Dlaczego Krzaklewski?

Data: 2009-03-26 08:48:22
Autor: boukun
Dlaczego Krzaklewski?
Dlaczego PO wystawiła do wuborów do Parlamentu Europejskiego na Podkarpaciu Mariana Krzaklewskiego? Dlaczego wyciąga się z lamusa faceta, który przez ostatnich kilka ładnych lat był w ogóle nieobecny w polityce? Dlaczego wystawia faceta, którego społeczeństwo wykluczyło z polityki, nie dając mu w narodowych wyborach nawet 3%. Dlaczego zrobiono to samo z Jerzym Buzkiem, dlaczego z Geremkiem, których społeczeństwo odrzuciło  i wykluczyło z krajowej polityki? Dlaczego wstawia się ich, stale tych samych nieudaczników na pierwsze miejsca na listach wyborczych i podsuwa Polakom wybór dokonany? Dlaczego akurat tym ludziom stale szukuje się koryto, skoro nie są w stanie wnieść nic dobrego dla Polski? Dlaczego PO wystawia na pierwsze miejsce kandydata popieranego gorąco przez Ojca Tadeusza Rydzyka? I na koniec, dlaczego w polityce nie mogą brać udziału normalni, wybrani przez naród i popierani przez społeczeństwo Polacy?

Odpowiedźcie sobie na te pytania, a będziecie wiedzieć, dlaczego jesteśmy narodem niewolników.

boukun

Data: 2009-03-26 09:35:05
Autor: awe
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqfc3v$nv8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
to proste, krzaklewski byl tak szkodliwy ze byc moze i oplacany, swojak dla takich mentow jak Tusk
awe

Data: 2009-03-26 09:46:35
Autor: boukun
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqfen7$i64$1news3.onet...

[...]

No to ja tu widzę analogie z Jarosławem Kaczyńskim, tak samo szkodliwy i tak samo podsuwany Polakom przez Radio Maryja...
Za 10 lat PO wystawi Kaczyńskiego do PE...

boukun

Data: 2009-03-26 14:27:35
Autor: awe
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqffh4$2b8$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
generalnie nie wycieraj sobie mordy Kaczynskim - dobrze Ci to zrobi
awe

Data: 2009-03-26 10:59:34
Autor: cytryna
Dlaczego Krzaklewski?

> [...]
-- -- -- -- -- -
to proste, krzaklewski byl tak szkodliwy ze byc moze i oplacany, swojak dla takich mentow jak Tusk

Prawda objawiona z Internetu:
Marian Krzaklewski - Dawid Zimmerman (rozbił i splugawił po stanie wojennym NSZZ Solidarność). Wystarczy, czas skonsumowac nagrodę!

Data: 2009-03-26 11:48:32
Autor: konserwator
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:76c7.000000c2.49cb5206newsgate.onet.pl...

> [...]
> normalni, wybrani przez naród i popierani przez społeczeństwo Polacy?
>
> Odpowiedźcie sobie na te pytania, a będziecie wiedzieć, dlaczego > jesteśmy

-- -- -- -- -- -
[...]

co sie goraczkujecie tym krzaklewskim?
jest tak nieudolny, ze wlasnie powinien isc do unii i tam ja doprowadzac do ruiny!

rym

Data: 2009-03-26 12:26:51
Autor: boukun
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:gqfn2p$liq$1nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]

> normalni, wybrani przez naród i popierani przez społeczeństwo Polacy?
>
> Odpowiedźcie sobie na te pytania, a będziecie wiedzieć, dlaczego jesteśmy

-- -- -- -- -- -
[...]

Znaczy z tamtąd sprzedawać Polskę?

boukun

Data: 2009-03-26 12:01:01
Autor: Vic
Dlaczego Krzaklewski?
cytryna wrote:
Marian Krzaklewski - Dawid Zimmerman (

Zimerman akurat bardzo dobrze mi się kojarzy :)
Z Krystianem... Mam kilka świetnych płyt tego pana

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-26 14:29:01
Autor: awe
Dlaczego Krzaklewski?

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gqfnqg$uki$1mx1.internetia.pl...
cytryna wrote:
Marian Krzaklewski - Dawid Zimmerman (

Zimerman akurat bardzo dobrze mi się kojarzy :)
Z Krystianem... Mam kilka świetnych płyt tego pana

--
Vic nie wydaje Ci sie to nienaturalne ze Ci wszystko dobrze sie kojarzy co z zydlem zwiazane. Ty no nie wierze ze nie kipi w Tobie zytowska krew.
awe

Data: 2009-03-26 06:46:14
Autor: jadrys203
Dlaczego Krzaklewski?
On 26 Mar, 14:29, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Vic" <bjor...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:gqfnqg$uki$1mx1.internetia.pl...> cytryna wrote:

> [...]

Vic nie wydaje Ci sie to nienaturalne ze Ci wszystko dobrze sie kojarzy co z
zydlem zwiazane. Ty no nie wierze ze nie kipi w Tobie zytowska krew.

Możesz zdradzić tajemnicę - Co to jest ta zytowska krew? Czyżby Vic
był pociotkiem p.Gilowskiej??

Data: 2009-03-27 08:46:15
Autor: Vic
Dlaczego Krzaklewski?
awe wrote:
Vic nie wydaje Ci sie to nienaturalne ze Ci wszystko dobrze sie kojarzy co z zydlem zwiazane. Ty no nie wierze ze nie kipi w Tobie zytowska krew.

Słyszałeś kiedyś Krystiana Zimermana w akcji?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-27 09:03:26
Autor: Panslavista
Dlaczego Krzaklewski?

"Vic" <bjorgul@o2.pl> wrote in message news:gqi0pb$ham$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Vic nie wydaje Ci sie to nienaturalne ze Ci wszystko dobrze sie kojarzy co z zydlem zwiazane. Ty no nie wierze ze nie kipi w Tobie zytowska krew.

Słyszałeś kiedyś Krystiana Zimermana w akcji?

He..he, drugi dowod na parchactwo - powoływanie się na znanego parcha...
Pewnie nie grasz na skrzypcach?  :-))))

Data: 2009-03-27 15:03:56
Autor: Vic
Dlaczego Krzaklewski?
Panslavista wrote:
SÂłyszaÂłeÂś kiedyÂś Krystiana Zimermana w akcji?

He..he, drugi dowod na parchactwo - powoÂływanie siĂŞ na znanego parcha...
Pewnie nie grasz na skrzypcach?  :-))))

Kilgenstein, nie bądź taki do przodu...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-26 12:37:42
Autor: ColgatesBilly
Dlaczego Krzaklewski?

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:76c7.000000c2.49cb5206newsgate.onet.pl...

> [...]
> normalni, wybrani przez naród i popierani przez społeczeństwo Polacy?
>
> Odpowiedźcie sobie na te pytania, a będziecie wiedzieć, dlaczego jesteśmy

[...]

Alez juz kilkanascie lat konsumywa!
Ciaglosc nomen-rz-klatury zachowana..

Dlaczego Krzaklewski?