Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?

Data: 2015-08-25 01:54:52
Autor: brat_olin
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/marek-krol-striptiz-troski_665714.html

Marek Król: Striptiz troski

Słynny płk Kwiatkowski grany przez Marka Kondrata płakał, patrząc na gołe piersi kobiece. To jakieś zboczenie było, by tracić czas na ryczenie w okolicznościach niecierpiących zwłoki. Podobną dolegliwością co płk Kwiatkowski dotknięty jestem od lat. Ryczę, kiedy rządzący, zwłaszcza premier, obnażają swoją troskę o przyszłość rządzonych. Ryczę rzecz jasna ze śmiechu na widok tej golizny politycznej, wiedząc, że władza też płacze ze śmiechu zadowolona, że kolejny raz wystrychnęła obywateli na dudka. Kiedy przywódca partii i rządu Donald Tusk ogłaszał podniesienie wieku emerytalnego w trosce o wysokość świadczeń przyszłych emerytów, pokładałem się ze śmiechu. Budżet się sypał Tuskowi, rosły dopłaty do emerytur, osiągając 82 mld zł rocznie, intratna posada w UE czekała na nasze słońce Peru i geniusza Szwajcarii Kaszubskiej. Pragnąc zatrzymać tę lawinę grożącą przekroczeniem konstytucyjnego zapisu o długu publicznym, Tusk zatroszczył się o przyszłych emerytów. Jak typowy pomunista skonfiskował 150 mld zł oszczędności obywateli w OFE. Na szczęście dla niego Sąd Najwyższy orzekł, że składki na OFE wpłacane przez pracujących to nie są prywatne pieniądze.

W II PRL zawsze można liczyć na komunistyczną wrażliwość prawną sędziów, zwłaszcza najwyższych. Rabunek ten pozwolił spokojnie Tuskowi zapiąć budżet z bezpiecznym deficytem. Niestety, chory system wymaga dalszego zadłużania się państwa. A tymczasem gwałtownie rosnące z roku na rok dopłaty budżetu do emerytur ZUS, KRUS i mundurowych poważnie ograniczają możliwość zaciągania długów. Stąd pomysł wydłużenia wieku emerytalnego do 67. roku życia, który spowalnia przyrost państwowych dopłat do emerytur. Nie gwarantuje to jednak uniknięcia katastrofy ZUS. Tylko jakaś śmiertelna epidemia wśród wchodzących w wiek emerytalny po 2020 r. uratowałaby budżet i zapewniła godne świadczenia twardzielom, którzy przeżyli. Innym sposobem byłby gwałtownie wysoki wzrost gospodarczy wywołujący wzrost zatrudnienia, zwłaszcza płatników ZUS. Nic nie zapowiada epidemii wśród emerytów ani gospodarczego boomu, więc Tusk świadomie dokonał przesunięcia katastrofy w nieodległą przyszłość. Nieszczęśnicy, którzy uwierzyli, że wydłużenie okresu składkowego do 67. roku życia zapewni godziwą emeryturę, mogą sobie pogratulować wiary w troskę partii i rządu. Składki płacone na ZUS są natychmiast wypłacane obecnym emerytom i nie stanowią żadnej lokaty ani inwestycji. Skoro można było zrobić skok na realne pieniądze w OFE, to tym bardziej będzie można skonfiskować wirtualne zapisy składek ZUS. Dlaczego partia i rząd oraz ich media tak opętańczo krytykują referendalne pytanie o wiek? Otóż dlatego, że przy tej okazji ujawnione zostanie kłamstwo rządów Tuska i jego troska o przyszłość emerytów. Podniesienie wieku emerytalnego nie ma żadnego znaczenia dla wysokości świadczeń. To tylko sposób, by kilka lat później oszukani złorzeczyli na złoty okres Komorowskiego i Tuska. Referendum Andrzeja Dudy może być bolesnym striptizem troski PO o przyszłość obywateli. Takiej podłości nie znała historia ludzkości - skomentowało ironicznie wniosek o referendum prezydenta Dudy "ministerstwo prawdy"..

