Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?

Data: 2011-06-26 14:28:58
Autor: obserwator
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?

Kluczowe dla grup psychomanipulacyjnych jest to, że wykorzystują one niewiedzę
atakowanych osób i swojego podboju dokonują w sposób niezauważalny.

Jak w świetle tego wypadają nasze dwie główne partie polityczne, PO i PiS?

Praktycznie rzecz biorąc od razu możemy wykluczyć PiS z grona
psychomanipulantów i to z prostej przyczyny- PiS bazuje wszak na tym, że
wszelkimi możliwymi sposobami próbuje powiększyć zakres wiedzy  statystycznego
obywatela odnośnie tego, jak działają mechanizmy rządzące naszą rzeczywistością. I w tej chwili nawet nie jest ważne to, czy to poszerzenie wiedzy odbywa się w
pełnej zgodności z faktami, czy na wyjściu uzyskujemy prawdę, czy jakiś
zamazany idiosynkrazjami obraz wykoślawionej rzeczywistości. Istotne jest to,
że istotą działalności PiS jest dywersyfikacja źródeł informacji, ich
róznorodność, niezgoda na jedynie obowiązującą wersję historii/interpretacji
faktów/żądza wiedzy odnośnie tego, co się w rzeczywistości dzieje.

http://www.nicek.info/2010/09/14/taliban-dalajdonka/

Data: 2011-06-26 16:44:22
Autor: pluton
[...]

czyli stworzyc wyimaginowany 'uklad' i wmowic obywatelowi, jak o dziala.

[...]

Czyli mgla, hel i bomba (zamazany idiosynkrazjami obraz wykoślawionej
rzeczywistości).

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-06-26 15:20:42
Autor: obserwator
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): nie przeczytales tekstu, czy go nie rozumiesz?

Szczegolnie polecam te jego czesc:

Od 20 lat to środowisko (PiS) nie zajmuje się praktycznie niczym więcej, jak
zdzieraniem kolejnych kurtyn kłamstwa (lub tego, co za kłamstwo uważa),
którymi przykrywane są róznego rodzaju machlojki, przewały, złodziejskie
prywatyzacje, działalność służb wywiadowczych itd. Itp. Można śmiało postawić tezę, że dla PiS obywatel świadomy, doinformowany,
dysponujący wiedzą jest ideałem docelowym. Wyborcą PiS zostaje się bowiem z
niezgody. Niezgody na kłamstwo, niezgody na kradzież, niezgody na zniewolenie.
Aby ta niezgoda była w ogóle możliwa konieczne jest najpierw wiedzieć, że jest
się okłamywanym, jest się okradanym i jest się zniewalanym. To może, co
oczywiste, prowadzić do przesadnych wniosków, niemniej jednak wektor
ukierunkowany jest na większą wiedzę, niż ta, którą się serwuje obywatelom do
wierzenia.

Zupełnie inaczej wyglada sprawa z PO i jej wcześniejszymi mutacjami, Unią
Wolności, Unią Demokratyczną i Kongresem Liberalno Demokratycznym, zwanym
Kongresem Aferałów &#8222;pierwszy milion trzeba ukraść&#8221;. Dość posłużyć się
przykładem Lecha Wałęsy, struganego nam na bohatera Solidarności i histerii,
jaką wywołało opublikowanie książek o nim i jego nieciekawej przeszłości, jako
TW Bolka. Na tym przykładzie najwyraźniej widać, jak środowisko to buduje swoje
znaczenie na niewiedzy obywatela. I tu już nawet nie chodzi o to, czy ktoś, po lekturze książek
Cenckiewicza/Gontarczyka i Zyzaka uwierzy w przedstawione tam rewelacje-
kluczowe w tym jest to, że samo pojawienie się takiej rozszerzonej informacji
na temat tego &#8222;bohatera&#8221;  powoduje panikę i skowyt środowiska związanego z
Platformą Obywatelską. Jest ona żywotnie zainteresowana tym, by obywatel dysponował jak najmniejszą
ilością informacji, by funkcjonował wyłacznie w ramach zarysowanej przez to
środowisko &#8222;narracji&#8221;.

Identycznie przedstawia się sprawa z wszelkimi aferami związanymi z tym
środowiskiem- proszę zwrócić uwagę na fakt, jak szparko są one wszystkie
zamiatane pod dywan, przykrywane zasłoną milczenia, usuwane na boczny tor, a
uwaga obywateli odwodzona jest od zainteresowania nimi i kierowana w stronę
spraw nieistotnych, jak choćby wibratory Palikota.

