Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?

Data: 2011-01-13 17:59:09
Autor: Xan
Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Data: 2011-01-13 17:03:34
Autor: obserwator
SMIESZY a NIE PRZERAZA

nie krec zalosny niedolego, bo ci sie glowce zakreci i sie w kocu porzygasz.

Data: 2011-01-13 18:08:03
Autor: Xan
SMIESZY a NIE PRZERAZA
W dniu 13.01.2011 18:03,  obserwator pisze:

nie krec zalosny niedolego, bo ci sie glowce zakreci i sie w kocu porzygasz.

widac ze argumentow brak, tak jak i całemu PiS

Data: 2011-01-13 17:10:45
Autor: obserwator
SMIESZY a NIE PRZERAZA
Xan <info@activsoft.pl> napisał(a):
widac ze argumentow brak, tak jak i całemu PiS

ja mam argumenty na takie brednie, tylko, ze ty sie ukryles za komputerem
klamco i kretaczu.

Data: 2011-01-13 18:19:09
Autor: Xan
SMIESZY a NIE PRZERAZA
W dniu 13.01.2011 18:10,  obserwator pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  napisał(a):

widac ze argumentow brak, tak jak i całemu PiS

ja mam argumenty na takie brednie, tylko, ze ty sie ukryles za komputerem
klamco i kretaczu.

twoje argumenty to inwektywy i nic więcej

Data: 2011-01-13 17:21:50
Autor: obserwator
SMIESZY a NIE PRZERAZA
Xan <info@activsoft.pl> napisał(a):
twoje argumenty to inwektywy i nic więcej

jakie oszczerstwa , taki argument.

Data: 2011-01-13 18:26:06
Autor: Xan
SMIESZY a NIE PRZERAZA
W dniu 13.01.2011 18:21,  obserwator pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  napisał(a):

twoje argumenty to inwektywy i nic więcej

jakie oszczerstwa , taki argument.

czyli brak argumentów, bo skomlenie i miotanie PiS-u było w TV widać.

Data: 2011-01-13 17:40:17
Autor: obserwator
SMIESZY a NIE PRZERAZA
Xan <info@activsoft.pl> napisał(a): > czyli brak argumentów, bo skomlenie i miotanie PiS-u było w TV widać.

jebnij sie w swoj glupi czerep, prowokatorze.

Data: 2011-01-13 18:41:50
Autor: Xan
SMIESZY a NIE PRZERAZA
W dniu 13.01.2011 18:40,  obserwator pisze:
Xan<info@activsoft.pl>  napisał(a):

  >  czyli brak argumentów, bo skomlenie i miotanie PiS-u było w TV widać.

jebnij sie w swoj glupi czerep, prowokatorze.

brak argumentów, nic dodać, nic ująć, jesteś w szambie jak i twoja ulubiona partia

Data: 2011-01-13 17:54:55
Autor: obserwator
SMIESZY a NIE PRZERAZA
Xan <info@activsoft.pl> napisał(a):

brak argumentów, nic dodać, nic ująć, jesteś w szambie jak i twoja ulubiona partia

to jeszcze raz tlumacze, skoro nie dociera; srasz kupy po grupie i chcesz aby
dyskutowac z nimi na argumenty?  Wez mlotek i puknij sie w czolo, glupcze. --

Data: 2011-01-13 19:01:05
Autor: Xan
SMIESZY a NIE PRZERAZA
W dniu 13.01.2011 18:54,  obserwator pisze:
[...]

używając inwektyw na grupie sam stawiasz się w szeregu głupców.
Poziom twoich wypowiedzi jak i ich metoryczność jest rózna zeru (nie myl z pewnym ministrem).
ale tak to już jest, prawda się broni sama, dlatego taki jest twój jak i pis-u wsciekły atak na raport MAK-u

Data: 2011-01-13 18:22:34
Autor: Marek Czaplicki
SMIESZY a NIE PRZERAZA
 obserwator wrote:

Xan <info@activsoft.pl> napisał(a):

widac ze argumentow brak, tak jak i całemu PiS

ja mam argumenty na takie brednie, tylko, ze ty sie ukryles za komputerem
klamco i kretaczu.

chętnie poczytam argumenty.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-13 18:17:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 17:59, Xan pisze:
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Może i PiS to przeraża, Ale np. dla mnie nie jest on funta kłaków wart. Prawdy? Ty naprawdę w to wierzysz?

