Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)

Data: 2019-09-09 11:39:13
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)
Platforma Obywatelska stwarza miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO.

JB

Data: 2019-09-10 13:41:03
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)
Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje.

Data: 2019-09-10 22:59:57
Autor: Jacek Bialy
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)
  -- Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje.

A ty chłopczyku z kim rozmawiasz?  Nie wiesz, że to nieładnie życzyć bliźniemu, co tobie niemiłe?  Nie kop chłopczyku dołków pod nikim, żebyś sam do jakiegoś czasem nie wpadł!

JB

Data: 2019-09-11 09:58:08
Autor: Zenek Kapelinder
Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)
Nie nie zycz drugiemu .... a jak Kuba Bogu tak Bog Kubie. Oni pierwsi strzelali w tyl glowy po tym jak nie udalo im sie zakatowac. Do tego kazdy o inteligencji wiekszej od polnego kamienia wie ze z wapnem to byla przenosnia.

Data: 2019-09-11 08:13:06
Autor: Yogi
Dnia Tue, 10 Sep 2019 13:41:03 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Jednych i drugich do dolu z wapnem. Po podcieciu sciegien oczywiscie. Mozna polac woda mozna czekac na deszcz, co komu pasuje.

Proszę! Proszę! Odezwała się UB-ecka gnida. Takich jak ty trzeba było
ukatrupić lata całe temu, odciąć łeb, zalać to formaliną i pokazywac jako
przykład wyjątkowego gnoja, debila i psychopaty. Resztę ścierwa wrzucić do
dołu z gównem,zasypać śmieciami z wysypiska przyszpitalnego, dodać metr
nielasowanego wapna, wstawić kręgi betonowe i na tym postawić sracz dla
bezdomnych byś miał zapewniony stały dopływ życiodanej energii. Y

Data: 2019-09-11 00:12:22
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- --

A kozę oddalibyście Partii towarzyszu Yogi?

Data: 2019-09-10 13:57:01
Autor: Runt
Dlaczego Titanic powinien zatonąć
W dniu 2019-09-09 o 20:39, komuch Jacek Bialy pisze:
[...]

Bełkot Komucha!

--
Runt

Data: 2019-09-10 05:16:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!

Data: 2019-09-10 14:21:04
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:

[...]

Liberalizm to fantazja.

--
Runt

Data: 2019-09-10 07:29:25
Autor: jsen
Witajcie moje strusie!
W dniu wtorek, 10 września 2019 14:37:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja.
na ten czas.

Data: 2019-09-10 08:36:33
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!

   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

   -- - liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja.
na ten czas.

Demokracja nie zawsze się sprawdza.
JB

Data: 2019-10-08 20:34:48
Autor: jsen
Witajcie moje strusie!
W dniu wtorek, 10 września 2019 17:36:34 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

>    -- - Liberalizm to fantazja.

> Dlaczego?

   -- - liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja.
> [...]

Do tej pory Jacku jej nigdy nie było. Ale masz rację. Jedyne, co zawsze się sprawdza, to kultywowanie wartości najwyższych, bez względu jak na daną
chwilę tzw. elity lub większość jest usposobiona. Przy czym trzeba jeszcze brać pod uwagę właśnie te ich usposobienie.

jacek
pod uwagę

Data: 2019-09-10 18:05:22
Autor: Trefniś
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 16:29 <jsen@op.pl> pisze:

W dniu wtorek, 10 września 2019 14:37:12 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy  napisał:
W dniu 2019-09-10 o 14:16, komuch Jacek Bialy pisze:>>   W dniu  2019-09-09 o 20:39, Jacek Bialy pisze:>> Platforma Obywatelska stwarza  miraż formacji liberalnej, która mogłaby reprezentować środowisko  biznesu i pracodawców (a raczej taki miraż kontynuuje po swoich  poprzednikach t.jak KLD i UW). W rzeczywistości taka liberalna formacja  nigdy w III RP na dobre nie zaistniała - miejmy nadzieję, że  spontanicznie wyłoni się z próżni gdy zniknie PO.>>  >> JB
   -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

liberalizm nie jest fantazją; fantazją jest demokracja.
na ten czas.

:)
Niesamowite...
A jeszcze niedawno większość (także tu) jęczała "nie wymyślono niczego  lepszego", bo taka była formuła lansowana przez mainstream.

Już wam podpowiadają coś "lepszego".

"Ludzkie umysły nie są przystosowane do praktyki współrządzenia, co  nieuchronnie prowadzi do rozpadu demokracji, twierdzi amerykański  naukowiec Shawn Rosenberg."

"Kiedy ludziom pozostawi się podejmowanie decyzji politycznych, dryfują w  kierunku prostych rozwiązań oferowanych przez populistów: śmiertelnej  mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu"

https://wiadomosci.onet.pl/politico/demokracja-sama-sie-pozera-i-wkrotce-nastapi-jej-koniec-komentarz/v3k0nmj

Grecy się mylili - teraz macie słuchać "amerykańskich" naukowców, a to  Shawna Rosenberga, Richarda Schenkmana, czy filantropa Georga Sorosa.

