Safjan 1998 gdzie również odwołali sędziów mykiem
na wiek emerytalny. A jak ładnie uzasadnili:) Tak że roumisz,
to nie jest precedens teraz:)

Nu ale bądźmy obiektywni, tylko Lepper mówił o więzieniach gdzie talibów
przetrzymywali, Millery/Tuski/Kaczory (wtedy) robili se podśmiechujki
z prawa i konstytucji.

Data: 2018-08-07 11:16:38
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7ktnlsnxvf-i872@wp.eu...
[...]

Gdzie mi do ciebie pajacu! ;-)))

żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA

Pokomibinuj sobie z Guantanamo, może coś zrozumiesz.

wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

Nie zaglądałem w ich tyłek i nie wiem czy mają "obsraną dupę".
Najwyraźniej to twoje ulubione zajęcie i cię chyba rajcuje, co"?

Nie masz innego tematu więc zapychasz jakimiś "obsranymi dupami" problem łamania konstytucji przez twoich ulubieńców.

CL

Data: 2018-08-07 15:15:34
Autor: Robert Tomasik
W dniu 07-08-18 o 10:04, A. Filip pisze:

Czy ty jesteś za durny żeby zrozumieć że w Starych Kiejkutach USA/CIA
wsadziło sobie konstytucje RP3 do obsranej dupy?

To, że USA miało ją w "d...",to pół biedy.Nasze władze również.

Data: 2018-08-07 16:14:40
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

A gdzie Konstytucje RP3 ma EU nie pokazało przy okazji
Europejskiego Nakazu Aresztowania?  Zawsze możemy liczyć że USA i UE
staną twardo w obronie praw RP3 "jak CIA w starych Kiejkutach" ;-)
Dowcip z czasów wrogiego militarnego przejęcia Iraku:
W Iraku już w pełni rządzi demokracja, amerykańska demokracja ;-)

Czyli: Co UE będzie miało z obrony konstytucji RP3?
Ma razie już mamy "Sąd Najwyższy Unii Europejskiej w (Podległej) Polsce".

--
A. Filip

Data: 2018-08-07 19:52:43
Autor: Lepudruk
W dniu 07.08.2018 o 10:04, A. Filip pisze:
[...]

Zobaczysz polaczku jak wrócimy do władzy to wam pokażemy waszą konstytucję. Konstytucja jest wtedy kiedy wy nam robicie druta, dziwne że od setek lat nam służycie, obciągacie i jeszcze tego nie zrozumieliście. Idźcie sobie poszczekać na zachód polaczki, może znowu wam utworzą getto na kresach jak was wypierdzielimy ze środka Europy. Wy jak zwykle po tym i tak nam zrobicie druta jak wasz polaczek Piłsudski. Mimo, że od setek lat was batem traktowaliśmy i w wozach Drzymały strugaliście śmiesznych bohaterów bo tyle było waszego. Nawet puszczaliśmy was kominami. To i tak po tym jak niby odzyskaliście niepodległość. Mimo, że gówno wam oddaliśmy, bo nadal pół waszego polaczki była nasza. To ten wasz pokorny nam wódz, przyszedł i nam druta obrabiał. A nachalny polaczek z niego był, bo i do pierdla go ładowaliśmy a ten nadal upajał do nas wdzięcznością, taki był nasz wycieruch jacy i wy jesteście. Co tu gadać, tacy jesteście polaczki, wieczni niewolnicy nasze wycieruchy i tacy będziecie. Te 4 lata tylko wam w głowach namieszało, ale sami na kolankach do nas wrócicie jak zawsze. Nauczymy was pokory polaczki, boście psy i niewolnicy, po to jesteście aby nam służyć.

CL

Data: 2018-08-07 20:24:11
Autor: Pajdak
Dlaczego KOD nie wywiesza napisu "Konstytucja" na ambasadzie USA? - FAŁSZYWKA
NIE PODSZYWAJ SIE GNIDO!

Data: 2018-08-07 23:33:16
Autor: Sonn
W dniu 2018-08-07 o 19:52, Lepudruk pisze:
[...]

Co to za ścierwo z p.s.p. tu przylazło?

--
Sonn

Data: 2018-08-08 06:51:03
Autor: Pajdak
z p.s.p. - fałszywka
Użytkownik "Sonn" <xxx123xxx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:JdoaD.1385312$3X7.279365fx04.am4...
W dniu 2018-08-07 o 19:52, Lepudruk pisze:

Co to za ścierwo z p.s.p. tu przylazło?

Jakieś ścierwo podszywa się pod mój alias.

CL

Data: 2018-08-08 09:54:21
Autor: Zenek Kogut
W dniu 07.08.2018 o 05:54, A. Filip pisze:
[...]

KOD to marionety stworzone tylko na chwilę. Kiedy wróci do władzy nasza PO z na mieszczonym przez naszą wspaniałą kanclerz Donaldem na czele, to wtedy wam kurwy polaczki pokarzemy. Nie będziecie jedynie oglądać nasze insygnia na każdym rogu ulicy. Ale także wypalimy je wam na czołach razem z numerem katalogowym, aby was policzyć, jak was zagnamy do roboty śmierdzące lenie polaczki.

CL

Data: 2018-08-08 14:38:24
Autor: Pajdak
Kanalia podszywacz - lo(r)dzik się podszywa!
From: Zenek Kogut <tylko.ciemny.lud@kupi.to>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject:
=?UTF-8?Q?Re:_Dlaczego_KOD_nie_wywiesza_napisu_=22Konstytucja=22_na?=
 =?UTF-8?Q?_ambasadzie_USA=3f_[wi=c4=99zienie-katownia_CIA_Stare_Kiejkuty]?=