Dlaczego NIE DAJĘ

Data: 2015-05-09 16:10:06
Autor: Stefik
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ekp2zm26s0mb$.fwskhnvb8ddb.dlg40tude.net...

Ikselka

W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Data: 2015-05-09 16:16:24
Autor: Andrzej Lawa
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu 09.05.2015 o 16:10, Stefik pisze:

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ekp2zm26s0mb$.fwskhnvb8ddb.dlg40tude.net...

Ikselka

W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-05-09 13:08:53
Autor: kogutek444
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu sobota, 9 maja 2015 16:16:26 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

-- Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Bawimy się jak damy. Jak nie damy to się nie bawimy.

Data: 2015-05-09 16:33:15
Autor: ruski szpieg
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu 09.05.2015 o 16:16, Andrzej Lawa pisze:
Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

Męski szowinista i seksista...

Data: 2015-05-09 16:54:02
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 09 May 2015 16:33:15 +0200, ruski szpieg napisał(a):

W dniu 09.05.2015 o 16:16, Andrzej Lawa pisze:
Każdemu kto chce, ale nikt nie chce ;->

Męski szowinista i seksista...

Za dużo powiedziane - a to zwykły plebejski cham :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 17:22:57
Autor: ruski szpieg
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu 09.05.2015 o 16:56, Andrzej Lawa pisze:
Nie, to ikselka.
Żydów lubię ale nie bęcwałów.

Data: 2015-05-09 16:53:28
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 16:10:06 +0200, Stefik napisał(a):

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1ekp2zm26s0mb$.fwskhnvb8ddb.dlg40tude.net...

Ikselka

W ogóle nie dajesz ? czy komuś dajesz ?

Pomagam TYLKO osobom, które sama osobiście znam. I nigdy pieniężnie,
pieniędzy nie należy dawać NIKOMU, rozdawnictwo pieniędzy to, po pierwsze,
demoralizacja osoby obdarowanej, po drugie brak poszanowania dla własnej
pracy.

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 16:57:56
Autor: Ghost
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:15k0kbi0si4sk$.xouojr7932p8$.dlg@40tude.net...

[...]

Ja strasznie nie szanuję własnej pracy i demoralizuję, pocieszam się, że wielu innych robi ten sam "błąd":
https://www.siepomaga.pl/nomorepain

Pięć baniek pękło...

Data: 2015-05-09 17:12:49
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 16:57:56 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

ŻADNA fundacja (za wyjątkiem Kliniki Budzik - bo ta akurat jest ewidentnie
czysta) ode mnie grosza nie zobaczy - nie mam zamiaru utrzymywac etatów dla
darmozjadów. Ale Ty możesz całą armię, moża nawet sama założę jakąś, to się
do ciebie zgłoszę, jak żeś taki sercowy :->

Pięć baniek pękło...

Dziany facet z ciebie :->
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 20:55:12
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 20:43:53 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Skoro tak, to na przyszłość nie wcinaj mi się tu ze swoimi pożal się Boże,
reklamami.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 21:58:33
Autor: Chiron
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:554e5575$0$2199$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Piszemy: osobno i przez "ch"

--

Chiron

Data: 2015-05-09 23:00:07
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 21:58:33 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

A w ogóle to - NIE piszemy :-)
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 23:41:59
Autor: Chiron
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f2pbadf5xzim.1iawbyo3onysf.dlg40tude.net...

[...]

Problem w tym, że o ile jest szansa, że zapamięta regułę pisowni, o tyle za nic nie zrozumie, dlaczego takich słów się nie używa. Wobec kobiet w szczególności.

--

Chiron

Data: 2015-05-09 23:48:21
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 23:41:59 +0200, Chiron napisał(a):

[...]

A bo to taki ce-ha :-)

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-13 17:13:23
Autor: zażółcony
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu 2015-05-09 o 17:12, Ikselka pisze:

[...]

Na Caritas byś nie dała ? No co ty ...

Data: 2015-05-13 17:28:07
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Wed, 13 May 2015 17:13:23 +0200, zażółcony napisał(a):

[...]

Konkurencja. Sama założę fundację, przecież piszę, nie?
:->
--
XL
Kim jest ten fajny gość?

Data: 2015-05-09 20:00:42
Autor: Przemysław Dębski
Dlaczego NIE DAJĘ
Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:554e2080$0$2207$65785112news.neostrada.pl...

Ja strasznie nie szanuję własnej pracy i demoralizuję [...]

Ośmieszając się samemu sądzisz że ośmieszysz tych tych którzy ośmieszają twoje poglądy/idee/etc ? Śmię wąt pić :)

Dębska

Data: 2015-05-09 21:09:49
Autor: Przemysław Dębski
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:554e55a5$0$27522$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Korzytanie z furtki którą sugeruje przeciwnik w dodatku tak banalnej ... to troche obciach - tak mówiąc między nami a Korwinem ;)

Dębska

Data: 2015-05-09 22:17:28
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 21:50:46 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Jakoś tak zaniemówiłeś naraz. Elokwencja siadła?
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-10 07:33:00
Autor: Ghost
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:10o8xhuopfwe8.3r7ni635jqjf.dlg@40tude.net...

[...]

Tak. Nie sposób dyskutować z bęcwałami, dla których problemem jest to, że ci, którzy mieli więcej szczęścia w życiu, dzielą się z innymi - dla których los był mniej łaskaw.