Data: 2015-08-25 04:29:25
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Państwo nie ma bezwzględnego obowiązku wyplacania emerytur. Ma prawo do ich wypłacania. Tak jest zapisane w Konstytucji. Przy wieku 60/65 nie będzie w stanie wyplacać emerytur o takiej wysokości żeby wystarczyło ludziom na życie. 60/65 było wprowadzone po wojnie, wtedy przewidywany czas życia był sporo krótszy i system potrafił się zbilansować. Teraz żeby się zbilansował trzeba go podnieść bo przewidywany czas życia jest dluższy niż 65 lat temu.

Data: 2015-08-25 05:48:30
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Realnie podchodzę do tego co trzeba płacić. Te kurwy różne zawsze brały nie swwoją kasę i tak już zostanie. Nie da się tego zmienić. Czy nie walczyć z Islamem? Chcesz żeby ci na twojej ulicy wyznawcvy Allaha leb upierdolili to nie walcz. Oni tu będą szybciej niż się komukolwiek wydaje. I to dopiero będzie wyzwanie żeby nad nimi zapanować. Tomoże taniej tłuc ich tam gdzie teraz są. Na ile wyceniasz swoje żzycie, jak masz dzieci to ich życie ile jest warte?

Data: 2015-08-25 15:03:00
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a03cd8ce-ff6c-4239-b85e-f379a017103fgooglegroups.com...
[...]

Nie piernicz kurwa. Kiedys pracowalismy na kontraktach w krajach arabskich, zylismy z Arabami w pokoju, dzisiaj ich napierdalamy, burzymy ich porzadek, wyslugujemy sie bandziorom z USA, a potem jeszcze ich sprowadzamy do siebie.. O czym ty kurwa pierdolisz? Kto mieczem wojuje, ten od miecza ginie...
A USA sie tylko bogaci, na wojnach, ktore celowo rozpoczyna...

boukun

Data: 2015-08-25 09:09:09
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Kiedyś Niemcy nami w piecach palili a teraz się kumplujemy. Amerykanie sprzedalin nas na siłę Stalinowi a teraz Rosja postrzegana jest przez rządzących i różnych pierdolnietych oszołomów jako wróg, chociaż nas od faszystów jej poprzedniczka wyzwoliła. To że jakieś rurociągi u Arabów Polacy robili i że Polska organizowała wczasy do arabskich terrorystów było kiedyś. Teraz to się nie liczy.

Data: 2015-08-25 18:14:03
Autor: u2
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Rosja postrzegana jest przez rządzących i różnych pierdolnietych oszołomów jako wróg, chociaż nas od faszystów jej poprzedniczka wyzwoliła.

dziwne to "wyzwolenie". gdyby sowiecja opuscila Polske tak jak Austrie to zgoda, ale tak jak wiadomo nie bylo, za to sowiety przyslali zydoskich czynownikow do UB i MSW:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-25 09:59:23
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Słowa kluczowe to Jałta Teheran i ostateczny podział świata. Kluczem są również słowa wypowiedzianne w czasie rozmów o podziale świata i strefie wpływów. Jeden z wielkiej trójki stwierdzził że Polska zawsze była wrzodem na dupie Europy i najwyższy czas żeby wrzód przeciąć i pozbyć się problemu. Nie powiedział tego Stalin. Stalin nas nie chciał bo wietrzył problemy. Ale ze potrzebował dostaw sprzętu to się zgodził. Potem było już z górki. Na prośbę ZSRR wywołano Powstanie Warszawskie żeby rękami Niemców pozbyć się jak największej liczby ludzi z opozycji. Po powstaniu zostały niewielkie oddzialy które bez dostaw broni i pieniędzy musiały się same zlikwidować. Do fizycznej likwidacji zostało niewilu, częśc z nich zgodziła się na wspólpracę i uratowała dupę. Prawdopodobnie Sikorski był w opozycji do takich pomysłów albo czzuł pismo nosem i mu leb przy samej dupie upierolili żeby nie mącił.