Powodzenia!

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 09:25:15
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
"Kiedy ludziom pozostawi się podejmowanie decyzji politycznych, dryfują w
kierunku prostych rozwiązań oferowanych przez populistów: śmiertelnej
mieszanki ksenofobii, rasizmu i autorytaryzmu"
-- -- -- -- -- -- --

Co jest ewidentną manipulacją.  Populizm to schlebianie upodobaniom tłumu, a te bywają różne i nie zawsze łatwe do rozpoznania. Jeśli ktoś twierdzi, że populizm zawsze prowadzi do ksenofobii i rasizmu, to tak jakby oskarżał gatunek ludzki o wrodzoną ksenofobię i rasizm. A to jest bardzo niebezpieczne, gdyż sugeruje konieczność nieustannej indoktrynacji każdego człowieka, aby wykorzenić z niego cechy niepożądane, lecz w domyśle naturalne. Z podobną manipulacją mamy do czynienia, gdy ktoś utożsamia populizm z antysemityzmem, co miałoby sugerować, że niechęć do Żydów jest cechą ogolnoludzką. Warto uważać na to, z czym komu kojarzy się słowo 'populizm'.

JB

JB

Data: 2019-09-10 11:21:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Ależ właśnie o tym piszę. Dokładnie to sugerują "amerykańscy" naukowcy, a
za nimi podążają lemingi.
Poczytaj, co się pisze po gazetach - -- -- -- -- -- -- -

Nie tylko w gazetach, bo wikipedia podobnie definiuje populizm.

   -- - demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm.

Nu - na podstawie jednostkowego faktu, że sfrustrowani Niemcy w demokratyczny sposób wybrali sobie Adolfa wyciągane są wnioski o znaczeniu ogolnoludzkim - reductio ad Hitlerum.

JB

Data: 2019-09-10 20:38:44
Autor: Trefniś
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 20:21 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -

Nie tylko w gazetach, bo wikipedia podobnie definiuje populizm.

Wikipedia nie jest jakimś szczególnym bytem - tam piszą autorzy karmieni  medialną papką. A jeśli któryś niebezpiecznie odstaje - demokratycznie się  go cenzuruje.
Ja również mam w niej jakieś zasługi, w dziedzinach technicznych cenzury  nie wymagających. Ale mechanizmy znam.

[...]

Z Hitlerem nietrudno było sobie poradzić - kosztowało kilka milionów ofiar.
Teraz jest znacznie gorzej - może być tragicznie, a wręcz terminalnie!

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 21:04:04
Autor: Trefniś
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 20:38 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Żeby nie dołować wszystkich tak bez ratunku podpowiem, że demokracja wcale  nie musi być zła.

Polecam książkę:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/91734/madrosc-tlumu-wiekszosc-ma-racje-w-ekonomii-biznesie-i-polityce

Sama Wikipedia o mądrości tłumu nie milczy, na razie przynajmniej.
Tylko czytajcie ze zrozumieniem, zwłaszcza o warunkach, jakie musi  spełniać ów mądry tłum:

https://pl.wikipedia.org/wiki/M%C4%85dro%C5%9B%C4%87_t%C5%82umu

Link powinien się wczytać po kliknięciu.

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 21:12:44
Autor: Trefniś
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 21:04 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:

[...]

Daremna wiara, tu powinno:
https://bit.ly/2lI6OH8

--
Trefniś

Data: 2019-09-10 19:50:35
Autor: Trefniś
Witajcie moje strusie!
W dniu .09.2019 o 18:25 Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

[...]

Poczytaj, co się pisze po gazetach -  demokracja->populizm->ksenofobia->rasizm.
Na naszym, polskim gruncie owa ksenofobia jest poszerzona o katolicyzm i  patriotyzm.
A wszystko powyższe to zło - Michnik i reszta już o tym wie, bo im Soros  powiedział.

--
Trefniś

Data: 2019-09-12 06:58:41
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-10 o 14:37, Jacek Bialy pisze:

    -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm.

--
Runt

Data: 2019-09-12 00:10:16
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
    -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

  -- Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm.

POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic...

Data: 2019-09-12 16:06:11
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 09:10, Jacek Bialy pisze:
     -- - Liberalizm to fantazja.
  Dlaczego?

   -- Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm.

POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic...

Ze sobą teraz "dyskutujesz"? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-12 07:55:56
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
     -- - Liberalizm to fantazja.

Dlaczego?

   -- Ponieważ w swoich obecnych założeniach przypomina komunizm.

POpieprzył ci się Jacusiu liberalizm z anarchią - nie mów już nic...

    -- - Ze sobą teraz "dyskutujesz"? ;-)))

Z Jackiem Kaweckim

JB

Data: 2019-09-12 19:45:18
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 16:55, pajac Jacek Bialy pisze:
[...]

Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia.

--
Runt

Data: 2019-09-12 11:56:40
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Ja się nazywam Jacek Biały i nazwiska swego się nie wstydzę - czego nie można powiedzieć o tobie.