Data: 2011-01-13 18:24:27
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 18:17, jadrys pisze:
W dniu 2011-01-13 17:59, Xan pisze:
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Może i PiS to przeraża, Ale np. dla mnie nie jest on funta kłaków wart.
Prawdy? Ty naprawdę w to wierzysz?

Przecież nie uwierzę w absurdalna teorie o zamachu.

Data: 2011-01-13 18:35:16
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 18:24, Xan pisze:
[...]

Może nie taka absurdalna gdy się tak wszystko weźmie pod uwagę. - Zwłaszcza zachowanie Rosjan po tym zamachu/wypadku.

Data: 2011-01-13 18:43:43
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 18:35, jadrys pisze:
[...]

Znaczy co ?  Że nie wiedzieli o mgle ? Że nie wiedzieli o tym ze we mgle się nie ląduje ? Że piloci z Jak-40 nie trąbili im od momentu startu z Okęcia ze nie ma warunków do lądowania ?

Data: 2011-01-13 20:24:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 18:43, Xan pisze:
[...]

Znaczy to że kacap nie udostępnił nam ani czarnych skrzynek ani wraku, i sprzedaje kit stworzony (chyba) dla naiwniaków. Ja tego zdecydowanie nie kupuję.

Data: 2011-01-13 20:58:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ignjgn$5ce$1news.onet.pl...
[...]

Po co ci czarne skrzynki?

Data: 2011-01-13 21:10:14
Autor: jadrys
Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?

Znaczy to że kacap nie udostępnił nam ani czarnych skrzynek ani wraku, i sprzedaje kit stworzony (chyba) dla naiwniaków. Ja tego zdecydowanie nie kupuję.
warunków do lądowania ?

Po co ci czarne skrzynki?

Teraz, po miesiącach to można z nich co najwyżej zupę (czarno-skrzynkową) ugotować. Interesujące by były tylko oryginalne zapisy. A takie to mogliśmy poznać co najwyżej do tygodnia po tym zamachu.

Data: 2011-01-13 21:20:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ignm7f$g1d$1news.onet.pl...

[...]

Nie miałem racji, twirdząc, że mózg ci się zlasował. Ty po prostu jesteś fanatykiem.
To było jedno.
W jaki sposób sfałszowali trzy (co najmniej) taśmy i jeden zapis cyfrowy na pamięci stałej, nie mając pojęcia o programie, który ta pamięć obsługiwała? Oryginalny zapis od początku znajduje się w prokuraturze polskiej i musieliby się także do nie włamać.
To było drugie.

Czy wiesz, że jednak Oswald zabił Kennediego i nie było spisku?
To było trzecie i ostatnie.

Data: 2011-01-13 21:23:46
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 21:20, Bogdan Idzikowski pisze:

Czy wiesz, że jednak Oswald zabił Kennediego i nie było spisku?

z tym to bym akurat polemizował :D

Data: 2011-01-13 21:29:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ignn0j$fe5$1news.net.icm.edu.pl...
W dniu 13.01.2011 21:20, Bogdan Idzikowski pisze:

Czy wiesz, że jednak Oswald zabił Kennediego i nie było spisku?

z tym to bym akurat polemizował :D

Z kim chcesz polemizować? Z nauką?

Data: 2011-01-13 22:04:38
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 21:29, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Z wnioskami "Komisji Warrena".

Data: 2011-01-14 18:00:52
Autor: jadrys
[...]

  Obiektywizm i dążenie do prawdy kierują moim postępowaniem w sprawie tego zamachu. Szkoda tylko że tobą kierują dokładnie odwrotne pobudki.

Zrobili to normalnie, tak jak zwykło się fałszować różne rzeczy. Chyba nie należysz do tych co to sądzą że są rzeczy nie do sfałszowania?

I gotów byłbym przyjąć taką wersję.. Gdyby nie pojawił się Jack Ruby, i kolejny zabójca który go wyeliminował i to ze oni nie byli jedynymi ofiarami w tej sprawie.

