Dlaczego Lumont nadal milczy?

Data: 2010-06-18 19:22:56
Autor:
Dlaczego Lumont nadal milczy?
dostałem dziś maila z lumont następującej treści:

"Do ostatniego poniedziałku wysłanych zostało ~10szt. z zamówionych lamp wg kolejności wpłat. Niestety - we wtorek 15.06 wysyłki kolejnych lamp zostały wstrzymane, ponieważ w wyniku mojego błędu w projekcie montaż jednej lampy zajmuje horrendalnie dużo czasu i w tym tempie rozesłanie reszty zamówionych lamp trwałoby wiele tygodni. Zlecona została w związku z tym do wykonania nowa płytka do lampy, która powinna rozwiązać problem. Spodziewam się ich u siebie 2. lipca.

W związku z czym proszę o deklaracje - czy mam odesłać wpłacone w przedpłacie za lampkę pieniądze czy oczekujesz na lampkę."

tak więc milczenie przerwane, ale oczekiwanie wydłużone.

Data: 2010-06-21 11:19:15
Autor: Alfer_z_pracy
mariuszm napisał:
"Do ostatniego poniedziałku wysłanych zostało ~10szt. z zamówionych lamp
wg kolejności wpłat.

Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms więcej niż tylko wirtualnym bytem? Bo napisać takie zdanie jest bardzo prosto. Przyznam, że po "n" podobnych mejlach ich wiarygodność Czarnego Kruka spada z mejla na mejla. I nawet spokojnemu człowiekowi jak ja zaczyna brakować cierpliwości, bez lampki jestem od bodajże listopada. Tym bardziej że zwłaszcza w takiej sytuacji nawet duża ilość pracy nie powinna mu przeszkodzić w odpisywaniu na mejle.

Zlecona została w związku z tym do wykonania nowa płytka do lampy, która powinna rozwiązać
problem. Spodziewam się ich u siebie 2. lipca.

He he, czyli minimalny czas wysłania lampek to za 2 tygodnie + biorąc czas montażu i kolejnych nieprzewidzianych trudności, lekko licząc miesiąc. Rewela. Na zimę w sam raz!

No niestety, mimo dobrej woli, oczami wyobraźni widzę Czarnego Kruka opalającego się nad brzegiem ciepłego morza, z drinkiem, leniwie stukającego co kilka dni w laptop coraz to nowe wymówki.

A.

Data: 2010-06-21 11:03:18
Autor: Przemek
On 21 Cze, 11:19, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny
dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms
więcej niż tylko wirtualnym bytem?

13 czerwca, na zlocie fr.org w Szczawnicy miałem przez kilka minut w
ręku Ravena II. Moją Aurorę na P7 miażdży(niestety :( ). Lampkę
oglądałem dosć krótko, bo chętnych było wielu. Wrażenia całkiem
pozytywne, lampka wygląda na wykonaną bardzo starannie, niestety nie
wnikałem w szczegóły budowy. Właściciel lampki -  Lookas 46.

pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-06-22 09:37:16
Autor: Alfer_z_pracy
Przemek napisał:
Wrażenia całkiem pozytywne, lampka wygląda na wykonaną bardzo starannie, niestety nie wnikałem w szczegóły budowy. Właściciel lampki -  Lookas 46.

No tak, ten Lookas stanie sie niedługo legendą, jako jedyny potwierdzony właściciel R2 :-)

Czekamy zatem... czekamy... co niektórzy w międzyczasie zawiadamiają organy ścigania, tak kontrolnie... czekamy....

A.

Data: 2010-06-22 20:20:52
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c206839$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Przemek napisał:
[...]

Przy całym moim uwielbieniu dla garażowych rozwiązań nietypowych oraz życiowym doświadczeniu jak to idzie po gruzie oraz wiedzy o tym ile spraw się po drodze potrafi wysrać muszę poddać się fali nieufności dla czarnego kruka :( Niestety wygląda to coraz kiepściej i na jego tle zaczyna świecić (dosłownie) stork, który jest i jest dostępny...

kml
Last update 14/06/2010 Zestaw do czyszczenia bukłaka za 15PLN :)

Data: 2010-06-23 15:28:59
Autor: Kapsel
Tue, 22 Jun 2010 20:20:52 +0200, kml napisał(a):

 zaczyna świecić (dosłownie) stork, który jest i jest dostępny...

Po ile to? Znalazłem wątek na forum, testy jakieś, pytanie o cenę,
odpowiedzi nie było :(

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2010-06-21 11:26:45
Autor: geos
Alfer_z_pracy wrote:
Czy znacie choćby jednego takiego szczęśliwca? Czy jest jakiś namacalny dowód, że te słowa są prawdziwe a nie tylko zmyłą, a lampka jest czyms więcej niż tylko wirtualnym bytem?

znam tylko tę jedną wiadomość na forumrowerowym:

http://www.forumrowerowe.org/topic/68218-lampka-raven-ii/

No niestety, mimo dobrej woli, oczami wyobraźni widzę Czarnego Kruka opalającego się nad brzegiem ciepłego morza, z drinkiem, leniwie stukającego co kilka dni w laptop coraz to nowe wymówki.

