Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??

Data: 2014-12-30 19:12:43
Autor: xxx
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz T-Mobile. Z sieci± Orange nie da się poł±czyć. To dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????

Data: 2014-12-30 20:38:17
Autor: Jeffrey
xxx wrote:
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
oraz T-Mobile. Z sieci± Orange nie da się poł±czyć. To dlaczego
reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????

bo niektórzy maj± ale to s± ci równiejsi
trzeba wyst±pić z wnioskiem o wł±czenie

Data: 2014-12-30 20:59:23
Autor: Robert Tomasik
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "xxx" <konsultant121@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m7upum$3ni$1speranza.aioe.org...
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz T-Mobile. Z sieci± Orange nie da się poł±czyć. To dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????

Nie korzystam, ale kilku znajomych korzysta i z tego co słyszałem ORANGE musisz ekstra "wł±czyć" wizyt± w salonie, czy w jaki¶ tam inny sposób.

Data: 2014-12-30 21:17:26
Autor: dizel
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
On Tue, 30 Dec 2014 20:59:23 +0100, "Robert Tomasik"
<robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

[...]

Kłamie, kłamie. Można to zrobić przez zgłoszenie na play24 ale to
problemu nie rozwi±zuje.
Wystarczy że karta się zaktualizuje zdalnie i znowu mamy Orange
zablokowany, tak miałem u siebie.
Co do aktualizacji karty to trudno powiedzieć jak często się to
zdarza, ale się zdarza. Robione jest to przez Play zdalnie.
Także za takie wprowadzanie w bł±d powinni dostać karę bo wcze¶niej
sam rzecznik pisze na blogu że ograniczaj± zasięg Orange i głównym
partenerem roamingowym zostaje T po czym po pół roku reklama że Play
ma zasięg 4 sieci.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-01 17:02:14
Autor: PlaMa
W dniu 2014-12-30 o 21:17, dizel pisze:

Można to zrobić przez zgłoszenie na play24

podzielisz się procedur±?

Data: 2015-01-01 17:07:19
Autor: dizel
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
On Thu, 01 Jan 2015 17:02:14 +0100, PlaMa <mariush.p-usunto@wp.pl>
wrote:

W dniu 2014-12-30 o 21:17, dizel pisze:

Można to zrobić przez zgłoszenie na play24

podzielisz się procedur±?

Jak masz numer podpięty w play24 to logujesz się i z tego numeru
piszesz zgłoszenie z pro¶b± o odblokowanie zasięgu Orange.
Aby to przyspieszyć po napisaniu zgłoszenia wchodzimy na forum play i
piszemy numer zgłoszenia z pro¶b± o przyspieszenie sprawy. Tu:
http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
Z tego co pamiętam jest cały w±tek dotycz±cy tej kwestii więc można
się dopisać

Pozdrawiam

Data: 2015-01-01 18:16:59
Autor: z
W dniu 2015-01-01 o 17:07, dizel pisze:
Z tego co pamiętam jest cały w±tek dotycz±cy tej kwestii więc można
się dopisać

Czy tylko ja widzę tu absurdalno¶ć sytuacji?
Miałem roaming, podstępnie mi go wył±czyli a teraz mam się udać i grzecznie poprosić o wł±czenie. To ja jestem nie normalny?

PS. ¦ledzę cokolwiek grupę ale bez przesady. Muszę zarabiać na życie i na abonament. Dostawałem smsy żeby wł±czyć zasięg play (bo jest najlepszy ;-) ) ale nie było informacji że kończ± z orange bo ja bym wtedy skończył z play ;-)

Data: 2015-01-01 18:52:05
Autor: Robert Tomasik
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54a5810d$0$2651$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ta sieć w ogóle jest anormalna, a ten kawałek jest jednym z tego przejawów. Inne sieci też miewaj± udziwnienia, ale PLAY - je¶li wierzyć znajomym korzystaj±cym z tego - przoduje. Kiedy¶ jechałem z koleg± do miasta odległego o 100 km. Ja prowadziłem, wiec on usiłował z telefonu znaleĽć w sieci jaki¶ tam adres w sieci i przez 100 km mu się nie udało. Zatrzymałem się i z telefonu w innej sieci w kilkana¶cie sekund znalazłem to, co było trzeba. Inny kolega kiedy¶ dostał za rachunek za telefon na 800 zł, bo mu sprzedali jaki¶ brandowany telefon, który bez jego wiedzy i woli sobie zaktualizował oprogramowanie.

