Data: 2019-09-09 11:39:13 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
Platforma Obywatelska stwarza miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO.
JB |
|
Data: 2019-09-10 13:41:03 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje.
|
|
Data: 2019-09-10 22:59:57 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
-- Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje.
A ty chłopczyku z kim rozmawiasz? Nie wiesz, że to nieładnie życzyć bliźniemu, co tobie niemiłe? Nie kop chłopczyku dołków pod nikim, żebyś sam do jakiegoś czasem nie wpadł! JB |
|
Data: 2019-09-11 09:58:08 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
Nie nie zycz drugiemu .... a jak Kuba Bogu tak Bog Kubie. Oni pierwsi strzelali w tyl glowy po tym jak nie udalo im sie zakatowac. Do tego kazdy o inteligencji wiekszej od polnego kamienia wie ze z wapnem to byla przenosnia.
|
|
Data: 2019-09-11 08:13:06 | |
Autor: Yogi | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
Dnia Tue, 10 Sep 2019 13:41:03 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje. Proszę! Proszę! Odezwała się UB-ecka gnida. Takich jak ty trzeba było ukatrupić lata całe temu, odciąć łeb, zalać to formaliną i pokazywac jako przykład wyjątkowego gnoja, debila i psychopaty. Resztę ścierwa wrzucić do dołu z gównem,zasypać śmieciami z wysypiska przyszpitalnego, dodać metr nielasowanego wapna, wstawić kręgi betonowe i na tym postawić sracz dla bezdomnych byś miał zapewniony stały dopływ życiodanej energii. Y |
|
Data: 2019-09-11 00:12:22 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
-- Proszę! Proszę! Odezwała się UB-ecka gnida. Takich jak ty trzeba było
ukatrupić lata całe temu, odciąć łeb, zalać to formaliną i pokazywac jako przykład wyjątkowego gnoja, debila i psychopaty. Resztę ścierwa wrzucić do dołu z gównem,zasypać śmieciami z wysypiska przyszpitalnego, dodać metr nielasowanego wapna, wstawić kręgi betonowe i na tym postawić sracz dla bezdomnych byś miał zapewniony stały dopływ życiodanej energii. -- -- -- -- -- A kozę oddalibyście Partii towarzyszu Yogi? |
|
Data: 2019-09-10 13:57:01 | |
Autor: Runt | |
Dlaczego Titanic powinien zatonąć | |
W dniu 2019-09-09 o 20:39, komuch Jacek Bialy pisze:
Platforma Obywatelska stwarza miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO. Bełkot Komucha! -- Runt |
|
Data: 2019-09-10 05:16:56 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-09 o 20:39, Jacek Bialy pisze: Platforma Obywatelska stwarza miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO. |
|
Data: 2019-09-10 14:21:04 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:
Liberalizm to fantazja. -- Runt |
|
Data: 2019-09-10 05:37:11 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:
-- - Liberalizm to fantazja. Dlaczego? |
|
Data: 2019-09-10 07:29:25 | |
Autor: jsen | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu wtorek, 10 września 2019 14:37:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze: liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja. na ten czas. |
|
Data: 2019-09-10 08:36:33 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze: -- - liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja. na ten czas. Demokracja nie zawsze się sprawdza. JB |
|
Data: 2019-10-08 20:34:48 | |
Autor: jsen | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu wtorek, 10 września 2019 17:36:34 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze: Do tej pory Jacku jej nigdy nie było. Ale masz rację. Jedyne, co zawsze się sprawdza, to kultywowanie wartości najwyższych, bez względu jak na daną chwilę tzw. elity lub większość jest usposobiona. Przy czym trzeba jeszcze brać pod uwagę właśnie te ich usposobienie. jacek pod uwagę |
|
Data: 2019-09-10 18:05:22 | |
Autor: Trefniś | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu .09.2019 o 16:29 <jsen@op.pl> pisze:
