Dlaczego Lubliny gwiżdżą?

Data: 2013-05-11 16:41:41
Autor: Staszek Sosenko
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-05-11 17:15:46
Autor: tᴏ
Dlaczego Lubliny gwid?
Staszek Sosenko wrote:

Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

Mój Polonez Truck Roy gwiżdże z radości gdy zaleję go benzyną V-Power Racing za sprawą której zyskuje aż 10 dodatkowych Cavallinów! Może Lublin ma podobnie?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-05-11 17:17:30
Autor: scobowski
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
W dniu 2013-05-11 16:41, Staszek Sosenko pisze:
Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

W audi mają specjalny dział "kompozytorów" od wydechów - żeby brzmiały właściwie. Jak nie wyrabiają, to idą w ślady BMW i dokładają w kabinie głośnik, udający rasowy dźwięk silnika.

Może w lublinie podobnie? :D
Chociaż raczej uważam, że ktoś na etapie prototypu miał w dupie, że zaadaptowane tłumiki od żuka? gwiżdżą sobie w nowej konfiguracji.
Duże fiaty też gwizdały - może za młody jesteś, żeby pamiętać.

Data: 2013-05-11 17:21:10
Autor: tck
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?

Użytkownik "scobowski" <scob@icpnet.pl> napisał w wiadomości news:kmlnei$ud4$1news.icpnet.pl...
[...]

mi sie wydaje ze to turbiny im gwizdza, mam wolnossacego i nie gwizdze :(

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-05-11 17:27:38
Autor: PiteR
Dlaczego Lubliny gwid?
na  ** p.m.s **  tck pisze tak:

mi sie wydaje ze to turbiny im gwizdza, mam wolnossacego i nie
gwizdze :(

to ju wiem dlaczego mj mia pikny ciepy gang ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-05-11 18:22:44
Autor: Irokez
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
W dniu 2013-05-11 16:41, Staszek Sosenko pisze:
Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

Może ze strachu? Jak szybko jeździsz?
;)

--
Irokez

Data: 2013-05-11 18:52:55
Autor: Staszek Sosenko
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
W dniu 2013-05-11 18:22, Irokez pisze:
W dniu 2013-05-11 16:41, Staszek Sosenko pisze:
Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

Może ze strachu? Jak szybko jeździsz?
;)

Po mieście 160 nie przekraczam ;)

Data: 2013-05-29 22:27:59
Autor: Jackare
Dlaczego Lubliny gwiżdżą?
Użytkownik "Staszek Sosenko" <szukaj@w.sigu> napisał w wiadomości news:kmll0t$vkb$1news.task.gda.pl...
Odnoszę wrażenie, że 90% z nich tak ma. Czemu?

miałem wolnossącego i nic nie gwizdało. Może to turbo?

Dlaczego Lubliny gwiżdżą?