Data: 2015-01-01 19:10:28
Autor: dizel
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
On Thu, 1 Jan 2015 18:52:05 +0100, "Robert Tomasik"
[...]

Może kolega był jaki¶ nieudolny.

Inny kolega kiedy¶ dostał za rachunek za telefon na 800 zł, bo mu sprzedali jaki¶ brandowany telefon, który bez jego wiedzy i woli sobie zaktualizował oprogramowanie.

W innych sieciach telefony s± oczywi¶cie niebrandowane. Oczywi¶cie to
wina Play że sobie telefon sam zaktualizował oprogramowanie.
Nie bronię play ale takie argumenty jak powyżej do mnie nie trafiaj±.
W każdej polskiej sieci się cuda zdarzaj±.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-01 19:16:01
Autor: Robert Tomasik
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:p43baadvo5fn0d5lp449cehgbqpanlnrv44ax.com...
[...]

Może. Ale nie jest jedyn± osob± narzekaj±c±.

[...]

Zdarzaj±. Ale jako¶ specjalnie przyjaciół nie dobieram, a nie słyszałem, by w innej sieci taki numer miał miejsce.

Data: 2015-01-01 19:31:02
Autor: dizel
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
On Thu, 1 Jan 2015 19:16:01 +0100, "Robert Tomasik"
[...]

Od wej¶cia play ma telefon w tej sieci i cała moja rodzina, i wcale
nie narzekam, poza kilkoma epizodami wszystko jest ok. Przeci±gn±łem
też do play trochę znajomych i nikt nie narzeka.

[...]

W ogóle to dziwna sytuacja bo od bardzo dawna w play pakiety netu s± z
lejkiem, więc dziwne że mu tyle nabiło, a nawet je¶li to tylko może
mieć do siebie pretensje bo to znaczy że nie umiał wył±czyć tego co
trzeba w telefonie. I tak naprawdę to play ma mało z tym wspólnego.
Większo¶ć problemów wynika z niewiedzy użytkownika niż z winy sieci.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-02 12:02:14
Autor: J.F.
Dlaczego Play k³amie: zasi饠4 sieci??
Dnia Thu, 1 Jan 2015 18:52:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

Siec jest normalna - chce zarobic, a korzystanie z Orange widac jest
za drogie :-)

Wiekszosc uzytkownikow nawet nie zauwazy ze maja zasieg 3 sieci a nie
4 :-)

[...]

Kiedys ... kiedys to dawali dobre warunki na transmisje danych, ale w
swojej sieci. W roamingu transmisje kosztuja, a swoich BTS mieli malo. Teraz ich siec sie rozbudowala, roaming potanial, to moze jest lepiej.

A takie numery wszedzie sie zdarzaja, wiec nawigacje chce miec z
mapami w telefonie.

[...]

Tez wszyscy mieli podobne wpadki.

J.

Data: 2015-01-02 15:18:06
Autor: ALEX Alpha MR
Dlaczego Play k³amie: zasi饠4 sieci??
W dniu 2015-01-02 o 12:02, J.F. pisze:

Inne sieci też miewają udziwnienia, ale PLAY - jeśli wierzyć znajomym
korzystającym z tego - przoduje. Kiedyś jechałem z kolegą do miasta
odległego o 100 km. Ja prowadziłem, wiec on usiłował z telefonu znaleźć w
sieci jakiś tam adres w sieci i przez 100 km mu się nie udało.

Kiedys ... kiedys to dawali dobre warunki na transmisje danych, ale w
swojej sieci.

Teraz dają złe w swojej sieci? IMAO najlepsze.

[...]

To akurat rozsądny pomysł. Możesz coś polecić?

Zatrzymałem
się i z telefonu w innej sieci w kilkanaście sekund znalazłem to, co było
trzeba. Inny kolega kiedyś dostał za rachunek za telefon na 800 zł, bo mu
sprzedali jakiĹ› brandowany telefon, ktĂłry bez jego wiedzy i woli sobie
zaktualizował oprogramowanie.

Tez wszyscy mieli podobne wpadki.

Nie wszyscy. NiektĂłrzy czytajÄ… grupÄ™ ;-)

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-01-02 16:40:50
Autor: J.F.
Dnia Fri, 02 Jan 2015 15:18:06 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
[...]

Teraz daj± złe w swojej sieci? IMAO najlepsze.

Teraz to inne daja dosc dobre - zalezy co kto potrzebuje.
I nie maja przy tym dziur po 100km, ale Play juz chyba tez nie :-)

[...]

To akurat rozs±dny pomysł. Możesz co¶ polecić?