Data: 2015-08-25 19:25:21
Autor: u2
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Słowa kluczowe to Jałta Teheran i ostateczny podział świata

nikogo to nie interesuje, gienia gienia swiat sie zmienia:)

Data: 2015-08-25 10:46:35
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
No fakt, jesteś nikim i ciebie to nie interesuje.

Data: 2015-08-25 20:50:48
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4c0da070-3ba5-455e-901e-d1e8e52fff8cgooglegroups.com...
[...]

Na prosbe twojego pojebanego mozgu... Zbrodniarze z AK maja na sumieniu tysiace warszawiakow...

boukun

Data: 2015-08-25 12:37:17
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
A czy ja twierdzę że było inaczej? Powstanie było wywolane przez jakiś pojebów w Londynie na zamówienie ZSRR zrealizowane przez USA. Ci co walczyli i ginęli w Powstaniu Warszawskim są największymi ofiarami tamtego zbrodniczego układu pomiędzy USA I ZSRR. jak przydzielali Polskę do radzieckiej strefy wpływow to Stalin musial się zgodzić bo potrzebował amerykańskiego wyposażenia. Jak Rosjanie zajęli Berlin i zakończyli wojnę w Europie to byli potrzebni na wschodzie żeby zakończyć wojnę z Japonią. I na pewno doszło by do sytuacji że pewna częśc społeczeństwa szkodzilą by nowemu systemowi politycznemu jaki był w Polsce. Gdyby w Polsce armia podziemna prowadzila dzialania przeciko Armi Czerwonej to Stalin zamiast wysłać wojsko na wschód musialby zostawić część armii w Polsce. Z amerykańskiego punktu widzenia było to bardzo niekorzystne. A tak powstaniem rozbili potencjalna opozycję razem z jej armią podziemną. Kto wie czy czasami Ruscy nie dogadali się z Niemcami że zostawiają im wolną rękę w zabiciu jak największej ilości powstańców. Niemcom koło chuja latało jeszcze 150 tysięcy zabitych Polaków, i tak mieli nasrane w kapelusik i jeszcze nie założone stryczki. Za obietnice ocalenia życia jacyś wyżsi dowódcy mogli się zgodzić na rozpierdolenie Warszawy razem z mieszkańcami.

Data: 2015-08-26 09:24:48
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:01609d8e-53e7-4c01-9341-86bdbb2cc748googlegroups.com...
[...]

Armia Krajowa byla najbardziej zbrodnicza w tym ukladzie, AK!
Zadne to kurwa podziemie...

boukun

Data: 2015-08-26 03:42:14
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Chuja warte jest to co napisałeś. Boukun jest najgłupszy na świecie.. Dokąd nie wykażę dlaczego masz być najgłupszy to tak jak bym nic nie napisał. Uzasadni dlaczego AK była zbrodniczą organizacją. Wtedy może pogadamy.

Data: 2015-08-26 14:01:11
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:f642d2b3-106a-4939-8aa1-5be77e01fba9googlegroups.com...
[...]

Bo w imie swoich kapitalistycznych, partykularnych interesow, poswiecieli cale miasto i setki tysiecy Polakow. Chcieli utrzymac za wszelka cene wladze dla swoich panow, tak jak banda okraglostolowa dzisiaj...

boukun

Data: 2015-08-26 05:45:10
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Nie zgadzam się z taka tezą, zwłaszcza ze nie potrafisz udowodnić że masz rację. Jedyną korzyść z Powstania Warszawskiego odnieśli Rosjanie. To o czym napisałeś nie pokrywa się w faktach. A fakty sa takie. Stalin dostał do administrowania Polskę. Wiadomo było jaki w Polsce będzie system polityczny. Prawie połowa Polski w momencie wybuchu powstania była pod rządami komunistów. Powstanie nic nie mogło zmienić bo nie było takiej woli wielkiej trójki.

Data: 2015-08-26 22:04:27
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:27b7ab60-1996-4eb7-85ba-5f618032cc89googlegroups.com...
[...]

