Dlaczego Kaczynski powinien sie leczyc ?

Data: 2010-09-23 10:33:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Dlaczego Kaczynski powinien sie leczyc ?

Łokrudnieś mondże to pseanolizowoł CYCOżE - zawsze godołem, zedo NIEGUPICH
chopuw siem zalicos...

Ino nieskoda ci casu nate ŁORANGUTANY tukej...!?

Niewim co robis, może jus to cynis i moja prepozycjo koledupy moze ci zwisać,
ale godom teroski napoważnie, jeślibyś sersego (i normalniejsego!) grona
słuchacy/cytacy sukoł, to psyjmij nase zaprosenie i dej znać MH...

Data: 2010-09-23 15:20:52
Autor: cyc

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.000005a0.4c9b10e5newsgate.onet.pl...

[...]

Wybacz baco ale poki co jestem tak zajety , ze jakakolwiek dzialnosc a tymbardziej polityczna nie wchodzi w rachube .
Jestem co prawda juz na emeryturze i pozornie wydawacby sie moglo , ze czego jak czego ale czasu nie powinno mi brakowac ale to tylko pozory . Firme formalnie przejal syn ale ........no wiesz ! , sluze mu doradztwem i kazda pomoca jaka jest mu potrzebna a trzeba wiedziec , ze kryzys to nie tylko haslo , to powazne trudnosci dla wielu przedsiebiorcow .
Byl czas kiedy stanalem na krawedzi bankructwa i z duzej o miedzynarodowym zasiegu firmy o malo co nie pozostalo tylko wspomnienie ale udalo sie wyjsc na prosta , choc mocno okrojona .. Teraz jednak aby sprostac zadaniom trzeba podwoic wysilki .
Zdrowie nie pozwala mi juz na wojazowanie po swiecie , co bylo mom czestym z zawodu wynikajacym obowiazkiem ale na miejscu tez jest " robota " .Ta najbardziej uciazliwa czesc przejal syn , ja pomagam mu w reszcie .
To wyjasnilo Ci chyba glowne przyczyny mojego dystansu do Twojej propozycji ..
Inna , nie mniej istotna jest to , ze niegdy nie bylem w zadnej partii i nigdy do zadnej sie nie zapisze . Nie mam tez wyraznych preferencji ideowych a przynajmniej takich , ktore moznaby bylo zakwalifikowac do czegokolwiek istniejacego .
Jestem , jakby to popwiedziec z natury centrolewicowcem ale takiej partii w Polsce nie ma a te ktore sie tak  okreslaja ,po prostu  klamia .

cyc

Data: 2010-09-23 16:12:01
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Zaprenkom i sensownom łodpedź serdecnie dzienkujem.

Acodo mojej propozycji, to powimci CYCOżE, ze nieto namyśli miołem - niechodzi
ło żodnom partyjem, abo cogorse "politycne udzielanie siem"

Nowet niśmiołbym ci tego zaproponować - som bżydzem siem cygańctwem...!

Skoda ino twojich semsownych wypedzi - coponiewture nadowajom siem do publicnej
publikacji w jakimsik mondżejsym casopiśmie, cytanym pzes normalniejsych cytacy.
Ito łostatnio namyśli miołem...!

Ze podrużowanie ucionżliwe być moze, to wim - som łokrutne bismesy z łoscypkami,
kapciami i inksymi fyrlackami pocołkiej Jełropie robiem

A cosiem nasego zaprosenio tycy, to powimci, ze z MH dosłymy do wniosku, ześ
łokrutnie ruwny chop jest i warto byciem poznać, aze MH myśli, ześ zniedalekiej
łokoli jest, to spiknońć siem kajsik w Beskidach namiejscu mozemy.

Ale niebedem tukej wincyj beblać, bo te łorangutany straśnie ciekawe syćkiego
som i niełopatsnie mogom to jako DOWUDGŁUWNY wykozystać ;)

Atak namarginesie
- cym siem konkretnie zajmujes, moze wbismesach siem zazembiomy...?

Ale niełodpisuj tukej, ino na priva (ten adres funguje!)

Sdravim

--

Dlaczego Kaczynski powinien sie leczyc ?