Śmiało więc można postawić tezę, że fundamentem funkcjonowania PO jest
niewiedza obywatela odnośnie tego, jak się sprawy mają. Obywatel pogrążony w
niewiedzy, jest dla PO docelowym ideałem umożliwiającym tej formacji
sprawowanie władzy- czyli dokładnie odwrotnie, niż w przypadku PiS.

Jednymi z podstawowych przyczyn powstawania sekt w Polsce są- kryzys rodziny,
konsumpcyjne podejście do życia, potrzeba więzi grupowej i akceptacji itp.

Można więc śmiało powiedzieć, że tzw &#8222;młodzi, wykształceni z wielkich miast&#8221;
idealnie się w to wpasowują. Są to w większości ludzie nastawieni do życia
konsumpcyjnie, w znacznej mierze rodzinnie wykorzenieni, bez tradycyjnych
wzorców, często w pierwszym pokoleniu &#8222;umiastowieni&#8221;, w związku z czym
dramatycznie poszukujący akceptacji i poczucia przynależności do grupy.
Stanowią idealny target dla psychomanipulatorów i nie bez przyczyny nazywa się
ich lemingami.

Data: 2011-06-26 17:33:37
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7ioa$56r$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 17:20:

 w związku z czym dramatycznie poszukujący akceptacji i poczucia  przynależności do grupy. Stanowią idealny target dla psychomanipulatorów i  nie bez przyczyny nazywa się ich lemingami.

I dlatego, w związku z tym PiS postanawia o ten "target" zawalczyć? http://www.pis.org.pl/article.php?id=18887
Ciekawe dlaczego, oczywiście możesz odpowiedzieć, że po to aby "uchronić" i "ukształtować" "zdrową i nie poddającą się" psychomanipulacji grupę wyborców. Tylko czy dobrą drogą, jest na samym wstępie nazywanie ich sympatycznymi zwierzątkami? :)

Data: 2011-06-26 15:46:43
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ciekawe dlaczego, oczywiście możesz odpowiedzieć, że po to aby "uchronić" i "ukształtować" "zdrową i nie poddającą się" psychomanipulacji grupę wyborców. Tylko czy dobrą drogą, jest na samym wstępie nazywanie ich sympatycznymi zwierzątkami? :)

Przypomnij jak nazywaja zwolennikow PiS takie publiczne osoby z PO jak
Bartoszewski, Kutz, Niesiolowski, Sikorski, Wajda i Palikot oraz aktywisci PO
piszacy na tej grupie.

Data: 2011-06-26 17:56:22
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu7k92$9p6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokladnie tak jak pisowskie bydlo na to zasługuje.

--
stevep

Data: 2011-06-26 16:20:37
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]
> aktywisci PO piszacy na tej grupie.

Dokladnie tak jak pisowskie bydlo na to zasługuje.

a zasluguje dlatego, ze ma odwage kwestionowac wasze klamstwa i oszustwa,
ktore uznaliscie za fundament panstwa postkomunistycznego.

Bolszewicy w sowietach, a Goebbels w hitlerowskich Niemczech postepowali
identycznie, jak ci co rzadza Polska od tzw. transformacji ustrojowej.

O metodach sowieckiej dezinformacji juz pisalem, a teraz przypomne jak to
wygladalo w nazistowskich Niemczech:

Propaganda nazistowska (Niemiec nazistowskich, goebbelsowska) &#8211;
ogólnopaństwowa propaganda, kierowana przez ministra Propagandy i Oświecenia
Publicznego III Rzeszy Niemieckiej &#8211; Josepha Goebbelsa. Oparta była na
kłamstwach i oddziaływaniu na ludność przez środki masowego przekazu &#8211; radio,
prasę, kino. Pod koniec II wojny światowej zadaniem Goebbelsa stało się
przygotowanie Niemców na krwawe starcia ze zbliżającą się do granic Rzeszy
Armią Czerwoną. Skutkiem była fanatyczna obrona Berlina i mit hitlerowskiej
&#8222;wunderwaffe&#8221; &#8211; cudownej broni, która lada dzień miała odwrócić losy wojny.