Data: 2011-01-14 20:58:51
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 18:00, jadrys pisze:

Obiektywizm i dążenie do prawdy kierują moim postępowaniem w sprawie
tego zamachu. Szkoda tylko że tobą kierują dokładnie odwrotne pobudki.

PiS i tobie podobni by chcieli aby to był zamach, a tu lipa wystarczy jeden dowód aby obalić tą teorie, w jaki spsób kacapy przewidzieli to że się spózni prezydent ponad 1h ? W jaki sposób oszukali pilotów JAK-a przy rozpylaniu mgły ?

Data: 2011-01-14 21:18:43
Autor: jedrus
Dlaczego PiS tak przeraĹźa ten raport ?
W dniu 2011-01-14 20:58, Xan pisze:

[...]

Nie, oni niczego nie "chcieli", oni wiedza ze to byl zamach. Wodz powiedzial, antek policmaister potwierdziel, powolnialski wkrecil i nie ma przepros. Zamach i kropka ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-13 21:19:26
Autor: Xan
W dniu 13.01.2011 20:24, jadrys pisze:
[...]

Jaki kit ? Ten co ja podałem wyżej ? Tu nie potrzeba czarnych skrzynek, pilot miał nie lądować w tych warunkach, a z tego co wychodzi na jaw nawet nie powinien startować z Okęcia bez raportu o aktualnej pogodzie (a startował, gotowość zgłosił Błasik (chyba nie napiszesz ze Błasik brał udział w Ruskim spisku)).

Jedna wina Ruskich jest taka, że nie kazali naszym spieprzać na inne lotnisko.

Data: 2011-01-14 13:00:35
Autor: the_foe
W dniu 2011-01-13 21:19, Xan pisze:

Jedna wina Ruskich jest taka, że nie kazali naszym spieprzać na inne
lotnisko.

To dopiero bylby skandal! Do dzis PIS by mowil ze Tusk w spisku z Putinem uniemzliwili Prezydentowi uczestnictwo w rocznicowych uroczystosciach.

--
the_foe

Data: 2011-01-14 18:08:19
Autor: jadrys
[...]

Tu  już mówisz absurdy. - "nie powinien nawet wystartować"?? Sam to wymyśliłeś czy gdzieś wyczytałeś? Tu samoloty startują tylko wtedy gdy na lotniskach docelowych jest sprzyjająca pogoda?

Wina zasadnicza Ruskich - to ta że wręcz zachęcali do lądowania. Bez zachęceń z ich strony lądowanie w braku widoczności było bardzo mało prawdopodobne. Nawet gdyby Prezydent stał nad głową pilota z podniesioną siekierą...

Data: 2011-01-14 18:10:46
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igpvud$41l$2news.onet.pl...
[...]

Ktoś gdzieś niżej napisał:

"...Jaka narracja miałaby zatriumfować jak nie rosyjska? <<To nie rosyjscy
kontrolerzy trzymali stery polskiego samolotu>> - pisze Jarosław Kurski
w komentarzu redakcyjnym tej gazety na pierwszej stronie."

boukun

Data: 2011-01-14 18:32:00
Autor: jadrys

Ktoś gdzieś niżej napisał:

[...]

W lotnictwie kontrolerzy decydują bardzo często o życiu lub śmierci  załogi i pasażerów naprowadzanych przez siebie samolotów.

Data: 2011-01-14 19:16:24
Autor: boukun

Ktoś gdzieś niżej napisał:

[...]

Tyle, że to nie był lot awaryjny.. Oni nie powinni byli ryzykować tego lądowania tamże...
No ale, prezydent nie podjął innej decyzji...

boukun

Data: 2011-01-14 18:54:21
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Pieprzysz jak połamany. To jest zachęcanie:

08:24:51   KRL   Temperatura plus 2, ciśnienie 7-45, 7-4-5, warunków do lądowania nie ma.

Jesli jest to zachęta do lądowania, to ja jestem chiński uczony, a ty piękną młodą dziewką.
Jak te barany mogły latać i wylądować jeśli każdy wysokościomirz pokazywał inną wysokość.

Data: 2011-01-14 18:59:43
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-14 18:08, jadrys pisze:

[...]

Kolejny sie qrva gazu glupkowego nawachal

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-14 21:02:02
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 18:08, jadrys pisze:
[...]

