Dlaczego Kosciol potepil 'bandy podziemia'

Data: 2013-01-15 11:31:36
Autor: matusm
Dlaczego Kosciol potepil 'bandy podziemia'

Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości news:kcvgon$lov$1node2.news.atman.pl...
...a dlaczego blogoslawil okraglemu meblowi?
Powod jest jeden: Odzyskanie zabranego przez komunistow majatku w pierwszej
kolejnosci, zanim o ten majatek zaczna ubiegac sie inni.
:
Dzisiaj Kosciol glosno placze, ze dostal tylko 19%. Rzeczywiscie troche
malo - Mistrz Twardowski otrzymal od diabla magiczne moce za swoja dusze i
diabel slowa dotrzymal.

Kosciół błogosławił i  współtworzył zebrania konfidentów  okrągłego mebla jako  (mogli nic nie odzyskać i nie uzyskac konkordatu)  jako jeden z konfidentów pod dyktat,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-01-15 15:56:55
Autor: jr

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:kd3b5i$k4f$1news.task.gda.pl...

| Użytkownik "jr" <tractusalbus@gru.pl> napisał w wiadomości
| >
| Kosciół błogosławił i  współtworzył zebrania konfidentów  okrągłego mebla
| jako  (mogli nic nie odzyskać i nie uzyskac konkordatu)

No... Nareszcie cos od siebie!
Lepiej tyle niż nic.
jb

  jako jeden z

Data: 2013-01-15 16:28:10
Autor: matusm
Dlaczego Kosciol potepil 'bandy podziemia'

No... Nareszcie cos od siebie!
Lepiej tyle niż nic.
jb

Mój fanie dzieki za uznanie ,,,chociaz nadal,,,,,,,,

Data: 2013-01-15 21:57:00
Autor: jr

Użytkownik "matusm" <matusm@interia.eu> napisał w wiadomości news:kd3shi$rmv$1news.task.gda.pl...

| Mój fanie dzieki za uznanie

Wybacz, ale trudno być fanem czyjejś sugnaturki.
jb

Dlaczego Kosciol potepil 'bandy podziemia'