Dlaczego PiS mówi ze Polska wchodzi w kryzys ?

Data: 2012-12-03 17:10:57
Autor: u2
Dlaczego PiS mówi ze Polska wchodzi w kryzys ?
W dniu 2012-12-03 14:21, xan pisze:
Z tego co wiem i mówi± starsi ludzie (nawet moherowi zagorzali
zwolennicy PiS), Polska jest cały czas w kryzysie od stanu wojennego.

To jak możemy w co¶ wchodzić jak to już u nas jest ?

Wiesz co, starsi wiedza wiecej i widza wiecej. A tys mlody i jeszcze glupi.

Data: 2012-12-03 20:37:05
Autor: [He®Sk]
On Mon, 03 Dec 2012 17:10:57 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> zwolennicy PiS), Polska jest cały czas w kryzysie od stanu wojennego.

Wiesz co, starsi wiedza wiecej i widza wiecej. A tys mlody i jeszcze glupi.

 od kiedy to wiek usprawiedliwia glupote?

Data: 2012-12-04 14:33:04
Autor: Wiesiaczek
On Mon, 03 Dec 2012 20:37:05 +0100, [He®Sk] wrote:

> [...]

Wiesz co, starsi wiedza wiecej i widza wiecej. A tys mlody i jeszcze
glupi.

 od kiedy to wiek usprawiedliwia glupote?

Od zawsze. Nie darmo ironizuje siÄ™, ĹĽe "jajko mÄ…drzejsze od kury".
Dlatego młodemu więcej się wybacza - dorośnie to zmądrzeje.

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-12-04 06:39:30
Autor: Leszczur
On Dec 4, 3:33 pm, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:
>  od kiedy to wiek usprawiedliwia glupote?

Od zawsze.
Nie darmo ironizuje się, że "jajko m±drzejsze od kury".
Dlatego młodemu więcej się wybacza - doro¶nie to zm±drzeje.

Rozumiem, ze Prezes dalej dorasta? Bo my dalej czekamy...

Data: 2012-12-03 21:29:18
Autor: xan
W dniu 03.12.2012 17:10, u2 pisze:
[...]

to o¶wieć mnie, u¶wiadom, nie¶wiadomego

Data: 2012-12-03 21:52:19
Autor: u2
W dniu 2012-12-03 21:29, xan pisze:
Wiesz co, starsi wiedza wiecej i widza wiecej. A tys mlody i jeszcze
glupi.

to o¶wieć mnie, u¶wiadom, nie¶wiadomego

miales zaledwie 13 lat przed 1989 rokiem. co tu komentowac :-)

Data: 2012-12-03 22:28:37
Autor: xan
W dniu 03.12.2012 21:52, u2 pisze:
[...]

widać, trudno¶ci ze zrozumieniem czytanego tekstu, demencja starcza ?

Data: 2012-12-03 22:32:02
Autor: u2
W dniu 2012-12-03 22:28, xan pisze:
miales zaledwie 13 lat przed 1989 rokiem. co tu komentowac :-)

widać, trudno¶ci ze zrozumieniem czytanego tekstu, demencja starcza ?

ucz sie xam :-)

Data: 2012-12-03 22:33:09
Autor: u2
Dlaczego PiS mówi ze Polska wchodzi w kryzys ?
W dniu 2012-12-03 22:28, xan pisze:
Nie wiem gdzie ty pracujesz, ale ja doskonale widze co sie dzieje na
rynku.

zmień branżę :)

wg, GUS

Gusla i zabobony :-)

Data: 2012-12-03 22:44:25
Autor: xan
W dniu 03.12.2012 22:33, u2 pisze:
[...]

tak, racja ty masz lepsze dane niż GUS, ty wiesz wszystko najlepiej, tylko nobla nie chc± ci dać - to komuchy wredne

Data: 2012-12-03 22:58:27
Autor: u2
W dniu 2012-12-03 22:44, xan pisze:
Gusla i zabobony :-)

tak, racja ty masz lepsze dane niż GUS, ty wiesz wszystko najlepiej,
tylko nobla nie chc± ci dać - to komuchy wredne

Wiecej mowi mi czucie i wiara nizli oko i szkielko medrca takiego jak ty
xam.

Data: 2012-12-03 23:21:56
Autor: xan
W dniu 03.12.2012 22:58, u2 pisze:
[...]

ależ gdzież mi konkurować z tak± alf± i omeg± jak ty.

Data: 2012-12-03 23:36:57
Autor: u2
W dniu 2012-12-03 23:21, xan pisze:
ależ gdzież mi konkurować z tak± alf± i omeg± jak ty.

no to wypierdalaj.

Data: 2012-12-04 11:09:55
Autor: xan
W dniu 03.12.2012 23:36, u2 pisze:
W dniu 2012-12-03 23:21, xan pisze:
ależ gdzież mi konkurować z tak± alf± i omeg± jak ty.

no to wypierdalaj.

sięgamy dna, o przepraszam ty już taplasz się w bagnie. WeĽ sobie człowieku kropelki na uspokojenie bo ci serducho stanie

Data: 2012-12-04 17:15:12
Autor: u2
W dniu 2012-12-04 11:09, xan pisze:
sięgamy dna, o przepraszam ty już taplasz się w bagnie. WeĽ sobie
człowieku kropelki na uspokojenie bo ci serducho stanie

Nie boj sie xam o mnie, martw sie o siebie.

Data: 2012-12-04 04:55:04
Autor: Leszczur
On Dec 3, 10:28 pm, xan <i...@activsoft.pl> wrote:
> miales zaledwie 13 lat przed 1989 rokiem. co tu komentowac :-)

widać, trudno¶ci ze zrozumieniem czytanego tekstu, demencja starcza ?

No wlasnie nie starcza. Musi ja jeszcze importowac ;-)

Data: 2012-12-04 12:14:24
Autor: Lord Donald
Dlaczego PiS mĂłwi ze Polska wchodzi w kr yzys ?
W dniu 03.12.2012 21:52, u2 pisze:
W dniu 2012-12-03 21:29, xan pisze:
Wiesz co, starsi wiedza wiecej i widza wiecej. A tys mlody i jeszcze
glupi.

to oświeć mnie, uświadom, nieświadomego

miales zaledwie 13 lat przed 1989 rokiem. co tu komentowac :-)

Nic się innego nie działo co dzieje się dzisiaj, jakie kol wiek manifestacje nadal są rozwalane siłą i pałą. Myślisz, że bieżący reżim odda władzę pewnej niewielkiej uzbrojonej grupce bo im się zachciało rządzić, zawsze byli terroryści i bohaterowie, pojęcia są względne zależne od bieżącego ustroju. Ciekawe co ty taki zwolennik PO lub PiS byś dzisiaj sądził o grupce górników czy stoczniowców, którzy uznali by że chcą z powrotem komuny i zażądali by oddania im władzy występując zbrojnie na ulicy, uznał byś ich za bohaterów czy terrorystów i kto miał by ten problem rozwiązać?

Data: 2012-12-04 17:15:54
Autor: u2
W dniu 2012-12-04 12:14, Lord Donald pisze:
Nic się innego nie działo co dzieje się dzisiaj, jakie kol wiek
manifestacje nadal s± rozwalane sił± i pał±.

Chyba tys tez mlody :-)

Dlaczego PiS mówi ze Polska wchodzi w kryzys ?