No coz, wczesniej konczylo sie tak, ze siegalem po dedykowana
nawigacje samochodowa :-)

Ale teraz ... Mapfactor. Navfree tez sprawia dobre wrazenie,
Be-on-Road cos juz dawno nie mial upgrade map z OSM, Osmand raczej nie
polecam, ale tez jest.
No i pare platnych, chocby Automapa.

[...]

Nie wszyscy. Niektórzy czytaj± grupę ;-)

Wszystkie sieci. Zeby poczytac ktos musial wpasc :-)

J.

Data: 2015-01-02 17:10:06
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-02 o 16:40, J.F. pisze:

[...]

No jeżeli ktoś potrzebuje dość dobrych to jego wola. Ja wolę najlepsze :-)

[...]

THX

No i pare platnych, chocby Automapa.

Nie interesują mnie płatne.

[...]

A żeby nie wpaść ktoś musi poczytać :-)

Data: 2015-01-01 19:06:08
Autor: dizel
On Thu, 01 Jan 2015 18:16:59 +0100, z <z@z.pl> wrote:

[...]

Absurdalne jest to że chwal± się zasięgiem 4 sieci gdy tak naprawdę
można korzystać z 3. Bo Orange można odblokować po kontakcie z bokiem.

[...]

Nie pamiętam już czy było oficjalne info, ale było w tym stylu że
głównym partnerem roamingowym zostaje T i ograniczaj± zasięg Orange.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-02 12:05:13
Autor: J.F.
Dnia Thu, 01 Jan 2015 19:06:08 +0100, dizel napisał(a):
[...]

Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
sieciami.

J.

Data: 2015-01-02 15:23:25
Autor: ALEX Alpha MR
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2015-01-02 o 12:05, J.F. pisze:

Czy tylko ja widzę tu absurdalność sytuacji?

Nie tylko. Ale przez wszechobecność takich praktyk, wiele osób zaczyna traktować takie zachowanie jako normę.

Miałem roaming, podstępnie mi go wyłączyli a teraz mam się udać i
grzecznie poprosić o włączenie. To ja jestem nie normalny?

Absurdalne jest to że chwalą się zasięgiem 4 sieci gdy tak naprawdę
można korzystać z 3. Bo Orange można odblokować po kontakcie z bokiem.

Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

Kaszlakiem też można przewieźć 100 ton cementu. Też można go tak zachwalać ;-)
A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)

Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
sieciami.

A zatwierdzajÄ…cy teĹĽ nie wie?

Data: 2015-01-02 16:28:16
Autor: J.F.
Dnia Fri, 02 Jan 2015 15:23:25 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
W dniu 2015-01-02 o 12:05, J.F. pisze:
Absurdalne jest to że chwal± się zasięgiem 4 sieci gdy tak naprawdę
można korzystać z 3. Bo Orange można odblokować po kontakcie z bokiem.

Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

Kaszlakiem też można przewieĽć 100 ton cementu. Też można go tak zachwalać ;-)

Niektorzy mieli i dom budowali, i sie kaszlak okazywal zaskakujaco
pojemny, w porownaniu do innych osobowek oczywiscie.

A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)

Ale tu trzeba tylko jednego, wiec to kiepski argument.

Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
sieciami.
A zatwierdzaj±cy też nie wie?

Mozliwe ze nie. Albo sie w duchu smieje "no tak, 4 sieci. W zasadzie
mamy, dobrze wymyslil" :-)

J.

Data: 2015-01-02 17:10:12
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-02 o 16:28, J.F. pisze:

[...]

Ale wtedy nie było wyboru. Teraz też budują w oparciu o kaszlaka?

i sie kaszlak okazywal zaskakujaco
pojemny, w porownaniu do innych osobowek oczywiscie.

A zwłaszcza w porównaniu do pikapów, dostawczaków, czy ciężarówek. Bo o tym rzecz.

A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)

Ale tu trzeba tylko jednego,

Jednego czego?

wiec to kiepski argument.

Mylisz się. To analogia takich "kreatywnych" opowieści.

Zreszta nie wykluczam, ze osoba wymyslajaca te reklame nic o tych
klopotach nie wie, wie tylko ze umowy roamingowe sa z trzema innymi
sieciami.
A zatwierdzajÄ…cy teĹĽ nie wie?

Mozliwe ze nie.

Możliwe że nikt nie wie i jakoś tak "samo wyszło" ;-) Mylisz się, nic nigdy "samo nie wychodzi"

Albo sie w duchu smieje "no tak, 4 sieci. W zasadzie
mamy, dobrze wymyslil" :-)

Dokładnie.