Data: 2015-05-10 13:08:36
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sun, 10 May 2015 07:33:00 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Kto się dzieli - OWSIAK??? O tak, ale nie tym, co sam ma :->
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-10 14:33:42
Autor: Ghost
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rzaaomzkfxq1.1o8lc8j5xhvpq.dlg@40tude.net...

[...]

Ludzie, którzy dają pieniądze, wbrew twoim zasadom.
Trzymasz poziom, udawanie głupka zawsze ci nieźle wychodziło.

Data: 2015-05-10 14:59:01
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sun, 10 May 2015 14:33:42 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

(ciach wynurzenia osobiste)

Oni się chcą dzielić - ale nie w TEN sposób, że Owsiak SOBIE kupuje
nieruchomości za kilkadziesiąt milionów. Oni o tym NIE WIEDZĄ, że ich
pieniądze NIE IDĄ na to, na co powinny. Powonno to być jasno powiedziane -
a nie jest. Gdyby było, mało kto by wpłacał.

--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP:

Data: 2015-05-10 16:02:26
Autor: Ghost
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ikselka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7ok9spmnwlcj.eeiwmva3lkjw.dlg@40tude.net...

Dnia Sun, 10 May 2015 14:33:42 +0200, Ghost napisał(a):

Oni się chcą dzielić - ale nie w TEN sposób

Dzielimy się jak chcemy.

Data: 2015-05-10 16:54:07
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ na WOŚP.
Dnia Sun, 10 May 2015 16:02:26 +0200, Ghost napisał(a):

[...]

Więc dlaczego nie ma tego "podziału" oficjalnie - dlaczego NIKT nie mówi
ludziom "Kupiliśmy DOMY, a za resztę pompy insulinowe" ?
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-10 16:56:08
Autor: zdumiony
Dlaczego NIE DAJĘ na WOŚP.
W dniu 2015-05-10 o 16:54, Ikselka pisze:
Więc dlaczego nie ma tego "podziału" oficjalnie - dlaczego NIKT nie mówi
ludziom "Kupiliśmy DOMY, a za resztę pompy insulinowe" ?

Wiesz o tym? Gdyby tak było, już witał by się z prokuratorem

Data: 2015-05-14 00:09:26
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ na WOŚP.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1ovlcnaeuk4ux.xz3n7xa78o2j.dlg40tude.net...
[...]

A co jest w ich sprawozdaniu finansowym? Sprawdzałaś?

Data: 2015-05-09 22:18:25
Autor: Przemysław Dębski
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.com> napisał w wiadomości news:554e6523$0$8374$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A teraz jeszcze raz to samo ale buzią.

Dębska

Data: 2015-05-09 23:03:28
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 22:18:25 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

[...]

Sugerowałam 3-)

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 22:07:31
Autor: Dirko
Dlaczego NIE DAJĘ
Użytkownik "Stefik" <de3wa@tam.pl> napisał w wiadomości news:554e1549$0$8377$65785112news.neostrada.pl...

W ogóle nie dajesz ?

Potem znowu za lat kilka
Przyszła na nią taka chwilka.

I myślała, czy to warto
Było być taką upartą.

Lecz tymczasem mu wychłódło,
Bo już była stare pudło.

Tak to ludzie trwonią lata,
Że nie są jak brat dla brata.

Z tym najgorszy jest ambaras,
Żeby dwoje chciało na raz.

Data: 2015-05-09 15:09:02
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote in message news:milpea$vh1$1news.vectranet.pl...
[...]

I jeszcze autora, dla porządku, powinieneś dodać...

Data: 2015-05-09 14:26:59
Autor: kogutek444
Dlaczego NIE DAJĘ
W dniu sobota, 9 maja 2015 22:09:00 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

> Potem znowu za lat kilka
> Przyszła na nią taka chwilka.
>
> I myślała, czy to warto
> Było być taką upartą.
>
> Lecz tymczasem mu wychłódło,
> Bo już była stare pudło.
>
> Tak to ludzie trwonią lata,
> Że nie są jak brat dla brata.
>
> Z tym najgorszy jest ambaras,
> Żeby dwoje chciało na raz.

I jeszcze autora, dla porządku, powinieneś dodać...

Wstyd nie znać autora.

Data: 2015-05-10 14:31:48
Autor: Dirko
Dlaczego NIE DAJĘ
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:milpeq$71h$1dont-email.me...

Z tym najgorszy jest ambaras,
Żeby dwoje chciało na raz.

I jeszcze autora, dla porządku, powinieneś dodać...

    Kto nie zna tego autora ten kiep.

Data: 2015-05-10 14:39:27
Autor: Ghost
Dlaczego NIE DAJĘ

Użytkownik "Dirko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:minj3p$hb5$1@news.vectranet.pl...

[...]

Nie zrozumiałeś, pszemus sugeruje, ze dobrze znany ogółowi utwór chciałeś sobie przypisać.

Data: 2015-05-13 21:31:24
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ
"Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> wrote in message news:minj3p$hb5$1news.vectranet.pl...
[...]

Tu chodzi raczej o należne copyright...
Taki dobry zwyczaj i objaw kultury/szacunku dla autora.

Data: 2015-05-09 23:01:29
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ
Dnia Sat, 9 May 2015 22:07:31 +0200, Dirko napisał(a):

[...]

Zwierzenia? TUTAJ?
--

Ikselka
pewni siebie."