Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?

Data: 2011-01-23 17:42:41
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Węszę ruski spisek!!!

Zennon

Data: 2011-01-23 11:50:46
Autor: Bruner
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
dostal telefon od prezesa jak byl ma 100 metrach, laduj dziadu

Data: 2011-01-23 13:45:35
Autor: robertbig
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!? !?
On 23 Sty, 17:42, "Eulalia Browarek" <tys...@browar.pl> wrote:
W sz ruski spisek!!!

Zennon

¬le go naprowadzili ?

Data: 2011-01-23 18:03:06
Autor: Grzegorz Z.
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Eulalia Browarek napisał:

Węszę ruski spisek!!!

Zennon

:)))))))))

Data: 2011-01-23 18:05:19
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhlq3$2dl$1news.net.icm.edu.pl...
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?

Data: 2011-01-23 17:08:39
Autor: wasabi
On Sun, 23 Jan 2011 18:05:19 +0100, mkarwan wrote:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?

zgaduję: tak długo jak zwolennicy PiS i "teorii zamachu" z siebie

Data: 2011-01-23 18:09:32
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhlq3$2dl$1news.net.icm.edu.pl...
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?

Czekam na uzasadnienie twojego oskarżenia Rosjan o zamordowanie prezydenta
Kaczyńskiego.

Podasz je czy znowu spierdzielisz z podkulonym ogonem?

Data: 2011-01-23 12:16:23
Autor: Bruner

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1tlx4m53srzhh$.11l4u5m2pcn91$.dlg40tude.net...
Czekam na uzasadnienie twojego oskarżenia Rosjan o zamordowanie prezydenta
Kaczyńskiego.

Ruscy czesto zdejmuja swoich ludzi jak sie nie wywiazuja z zadan.

Data: 2011-01-23 18:17:54
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1tlx4m53srzhh$.11l4u5m2pcn91$.dlg40tude.net...
[...]

Je¶li stawiasz zarzut podaj cytat i link .

Data: 2011-01-23 19:19:35
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Przestań z siebie robić durnia, tylko odpowiadaj.

Data: 2011-01-23 22:26:33
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1hjdx164kg7d0$.2zigqswmfozr.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:
[...]

Stawiasz zarzut, którego nie potrafisz uzasadnić i podać linku.
Nie rób z siebie większego durnia niż jeste¶.

Data: 2011-01-24 02:20:15
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:
[...]

To ja mam wam wasze posty wskazywać mkwaran, na które nie raczycie
odpowiedzieć?

Nie rób z siebie większego durnia niż jeste¶.

Kto jest większym durniem? Dureń? Czy ten kto go słucha?

ps. chodzi o zarzut jaki postawili¶cie w waszym w±tku z 16 stycznia.

Data: 2011-01-23 18:10:02
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d3c5fcf$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhlq3$2dl$1news.net.icm.edu.pl...
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?

Dlaczego przestałe¶ się leczyć? Naprawdę medycyna idzie do przodu i takie schorzenie jak Twoje, to kwestia dwu tygodni brania leku i powinna być widoczna pierwsza poprawa. Z tym, że nie można przestać. Trzeba brać lek już do końca życia.

Zennon

Data: 2011-01-23 18:16:54
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhndf$5nn$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Chcesz odwrócić uwagę od siebie wskazuj±c na innych?
To ty zachowujesz się jak by ci leków zabrakło.
Wypisujesz idiotyzmy spamujesz psp nowymi w±tkami.
Długo jeszcze będziesz robił z siebie idiotę?

Data: 2011-01-23 17:23:55
Autor: wasabi
On Sun, 23 Jan 2011 18:16:54 +0100, mkarwan wrote:

[...]

[ciach]

Hmm, nie wiem co jest dla ciebie większym idiotyzmem czy to co wygaduje PiS i jego poplecznicy czy to ze autor w±tka jawnie napierdala się z waszych urojeń

Data: 2011-01-23 22:24:43
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Użytkownik "wasabi" <USUN_TO_vigoxp@windowslive.com> napisał w wiadomo¶ci news:ihho7b$ssl$10news.net.icm.edu.pl...
Hmm, nie wiem co jest dla ciebie większym idiotyzmem czy to co wygaduje
PiS i jego poplecznicy czy to ze autor w±tka jawnie napierdala się z
waszych urojeń

Czy chamstwo i wulgarno¶c to typowy poziom PO-owców?