Polska sie miala najlepiej, jak byla w Ukladzie Warszawskim, a ludzie dostali ziemie i zaklady pracy i byli najbardziej wolni...

boukun

Data: 2015-08-26 14:06:52
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Czy w ten sposób chcesz usprawiedliwić decyzję o wybucchu powstania w którym w imię cudzych interesów zginęlo dużo ludzi?

Data: 2015-08-26 20:45:58
Autor: andal
On Wed, 26 Aug 2015 22:04:27 +0200, boukun wrote:

[...]

dostali ziemie na grob

Data: 2015-08-26 14:52:06
Autor: Marek
W dniu środa, 26 sierpnia 2015 22:46:03 UTC+2 użytkownik andal napisał:
On Wed, 26 Aug 2015 22:04:27 +0200, boukun wrote:

> "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> dostali ziemie i zaklady pracy i byli najbardziej wolni...

dostali ziemie na grob

Dostali ziemie orna, a dzisiaj ja sprzedaja , jako dzialki budowlane.
Lepsi UBecy dostali ziemie w atrakcyjnych miejscowosciach i dzisiaj sa milionerami.

Data: 2015-08-26 23:53:25
Autor: u2
W dniu 2015-08-26 o 23:52, Marek pisze:
Dostali ziemie orna, a dzisiaj ja sprzedaja , jako dzialki budowlane.
Lepsi UBecy dostali ziemie w atrakcyjnych miejscowosciach i dzisiaj sa milionerami.

podaj nazwiska, lub adresy:)

Data: 2015-08-26 14:58:15
Autor: Marek
W dniu środa, 26 sierpnia 2015 23:53:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Lepsi UBecy dostali ziemie w atrakcyjnych miejscowosciach i dzisiaj sa milionerami.

A co ?
Chcesz im obciac penisy i wlozyc do ust ?

Data: 2015-08-27 00:00:46
Autor: u2
W dniu 2015-08-26 o 23:58, Marek pisze:
podaj nazwiska, lub adresy:)

A co ?
Chcesz im obciac penisy i wlozyc do ust ?

chętnie was UB-eków poznam:)

Data: 2015-08-26 15:04:46
Autor: Marek
W dniu czwartek, 27 sierpnia 2015 00:00:47 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> A co ?
> Chcesz im obciac penisy i wlozyc do ust ?

chętnie was UB-eków poznam:)

Nie poznales jeszcze muśniecia paly gumowej po plecach ?
Tak bylo kiedys.
Dzisiaj są stalowe.

Data: 2015-08-25 20:49:07
Autor: boukun
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:02500fd6-07ff-4d81-a0b7-cf5f73b6f6b9googlegroups.com...
[...]

Nie liczy sie dlatego, ze nas zydostwo zniewolilo i postawilo w stan wojny z Arabami... Ja za zydostwo rzadzace zniewolona Polska nie zamierzam walczyc z Arabami...

boukun

Data: 2015-08-25 21:25:32
Autor: the_foe
[...]

Gdyby nie Stalin to Hitler by nas nei zaatakował, musiałby uderzyć najpierw na Francję. Pokonał ją w 1940r wiec bez problemów zrobiłby to w 1939. Po upadku Francji Polska nie miałaby wyjscia i musiałaby pojsc z Hitlerem na ZSRR.
Tylko nie mów, ze zrobilibyśmy Hitlerowi ziazi od tyłu, bo to są fantasmagorie w sytuacji kiedy na wschodzie Stalin miał wiekszą armię niz reszta Europy razem wzieta i tylko czekał na moment "wejscia". Znająć zacięcie naszych sanacyjnych generałów to zajeliby Gdansk, sporne tereny warmii, mazur i sląska. Na wiecej nie byłoby nas stac a po 2 miesiacach Francji by juz nie było.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-25 13:09:57
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Jest taka teoria że II Wojna Światowa była wyreżyserowana od początku przez Stalina. Rozbiór Polski był w tym scenariuszu. Wedlug tej hipotezy niemcy o miesiąc za wczesnie zaatakowali ZSRR i mieli farta że im się udał atak. ZSRR straciło w tym ataku tak dużo wyposażenia że następnym etapem była tylko obrona i wycofywanie się na upatrzone pozycje. Według tej alternatywnej hipotezy gdyby Niemcy zaatakowali miesiąc później to zostali by przez największą armię na świecie wdeptani w ziemię. Rosjanie doszli by do Berlina ale zatrzymali by się na zachodnim krańcu Europy. Niemcy się postarali żeby tam żadnego wojska nie było. Poza tym przyjmowani by byli jako wyzwoliciele a nie okupanci. Wychodzi że Europa zachodnia najwięcej zawdzięcza Hitlerowi.

