Dlaczego Lumont nadal milczy?

Data: 2010-06-15 19:45:53
Autor: mariuszmo
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Słyszałem, że gość robiacy RAVENY miał jakąś wtope z kontem pocztowym i jednocześnie jakiś problem z wadą, która opóźniła produkcję i wysyłkę.

Wysłałem mu maila po tym jak już podobno konto odzyskał z zapytaniem o orientacyjny czas wysyłki lampki ale od paru dni bez odzewu dlatego chciałbym zapytać czy odpowiada na maile.

Ja nie mam pretensji o opóźnienie bo rozumiem, że to projekt autorski i wolę mieć lampkę później, ale bez wady i bez zabaw w odsyłanie do poprawek. Niestety jestem w tej trudnej sytuacji, że w dzień na jazdę czasu brak a swoje dwie sigmy powerledy już sprzedałem trzy tygodnie po zamówieniu RAVENA i teraz nie wiem, czekać na ravena czy kombinować coś tymczasowego?
Zwyczajnie chciałbym wiedzieć kiedy bedzie, tydzień? dwa? trzy? bo chcę wiedzieć na czym stoję.

Data: 2010-06-15 20:18:03
Autor: mariuszmo
Dlaczego Lumont nadal milczy?
To zadzwoń do niego. Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć pisząc o swoich wątpliwościach na preclu. Zwracaj się do człowieka u którego zamówiłeś towar.

Czytaj posty ze zrozumieniem.
Właśnie to zrobiłem, zwróciłem się kilka dni temu na mail podany na stronie ale bezskutecznie. Co do dzwonienia to numeru telefonu na stronie www nie ma podanego, więc widocznie preferowany jest mailowy kontakt. Pewnie numer dało by się zdobyć w sieci ale skoro go nie ma tzn, że właściciel nie chce aby do niego dzwoniono i ja to szanuję.

Co chcę tu osiągnać? zapytać czy już kontakt mailowy został przywrócony, bo słyszałem ze były z tym kłopoty techniczne a skoro właścieciel milczy to może nadal są?

Jeśli Ci o to chodzi, to o wałka go nie podejrzewam bo sie sprawdził jeśli chodzi o ravena w pierwszej wersji i modowane powerledy a to najlepsza rekomendacja.
Co najwyzej podejrzewam, że przerosła go ilość zamówień.

Data: 2010-06-15 22:23:02
Autor: kml

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv8n5r$556$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rekomendacja.
Co najwyzej podejrzewam, że przerosła go ilość zamówień.

Odnosze wrażenie, że nie czytałeś ostatniego tematu na preclu w którym pisał Czarny Kruk.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-15 20:35:07
Autor: mariuszmo
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Odnosze wrażenie, że nie czytałeś ostatniego tematu na preclu w którym pisał Czarny Kruk.

przyznaję, że coś tam słyszałem o tym, że utrata danych z maila i wada lampki do usunięcia spowodowały poslizg ale nie czytałem nic tutaj konkretnie, ostatnio ciągły brak czasu co własnie zepchnęło rower do godzin nocnych i potrzeby świecenia.

Data: 2010-06-16 01:02:54
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dlaczego Lumont nadal milczy?
mariuszmo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Wysłałem mu maila po tym jak już podobno konto odzyskał z zapytaniem o orientacyjny czas wysyłki lampki ale od paru dni bez odzewu dlatego chciałbym zapytać czy odpowiada na maile.

<huod6r$k78$1@news.onet.pl>
Znajdź ten post i przeczytaj wątek, który się od niego zaczyna.

Data: 2010-06-17 01:49:51
Autor: Lisciasty
On 15 Cze, 21:45, " mariuszmo" <mariusz...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Wysłałem mu maila po tym jak już podobno konto odzyskał z zapytaniem o
orientacyjny czas wysyłki lampki ale od paru dni bez odzewu dlatego
chciałbym zapytać czy odpowiada na maile.

Nadal nie odpowiada, słałem na firmowy i prywatny.

Pzdr.
L.