Pierwszym ministrem propagandy, działającym w latach 1928 &#8211; 1945 w III Rzeszy
był Joseph Goebbels (1897-1945), sformułował on zasady propagandy
goebbelsowskiej, które były wielokrotnie modyfikowane i wykorzystywane w
przyszłości przez różne reżimy totalitarne. Uprawiana przez Goebbelsa
propaganda była kierowana raczej do odbiorców wykształconych lub chcących za
takowych uchodzić. Znienawidzonych Żydów porównywano do bakterii
chorobotwórczych używając, w celu poniżenia przeciwnika, takich określeń jak
&#8222;sterylność&#8221;, &#8222;zakażenie&#8221;, &#8222;higiena&#8221;, &#8222;zarazek&#8221; itd. Innym przykładem była
propaganda Juliusa Streichera, wykorzystująca najbardziej prymitywne instynkty
niewykształconego motłochu. Streicher szydził z ludzkiej ułomności, chorób,
niedoskonałości, używał wulgarnego słownictwa i nawet pornografii. To przykład
dwutorowej propagandy nakierowanej jednak na ten sam cel. Ogólną zasadą
propagandy jest apelowanie do emocji a nie do rozumu. &#8222;

Koncern Agora z tych metod korzysta i pierze umysly Polakow dosc skutecznie.

W PRL-u byla Trybuna Ludu, a teraz jest GW  (w opakowaniu zachodnim) oraz
koncerny pozostajace w rekach postkomuny. Wiele masmediow wykupili Niemcy.

Data: 2011-06-26 18:28:40
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 18:20,  obserwator pisze:
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Osobiscie wole niemieckie massmedia od GWnianych merdiow. Wielkiej glebi
intelektualnej tam nie ma, ale rowniez w merdiach tego nie ma.
Przynajmniej fakt.pl wali prosto z mostu :)

Data: 2011-06-26 16:53:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

intelektualnej tam nie ma, ale rowniez w merdiach tego nie ma.
Przynajmniej fakt.pl wali prosto z mostu :)

 a ja wole polskie media i niektore polskie serwisy ktore prowadza Polacy;
np. blogmedia24, blogpress. pl, niepoprawni. pl, niezalezna.pl oraz  TV. Trwam.

Data: 2011-06-26 19:25:46
Autor: u2

Data: 2011-06-26 17:31:47
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

jedynie serwis GW ma bardzo dobry i chetnie z niego korzystam.

A tu masz link do informacji o Rzezi na Wolyniu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rze%C5%BA_wo%C5%82y%C5%84ska Polacy nie sa tak zawzieci i zapalczywi jak Ukraincy i tym sie roznimy od nich.

Data: 2011-06-26 17:33:41
Autor: obserwator
oraz specjalnie dla ciebie u2, troche zdjec dokumentalnych
Data: 2011-06-26 19:59:27
Autor: u2
W dniu 2011-06-26 19:31,  obserwator pisze:
jedynie serwis GW ma bardzo dobry i chetnie z niego korzystam.

Jasne, czyli zydek z ciebie. :)

Data: 2011-06-26 18:21:50
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> jedynie serwis GW ma bardzo dobry i chetnie z niego korzystam.

Jasne, czyli zydek z ciebie. :)

twoje przesluchania i pomowienia w sieci przypominaja te esbeckie.

uwazaj bo mozesz sie naciac.

Data: 2011-06-26 22:34:32
Autor: u2
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
W dniu 2011-06-26 20:21,  obserwator pisze:
uwazaj bo mozesz sie naciac.

A ty gdzie masz nacięcie ? :)

Data: 2011-06-27 04:04:23
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu7o5b$lse$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

A pozostałe jaka narodowość prowadzi?

--
stevep

Data: 2011-06-26 18:43:40
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7k92$9p6$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 17:46:

> [...]

Przypomnij jak nazywaja zwolennikow PiS takie publiczne osoby z PO jak
Bartoszewski, Kutz, Niesiolowski, Sikorski, Wajda i Palikot oraz aktywisci

Fajnie. Argument typu, "a u was murzynów biją". PO jest przecież "sektą" i ich metod nie należy chyba naśladować? :)

Data: 2011-06-26 16:56:40
Autor: obserwator
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Fajnie. Argument typu, "a u was murzynów biją". PO jest przecież "sektą" i ich metod nie należy chyba naśladować? :)

jest to tego typu argumentacja ktora czesto zwolennicy obecnego rezimu stosuja:
jestes katolikiem to masz nadstawiac drugi policzek i wybaczac oraz dobrem
zwyciezaj zlo. Warunkiem wybaczenia jest przyznanie sie do winy i prosba o wybaczenie, a sprawiedliwosci dalej powinno zajac sie juz prawo. --

Data: 2011-06-26 19:14:04
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7oc8$mkk$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 18:56:

To PO jest sektą, czy nie?