Data: 2015-08-25 16:28:21
Autor: andal
On Tue, 25 Aug 2015 15:03:00 +0200, boukun wrote:

[...]
dzieci to ich Ĺźycie ile jest warte?

[...]

mala korekta:

usa sie nie bogaci bogaci sie zyd amerykanski

Data: 2015-08-25 18:36:11
Autor: Wiesiaczek
[...]

Ale po co ta demagogia?

"Chcesz Ĺźeby ci na twojej ulicy wyznawcy Allaha leb upierdolili to nie walcz."

Nie widzisz, że pojechałeś po bandzie?
Pewnie, że nikt nie chce, żeby mu ktokolwiek łeb upierdalał, ale jak do tej pory, nigdy nam islamiści łbów na ulicy nie upierdalali.
Wręcz przeciwnie: Handlowaliśmy z nimi w przyjaźni odnosząc obopólne korzyści.

Tak, że z taką gadką idź do przedszkola i tam dzieciom wciskaj taką tanią propagandę.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-08-25 06:21:22
Autor: bronek.tallar
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
użytkownik boukun napisał:

Pierdolisz kurwa. Wystarcz nie placic na wojny w Iraku, Afganistanie i na przywileje dla poslow i bande rzadzaca, wystarczy, ze nie beda bandziory nas okradac, wtedy na wszystko dla luda straczy...

Więc se zagłosuj na takiego, co ma te punkty w programie.

Data: 2015-08-25 14:17:22
Autor: silvio balconetti
Am 25.08.2015 um 13:42 schrieb boukun:
[...]

Tak mysleli kiedys ludzie, ze jak zabiora Gierkowi, Szczepanskiemu, Siwakowi i innymi partyjnym bonzom, to sie wszystkim poprawi.
W jakims afrykanskim kraju podobno przed odjazdem pociagu odczepiaja ostatni wagon. W razie katastrofy tam jest najwiecej ofiar.
Inny przyklad: wypadki zdarzaja sie najczesciej w domu i w poblizu domu. Krazyl kiedys list matki Polki do corki, ze z tego powodu wyprowadzila sie.
Idioci zyja nie tylko w Afryce czy Ameryce.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-08-25 15:00:16
Autor: boukun
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:d434miF71t0U1mid.individual.net...
[...]

Nastepny kurwa osiol rezimowy pierdoli... Nie chodzi tylko o zlodziei u zlobu, chodzi o to przede wszystkim, ze srodki sa przesuwane nie tam, gdzie trzeba, na banksterow...

boukun

Data: 2015-08-25 16:25:22
Autor: andal
On Tue, 25 Aug 2015 13:42:26 +0200, boukun wrote:

[...]
dluĹźszy niĹź 65 lat temu.

[...]

na wojne nigdy pieniedzy nie braknie

to najbardziej intratny interes dla zyda

Data: 2015-08-26 08:38:26
Autor: T.
[...]

Do bodaj 1972 r. Fundusz emerytalny był niezależny od budżetu - dopiero Gierek zrobił taki myk, że teraz nie ma tam kasy, a są tylko zapisy księgowe (mówiąc kolowkialnie - skasował całą kasę). Nawet Bierut i Gomółka się na to nie odważyli.
T.

Data: 2015-08-26 21:43:20
Autor: the_foe
W dniu 2015-08-26 o 08:38, T. pisze:
[...]

tak, mój ojciec cyklicznie opowiada z nostalgią o dniu w którym skokowo wypłaty wzrosły o kwotę składek. No i płacimy za to do dziś...

