Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?

Data: 2009-11-21 20:22:59
Autor: pluton
Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?

wklejam calosc i bardzo prosze rozsadnych ludzi z tej grupy o sensowne
hipotezy.

Moja hipoteza jest taka, że powineneś jeść mniej pigulek czerwonych,
a wiecej niebieskich.

Nullification

Data: 2009-11-21 19:33:11
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> wklejam calosc i bardzo prosze rozsadnych ludzi z tej grupy o sensowne
hipotezy.

Moja hipoteza jest taka, że powineneś jeść mniej pigulek czerwonych,
a wiecej niebieskich.

jak widac tobie pluto nie pomagaja, wiec nie badz niezyczliwy.
Postaraj sie napisac cos na temat tekstu Ziemkiewicza ktory wkleilem.
 Mozemy miec ciekawa dyskusje. To podlaczasz sie? Stac cie na cos sensowniejszego?

Data: 2009-11-21 20:36:25
Autor: pluton
[...]

No dobra, daj streszczenie w 2 zdaniach, to podyskutuje.

Nullification

Data: 2009-11-21 19:39:55
Autor: Karol
> [...]
sensowniejszego?

No dobra, daj streszczenie w 2 zdaniach, to podyskutuje.

nie udawaj Neko:) Ja cie traktuje powaznie, wiec i ty sie dostosuj do mnie.

Data: 2009-11-21 20:50:50
Autor: pluton
> [...]
> No dobra, daj streszczenie w 2 zdaniach, to podyskutuje.

nie udawaj Neko:) Ja cie traktuje powaznie, wiec i ty sie dostosuj do

Dostosowanie sie do ciebie zdecydowanie przekracza moje mozliwosci
intelektualne.
Poza tym nie myslisz chyba, ze bede czytal kilobajty jakiegos belkotu.

Nullification

Dlaczego Kiszczak zdecydowal sie skompromitowac Michnika?