Data: 2011-01-23 22:32:03
Autor: jedrus
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi k rąg ?!?!?
W dniu 2011-01-23 22:24, mkarwan pisze:

Hmm, nie wiem co jest dla ciebie większym idiotyzmem czy to co wygaduje
PiS i jego poplecznicy czy to ze autor wÄ…tka jawnie napierdala siÄ™ z
waszych urojeń

Czy chamstwo i wulgarnośc to typowy poziom PO-owców?

Nie jestem z PO ale golym okiem widac, ze pisiorom w tym nikt nie dorowna wiec daj sobie na wstrzymanie i wiecej nie pytaj.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 22:45:47
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-23 22:32, jedrus pisze:
[...]

Nie rozumiesz... Głupie pytania 'mode on'. Nie wyłączysz. :> Za to PiS`owskie głupoty toleruje jak kalorie ;-p

Data: 2011-01-23 22:54:05
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 22:45, Lorn pisze:

[...]

Nie wiem dlaczego, ale jak czytam mkarwana, to od razu widze twarz profesora Zybertowicza. ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 22:54:01
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-23 22:54, jedrus pisze:
[...]

Hmm... faktycznie. ;-p

Data: 2011-01-23 23:08:29
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 22:54, Lorn pisze:

Nie wiem dlaczego, ale jak czytam mkarwana, to od razu widze twarz
profesora Zybertowicza. ;)

Hmm... faktycznie. ;-p

Prawda? Jeszcze jak zapraszali go do "publicystyki", to zaproszeni goscie nawet z prowadzacym program mieli taki sam polew z niego jak my z mkarwana. ;)

Zybertowicz, Grochalski, Migalski, Czerwonousta, Powolnialski, Wild...cos tam......, Bugaj, Lopinski, Kaminski, Olszewski...... qrva, gdzie to wyroslo?. ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 18:22:51
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d3c6286$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Twoja choroba jest powszechnie znana na wielu grupach internetowych ;) W realu pewnie też, tylko ludzie wstydz± się powiedzieć Ci to prosto w oczy, żeby Cię nie zranić. Martwi± się o Ciebie. I ja też. Chcesz namiar na dobrego psychiatrę? Naprawdę chemia poszła do przodu. Przestaniesz się męczyć, ludzie przestan± się z Ciebie ¶miać. ¦wiat stanie się piękny i pełen miłych ludzi, a nie tylko żydzi i sowieccy agenci ;)

Zennon

Data: 2011-01-23 22:23:47
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihho5d$7am$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Skoro leczysz sie u dobrego psychiatry to popro¶ go aby zmienil ci leki bo te jak widać po tym co piszesz, nie działaj±.

Data: 2011-01-23 22:26:56
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-23 22:23, mkarwan pisze:

Skoro leczysz sie u dobrego psychiatry to popro¶ go aby zmienil ci leki
bo te jak widać po tym co piszesz, nie działaj±.

S± jakiej pigułki po zażyciu których, nie możliwe jest o¶mieszanie PiS`owskiej paranoi? :>

Data: 2011-01-23 22:39:41
Autor: jedrus
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi k rąg ?!?!?
W dniu 2011-01-23 22:26, Lorn pisze:

Skoro leczysz sie u dobrego psychiatry to poproĹ› go aby zmienil ci leki
bo te jak widać po tym co piszesz, nie działają.

Są jakiej pigułki po zażyciu których, nie możliwe jest ośmieszanie
PiS`owskiej paranoi? :>

Chcieli by ale jeszcze sie taki nie urodzil co by w ten sposob pisiarni dogodzil ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 18:30:23
Autor: A. Filip
Zennon nie zatrzymuje informacji dla siebie [was: Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi krąg ?!?!?]
"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> pisze:
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w
wiadomości news:ihhlq3$2dl$1news.net.icm.edu.pl...
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?

Dlaczego przestałeś się leczyć? Naprawdę medycyna idzie do przodu i
takie schorzenie jak Twoje, to kwestia dwu tygodni brania leku i
powinna być widoczna pierwsza poprawa. Z tym, że nie można
przestać. Trzeba brać lek już do końca życia.