--
@foe_pl

Data: 2015-08-25 11:00:19
Autor: Piotr Rezmer
W dniu 2015-08-25 o 10:54, brat_olin pisze:

[...]

Fakt, nikt dotąd nie odważył się odebrać przywilejów rolnikom i żołnierzom. PiS również tego najprawdopodobniej nie zrobi, mimo że miałby szansę przynajmniej na likwidację KRUS. Tym razem jest szansa że PSL nie przyklei się do żadnej koalicji i nie będzie mógł blokować likwidacji KRUS.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-08-25 21:02:43
Autor: the_foe
W dniu 2015-08-25 o 11:00, Piotr Rezmer pisze:
Fakt, nikt dotąd nie odważył się odebrać przywilejów rolnikom

Ba chca im dac nowe. Wg pytania referendalnego Dudy to rolnik bedzie mógł przejsc w wieku 56 lat (cofniecie + przejscie po latach składkowych, zapewne 40tu) płacąc jedynie 1200 składki emerytalno-rentowej... rocznie. Składki zwrócą im się w mniej niz 5 lat.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-26 08:27:55
Autor: T.
[...]

Bo problem jest nie tylko finansowy, ale i społeczny.
Czytałem swego czasu, że zmuszenie płacenia ZUS przez rolników to same straty, bowiem znaczna część rolników małorolnych nie byłaby w stanie tego opłacać. Więc przeszliby na garnuszek MOPSów oraz PUP. I nie tylko nie płaciliby składek, ale zostali klientami instytucji zapomogowych. Więc lepiej niech płacą skromne składki, niż mieliby pobierać kolejne pieniądze z budżetu.
Sprawa dotyczy sporej części osób mieszkających na wsi, zwłaszcza w starszym wieku. Natomiast nie ma pomysłu, jak łagodnie przenieść do ZUS tych, którzy mogą płacić.
Jeśli chodzi o żołnierzy to chodzi o podtrzymanie chociaż nikłego zainteresowania służbą w wojsku - wcześniejsze emerytury temu sprzyjają, choć coraz więcej ludzi bierze pod uwagę, że to się może zmienić. Z kolei ludzie odpowiedzialni za ten stan rzeczy są zbyt uwikłani w interesy kadry, wychowanej jeszcze w moskiewskich szkołach wojennych. Jak oni odejdą to się może zmieni - w sumie to jeszcze z 10 lat...
T.

Data: 2015-08-26 21:40:15
Autor: the_foe
W dniu 2015-08-26 o 08:27, T. pisze:
[...]

idiotyczne uzasadnienie. W Polsce sa miliony bezrobotnych+jadacych na smieciowych zleceniach+pracujacych z musu na czarno i oni nie beda mieli zadnej emerytury, "Więc przeszliby na garnuszek MOPSów oraz PUP" zostając "klientami instytucji zapomogowych". Więc co ich tak odróznia od rolników, ze im nie pozwalają na płacenie 100 zł miesiecznie by dostać full-pakiet, a wkrótce moze nawet emeryturę po 40 latach?

--
@foe_pl

Data: 2015-08-25 11:19:05
Autor: boukun
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:c59a63b9-2f99-435a-86dd-4076b7429898googlegroups.com...
http://www.se.pl/wiadomosci/opinie/marek-krol-striptiz-troski_665714.html

Marek Król: Striptiz troski

Dlaczego Duda oszukuje ludzi, ze chce obnizyc wiek emerytalny? Kiedy chce z rezimowymi zwiazkami uzaleznic wiek emerytalny od 40 lat skladkowych...

boukun

Data: 2015-08-25 02:48:27
Autor: bronek.tallar
użytkownik boukun napisał:

Dlaczego Duda oszukuje ludzi, ze chce obnizyc wiek emerytalny? Kiedy chce z rezimowymi zwiazkami uzaleznic wiek emerytalny od 40 lat skladkowych...

boukun

A ile byś chciał?

