Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.

Data: 2015-05-09 17:43:18
Autor: Qrczak
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

W tym roku w maju też zbierają?

Data: 2015-05-09 18:00:27
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sat, 09 May 2015 17:43:18 +0200, Qrczak napisał(a):

http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

W tym roku w maju też zbierają?

Nie, w maju sobie podpisują.

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 18:04:10
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sat, 9 May 2015 18:00:27 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....jak już mają pozbierane :->
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 11:18:28
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:1tiwd397ghfd9.10sf2jqkfntkk$.dlg40tude.net...
[...]

A wytłumaczysz mi dlaczego Cię to dziwi że sobie podpisują?
Oczekujesz może, że pracownicy fundacji będą za darmo tam pracować?

Data: 2015-05-09 18:42:30
Autor: ruski szpieg
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
W dniu 09.05.2015 o 18:18, Pszemol pisze:

A wytłumaczysz mi dlaczego Cię to dziwi że sobie podpisują?
Oczekujesz może, że pracownicy fundacji będą za darmo tam pracować?

Jak nie chcą to nie muszą się tym trudnić.

Za Wikipedią:
Charytatywność – zbiór organizacji i działań mających na celu niesienie pomocy tym, którzy jej potrzebują, w sposób bezinteresowny, dobroczynny, filantropijny.

Owsik se wypłaca pensję, nie?

Data: 2015-05-09 12:07:51
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
"ruski szpieg" <ruski.szpieg@mail.ru> wrote in message news:milddo$6ho$1node2.news.atman.pl...
W dniu 09.05.2015 o 18:18, Pszemol pisze:

A wytłumaczysz mi dlaczego Cię to dziwi że sobie podpisują?
Oczekujesz może, że pracownicy fundacji będą za darmo tam pracować?

Jak nie chcą to nie muszą się tym trudnić.

No jasne. Ale chcą, i zgodnie z prawem wypłacają sobie pensje.
Dlaczego nie?

[...]

Ale dlaczego oczekujesz że miałby sobie nie wypłacać?
Weź sobie dowolną inną organizację tego typu, dowiedz się jaki ma budżet a przekonasz się, że pracownicy takich organizacji RUTYNOWO otrzymują pensję za swoją działalność. W końcu dlaczego miałby pracownik pracujący w takiej firmie na pełny etat nie dostawać wynagrodzenia? Z czego miałby się Twoim zdaniem utrzymywać? Przemyśl to.

Dla porĂłwnania masz tu dokument o Polskim Czerwonym KrzyĹźu:
http://www.pck.pl/media/repository/pliki/sprawozdania/sprawozdanie_z_dzialalnosci_za_2005_rok.pdf
Cytuję:

VI. Informacja o poniesionych kosztach w 2005 roku
W 2005 roku Polski Czerwony KrzyŜ poniósł koszty w wysokości ogółem 79.936.668,46 zł,
w tym z tytułu:
a) realizacji działalności statutowej nieodpłatnej poŜytku publicznego w wysokości
9.852.573,28 zł,
21
b) realizacji działalności statutowej odpłatnej poŜytku publicznego w wysokości
1.994.979,98 zł,
c) realizacji działalności zadań zleconych – 21.917.211,89 zł,
d) działalności gospodarczej – 33.394.976,60 zł,
e) kosztów administracyjnych w wysokości 10.923.401,73 zł, w tym:
 amortyzacji – 498.061,04 zł,
 zuŜycia materiałów i energii – 1.302.248,49 zł,
 usług obcych – 1.807.848,77 zł,
 wynagrodzeń – 5.101.904,75 zł,
 narzutów na wynagrodzenia – 891.729,93 zł,
 świadczeń na rzecz pracowników – 158.828,87 zł,
 kosztów reprezentacji i reklamy – 4.956,33 zł,
 opłat i składek – 590.005,51 zł,
 pozostałych kosztów – 567.818,04 zł.
f) kosztów finansowych w wysokości - 188.295,06 zł,
g) pozostałych kosztów operacyjnych w wysokości – 1.665.229,92 zł.

Jak słusznie zauważyłeś, wydano 5.101.904,75 na wynagrodzenia pracowników. A Tobie się pewnie wydawało, że wszyscy w PCK pracują za friko... łącznie z prezesem zarządu :-)

Nie daj się manipulować i nie bądź bezmyślnym narzędziem w nagonce na Owsiaka.