Data: 2011-06-26 17:26:45
Autor: obserwator
> [...]

> stosuja: jestes katolikiem to masz nadstawiac drugi policzek i wybaczac oraz

To PO jest sektą, czy nie?

przeczytaj tekst ktory zamiescilem to sie dowiesz.

Data: 2011-06-26 19:51:02
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7q4l$s5v$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 19:26:

> [...]

> oraz dobrem zwyciezaj zlo.

To PO jest sektą, czy nie?

przeczytaj tekst ktory zamiescilem to sie dowiesz.

W poście inicjującym dyskusję jest tylko o tym, że PiS nie jest sektą. :) I dobrze. A jakie zdanie Ty masz? Czy takie jak w artykule? I jak to jest z tą dywersyfikacją źródeł informacji? Nie rozumiem dlaczego partiom politycznym tak zależy na opanowaniu wielu różnych mediów. Wyborcy potrafią sami dostrzec kiedy nimi się manipuluje, np urządzając w zaprzyjaźnionych stacjach tv konferencje prasowe niosące "światłe słowa góry". :)

Data: 2011-06-26 15:32:47
Autor: Darecki
Marek Czaplicki wrote:

Wyborcy potrafią sami dostrzec kiedy nimi się manipuluje

Bujasz, gdyby potrafili sami to dostrzec, wowczas oszust ktory od czterech lat obiecuje im gruszki na wierzbie i topi w blocie setki milionow z ich podatkow, dostalby kopa w dupe przy pierwszej okazji. 25% dorosłych Polakow to durnie tego samego formatu co magister historii ktory nimi manipuluje.

Data: 2011-06-27 10:59:35
Autor: Stultus
W dniu 2011-06-26 22:32, Darecki pisze:
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Zaprzeczasz sam sobie. To albo dureń, albo od 4 lat świetny manipulator? Można Tuska nie lubić, ale PR ma świetny, cztery lata tuskolenia, a dopiero teraz się niektórzy zaczynają łapać że coś tu jest nie tak. Przepchnięcie Komorowskiego było mistrzowskie, wielu ludzi, nie może się pogodzić z tym, że dało się wkręcić w taki bubel i sami do końca nie wiedzą dlaczego tak a nie inaczej zagłosowali. Socjotechnika najwyższych lotów!

Reszta się w sumie zgadza, Polacy w 90% to warchoły i durnie, dlatego ten kraj jako narodowy nie ma przyszłości, ot takie nie wiadomo co, tylko z nazwy jest Polską.

S.

Data: 2011-06-27 13:44:25
Autor: obserwator
Stultus <stultus@vp.pl> napisał(a):

Zaprzeczasz sam sobie. To albo dureń, albo od 4 lat świetny manipulator? Można Tuska nie lubić, ale PR ma świetny, cztery lata tuskolenia, a

jaki swietny manipulator? jaki swietny ma PR? Przeciez za niego robote odwalaja poskomunistyczne masmedia ktore tak jak GW potrafia wszytko pieknie wytlumaczyc spoleczenstu, ewentualnie pomijaja informacje w swoich serwiasach.

Za kazda nieudolnosc rezimu Tuska, obciazaja te postkomunistyczne masmedia,
PiS. Naglasnia sie natomiast jakies wyimaginowane sukcesy, ktore nie sa tak
naprawde zadnymi sukcesami tego rzadu.
Przeciez pisalem, ze piora mozgi spoleczenstwu, dokladnie tak jak za PRL-u, kiedy dopiero kiedy na polkach pojawil sie tylko ocet i kartki na zywnosc,
zaprzestaly wmawiac ludziom sukcesy ich rzadow. Jego PR opiera sie na klamstwie i oszustwie. Bez tej propagandy i przy
obiektywizmie mediow juz dawno dostalby kopa w zadek, bo to pajac na druciku,
a nie powazny polityk.

Data: 2011-06-27 16:30:46
Autor: u2
W dniu 2011-06-27 15:44, obserwator pisze:
[...]

Nawet jesli czarny pijar nie pomogl, to moglo pomoc falszerstwo
wyborcze. Pamietaj, ze niewazne kto jak glosuje, wazne kto liczy glosy i
kto oglasza wyniki.

