Dlaczego Lumont nadal milczy?

Data: 2010-06-15 21:56:17
Autor: kml
Dlaczego Lumont nadal milczy?

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv8l9g$rm6$1inews.gazeta.pl...
Słyszałem, że gość robiacy RAVENY miał jakąś wtope z kontem pocztowym i
jednocześnie jakiś problem z wadą, która opóźniła produkcję i wysyłkę.

Wysłałem mu maila po tym jak już podobno konto odzyskał z zapytaniem o
orientacyjny czas wysyłki lampki ale od paru dni bez odzewu dlatego
chciałbym zapytać czy odpowiada na maile.

Ja nie mam pretensji o opóźnienie bo rozumiem, że to projekt autorski i wolę
mieć lampkę później, ale bez wady i bez zabaw w odsyłanie do poprawek.
Niestety jestem w tej trudnej sytuacji, że w dzień na jazdę czasu brak a
swoje dwie sigmy powerledy już sprzedałem trzy tygodnie po zamówieniu RAVENA
i teraz nie wiem, czekać na ravena czy kombinować coś tymczasowego?
Zwyczajnie chciałbym wiedzieć kiedy bedzie, tydzień? dwa? trzy? bo chcę
wiedzieć na czym stoję.

To zadzwoń do niego. Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć pisząc o swoich wątpliwościach na preclu. Zwracaj się do człowieka u którego zamówiłeś towar.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Dlaczego Lumont nadal milczy?