Wiesz kto meldował gotowość tutki do startu ? Błasik, Protasiuk nie chciał startować bez raportu meteo, który dawał szanse na bezpieczne wylądowanie.
Poczytaj raport MAK, a to akurat kacapom dostarczyła strona polska i tez to będzie w raporcie polskim.

Data: 2011-01-13 18:55:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:igndcr$f62$1news.onet.pl...
[...]

Mózg ci się zlasował?

Data: 2011-01-13 20:23:44
Autor: jadrys
Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?

Mózg ci się zlasował?

Może tobie przydałoby się też coś takiego. Może zacząłbyś myśleć samodzielnie.

Data: 2011-01-13 18:45:15
Autor:
On Thu, 13 Jan 2011 18:17:52 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

W dniu 2011-01-13 17:59, Xan pisze:
> Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Może i PiS to przeraża, Ale np. dla mnie nie jest on funta kłaków wart. Prawdy? Ty naprawdę w to wierzysz?

 niby dlaczego? co zmieni informacja, ze wine za tragedie ponosza
 kontrolerzy z tego co nazywaja wieza, a jest jakas walaca sie szopa?
 prawda jest naga: s.p. lech przy wspoludziale swego braciszka zmusil
 pilotow do ladowania! przeciez to nie kontrolerzy kazali ladowac im
 w gestej mgle. na zlosc mamusi odmroze uszy?

Data: 2011-01-13 20:23:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-13 18:45, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

W mojej koncepcji tego zamachu L. Kaczyński też odgrywa rolę. Gdyby nie on to ten zamach w takiej formie na pewno by do skutku.

Data: 2011-01-13 19:02:52
Autor: the_foe
Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?
W dniu 2011-01-13 17:59, Xan pisze:
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

PIS przeraza to wszytko bo prawdopodobnie nikt nie zabil prezydenta a byl to glupi wypadek. Jeszcze bardziej ich przeraza ze zmuszani przez JK do gadania glupot na ten temat spikuja w sondazach.

--
the_foe

Data: 2011-01-13 19:37:32
Autor: wekon
"Xan"  wrote in message news:ignb0t$h33$2news.net.icm.edu.pl...

Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/files/tu154m_101/comment_polsk.pdf

poczytaj zanim wkleisz kolejną bzdurę na psp

wekon

Data: 2011-01-13 21:33:52
Autor: HaMMeR
On 13 Sty, 17:59, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Nie ptaszyno z ptasim mozdzkiem.., przeraza ich wasza bezdenna glupota
i dziecieca naiwnosc, dzieki ktorej TAK LATWO nasrano wam do łbow tony
antypolskiego
goowna, a najbardziej przeraza to, ze wy sie jeszcze z tego cieszycie,
smieszne umyslowe omulki...

Data: 2011-01-14 09:12:45
Autor: Wiesiaczek
On Thu, 13 Jan 2011 21:33:52 -0800, HaMMeR wrote:

[...]

Nie ma to jak merytorczne argumenty w dyskusji.
Od razu wszystkich przekonałeś, że to tylko Ty masz rację :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-01-14 10:42:34
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 10:12, Wiesiaczek pisze:
[...]

Raport jest argumentem stwierdzającym fakty, ty masz tylko wyzwiska i nic po za tym.

Tacy jak ty to za to wierzą w ruskie krasnoludki które chciały ukatrupić prezydenta, sztuczne mgły, broń magentyczną itp, faktycznie to są racjonalne argumenty z którymi ciężko polemizować chyba ze się jest lekarzem z psychiatryka.

Co do Polskości, przecież każdy już w tym kraju wie ze PiS ma monopol na patriotyzm i decydowanie kto może a kto nie być Polakiem. Śmiech na sali.

Data: 2011-01-14 12:10:41
Autor: wekon
"Xan"  wrote in message news:igp5qb$9ve$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/files/tu154m_101/comment_polsk.pdf

zobacz sobie jak te fakty zweryfikowała polska prokuratura, o ile umiesz czytać ze zrozumieniem.

wekon

Data: 2011-01-14 12:23:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d302f31$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gwoli prawdy, to nie polska prokuratura sporządziła ten raport (uwagi do raportu), czyli ty też masz kłopoty ze zrozumieniem.
To jest tak, jak w sądzie. Jest oskarżony, oskarżyciel i obrońca. Gdy słuchasz oskarżyciela, to oskarżony jawi się jako straszny przestępca. Gdy słuchasz obrońcę, to oskarżony jawi się jako niewinna ofiara prokuratury.
Czytając rosyjski i polski raport należy wziąć poprawki na te niuanse.

