Dlaczego PiS wygra obecne wybory

Data: 2009-05-13 12:09:48
Autor: Vic
Dlaczego PiS wygra obecne wybory
awe wrote:
Bo ludzie maja dosyc braku kompetencji DONKA i jego zLOgi

Te twoje sady sa kompletnie bezwartosciowe.
Jesli wygra PiS to bedziesz trabil, ze to dlatego ze ludzie ma dosc niekompetencji Tuska. Jesli zas PiS przegra - nie stwierdzisz oczywiscie, ze ludzie nie maja dosc niekompetencji Tuniaka i zalogi, tylko zaczniesz wymyslac w wyniku jakich to machinacji i machloj PiS poniosl porazke...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-13 14:28:03
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego PiS wygra obecne wybory
Wed, 13 May 2009 12:09:48 +0200, w <gue6s9$u9d$1@mx1.internetia.pl>, Vic
<bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

tylko zaczniesz wymyslac w wyniku jakich to machinacji i machloj PiS poniosl porazke...

nie ma co wymyslac, te cwoki juz maja staly zestaw tlumaczen (gw, sondazownie,
manipulcja tvn i polsatu i cos tam cos tam jeszcze)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-15 12:46:46
Autor: awe

<bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

[...]

-- -- -- -- --
panowie sorrki ale cwoki to jest juz zarezerwowane dla was co dawno temu juz uczynilem
awe

Data: 2009-05-15 13:39:43
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego PiS wygra obecne wybory
Fri, 15 May 2009 12:46:46 +0200, w <gujh5r$a9f$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

panowie sorrki ale cwoki to jest juz zarezerwowane dla was co dawno temu juz uczynilem

powiedz lepiej cwoku dlaczego pis przerznie zblizajace sie wybory
tylko postaraj sie byc oryginalny zamiast zwyklego nudnego szczekania
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-15 19:41:44
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:v2lq05t1gldvlnmd2mj3oaq3pg90icqu5l4ax.com...
[...]

ja ci tego nie powiem bo nie jestem cwokiem, ale jak juz chcesz zeby odpowiedzial ci cwok to zapytaj sie stefka - on i tak pewnie nie wie, ale bedzie mu milo ze trzymasz z nim sztame...nooo to naara
awe

Data: 2009-05-16 17:16:58
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego PiS wygra obecne wybory
Fri, 15 May 2009 19:41:44 +0200, w <guk9c7$g78$1@news.onet.pl>, "awe"
[...]

ale jestes cwokiem wiec odpowiedz a nie stekaj hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-05-17 06:06:29
Autor: cirrus
Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:q6mt05t2ho51vnk3b9i9g1rpqnk2jl6jq14ax.com...
[...]

Nie da rady, akurat ma zatwardzenie. :)

--
stevep

Data: 2009-05-18 13:22:02
Autor: naprany jak kruk!
Dlaczego PiS wygra obecne wybory
Sun, 17 May 2009 06:06:29 +0200, w <guo039$i4k$1@news.vectranet.pl>, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(-a):

> [...]
> ale jestes cwokiem wiec odpowiedz a nie stekaj hehe

no to ma wieczne zatwardzenie bo caly czas steka albo ryczy :-)