W dniu wtorek, 10 września 2019 14:37:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał: :) Niesamowite... A jeszcze niedawno większość (także tu) jęczała "nie wymyślono niczego lepszego", bo taka była formuła lansowana przez mainstream. Już wam podpowiadają coś "lepszego". "Ludzkie umysły nie są przystosowane do praktyki współrządzenia, co nieuchronnie prowadzi do rozpadu demokracji, twierdzi amerykański naukowiec Shawn Rosenberg." "Kiedy ludziom pozostawi się podejmowanie decyzji politycznych, dryfują w kierunku prostych rozwiązań oferowanych przez populistów: śmiertelnej mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu" https://wiadomosci.onet.pl/politico/demokracja-sama-sie-pozera-i-wkrotce-nastapi-jej-koniec-komentarz/v3k0nmj Grecy się mylili - teraz macie słuchać "amerykańskich" naukowców, a to Shawna Rosenberga, Richarda Schenkmana, czy filantropa Georga Sorosa. Powodzenia! -- Trefniś |
|
Data: 2019-09-10 09:25:15 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
"Kiedy ludziom pozostawi się podejmowanie decyzji politycznych, dryfują w
kierunku prostych rozwiązań oferowanych przez populistów: śmiertelnej mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu" -- -- -- -- -- -- -- Co jest ewidentną manipulacją. Populizm to schlebianie upodobaniom tłumu, a te bywają różne i nie zawsze łatwe do rozpoznania. Jeśli ktoś twierdzi, że populizm zawsze prowadzi do ksenofobii i rasizmu, to tak jakby oskarżał gatunek ludzki o wrodzoną ksenofobię i rasizm. A to jest bardzo niebezpieczne, gdyż sugeruje konieczność nieustannej indoktrynacji każdego człowieka, aby wykorzenić z niego cechy niepożądane, lecz w domyśle naturalne. Z podobną manipulacją mamy do czynienia, gdy ktoś utożsamia populizm z antysemityzmem, co miałoby sugerować, że niechęć do Żydów jest cechą ogolnoludzką. Warto uważać na to, z czym komu kojarzy się słowo 'populizm'. JB JB |
|
Data: 2019-09-10 11:21:56 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- - > Co jest ewidentną manipulacją. Populizm to schlebianie upodobaniom
tłumu, a te bywają różne i nie zawsze łatwe do rozpoznania. Jeśli ktoś Ależ właśnie o tym piszę. Dokładnie to sugerują "amerykańscy" naukowcy, a za nimi podążają lemingi. Poczytaj, co się pisze po gazetach - -- -- -- -- -- -- - Nie tylko w gazetach, bo wikipedia podobnie definiuje populizm. -- - demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm. Nu - na podstawie jednostkowego faktu, że sfrustrowani Niemcy w demokratyczny sposób wybrali sobie Adolfa wyciągane są wnioski o znaczeniu ogolnoludzkim - reductio ad Hitlerum. JB |
|
Data: 2019-09-10 20:38:44 | |
Autor: Trefniś | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu .09.2019 o 20:21 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
-- - > Co jest ewidentną manipulacją. Populizm to schlebianie upodobaniom Wikipedia nie jest jakimś szczególnym bytem - tam piszą autorzy karmieni medialną papką. A jeśli któryś niebezpiecznie odstaje - demokratycznie się go cenzuruje. Ja również mam w niej jakieś zasługi, w dziedzinach technicznych cenzury nie wymagających. Ale mechanizmy znam. -- - demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm. Z Hitlerem nietrudno było sobie poradzić - kosztowało kilka milionów ofiar. Teraz jest znacznie gorzej - może być tragicznie, a wręcz terminalnie! -- Trefniś |
|
Data: 2019-09-10 21:04:04 | |
Autor: Trefniś | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu .09.2019 o 20:38 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
W dniu .09.2019 o 20:21 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze: Żeby nie dołować wszystkich tak bez ratunku podpowiem, że demokracja wcale nie musi być zła. Polecam książkę: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91734/madrosc-tlumu-wiekszosc-ma-racje-w-ekonomii-biznesie-i-polityce Sama Wikipedia o mądrości tłumu nie milczy, na razie przynajmniej. Tylko czytajcie ze zrozumieniem, zwłaszcza o warunkach, jakie musi spełniać ów mądry tłum: https://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%85dro%C5%9B%C4%87_t%C5%82umu Link powinien się wczytać po kliknięciu. -- Trefniś |
|
Data: 2019-09-10 21:12:44 | |