Data: 2010-06-18 14:48:32
Autor: BoDro
Lisciasty pisze:

Nadal nie odpowiada, słałem na firmowy i prywatny.

tak na marginesie: nie wszyscy klienci bywają cierpliwi..

http://wyborcza.pl/1,75248,8029878,Do_sadu_za_33_zl___niebezpieczny_biznes_w_internecie.html

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-06-18 19:22:56
Autor:
Dlaczego Lumont nadal milczy?
dostałem dziś maila z lumont następującej treści:

"Do ostatniego poniedziałku wysłanych zostało ~10szt. z zamówionych lamp wg kolejności wpłat. Niestety - we wtorek 15.06 wysyłki kolejnych lamp zostały wstrzymane, ponieważ w wyniku mojego błędu w projekcie montaż jednej lampy zajmuje horrendalnie dużo czasu i w tym tempie rozesłanie reszty zamówionych lamp trwałoby wiele tygodni. Zlecona została w związku z tym do wykonania nowa płytka do lampy, która powinna rozwiązać problem. Spodziewam się ich u siebie 2. lipca.

W związku z czym proszę o deklaracje - czy mam odesłać wpłacone w przedpłacie za lampkę pieniądze czy oczekujesz na lampkę."

tak więc milczenie przerwane, ale oczekiwanie wydłużone.

Data: 2010-06-21 11:19:15
Autor: Alfer_z_pracy
mariuszm napisał:
"Do ostatniego poniedziałku wysłanych zostało ~10szt. z zamówionych lamp
wg kolejności wpłat.

Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms więcej niż tylko wirtualnym bytem? Bo napisać takie zdanie jest bardzo prosto. Przyznam, że po "n" podobnych mejlach ich wiarygodność Czarnego Kruka spada z mejla na mejla. I nawet spokojnemu człowiekowi jak ja zaczyna brakować cierpliwości, bez lampki jestem od bodajże listopada. Tym bardziej że zwłaszcza w takiej sytuacji nawet duża ilość pracy nie powinna mu przeszkodzić w odpisywaniu na mejle.

Zlecona została w związku z tym do wykonania nowa płytka do lampy, która powinna rozwiązać
problem. Spodziewam się ich u siebie 2. lipca.

He he, czyli minimalny czas wysłania lampek to za 2 tygodnie + biorąc czas montażu i kolejnych nieprzewidzianych trudności, lekko licząc miesiąc. Rewela. Na zimę w sam raz!

No niestety, mimo dobrej woli, oczami wyobraźni widzę Czarnego Kruka opalającego się nad brzegiem ciepłego morza, z drinkiem, leniwie stukającego co kilka dni w laptop coraz to nowe wymówki.

A.

Data: 2010-06-21 11:03:18
Autor: Przemek
On 21 Cze, 11:19, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny
dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms
więcej niż tylko wirtualnym bytem?

13 czerwca, na zlocie fr.org w Szczawnicy miałem przez kilka minut w
ręku Ravena II. Moją Aurorę na P7 miażdży(niestety :( ). Lampkę
oglądałem dosć krótko, bo chętnych było wielu. Wrażenia całkiem
pozytywne, lampka wygląda na wykonaną bardzo starannie, niestety nie
wnikałem w szczegóły budowy. Właściciel lampki -  Lookas 46.

pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-06-22 09:37:16
Autor: Alfer_z_pracy
Przemek napisał:
Wrażenia całkiem pozytywne, lampka wygląda na wykonaną bardzo starannie, niestety nie wnikałem w szczegóły budowy. Właściciel lampki -  Lookas 46.

No tak, ten Lookas stanie sie niedługo legendą, jako jedyny potwierdzony właściciel R2 :-)

Czekamy zatem... czekamy... co niektórzy w międzyczasie zawiadamiają organy ścigania, tak kontrolnie... czekamy....

A.

Data: 2010-06-22 20:20:52
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c206839$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Przemek napisał:
[...]

Przy całym moim uwielbieniu dla garażowych rozwiązań nietypowych oraz życiowym doświadczeniu jak to idzie po gruzie oraz wiedzy o tym ile spraw się po drodze potrafi wysrać muszę poddać się fali nieufności dla czarnego kruka :( Niestety wygląda to coraz kiepściej i na jego tle zaczyna świecić (dosłownie) stork, który jest i jest dostępny...

Data: 2010-06-23 15:28:59
Autor: Kapsel
Tue, 22 Jun 2010 20:20:52 +0200, kml napisał(a):

 zaczyna świecić (dosłownie) stork, który jest i jest dostępny...

Po ile to? Znalazłem wątek na forum, testy jakieś, pytanie o cenę,
odpowiedzi nie było :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-21 11:26:45
Autor: geos
Alfer_z_pracy wrote:
Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms więcej niż tylko wirtualnym bytem?

znam tylko tę jedną wiadomość na forumrowerowym:

http://www.forumrowerowe.org/topic/68218-lampka-raven-ii/

No niestety, mimo dobrej woli, oczami wyobraźni widzę Czarnego Kruka opalającego się nad brzegiem ciepłego morza, z drinkiem, leniwie stukającego co kilka dni w laptop coraz to nowe wymówki.