:)

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-21 11:58:29
Autor: kml

Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:4c1f2ea0$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
mariuszm napisał:
[...]

Póki co nikt się nie przyznaje ;(

Stork? http://tiny.pl/ht6fc

Data: 2010-06-21 12:05:49
Autor: geos
Dlaczego Lumont nadal milczy?
kml wrote:
Stork? http://tiny.pl/ht6fc

a tutaj mała recenzja Storka:

http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57613.0.html

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-21 12:34:14
Autor: kml

Użytkownik "geos" <geos@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:hvndhs$uep$1news.task.gda.pl...
kml wrote:
Stork? http://tiny.pl/ht6fc

a tutaj mała recenzja Storka:

http://www.torch.pl/forum/index.php/topic,57613.0.html

pozdrawiam,
geos

Miejmy nadzieje, ze będzie można wybrać pomiedzy storkiem a czymś innym...

Data: 2010-06-21 12:37:17
Autor: geos
kml wrote:
[...]

ano, miejmy nadzieję... może Paweł Majewski się odezwie jeśli otrzymał lampkę. odnotowany zostałby wtedy przyrost oficjalnych użytkowników Ravena o 100% ;)

pozdrawiam,
geos

Data: 2010-06-23 13:13:37
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

ano, miejmy nadzieję... może Paweł Majewski się odezwie jeśli otrzymał lampkę. odnotowany zostałby wtedy przyrost oficjalnych użytkowników Ravena o 100% ;)

No cóż, jestem szczęśliwym posiadaczem Ravena 2, choć jego otrzymanie wiązało
się z koniecznością podjęcia niestandardowych działań. Lampa świeci bardzo
dobrze, choć wymaga jeszcze poprawy. Maciek źle zaprojektował płytkę, wskutek czego `błędnie "odczytuje" stan naładowania baterii i szybciej przełącza na
niższy tryb świecenia. Maciej ma je wymieniać.

Paweł Majewski

Data: 2010-06-23 15:26:06
Autor: kml

Użytkownik "Pawel Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00001040.4c21ec61newsgate.onet.pl...

[...]

Kurde, masz R2 i napisałeś jedno zdanie - HAŃBA CI! Co to ma być?! My tutaj czekamy na jakąś większą wypowiedź :>

Data: 2010-06-24 09:45:19
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

Kurde, masz R2 i napisałeś jedno zdanie - HAŃBA CI! Co to ma być?! My tutaj czekamy na jakąś większą wypowiedź :>

Zdania były dwa :-) A co do mojego zhańbienia, to jak pewnie pamiętasz, sposób w
jaki  zdobyłem R2 spowodował, że postanowiłem zamilknąć i się nie odzywać
(odsyłam do kolegi geosa, który pewnie chętnie wytłumaczy jaki ze mnie chamski
gość). Ponadto pierwsze terenowe testy lampy nastąpią dopiero w
weekend-kompletne zawalenie pracą i obowiązkami rodzinnymi.

Pozdrawiam

Paweł

Data: 2010-06-24 09:57:02
Autor: Alfer_z_pracy
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Pawel Majewski napisał:
sposób w jaki  zdobyłem R2 (...)
odsyłam do kolegi geosa, który pewnie chętnie wytłumaczy jaki ze mnie chamski gość

Eeee? Wpadłeś do Kruka, nawrzucałeś mu od najgorszych, napaskudziłeś na dywan i ukradkiem zwinąłeś prototyp z półki a następnie czmychnąłeś?! Hm, może to jest sposób?

:-)
A.

Data: 2010-06-24 15:36:43
Autor: Pawel Majewski
Dlaczego Lumont nadal milczy?

Eeee? Wpadłeś do Kruka, nawrzucałeś mu od najgorszych, napaskudziłeś na dywan i ukradkiem zwinąłeś prototyp z półki a następnie czmychnąłeś?! Hm, może to jest sposób?

A.... jeszcze zapłaciłem :-)

Pozdrawiam

Paweł

Data: 2010-06-24 12:25:41
Autor: kml

Użytkownik "Pawel Majewski" <pawelmajewski@chello.pl> napisał w wiadomości news:60b5.000010a9.4c230d0fnewsgate.onet.pl...

[...]

No to czekamy, czekamy :) Straszniem ciekawe co z tego będzie w rzeczywistości.

Data: 2010-06-23 21:48:38
Autor: Mariusz
Dlaczego Lumont nadal milczy?
Czyli to już przynajmniej drugi element wymagający poprawek, ale sprzedaż nie została wstrzymana...

Mariusz

Dlaczego Lumont nadal milczy?