Data: 2015-05-09 23:29:07
Autor: Qrczak
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia 2015-05-09 18:42, obywatel ruski szpieg uprzejmie donosi:
[...]

U ruskich na pewno.
Polacy są trochę zwykle jakby bardziej interesowni.

Data: 2015-05-10 01:07:29
Autor: szklanynocnik
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
użytkownik ruski szpieg napisał:

[...]

Ja, ja ja.

http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1882

KLAN ŚPIEWAKÓW
Oszust z Fundacji Kidprotect rozkręca kolejny biznes!
Wszystkie twarze  Jakuba Śpiewaka

Niefrasobliwy?

Współpracowników i czytelników zszokowało obszerne wyznanie Śpiewaka z 15 lutego, że wycofuje się z życia publicznego. Mówił oględnie: "przekroczyłem próg własnych kompetencji", "w wyniku moich zaniedbań, mojej własnej niefrasobliwości fundacja źle gospodarowała". (...)

Od razu odezwały się gorące głosy wsparcia, które nieco ostygły, kiedy okazało się, że prezes Kidprotect napisał oświadczenie już po tym, jak tygodnik "Wprost" dotarł do wyciągów z konta fundacji.. Wynikało z nich, że Śpiewak należącą do fundacji kartą tylko za markowe ubrania zapłacił niemal 30 tys. zł. Na wakacje do Turcji z narzeczoną też pojechał za pieniądze fundacji. Z bankomatów pobrał 170 tys. zł., choć tłumaczył, że wszystko w ramach działalności fundacji.

Czy w innych fundacjach też jest ok?

Data: 2015-05-10 15:05:00
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sat, 09 May 2015 18:42:30 +0200, ruski szpieg napisał(a):

[...]

I kupuje nieruchomości za dziesiątki milionów. --

XL
NIE DAJĘ na WOŚP:
http://kontrowersje.net/wolontariusze_xxiii_fina_u_wo_p_w_grodzisku_maz_chc_wiedzie
http://kontrowersje.net/co_jerzy_owsiak_i_lidia_nied_wiedzka_owsiak_sami_sobie_podpisuj_i_wyp_acaj

Data: 2015-05-10 15:18:32
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sun, 10 May 2015 15:05:00 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Tzn za 46 mln.
--

XL
NIE DAJĘ na WOŚP - nepotyzm (rodzinny) w obrocie pieniędzmi z WOŚP, 46

Data: 2015-05-13 21:37:25
Autor: Pszemol
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
"Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> wrote in message news:qahre7vrw3z8$.w9lsdi2onlgz$.dlg40tude.net...
[...]

W swoim imieniu czy w imieniu fundacji?

Data: 2015-05-09 19:25:21
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sat, 9 May 2015 11:18:28 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]

Oczekuję, że nie będzie tam nepotyzmu w transakcjach.
--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-09 20:18:56
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sat, 9 May 2015 19:25:21 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

....wykonywanych OFIAROWANYMI pieniędzmi!

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-10 09:21:15
Autor: babel77
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
W dniu 2015-05-09 o 20:18, Ikselka pisze:

[...]

nic nie ofiarowujesz wieć spadaj na drzewo

Data: 2015-05-10 13:09:40
Autor: Ikselka
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Dnia Sun, 10 May 2015 09:21:15 +0200, babel77 napisał(a):

[...]

Robię to - przeczytałeś temat?

--

Ikselka
pewni siebie."

Data: 2015-05-10 05:59:44
Autor: Stachu Chebel
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
W dniu niedziela, 10 maja 2015 13:09:40 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> nic nie ofiarowujesz wieć spadaj na drzewo

Robię to - przeczytałeś temat?

A na Caritas dajesz? Jeżeli nie, to napisz z jakich powodów. Skoro piszesz dlaczego nie dajesz na WOŚP, to napisz też dlaczego również nie dajesz na Caritas..

Data: 2015-05-09 18:22:40
Autor: Dirko
Dlaczego NIE DAJĘ NA WOŚP.
Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:554e2b14$0$27527$65785112news.neostrada.pl...

W tym roku w maju też zbierają?

    Zbierają cały rok ale przed wyborami tylko błoto.