JB

Data: 2019-09-13 07:17:53
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 20:56, Jacek Bialy pisze:
[...]

Ja się nazywam Jacek Biały

Sranie w banie "towariszcz Biełyj".

Który z nich jesteś?

https://pl.linkedin.com/pub/dir/Jacek/Bialy

i nazwiska swego się nie wstydzę

Ja swego też nie. Jest POLSKIE!

- czego nie można powiedzieć o tobie.

Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem.

--
Runt

Data: 2019-09-13 03:31:07
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
   -- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem

Nie wysilaj się - nie interesuje mnie prywatna korespondencja z tobą.

JB

Data: 2019-09-13 12:47:34
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-13 o 12:31, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
    -- - Napisz do mnie na POdany adres email to ci odpowiem

Nie wysilaj się - nie interesuje mnie prywatna korespondencja z tobą.

JB

Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-13 10:11:59
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
  -- Chciałeś POznać moje imię i nazwisko? Strach cie obleciał? ;-)))

Czego mam się bać?  Ciebie samego, czy bardziej Twojego Imienia?
Buuuu ha-ha!

JB

Data: 2019-09-14 00:31:43
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

Sam nie wiesz o co ci chodzi, ale bujaj się! (bęben jest głośny, bo pusty w środku).

JB

Data: 2019-09-15 07:05:34
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-14 o 09:31, bękart PRL Jacek Bialy pisze:
[...]

Dlatego tak w ciebie walę! ;-)))

POwiedzialeś o kilka słów za dużo i teraz musisz odcierpieć!

Wtedy ci odpuszczę ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-14 23:53:30
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
Dlatego tak w ciebie walę! ;-)))

POwiedzialeś o kilka słów za dużo i teraz musisz odcierpieć!

Wtedy ci odpuszczę ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ależ nie musisz - uwielbiam małpi gaj, więc bujaj się zdrowo! (chcesz banana?)
JB

Data: 2019-09-15 12:03:37
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-15 o 08:53, Jacek Bialy pisze:
Dlatego tak w ciebie walę! ;-)))

POwiedzialeś o kilka słów za dużo i teraz musisz odcierpieć!

Wtedy ci odpuszczę ;-)))
-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ależ nie musisz - uwielbiam małpi gaj,

Skoro to twoje środowisko.... ;-)))

więc bujaj się zdrowo! (chcesz banana?)

Od ciebie? Nie! ;-)))

--
Runt

Data: 2019-09-15 11:46:42
Autor: Jacek Bialy
Witajcie moje strusie!
[...]

  -- - Od ciebie? Nie! ;-)))

Nu, chyba masz rację - w końcu tabliczka wisi jak byk...
JB

Data: 2019-09-12 19:50:29
Autor: u2
Witajcie moje strusie!
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze:
Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia.

nie ściemniaj szpunt, ty ciągle ze sobą nadajesz, paczaj pisiorowy eskoburek:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-12 19:55:33
Autor: Runt
Witajcie moje strusie!
W dniu 2019-09-12 o 19:50, pijaczyna u2 pisze:
W dniu 12.09.2019 o 19:45, Runt pisze:
Czyli ze sobą. Marnie z tobą dziadzia.

nie ściemniaj szpunt, ty ciągle ze sobą nadajesz, paczaj pisiorowy eskoburek:)))))))))))

W O N !!!

--
Runt

Data: 2019-10-08 20:47:15
Autor: jsen
W dniu poniedziałek, 9 września 2019 20:39:15 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Prawdziwa formacja liberalna byłaby równoprawnym dyskutantem o prawach swoich, jak i pracowniczych na tej Ziemi. Tak samo jak prawdziwa formacja
socjalistyczna. Tak samo jak prawdziwa formacja demokratyczna.

Póki co każda ciągnie we swoją stronę, jakby sobie nie zdawały sprawy, że muszą na ten czas współistnieć.

A później? Później to już żadne rozróżnienie na formacje polityczne nie będzie
miało znaczenia.

jacek

Data: 2019-10-09 02:09:59
Autor: Jacek Bialy
[...]

Niestety większość z nas kończyła peerelowskie szkoły wyższe, w których wtłoczono ludziom w głowy marksistowski dogmat o fundamentalnym konflikcie człowieka z kapitałem (stąd charakter naszej 'transformacji' z lat 90). Tymczasem kapitał jest tworzony przez człowieka dla człowieka, a socjalizm to po prostu produkt uboczny kapitalizmu. Coś mi się zdaje, że my peerelczycy będziemy musieli wymrzec, zanim w Polsce urodzą się pokolenia naprawdę wolne od czerwonej wścieklizny.

JB

Data: 2019-10-09 13:56:24
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 11:09, pajac Jacek Bialy pisze:

[...]

Słusznie prawisz. Uwolnijcie nas od swojej "czerwonej wścieklizny".

--
Runt

Dlaczego Platforma powinna zatonąć (nawet kosztem odrodzenia się postkomuny)