Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?

Data: 2010-05-24 12:29:44
Autor: Eulalia Browarek
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
:))))))))

Matka Polka która oddała dusze, talent i życie prywatne dla prezesa i jego partii, teraz dla PiSdzielców to szmata ;)))))) Szybko chłopaki zmienianie zdanie ;))))))))

Zennon

Data: 2010-05-24 05:38:12
Autor: Pistacjusz
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
On 24 Maj, 14:29, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
:))))))))

[...]

Nienawi¶ć jest w tobie dlatego j± wszędzie wokół siebie dostrzegasz
biedny człowieku.

Data: 2010-05-24 14:33:33
Autor: Piotr
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Dnia Mon, 24 May 2010 12:29:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

:))))))))

Matka Polka która oddała dusze, talent i życie prywatne dla prezesa i jego partii, teraz dla PiSdzielców to szmata ;)))))) Szybko chłopaki zmienianie zdanie ;))))))))

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.
Ten Tymochowicz to niezły jest numer, czy on zna może Kostka Miodowicza?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-24 14:46:02
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 14:33:33 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 24 May 2010 12:29:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

> :))))))))

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.

 ale kiedy byla pobita prze po to budzila litosc, co ?

Ten Tymochowicz to niezły jest numer, czy on zna może Kostka Miodowicza?
Piotr

 piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo.  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:49:45
Autor: Piotr
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Dnia Mon, 24 May 2010 14:46:02 +0200, "he®sk" napisaů(a):

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.

 ale kiedy byla pobita prze po to budzila litosc, co ?

Ten Tymochowicz to niezůy jest numer, czy on zna moýe Kostka Miodowicza?
Piotr

 piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo.  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

Czyjŕ litoúă? Mnie ta sprawa do razu úmierdziaůa. Skonczy sić tak, jak z Jaruckŕ. nie zastanawia cić dlaczego wywiad robi
Tymochowicz?
Taki scoop... :-)
Piotr
--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-24 15:01:56
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 14:49:45 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo. >  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

Czyjŕ litoúă? Mnie ta sprawa do razu úmierdziaůa.

 teraz tak mowisz. wtedy przylaczyles sie do choru.

Skonczy sić tak, jak z Jaruckŕ.

 to tez robota pis? ;o)))

nie zastanawia cić dlaczego wywiad robi Tymochowicz?

 nie jest wazne kto robi. jezeli to prawda to sprawa smierdzi.

Taki scoop... :-)

 a nie news albo true ? ;o)))

Piotr

 eee tam piotr, akurat.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:01:59
Autor: awe
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?

Uýytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisaů w wiadomoúci news:htdskv$clk$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Ciekawy jestem z kim jest Browarek. Mentalnie to jak drugi Lorn.
Moim zdaniem Cugier Kotka faktycznie zostala zaataowana i przyszla z tym do Kurskiego, a poniewaz media i caly byznes jest powiazany z postsocjalistycznymi mutantami wiec kobieta nie miala co do gara wlozyc. Spotkal ja Tymochowicz i zaczal swoja gadke - popatrz zostalas wykorzystana przez jednych i drugich. Mam goscia ktory ci zaplaci dobrze za to i tamto. No wiec Cugier - czemu nie pecunia non olet?
awe

Data: 2010-05-24 15:10:22
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 15:01:59 +0200, awe napisał(a):

[...]

Zenu¶ to działacz PO z Krakowa, raczej szczery Polak, więc jego
zaangażowanie dziwi. Ale...
Na Kotkę to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje się normalnie.
Piotr

Data: 2010-05-24 15:14:08
Autor: PaPi
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Na Kotkę to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje się normalnie.

Po czym poznajesz ?

Data: 2010-05-24 15:20:50
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 15:14:08 +0200, PaPi napisał(a):

Na Kotkę to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje się normalnie.

Po czym poznajesz ?

No, moja kotka jak się goni to mrauczy gło¶no i nadstawia zadek...
Hm, może masz rację...? W sumie to normalne. :-)
Piotr

Data: 2010-05-24 17:01:16
Autor: Maniek K.

Dnia Mon, 24 May 2010 14:46:02 +0200, "he®sk" napisał(a):

[...]

Czyją litość? Mnie ta sprawa do razu śmierdziała.

Swieta racja, mnie tez smierdziala gdy tylko J. Kaczynski zaczal ĹĽÄ…dac
dla niej ochrony i sledztwa parlamentarnego. Gdy czlowiek o takich
pokladach cynizmu sie wstawia za "pokrzywdzona", mozna stawiac dolary
przeciw lupinom orzechow, ze sprawa smierdzi. Kaczynski to oszust po
prostu.

Data: 2010-05-24 15:14:44
Autor: Tytus
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?

"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:htdrfo$jcn$1tioat.net...
:))))))))

Matka Polka która oddała dusze, talent i życie prywatne dla prezesa i jego
partii, teraz dla PiSdzielców to szmata ;)))))) Szybko chłopaki zmienianie
zdanie ;))))))))

Ale nie tak jak ona :)

Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?