:)

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-21 11:58:29
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c1f2ea0$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
mariuszm napisał:
[...]

Póki co nikt się nie przyznaje ;(

Stork? http://tiny.pl/ht6fc

Data: 2010-06-21 12:05:49
Autor: geos
Dlaczego Lumont nadal milczy?
kml wrote:
Stork? http://tiny.pl/ht6fc

a tutaj mała recenzja Storka:

http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57613.0.html

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-21 12:34:14
Autor: kml

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:hvndhs$uep$1news.task.gda.pl...
kml wrote:
Stork? http://tiny.pl/ht6fc

a tutaj mała recenzja Storka:

http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57613.0.html

pozdrawiam,
geos

Miejmy nadzieje, ze będzie można wybrać pomiedzy storkiem a czymś innym...

Data: 2010-06-21 12:37:17
Autor: geos
kml wrote:
[...]

ano, miejmy nadzieję... może Paweł Majewski się odezwie jeśli otrzymał lampkę. odnotowany zostałby wtedy przyrost oficjalnych użytkowników Ravena o 100% ;)

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-23 13:13:37
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

ano, miejmy nadzieję... może Paweł Majewski się odezwie jeśli otrzymał lampkę. odnotowany zostałby wtedy przyrost oficjalnych użytkowników Ravena o 100% ;)

No cóż, jestem szczęśliwym posiadaczem Ravena 2, choć jego otrzymanie wiązało
się z koniecznością podjęcia niestandardowych działań. Lampa świeci bardzo
dobrze, choć wymaga jeszcze poprawy. Maciek źle zaprojektował płytkę, wskutek czego `błędnie "odczytuje" stan naładowania baterii i szybciej przełącza na
niższy tryb świecenia. Maciej ma je wymieniać.

Paweł Majewski

Data: 2010-06-23 15:26:06
Autor: kml

Użytkownik "Pawel Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00001040.4c21ec61newsgate.onet.pl...

[...]

Kurde, masz R2 i napisałeś jedno zdanie - HAŃBA CI! Co to ma być?! My tutaj czekamy na jakąś większą wypowiedź :>

Data: 2010-06-24 09:45:19
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

Kurde, masz R2 i napisałeś jedno zdanie - HAŃBA CI! Co to ma być?! My tutaj czekamy na jakąś większą wypowiedź :>

Zdania były dwa :-) A co do mojego zhańbienia, to jak pewnie pamiętasz, sposób w
jaki  zdobyłem R2 spowodował, że postanowiłem zamilknąć i się nie odzywać
(odsyłam do kolegi geosa, który pewnie chętnie wytłumaczy jaki ze mnie chamski
gość). Ponadto pierwsze terenowe testy lampy nastąpią dopiero w
weekend-kompletne zawalenie pracą i obowiązkami rodzinnymi.

Pozdrawiam

Paweł

Data: 2010-06-24 09:57:02
Autor: Alfer_z_pracy
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Pawel Majewski napisał:
sposób w jaki  zdobyłem R2 (...)
odsyłam do kolegi geosa, który pewnie chętnie wytłumaczy jaki ze mnie chamski gość

Eeee? Wpadłeś do Kruka, nawrzucałeś mu od najgorszych, napaskudziłeś na dywan i ukradkiem zwinąłeś prototyp z półki a następnie czmychnąłeś?! Hm, może to jest sposób?

:-)
A.

Data: 2010-06-24 15:36:43
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

Eeee? Wpadłeś do Kruka, nawrzucałeś mu od najgorszych, napaskudziłeś na dywan i ukradkiem zwinąłeś prototyp z półki a następnie czmychnąłeś?! Hm, może to jest sposób?

A.... jeszcze zapłaciłem :-)

Pozdrawiam

Paweł

Data: 2010-06-24 12:25:41
Autor: kml

Użytkownik "Pawel Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000010a9.4c230d0fnewsgate.onet.pl...

[...]

No to czekamy, czekamy :) Straszniem ciekawe co z tego będzie w rzeczywistości.

Data: 2010-06-23 21:48:38
Autor: Mariusz
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Czyli to już przynajmniej drugi element wymagający poprawek, ale sprzedaż nie została wstrzymana...

Mariusz

Dlaczego Lumont nadal milczy?