Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?

Data: 2010-05-24 14:33:33
Autor: Piotr
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Dnia Mon, 24 May 2010 12:29:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisa³(a):

:))))))))

Matka Polka która odda³a dusze, talent i æycie prywatne dla prezesa i jego partii, teraz dla PiSdzielców to szmata ;)))))) Szybko ch³opaki zmienianie zdanie ;))))))))

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.
Ten Tymochowicz to niez³y jest numer, czy on zna moæe Kostka Miodowicza?
Piotr
--
Czego to wa³kuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-24 14:46:02
Autor: heĀ®sk
On Mon, 24 May 2010 14:33:33 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Mon, 24 May 2010 12:29:44 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisa³(a):

> :))))))))

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.

 ale kiedy byla pobita prze po to budzila litosc, co ?

Ten Tymochowicz to niez³y jest numer, czy on zna moæe Kostka Miodowicza?
Piotr

 piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo.  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-05-24 14:49:45
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 14:46:02 +0200, "he®sk" napisał(a):

Dlaczego nienawidzi? Biedna alkoholiczka.

 ale kiedy byla pobita prze po to budzila litosc, co ?

Ten Tymochowicz to niezły jest numer, czy on zna może Kostka Miodowicza?
Piotr

 piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo.  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

Czyją litość? Mnie ta sprawa do razu śmierdziała. Skonczy się tak, jak z Jarucką. nie zastanawia cię dlaczego wywiad robi
Tymochowicz?
Taki scoop... :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-24 15:01:56
Autor: heĀ®sk
On Mon, 24 May 2010 14:49:45 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  piotrusiu-panie, nie kombinuj. narobiono wam w gniazdo. >  przejrzyj w koncu na oczy i zobacz kogo ty popierasz!?

Czyją litość? Mnie ta sprawa do razu śmierdziała.

 teraz tak mowisz. wtedy przylaczyles sie do choru.

Skonczy się tak, jak z Jarucką.

 to tez robota pis? ;o)))

nie zastanawia cię dlaczego wywiad robi Tymochowicz?

 nie jest wazne kto robi. jezeli to prawda to sprawa smierdzi.

Taki scoop... :-)

 a nie news albo true ? ;o)))

Piotr

 eee tam piotr, akurat.

Data: 2010-05-24 15:01:59
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:htdskv$clk$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
Ciekawy jestem z kim jest Browarek. Mentalnie to jak drugi Lorn.
Moim zdaniem Cugier Kotka faktycznie zostala zaataowana i przyszla z tym do Kurskiego, a poniewaz media i caly byznes jest powiazany z postsocjalistycznymi mutantami wiec kobieta nie miala co do gara wlozyc. Spotkal ja Tymochowicz i zaczal swoja gadke - popatrz zostalas wykorzystana przez jednych i drugich. Mam goscia ktory ci zaplaci dobrze za to i tamto. No wiec Cugier - czemu nie pecunia non olet?
awe

Data: 2010-05-24 15:10:22
Autor: Piotr
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Dnia Mon, 24 May 2010 15:01:59 +0200, awe napisa³(a):

[...]

Zenu¶ to dzia³acz PO z Krakowa, raczej szczery Polak, wiźc jego
zaangaæowanie dziwi. Ale...
Na Kotkź to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje siź normalnie.
Piotr

Data: 2010-05-24 15:14:08
Autor: PaPi
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Na Kotkź to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje siź normalnie.

Po czym poznajesz ?

Data: 2010-05-24 15:20:50
Autor: Piotr
Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?
Dnia Mon, 24 May 2010 15:14:08 +0200, PaPi napisa³(a):

Na Kotkź to co¶ maj±, bo ona nie zachowuje siź normalnie.

Po czym poznajesz ?

No, moja kotka jak siź goni to mrauczy g³o¶no i nadstawia zadek...
Hm, moæe masz racjź...? W sumie to normalne. :-)
Piotr

Data: 2010-05-24 17:01:16
Autor: Maniek K.

Dnia Mon, 24 May 2010 14:46:02 +0200, "heĀ®sk" napisał(a):

[...]

Swieta racja, mnie tez smierdziala gdy tylko J. Kaczynski zaczal żądac
dla niej ochrony i sledztwa parlamentarnego. Gdy czlowiek o takich
pokladach cynizmu sie wstawia za "pokrzywdzona", mozna stawiac dolary
przeciw lupinom orzechow, ze sprawa smierdzi. Kaczynski to oszust po
prostu.

Dlaczego PiS tak nagle nienawidzi tej kobiety skrzywdzonej przez siepaczy z PO ?