Data: 2015-01-02 18:48:56
Autor: J.F.
Dnia Fri, 02 Jan 2015 17:10:12 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
W dniu 2015-01-02 o 16:28, J.F. pisze:
Ale mozna, wiec mozna sie chwalic :-)

Kaszlakiem też można przewieĽć 100 ton cementu. Też można go tak
zachwalać ;-)

Niektorzy mieli i dom budowali,

Ale wtedy nie było wyboru. Teraz też buduj± w oparciu o kaszlaka?

Teraz to trudno o kaszlaka.
Znajomy pozyczyl od tescia dacie (ta stara), zaladowal kafelek do
bagaznika, dacia przysiadla tak ze sie jechac nie dalo ... wiec
przeladowal do malucha.

Sam usilowalem telewizor dacia przewiezc, nawet nie taki duzy, bodajze
25" - do bagaznika sie nie zmiesci, bo klapa skosna, z otwarta sie nie
da - bo nawet nie wejdzie do bagaznika, na tylne siedzenie nie wejdzie
przez drzwi na przednie tez ... a w maluchu by sie wyciagnelo
siedzenie :-)

A potem można małym druczkiem że trzeba 500 kursów ;-)
Ale tu trzeba tylko jednego,
Jednego czego?

Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
zasieg 4 sieci :-)

[...]

Możliwe że nikt nie wie i jako¶ tak "samo wyszło" ;-) Mylisz się, nic nigdy "samo nie wychodzi"

Albo sie w duchu smieje "no tak, 4 sieci. W zasadzie
mamy, dobrze wymyslil" :-)
Dokładnie.

No ale czy dzial marketingu i reklamy musi wiedziec ze roaming z
Orange jest wylaczany klientom ? A jak to reklama w ramach budzetu, to nikt wyzej nie zatwierdza.

J.

Data: 2015-01-02 18:57:31
Autor: Tomek
Użytkownik "J.F."  napisał:

Jednego czego?

Jednego kursu do salonu zeby wlaczyli ten roming i miec naprawde
zasieg 4 sieci :-)

Żadnego kursu. Ile razy można to wałkować? To się robi przez 24.play.pl, czas operacyjny 48h.

Data: 2015-01-02 22:12:24
Autor: re
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??

Użytkownik "Tomek"

[...]

-- -
Czyli 1 kurs.

Data: 2015-01-03 09:08:17
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-02 o 18:57, Tomek pisze:

[...]

Samo siÄ™ robi?
Bo w przypadku pozostałych roamingów nie robi się przez (tu wstaw sobie co chcesz). Po prostu działa.

Data: 2015-01-02 22:11:19
Autor: re
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??

Użytkownik "J.F."

[...]

Tylko najpierw trzeba zrobić 365 kursów na niusy by się dowiedzieć, że się jednak ma 3 sieci a nie 4.

Data: 2015-01-03 01:12:01
Autor: Akarm
W dniu 2015-01-02 o 22:11, re pisze:
Tylko najpierw trzeba zrobić 365 kursów na niusy by się dowiedzieć, że
się jednak ma 3 sieci a nie 4.

Nie opowiadaj bajek o nadzwyczajnych kretynach.
Ja nie dowiadywałem się na grupie, tylko jak każdy, z informacji w telefonie. I za kilka godzin mogłem korzystać z Orange we wszystkich aktywacjach.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-01-03 08:37:58
Autor: z
W dniu 2015-01-03 o 01:12, Akarm pisze:

Ja nie dowiadywałem się na grupie, tylko jak każdy, z informacji w
telefonie. I za kilka godzin mogłem korzystać z Orange we wszystkich
aktywacjach.

Jak± dostałe¶ informację? Konkretnie.

Data: 2015-01-03 10:46:49
Autor: Akarm
W dniu 2015-01-03 o 08:37, z pisze:
Jak± dostałe¶ informację? Konkretnie.

Konkretnie, to już nie pamiętam, bo to było latem. Ale nie przypuszczam, żebym dostał inny komunikat, niż wszyscy inni.
Problem mogli mieć, jak zwykle, tylko inteligentni inaczej. :)
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2015-01-03 19:47:04
Autor: z
W dniu 2015-01-03 o 10:46, Akarm pisze:
[...]