Nadal lemingi wierza, ze Kaczka to faszysta i/lub antysemita. :)

Data: 2011-06-28 00:07:09
Autor: Darecki
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Wez i chwile pomysl. Czy trzeba byc swietnym manipulatorem aby oszukac durnia? Wiesz na czym polega chwyt reklamowy przy uzyciu obnizki cen? Wiesz ilu Polakow od wielu lat nabiera sie na tego rodzaju oszustwa? Czy swiadczy to o tym, ze wlasciciele sklepow sa swietnymi manipulatorami, czy tylko o tym, ze potrafia powielac stare sprawdzone chwyty? Tusk nie jest typem kutego na cztery nogi cwaniaka, to prosty chlopak z podworka, ktorego
obiektywni dziennikarze rozniesliby na strzepy w kilka miesiecy, jego jedynym atutem jest to, ze w tej chwili jest akceptowany i promowany przez ludzi odpowiedzialnych za przekazywanie Polakom politycznej reklamy. Im wiecej tego rodzaju reklamy, tym wiecej durniow gotowych w to uwierzyc, natomiast obiektem reklamy mozna zrobic doslownie wszystko, nawet lysiejacego faceta w srednim wieku. Tusk nie rozni sie zupelnie niczym od swojego elektoratu, durnie z tytulem magistra wierza w jego gospodarcze i cywilizacyjne cuda, natomiast on sam wierzy, ze uda mu sie te cuda zrealizowac przy uzyciu dyplomu magistra historii, bo niczego wiecej nie ma im do zaoferowania. Ten swietny manipulator to mala grupa ludzi, ktora zbija korzysci na Tusku i jego motlochu wyksztalconych z duzych miast. Tusk i jego wyborcy, to glupi i glupszy, zadnych innych roznic nie widze.

Można Tuska nie lubić, ale PR ma świetny,

Na czym mialby ten swietny PR polegac? Na braku przeciwwagi dla gazetowo-telewizyjnego monopolu? To jest dokladnie to samo, co Euro 2012 wylacznie z udzialem trzech polskich druzyn. W takiej sytuacji zawsze wygrywaja nasi i zawsze sa swietni.

cztery lata tuskolenia, a dopiero teraz się niektórzy zaczynają łapać że coś tu jest nie tak.

Co tylko potwierdza dosyc oczywisty fakt, ze ukonczenie szkoly i zaliczenie kilku egazminow, nie jest wykladnikiem inteligencji.

[...]

Socjotechnika tak, ale zdecydowanie nie najwyzszych lotow, bo to oznaczaloby bardzo duza frekwencje i przytlaczajace zwyciestwo PO. Gdyby z tych wyborow wykluczyc zwolennikow SLD i PSL, ktorzy nie glosowali pod wplywem PRu ekipy Tuska, wowczas wynik nie roznilby sie niczym od wynikow socjotechniki PiSu.

Reszta się w sumie zgadza, Polacy w 90% to warchoły i durnie, dlatego ten kraj jako narodowy nie ma przyszłości, ot takie nie wiadomo co, tylko z nazwy jest Polską.

50 lat PRL-u pozostawilo blizny nie tylko w Polsce, ludzie dopiero ucza sie jak zyc i jak dokonywac wyborow, kazde spoleczenstwo ma znaczny odsetek durniow i Polacy nie sa w tym wypadku wyjatkiem, problem Polski polega na tym, ze korepetycje z wolnosci dokonuja sie po dlugim okresie pobytu w wiezieniu, a stare wiezienne nawyki u osobnikow intelektualnie slabszych, z reguly pozostaja na reszte zycia.

Data: 2011-06-27 15:23:00
Autor: emcza
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
Darecki pisze w wiadomości iu8j3q$m3e$1@speranza.aioe.org na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 22:32:

Marek Czaplicki wrote:

[...]

A Ty dostrzegłeś powyższe sam? Czy Ci ktoś powiedział? :)

Data: 2011-06-28 00:13:47
Autor: Darecki

Marek Czaplicki wrote:

[...]

