Dlaczego Lumont nadal milczy?

Data: 2010-06-15 20:18:03
Autor: mariuszmo
Dlaczego Lumont nadal milczy?
To zadzwoń do niego. Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć pisząc o swoich wątpliwościach na preclu. Zwracaj się do człowieka u którego zamówiłeś towar.

Czytaj posty ze zrozumieniem.
Właśnie to zrobiłem, zwróciłem się kilka dni temu na mail podany na stronie ale bezskutecznie. Co do dzwonienia to numeru telefonu na stronie www nie ma podanego, więc widocznie preferowany jest mailowy kontakt. Pewnie numer dało by się zdobyć w sieci ale skoro go nie ma tzn, że właściciel nie chce aby do niego dzwoniono i ja to szanuję.

Co chcę tu osiągnać? zapytać czy już kontakt mailowy został przywrócony, bo słyszałem ze były z tym kłopoty techniczne a skoro właścieciel milczy to może nadal są?

Jeśli Ci o to chodzi, to o wałka go nie podejrzewam bo sie sprawdził jeśli chodzi o ravena w pierwszej wersji i modowane powerledy a to najlepsza rekomendacja.
Co najwyzej podejrzewam, że przerosła go ilość zamówień.

Data: 2010-06-15 22:23:02
Autor: kml

Użytkownik " mariuszmo" <mariuszm.o@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv8n5r$556$1inews.gazeta.pl...
> [...]

rekomendacja.
Co najwyzej podejrzewam, że przerosła go ilość zamówień.

Odnosze wrażenie, że nie czytałeś ostatniego tematu na preclu w którym pisał Czarny Kruk.

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-15 20:35:07
Autor: mariuszmo
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Odnosze wrażenie, że nie czytałeś ostatniego tematu na preclu w którym pisał Czarny Kruk.

przyznaję, że coś tam słyszałem o tym, że utrata danych z maila i wada lampki do usunięcia spowodowały poslizg ale nie czytałem nic tutaj konkretnie, ostatnio ciągły brak czasu co własnie zepchnęło rower do godzin nocnych i potrzeby świecenia.

--

Dlaczego Lumont nadal milczy?