Zennon

Jestem szczerze wzruszony szybością z jaką dzielisz się wiarą w
skuteczność terapii zdobytą w czasie twoich kontaktów z medycyną ;-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Praca zwierciadłem człowieka.

Data: 2011-01-23 18:38:51
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:kjglc2mls0+B1N@naomi.huge.strangled.net...
[...]

Dziękuje. Najważniejsze jest, żeby pacjent uzyskał wgląd w chorobę, a potem nie zaprzestawał leczenia farmakologicznego. Tak więc mkarawan ma cały czas szansę na powrót do społeczeństwa.

Zennon

Data: 2011-01-23 22:30:40
Autor: mkarwan
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomości news:ihhp3d$9c4$1news.net.icm.edu.pl...
[...]
potem  nie zaprzestawaĹ‚ leczenia farmakologicznego. Tak wiÄ™c mkarawan ma
caĹ‚y czas  szansÄ™ na powrĂłt do spoĹ‚eczeĹ„stwa.

Sądząc po tym co piszesz zaprzestałęs tego leczenia.
Poproś aby przpisal ci nowe leki bo te jak widac nie działają.

Data: 2011-01-23 23:01:03
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
[...]

"Nie mniej" niĹĽ Zenon? Wysoce prawdopodobne :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Do młyna potrzeba dwu kamieni, do miłości dwu głów.

Data: 2011-01-23 23:08:00
Autor: Lorn
Zennon nie zatrzymuje informacji dla siebie... Zenon je ujawnia.
UĹĽytkownik "Eulalia Browarek"<tyskie@browar.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
[...]

Zenona pytam?

Wysoce prawdopodobne :-)

NiewÄ…tpliwie. :>

Data: 2011-01-23 20:34:38
Autor: Janek Wlodak

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4d3c5fcf$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhlq3$2dl$1news.net.icm.edu.pl...
Węszę ruski spisek!!!

Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?
Ty robisz z siebie debila od kiedy zaistniałe¶ w internecie, to innym nie wolno?

Data: 2011-01-23 22:31:26
Autor: mkarwan
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
Użytkownik "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ihhvsf$d07$1news01.versatel.de...
Węszę ruski spisek!!!
Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?
Ty robisz z siebie debila od kiedy zaistniałe¶ w internecie, to innym nie wolno?

Jęsli ty robisz siebie debila nie musi oznaczać, że inni też.
nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Data: 2011-01-23 22:41:06
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-23 22:31, mkarwan pisze:

Węszę ruski spisek!!!
Jak długo jeszcze masz zamiar robić z siebie idiotę?
Ty robisz z siebie debila od kiedy zaistniałeś w internecie, to innym
nie wolno?

Jęsli ty robisz siebie debila nie musi oznaczać, że inni też.
nie porĂłwnuj innych do siebie, nie kaĹĽdy jest ci podobny.

Jasne, jestes przeciez ewenementem w skali swiatowej.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 20:15:58
Autor: jedrus
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi k rąg ?!?!?
W dniu 2011-01-23 17:42, Eulalia Browarek pisze:
Węszę ruski spisek!!!

To by sie nawet zgadzalo. Do chwili obecnej nie ma kategorycznego dowodu na to, ze snieg byl prawdziwy.
___
Mkarwan!!! - jak dlugo bedziesz robil z siebie idiote?
Juz nic nie musisz w tym watku dopisywac, bo jak widzisz zrobilem to za ciebie..

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-23 20:41:29
Autor: Lorn
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?
W dniu 2011-01-23 17:42, Eulalia Browarek pisze:
Węszę ruski spisek!!!

:-) Mgła im nie wyszła.

Data: 2011-01-23 22:56:29
Autor: A. Filip
Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi krąg ?!?!?
"Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> pisze:
Węszę ruski spisek!!!

Zennon

Jeśli nie złożyłeś donieniesienia do prokuratury będą mógł być zmuszony
donieść tam na ciebie :-)

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Ludzie stajÄ… siÄ™ konserwatystami po obiedzie.

Dlaczego Małysz nie odszedł na drugi kr±g ?!?!?