I jedno i drugie. Donek powiedzial mi ze jest durniem, a troche pozniej dostrzeglem, ze mamy w Polsce dobrze zarabiajacych nauczycieli i lekarzy, podwyzki plac, obnizki podatkow, niskie ceny w sklepach, siec autostrad, nowe mosty, lotniska, dworce, male i wielkie stadiony w kazdej wsi, tanie panstwo i kilka milionow emigrantow powracajacych do dobrze platnej pracy w Polsce. Nie zauwazyles tego czy nikt ci o tym nie powiedzial?

Data: 2011-06-26 18:13:26
Autor: obserwator
[...]

w poscie jest tekst, ktory nadal nie przeczytales. Aby zrozumiec, trzeba
najpierw przeczytac. Jesli chcesz znac moje zdanie, to ci chetnie odpowiem:
tak, zgadzam sie z nim.

[...]

dalczego partiom zalezy na opanowaniu masmediow, to przeciez jest zrozumiale;
chca przekazac to co pozwoli im zdobyc zwolennikow i wyborcow.

Gdyby to bylo takie oczywiste z tym spostrzeganiem manipulacji przez wyborcow,
to rzadzacy nie zabiegali by o wplywy na tuby propagandowe ktorym sa masmedia.
A tak nie jest i im bardziej totalitarna partia, tym wiecej mediow opanowuje
a nawet zabiera sie za cenzure niewygodnych dla niej informacji.

Pisalem przeciez o tym juz wielkokrotnie.

Data: 2011-06-26 20:21:56
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7ss6$7s0$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 20:13:

[...]

To może i było skuteczne za tzw "komuny" kiedy to nie było różnorodności źródeł informacji i działał Urząd Kontroli Publikacji i Widowisk, czy jak się to ustrojstwo nazywało. Obecnie to wszelkie starania zmierzające do "opanowania" mediów w celu ręcznego sterowania opinią publiczną można zbyć wzruszeniem ramion. To że politycy tkwią mentalnie w objęciach "jedynie słusznego systemu" można jeszcze zrozumieć, ale że internauci wierzą w magiczny wpływ niebieskiego okienka, czy drukowanego papieru? :)

Data: 2011-06-26 18:39:30
Autor: obserwator
[...]

przeciez media sa opanowane w Polsce przez postkomunistow, a glowna tuba
propagandowa ktora narzuca *trynd* - jest GW, a pozostale masmedia takie jak
TV i Radio - takze. To tylko z nazwy media komercyjne.

Internet polski jest jeszcze w powijakach i wiekszosc polskiego spoleczenstwa z niego nie korzysta.

Celnie te sytuacje ocenil Jan Pietrzak. Posluchaj jak cie robia w konia, te postkomunistyczne masmedia, a ich odbirca jest prawie 90 % polskiego
spoleczenstwa. Pranie mozgow odchodzi jak za PRL-u:

http://www.blogpress.pl/node/8956

...tutaj masz nagranie ostatniego programu *misja specjalna*.

Dlaczego ten program rezim Tuska zdjal z podobno polskiej TVP ??

http://www.youtube.com/watch?v=NuK4e-L6VXw&feature=related

Data: 2011-06-26 20:55:52
Autor: Marek Czaplicki
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
 obserwator pisze w wiadomości iu7ud2$cqn$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu niedziela 26 czerwiec 2011 20:39:

Internet polski jest jeszcze w powijakach i wiekszosc polskiego
spoleczenstwa z niego nie korzysta.

Mam trochę inne zdanie. Osobiście to ja nie znam zbyt wielu ludzi, którzy nie korzystają z internetu. A zresztą gdyby tak było to czy rządzącym, właśnie po to żeby utrzymać "rząd dusz" zależałoby na tym aby internet "wszedł pod strzechy"? W coraz większej ilości miast internet albo już, albo w planach ma być dostępny za darmo. W moim mieście tak ma być do 2013. Ty sam korzystasz z internetu: wypowiadasz się na grupie, prowadzisz chyba jakiegoś bloga na nowymekranie i cały czas narzekasz, że politycy chcą opanować media. Popatrz na to ze swojego punktu widzenia, a martwienie się o resztę społeczeństwa zostaw temu społeczeństwu właśnie.

Data: 2011-06-26 19:26:20
Autor: u2
Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?
To PO jest sektą, czy nie?

Sekta wrazej agentury, ktora za cel obrala likwidacje Polski.

Data: 2011-06-27 04:05:34
Autor: cirrus
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iu7pct$o2q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Eeee, PiS jest sektą, przecież modlą sie do Jarusia.

--
stevep

Dlaczego PO jest sekta?, a PiS sekta byc nie moze?