Przypomnijmy sobie te piękne czasy, pełne nadziei:)
http://rozliczplatforme.pl/obietnice_po/lista/pix,1

Tłumy na pożegnalnej trasie Ewy Kopacz. Ludzie chcą po
raz ostatni usłyszeć najlepsze obietnice PO
http://aszdziennik.pl/115013,tlumy-na-pozegnalnej-trasie-ewy-kopacz-ludzie-chca-po-raz-ostatni-uslyszec-najlepsze-obietnice-po

Data: 2015-08-25 13:40:43
Autor: boukun
<bronek.tallar@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:916438c3-a78d-40a4-898f-fbe59aacae3fgooglegroups.com...
użytkownik boukun napisał:

[...]

W pizde! Obiecane bylo przed wyborami cofnac ustawe do stanu przed podwyzszeniem wieku emerytalnego. Wtedy obowiazywal 25 letni staz skladkowy...

Zydziaki z PiSu w chuja leca z Polakami...

boukun

Data: 2015-08-25 15:33:37
Autor: Budzik
Dlaczego PO tak boi sie o referendalne pytanie o wiek emerytalny?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

A ile byś chciał?

W pizde! Obiecane bylo przed wyborami cofnac ustawe do stanu przed podwyzszeniem wieku emerytalnego. Wtedy obowiazywal 25 letni staz skladkowy...

Nie badz dzieckiem...

I do kogo ja to mówie...!

Data: 2015-08-25 20:59:56
Autor: the_foe
[...]

No to co zrobisz jak na jednego emeryta bedzie 1 osobnik w wieku produkcyjnym, który ma pracę? A tak będzie już w 2045.
W 2005 był to wskaznik 1:3 (3 pracujacych utrzymywało 1 emeryta). Obecnie jest to niecałe 1:2, a w 2022 bedzie 2:3, w 2060 4:3. Wyliczenia nie uwzględniają emigracji, która na pewno bedzie wzrastać przyspieszając te wskazniki w czasie. Armia emerytów wkrótce bedzie decydować kto bedzie rzadzić, wiec beda rzadzic tylko ci co beda kokietować emerytów. Dla młodych wybór bedzie co raz protszy. Chyba, ze płace w PL wzrosna DRASTYCZNIE, co jest absolutnym s-f przy naszym niewolniczym podejsciu do inwestorów, albo wiek emerytalny bedziemy jeszcze podnosic zamiast obniząc.
A pomysł powiazania uprawnien emerytalnych ze stażem to już komunizm czystej wody. Na emryturę mają przechodzić ci co sobie ją wypracowali wielkoscia składek (przy zachowaniu oczekiwanego dalszego trawania zycia) a nie ci co na 1/8 etatu 40 lat byli zatrudnieni a resztę dostawali w kopercie.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-25 21:01:42
Autor: boukun
"the_foe" <the_foewytnijto@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mridvd$e8d$1node1.news.atman.pl...
[...]

Urzednik na stolku pierdzacy lata dluzej Polakow o wiele wiecej kosztuje, niz by pasozyta wykopac na wczesniejsza emeryture.
Robol zdycha przed 65 rokiem zycia...

boukun

Data: 2015-08-25 21:10:42
Autor: u2
W dniu 2015-08-25 o 20:59, the_gorzałą pisze:
No to co zrobisz jak na jednego emeryta bedzie 1 osobnik w wieku
produkcyjnym, który ma pracę? A tak będzie już w 2045.

taaa, a mamy 2015, ciesz sie chwila bankster, no i gora pieniedzy, ktora nakradles:)

Data: 2015-08-25 21:27:54
Autor: the_foe
W dniu 2015-08-25 o 21:10, u2 pisze:
[...]

30 lat w kontekscie ciągłosci państwa to jutro.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-25 21:32:57
Autor: u2
W dniu 2015-08-25 o 21:27, the_gorzałą pisze:
taaa, a mamy 2015, ciesz sie chwila bankster, no i gora pieniedzy, ktora
nakradles:)

30 lat w kontekscie ciągłosci państwa to jutro.

taaa, jutro to sa wybory, nalezy wam dac na to co zaslugujecie, czyli kopa(c) :)))

zyj chwila bankster, jutro dostaniesz kopa(cz) :)))