Autor: Trefniś | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu .09.2019 o 21:04 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
W dniu .09.2019 o 20:38 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze: Daremna wiara, tu powinno: https://bit.ly/2lI6OH8 -- Trefniś |
|
Data: 2019-09-10 19:50:35 | |
Autor: Trefniś | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu .09.2019 o 18:25 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
"Kiedy ludziom pozostawi się podejmowanie decyzji politycznych, dryfują w kierunku prostych rozwiązań oferowanych przez populistów: śmiertelnej mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu" Ależ właśnie o tym piszę. Dokładnie to sugerują "amerykańscy" naukowcy, a za nimi podążają lemingi. Poczytaj, co się pisze po gazetach - demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm. Na naszym, polskim gruncie owa ksenofobia jest poszerzona o katolicyzm i patriotyzm. A wszystko powyższe to zło - Michnik i reszta już o tym wie, bo im Soros powiedział. -- Trefniś |
|
Data: 2019-09-12 06:58:41 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-10 o 14:37, Jacek Bialy pisze:
-- - Liberalizm to fantazja. Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm. -- Runt |
|
Data: 2019-09-12 00:10:16 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- - Liberalizm to fantazja. -- Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm. POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic... |
|
Data: 2019-09-12 16:06:11 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-12 o 09:10, Jacek Bialy pisze:
-- - Liberalizm to fantazja. Ze sobą teraz "dyskutujesz"? ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-12 07:55:56 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- - Liberalizm to fantazja. -- - Ze sobą teraz "dyskutujesz"? ;-))) Z Jackiem Kaweckim JB |
|
Data: 2019-09-12 19:45:18 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-12 o 16:55, pajac Jacek Bialy pisze:
-- - Liberalizm to fantazja.-- Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm. Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia. -- Runt |
|
Data: 2019-09-12 11:56:40 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic... -- - Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia. Ja się nazywam Jacek Biały i nazwiska swego się nie wstydzę - czego nie można powiedzieć o tobie. JB |
|
Data: 2019-09-13 07:17:53 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-12 o 20:56, Jacek Bialy pisze:
POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic...-- - Ze sobą teraz "dyskutujesz"? ;-))) Sranie w banie "towariszcz Biełyj". Który z nich jesteś? https://pl.linkedin.com/pub/dir/Jacek/Bialy i nazwiska swego się nie wstydzę Ja swego też nie. Jest POLSKIE! - czego nie można powiedzieć o tobie. Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem. -- Runt |
|
Data: 2019-09-13 03:31:07 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem
Nie wysilaj się - nie interesuje mnie prywatna korespondencja z tobą. JB |
|
Data: 2019-09-13 12:47:34 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-13 o 12:31, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
-- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-13 10:11:59 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-)))
Czego mam się bać? Ciebie samego, czy bardziej Twojego Imienia? Buuuu ha-ha! JB |
|
Data: 2019-09-14 07:09:56 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-13 o 19:11, Jacek Bialy pisze:
-- Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-))) Siebie! ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-14 00:31:43 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
-- Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-))) -- - Siebie! ;-))) Sam nie wiesz o co ci chodzi, ale bujaj się! (bęben jest głośny, bo pusty w środku). JB |
|
Data: 2019-09-15 07:05:34 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-14 o 09:31, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
-- Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-))) Dlatego tak w ciebie walę! ;-))) POwiedzialeś o kilka słów za dużo i teraz musisz odcierpieć! Wtedy ci odpuszczę ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-14 23:53:30 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
Dlatego tak w ciebie walę! ;-)))
POwiedzialeś o kilka słów za dużo i teraz musisz odcierpieć! Wtedy ci odpuszczę ;-))) -- -- -- -- -- -- -- -- - Ależ nie musisz - uwielbiam małpi gaj, więc bujaj się zdrowo! (chcesz banana?) JB |
|
Data: 2019-09-15 12:03:37 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-15 o 08:53, Jacek Bialy pisze:
Dlatego tak w ciebie walę! ;-))) Skoro to twoje środowisko.... ;-))) więc bujaj się zdrowo! (chcesz banana?) Od ciebie? Nie! ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-15 11:46:42 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Witajcie moje strusie! | |
Dlatego tak w ciebie walę! ;-))) Skoro to twoje środowisko.... ;-))) więc bujaj się zdrowo! (chcesz banana?) -- - Od ciebie? Nie! ;-))) Nu, chyba masz rację - w końcu tabliczka wisi jak byk... JB |
|
Data: 2019-09-16 08:40:57 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-15 o 20:46, liberał PiS Jacek Bialy pisze:
Dlatego tak w ciebie walę! ;-))) Cienias ;-))) -- Runt |
|
Data: 2019-09-12 19:50:29 | |
Autor: u2 | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze:
Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia. nie ściemniaj szpunt, ty ciągle ze sobą nadajesz, paczaj pisiorowy eskoburek:))))))))))) -- I love love |
|
Data: 2019-09-12 19:55:33 | |
Autor: Runt | |
Witajcie moje strusie! | |
W dniu 2019-09-12 o 19:50, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze: W O N !!! -- Runt |
|
Data: 2019-10-08 20:47:15 | |
Autor: jsen | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 20:39:15 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
Platforma Obywatelska stwarza miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO. Prawdziwa formacja liberalna byłaby równoprawnym dyskutantem o prawach swoich, jak i pracowniczych na tej Ziemi. Tak samo jak prawdziwa formacja socjalistyczna. Tak samo jak prawdziwa formacja demokratyczna. Póki co każda ciągnie we swoją stronę, jakby sobie nie zdawały sprawy, że muszą na ten czas współistnieć. A później? Później to już żadne rozróżnienie na formacje polityczne nie będzie miało znaczenia. jacek |
|
Data: 2019-10-09 02:09:59 | |
Autor: Jacek Bialy | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
-- - Prawdziwa formacja liberalna byłaby równoprawnym dyskutantem o prawach swoich,
jak i pracowniczych na tej Ziemi. Tak samo jak prawdziwa formacja socjalistyczna. Tak samo jak prawdziwa formacja demokratyczna. Póki co każda ciągnie we swoją stronę, jakby sobie nie zdawały sprawy, że muszą na ten czas współistnieć. -- -- -- -- -- -- -- -- Niestety większość z nas kończyła peerelowskie szkoły wyższe, w których wtłoczono ludziom w głowy marksistowski dogmat o fundamentalnym konflikcie człowieka z kapitałem (stąd charakter naszej 'transformacji' z lat 90). Tymczasem kapitał jest tworzony przez człowieka dla człowieka, a socjalizm to po prostu produkt uboczny kapitalizmu. Coś mi się zdaje, że my peerelczycy będziemy musieli wymrzec, zanim w Polsce urodzą się pokolenia naprawdę wolne od czerwonej wścieklizny. JB |
|
Data: 2019-10-09 13:56:24 | |
Autor: Runt | |
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny) | |
W dniu 2019-10-09 o 11:09, pajac Jacek Bialy pisze:
Niestety większość z nas kończyła peerelowskie szkoły wyższe, w których wtłoczono ludziom w głowy marksistowski dogmat o fundamentalnym konflikcie człowieka z kapitałem (stąd charakter naszej 'transformacji' z lat 90). Tymczasem kapitał jest tworzony przez człowieka dla człowieka, a socjalizm to po prostu produkt uboczny kapitalizmu. Coś mi się zdaje, że my peerelczycy będziemy musieli wymrzec, zanim w Polsce urodzą się pokolenia naprawdę wolne od czerwonej wścieklizny. Słusznie prawisz. Uwolnijcie nas od swojej "czerwonej wścieklizny". -- Runt |
|