Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?

Data: 2009-11-21 19:25:43
Autor: cyc
Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he98tm$77q$1inews.gazeta.pl...

wklejam calosc i bardzo prosze rozsadnych ludzi z tej grupy o sensowne hipotezy.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Gwoli ścisłości, Czesław Kiszczak raz już to powiedział &#8722; niemal słowo w słowo
tak samo. Bodajże w roku 1994, przed zapomnianą już sejmową komisją ds.
ustalenia odpowiedzialności za stan wojenny (zdominowana przez SLD, ustaliła
ona oczywiście, że stan wojenny był OK).

We wczorajszym &#8222;Dzienniku &#8722; Gazecie Prawnej&#8221; wyznanie to brzmi następująco: &#8222;W
1989 roku przychodzili do mnie, jako do szefa MSW, działacze opozycji, którzy
byli tajnymi współpracownikami SB, wywiadu i kontrwywiadu. Naciskałem na
guzik. Odbierał szef biura, w skład którego wchodziły archiwa. Prosiłem o
przyniesienie teczki. Następnie dawałem ją mojemu gościowi. A on na zapleczu
gabinetu wrzucał dokumenty do niszczarki.&#8221;

Jedyna różnica w stosunku do zeznań sejmowych jest taka, że wówczas Kiszczak
powiedział, iż teczki do niszczarki wrzucał sam (tak czy owak, powtórnie
przyznaje się do popełnienia przestępstwa, ale jemu to przecież niczym nie
grozi). No i nie było przy jego słowach tak morderczej pointy: na pytanie &#8222;Kim
były te osoby?&#8221; były szef bezpieki odpowiada: &#8222;Porządni ludzie &#8722; działacze,
politycy. Niektórych do dziś oglądam w telewizji&#8221;.

Mowil tez Kiszczak , choc przy innej okazji w rozmowie bodaj z Olejnikowa , ze jego czeste i nieomal przyjacielskie kontakty z koscielna chierarchia dawaly oczekiwane przez niego efekty . Co znaczy ni mniej ni wiecej tylko tyle , ze mial w nich sojusznikow o czym kosciol milczy jak zaklety .

...................<

Ale jeśli tak mówi Kiszczak &#8211; to chyba nie może kłamać? A co będzie, jeśli
powie więcej? Jeśli zechce &#8222;porządnych ludzi&#8221; pochwalić raz jeszcze, bardziej
konkretnie, z imienia i nazwiska?

Nie ma obawy. Porządni ludzie do tego nie dopuszczą. Jakiekolwiek życzenie
wyrazi ten, który trzyma w ręku ich życiorysy, bądź jego polityczni
spadkobiercy, którym tę wiedzę przekazał, zostanie ono spełnione.

cyc

Data: 2009-11-21 19:42:59
Autor: mkarwan
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:he9bbf$he4$1news.onet.pl...

[...]

Masz link do tych informacji, czy sam je wymyśliłeś jak ci się to często zdarza?

Data: 2009-11-21 21:02:33
Autor: Mirek
[...]

Wy się szykujcie, liczę na Was.

Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?