Data: 2011-01-14 12:39:26
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 12:23, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

Nam bardziej chodzi o to, ze raport stwierdza fakty jednak nie wszystkie, a jak sam wiesz chodzi o fakt wybielania się rosji w sprawie wieży, nawet sam PiS który krzyczy głośno ze raport jest stekiem kłamstw jako jedyny argument podaje tylko "brak winy rosjan" oraz "brak oceny działań wieży". I tutaj jest pełna zgoda co do faktu ze rosja nie ujeła swoich zaniedbań.

Nie wiem czy przeglądałes ten raport, ja tak, tam jest wiele wpisów "polska strona nie dostarczyła", trudno za to winic Rosjan. A czy to były jakieś istotne inforamcje nie wiem, nie jestem expertem.

To że Błasik był pijany, czemu w to nie wierzyć ? Natomiast wierze w to że Rosja mogła tego nie ujawniać, zachować to jako tajemnice dla dobra osoby która nie żyje ale wykozystala to politycznie, i też mi sie to nie podoba.

Co do wywierania presji na pilotów, tez sprawa dyskusyjna, chociaż sprawa w Gruzji kładzie się cieniem, równie dobrze Błasik mógł tam być po to aby chronić pilotów przed naciskami, ale tego się nie dowiemy nigdy jak było naprawdę.

Data: 2011-01-14 12:48:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:igpclf$mlh$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Co wy ciągle z tym Błasikiem? Tak pilnujecie jego cnoty? Ukochany wasz?
Jak Kwach był na...any, to nikt nie brał go w obronę, a wszyscy atakowali.

Data: 2011-01-14 14:58:33
Autor: Xan
W dniu 14.01.2011 12:48, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

co tez nie swiadczy ze popieram chlanie na uroczystosciach, zarówno Kwach jak i Błasik powinni być trzeżwi.

Data: 2011-01-14 13:39:47
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 14 Jan 2011 10:42:34 +0100, Xan wrote:

[...]

Ty to do mnie piszesz?

Data: 2011-01-14 12:51:02
Autor: dK

Użytkownik "Xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:ignb0t$h33$2news.net.icm.edu.pl...
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

No bo nie ma się do czego przyp...ć. PoPiSdolili by sobie, a tak zabrano im tą orgastyczną przyjemność
No i przyczepiają się do pierścionka Katodiny.

Mają np. za złe, że nie ma treści rozmowy wieża - Moskwa.
A ja się pytam jakie znacznie ona miała na podejmowane przez pilota czynności??? Mogła mieć dla kontrolerów jeśli chodzi o wybór działań z tych co były możliwe, a ich wachlarz niczym się nie różniłby od tego, czy rozmowa się z Maskwą odbyła, czy nie. Wieża przekazywała to co musiała, oraz to co mogła zgodnie z procedurami. Koniec kropka. Przyczepianie się do merytorycznej treści ośmiesza przyczepiających się bo świadczy wyłącznie o ich ignorancji i poleganie na pseudoekspertach.

Mam przeczucie i pewnie tak już tylko to pozostanie, że zdecydowanie większe znaczenie miała rozmowa bliźniaków, ale MAK jakoś nie naciskał na udostępnienie jej treści chociaż mógł żądać tego od polskiej strony i miałby do tego zdecydowanie większe podstawy niż żądanie dosteu do rozmów wieża - Moskwa, czy obecność takich a nie innych osób w wieży.
Probleme jakie generują  PiSdolce wynikają z mieszania zasad panujących na lotniskach cywilnych z tymi co są na wojskowych, a te są diametralnie inne.

dK

Data: 2011-01-14 18:19:21
Autor: jedrus
Dlaczego PiS tak przeraĹźa ten raport ?
W dniu 2011-01-13 17:59, Xan pisze:
Aż tak się boja prawdy ? Tak niewygodnej dla nich ?

Boja sie ze im lecha moga z Wawelu przeflancowac

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Dlaczego PiS tak przeraża ten raport ?