Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?

Data: 2019-05-18 11:28:33
Autor: pulsar
Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?
W dniu 17-05-2019 o 20:00, Jacek Bialy pisze:

Teraz mleko się rozlało, bo cokolwiek Kaczyński nie zrobi, tefałeny będą na temat tego filmu dyskutować, pokazywać fragmenty, a w przerwach nadawać całkiem niedawne panaprezesowe lamenty nad atakowanym Kościołem, który rzekomo ma być do dzisiaj ostoją polskości. I mało kto będzie się tutaj zastanawiał nad kolejnością zdarzeń - ważna jest gra skojarzeń, która budzi silne wrażenie, że to Kaczyński i jego partia są największymi obrońcami spedalonego kleru. /.../
JB

No tak... i walka o stery 'dojnej' zaostrza się...
Ale czy jest szansa na nowe rozdanie, bez PiS, bez
PO, bez wpływów spedalonego kleru na państwo...?

Nie przysypiajmy, bo:
'Kiedy dyktatura jest faktem, rewolucja jest obowiązkiem.'
/Pascal Mercier/

--
pulsar

Data: 2019-05-18 05:13:50
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?
   -- - No tak... i walka o stery 'dojnej' zaostrza się...
Ale czy jest szansa na nowe rozdanie, bez PiS, bez
PO, bez wpływów spedalonego kleru na państwo...?
-- -- -- -- -- -- -- -

Okraglomeblowe rozdanie stało się tak silne, że trwa niestety do dziś. Na szczęście grupa Kaczyńskiego poczuła się przy tym stole oszukana, więc przez dziesiątki już lat próbuje podgryzać ten mebelek, aby ludowi z niego więcej spadło. W dzisiejszym Sejmie tylko Kukiz 15 jest spoza tego układu - ludzie mądrzy i przyzwoici, ale zdaje się jeszcze nie wiedzą z kim przyszło im tańczyć. Na razie uczą się pilnie, dlatego zasługują na to, aby przejść do następnej klasy.

   -- - Nie przysypiajmy, bo:
'Kiedy dyktatura jest faktem, rewolucja jest obowiązkiem.'
/Pascal Mercier/

Żadna rewolucja nie rozwiązała jeszcze żadnego problemu.. Ze swojej istoty rewolucja jest drogą w nieznane, w praktyce każda rewolucja tworzy karykaturę rzeczywistości którą chce zwalczyć. Dlatego w każdej walce trzeba się opierać na konkretnych celach i sprawdzonych wzorcach.

JB

Data: 2019-05-18 14:41:46
Autor: pulsar
W dniu 18-05-2019 o 14:13, Jacek Bialy pisze:

[...]

W poprzednich wyborach głosowałem na 'Kukiz 15',
bo zauroczyli mnie antysystemowymi zapowiedziami,
ale dzisiaj mi to już nie wystarcza... dzisiaj
potrzebne są zapowiedzi odsunięcia kleru od wpływów
w państwie, i od publicznej kasy...

[...]

No tak, racja... ale może chociaż takie wzorce
jak ostatnio w Irlandii... bardzo by się nam
przysłużyły, bo kraj wydany został w ręce krętaczy
i ciemniaków... jak w przepowiedni Kisiela...
a ja chciałbym tak, jak u Tuwima:

,,Lecz nade wszystko - słowom naszym,
Zmienionym chytrze przez krętaczy,
Jedyność przywróć i prawdziwość:
Niech prawo zawsze prawo znaczy,
A sprawiedliwość - sprawiedliwość."

--
pulsar

Data: 2019-05-18 11:22:33
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?
   -- No tak, racja... ale może chociaż takie wzorce
jak ostatnio w Irlandii...
-- -- -- --

Irlandia odniosła w UE wieloraki sukces. Lecz trzeba brać poprawkę na to, że Niemcy od ponad stu lat wspierają Irlandię przeciw Angolom. Polska niestety nie leży na światowym oceanie, żeby być partnerem dla kraju takiego jak Niemcy. Polska leży w strefie zgniotu, co znaczy tyle, że Niemcy mają do nas stosunek mniej więcej taki, jaki Anglia miała przez wieki do Irlandczyków - docelowo mieli dać się skolonizować, albo przestać istnieć. Tak więc przykład Irlandii jest dla nas pouczający, tyle że Niemcy nie są naszym protektorem.

JB

Data: 2019-05-18 06:41:42
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik pulsar napisał:

No tak... i walka o stery 'dojnej' zaostrza się...
Ale czy jest szansa na nowe rozdanie, bez PiS, bez
PO, bez wpływów spedalonego kleru na państwo...?

1 na 400 pedofili jest z kleru, w takim razie kim są pozostali?
Nie przysypiajmy, bo:
'Kiedy dyktatura jest faktem, rewolucja jest obowiązkiem.'
/Pascal Mercier/

co ty bełkoczesz?

Dyktatura to władza jednostki lub wąskiej grupy. Dyktatorzy nie wyłaniają przedstawicieli społeczeństwa w wolnych wyborach i pozostają poza faktyczną kontrolą społeczeństwa.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Dyktatura

Kogo proponujecie zamiast pis, peło i innych?

Data: 2019-05-18 07:04:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 18 maja 2019 15:41:43 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
użytkownik pulsar napisał:

> No tak... i walka o stery 'dojnej' zaostrza się...
> Ale czy jest szansa na nowe rozdanie, bez PiS, bez
> PO, bez wpływów spedalonego kleru na państwo...?

1 na 400 pedofili jest z kleru, w takim razie kim są pozostali?
A skąd wziąłeś te 0,25%? Wszędzie na Świecie było co najmniej kilka %, czemu u nas ma być taki tak niski odsetek?

--
Bruno

Data: 2019-05-18 11:35:09
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?
 -- 1 na 400 pedofili jest z kleru, w takim razie kim są pozostali? --

Badania pokazują, że najwięcej pedofili jest wśród zwykłych pracowników fizycznych. Jednak tacy ludzie nie mają tak dużego wpływu na polskie społeczeństwo, jaki posiada katolickie duchowieństwo. Dlatego jeden zepsuty ksiądz jes gorszy od czterystu zboczonych roboli.

JB

Data: 2019-05-18 21:08:13
Autor: u2
W dniu 18.05.2019 o 20:35, Jacek Bialy pisze:
[...]

SB

esbek nadal marzy o wpływie na polskie społeczeństwo:))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-05-18 16:16:43
Autor: Transpok
Dlaczego ?
Użytkownik "Bytomir Szimoza" <bytomir.kwasny@gmail.com> napisał w wiadomości news:3d0f0cd5-e799-40b4-bbc1-9a17dbf0c556googlegroups.com...

1 na 400 pedofili jest z kleru, w takim razie kim są pozostali?

Pozostali zdjeli sukienki podczas pedofilowania.
Sukienki im przeszkadzały.

Dlaczego Kaczyński przegra wybory do PE?