Dlaczego PO ukrywa awarje w reaktorze w Czechach z dnia pierwszego Kwietnia!

Data: 2011-04-04 04:17:12
Autor: muto2100
Dlaczego PO ukrywa awarje w reaktorze w Czechach z dnia pierwszego Kwietnia!
Data: 2011-04-04 04:25:19
Autor: muto2100
Dlaczego PO ukrywa awarje w reaktorze w Czechach z dnia pierwszego Kwietnia!
On 4 Kwi, 13:17, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://eupolitics.einnews.com/news/dukovany

pekly  rury    a   ma  byc   otwarte   dzisiaj  tj   4   Kwietnia!
a  za    jaja    skurwesynow     z  PO~!

Data: 2011-04-04 13:24:19
Autor: Grzegorz Z.
muto2100 napisał:

http://eupolitics.einnews.com/news/dukovany

Za rok 1 kwietnia pic u steru szczegóły poda.

Data: 2011-04-04 04:31:11
Autor: muto2100
On 4 Kwi, 13:24, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
muto2100 napisał:

>http://eupolitics.einnews.com/news/dukovany

Za rok 1 kwietnia pic u steru szczegóły poda.

przeciez   znasz  angielski  to  mozesz    sprawdzic  o  to   z  Yahoo

http://news.yahoo.com/s/ap/20110401/ap_on_re_eu/eu_czech_nuclear

Data: 2011-04-04 13:32:58
Autor: Grzegorz Z.

muto2100 napisał:

[...]

Co mam sprawdzić? "Fri Apr 1" ?

Data: 2011-04-04 05:01:42
Autor: muto2100
On 4 Kwi, 13:32, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
muto2100 napisał:

> przeciez   znasz  angielski  to  mozesz    sprawdzic  o  to   z  Yahoo

>http://news.yahoo.com/s/ap/20110401/ap_on_re_eu/eu_czech_nuclear

Co mam sprawdzić? "Fri Apr 1" ?

Ja  wiem  TVN24   tego   nienasmarowala  to  musi  byc  prawda!

tu  dalsze   linki    z  duzych  portali    ktore  potwierdzaja
informacjie    ze    jednak  byla  awaria    elektrowni    atomowej
w  Czechach!

http://www.msnbc.msn.com/id/42373356/ns/business-oil_and_energy/

Data: 2011-04-04 05:02:20
Autor: muto2100

http://www.foxnews.com/world/2011/04/01/malfunction-forces-czech-nuclear-reactor-shut/

Data: 2011-04-04 05:03:54
Autor: muto2100
On 4 Kwi, 14:02, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> tu  dalsze   linki    z  duzych  portali    ktore  potwierdzaja
> informacjie    ze    jednak  byla  awaria    elektrowni    atomowej

hehe   4  dni  po  wari   a   tzw   rzad    w  Polsce    ukrywa
prawde   przed  spoleczenstwem!

http://shem.se/index.php?option=com_content&view=article&id=1570:malfunction-forces-czech-nuclear-reactor-shut-down&catid=13:environmental-news

Dlaczego PO ukrywa awarje w reaktorze w Czechach z dnia pierwszego Kwietnia!