Ja dostałem taki:
"Szanowny kliencie PLAY. Dazymy do zapewnienia ci najwyzszej jakosci polonczen. Ustaw w telefonie automatyczny wybór sieci i korzystaj z najlepszego dostepnego zasiegu. www.play.pl/rk"

Data: 2015-01-03 21:25:05
Autor: Titus Atomicus
In article <54a83927$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> wrote:

> [...]
> żebym dostał inny komunikat, niż wszyscy inni.
> Problem mogli mieć, jak zwykle, tylko inteligentni inaczej. :)

Naprawde napisali 'polonczen'?
--
TA

Data: 2015-01-03 10:29:47
Autor: re
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??

Użytkownik "Akarm"

[...]

Ale jakich kretynach i jakich informacjach ? ledzi

Data: 2015-01-03 09:04:03
Autor: ALEX Alpha MR
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2015-01-02 o 18:48, J.F. pisze:

Teraz to trudno o kaszlaka.

Kaszlak był jedynie dla naprzykładu.

[...]

A w przypadku pozostałych roamingów ile trzeba kursów?

[...]

Ktoś reklamę musi zatwierdzić. I ten ktoś dobrze wie że ta reklama jest conajmniej naciągana.

Data: 2015-01-03 09:58:16
Autor: z
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2015-01-03 o 09:04, ALEX Alpha MR pisze:

Kto¶ reklamę musi zatwierdzić. I ten kto¶ dobrze wie że ta reklama jest
conajmniej naci±gana.

I zrobił badania z których mu wyszło że X ludzi nie zauważy, Y zauważy ale oleje a Z będzie wku... i co¶ zrobi przy podpisywaniu kolejnej umowy (zagłosuje nogami)
Chodzi o to żeby jak najmniej ludzi było X i Y bo na regulacje unijne to chyba nie liczycie (czy inne opiekuńcze państwo) ;-)

Data: 2015-01-03 20:12:00
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-03 o 9:58, z pisze:

Ktoś reklamę musi zatwierdzić. I ten ktoś dobrze wie że ta reklama jest
conajmniej naciÄ…gana.

I zrobił badania z których mu wyszło że X ludzi nie zauważy, Y zauważy
ale oleje a Z będzie wku... i coś zrobi przy podpisywaniu kolejnej umowy
(zagłosuje nogami)
Chodzi o to żeby jak najmniej ludzi było X i Y bo na regulacje unijne to
chyba nie liczycie (czy inne opiekuńcze państwo) ;-)

Obstawiam ĹĽe X przewaĹĽa.

Data: 2015-01-05 14:54:13
Autor: JoteR
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
"z" napisał:

teraz mam się udać

Skoro za pierwszym razem się nie udałe¶... ;->

i grzecznie poprosić o wł±czenie

Grzeczno¶ć nigdy nie zawadzi.

To ja jestem nie normalny?

Pszemol ma kozetkę, stawiał tu już kiedy¶ diagnozy, może i teraz postawi ;->

A tak naprawdę jedyne miejsce, gdzie musisz się udać, to najbliższy komputer, sprawę załatwiasz przez Play24. W przypadku niezarejestrowanych kart podpiętych pod konto, konsutant zadzwoni do ciebie i poprosi o PUK. No tak, musisz jeszcze udać się w miejsce, gdzie leży twój telefon ;->

JoteR

Data: 2015-01-05 21:42:39
Autor: z
W dniu 2015-01-05 o 14:54, JoteR pisze:

A tak naprawdę jedyne miejsce, gdzie musisz się udać, to najbliższy
komputer,

Oczywi¶cie że sobie już odblokowałem blokadę ;-)
tylko kto mi zapłaci za stracony czas podczas ważnych uroczysto¶ci rodzinnych kiedy to miałem notoryczne problemy z zasięgiem (wcze¶niej tego nie było problemów w tej miejscowo¶ci) A za straty moralne.. ;-)

A serio. O 22.00 w zawieruchę i mróz musiałem czekać w samochodzie z płacz±cym dzieckiem bo się nie mogłem dodzwonić.

Tak wiem. Moja wina bo nie ¶ledziłem grupy przez miesi±c.

¦mieszne?

Data: 2015-01-05 22:01:38
Autor: JoteR
"z"  napisał:

O 22.00 w zawieruchę i mróz musiałem czekać w samochodzie
z płacz±cym dzieckiem bo się nie mogłem dodzwonić.

Dlaczego nie używasz karty Orange, skoro to jedyna sieć, w jakiej masz zasięg? Bo jak rozumiem, nie miałe¶ zasięgu nie tylko Play, ale także Ery i Plusa. Jak pech to pech - zapewne nabliższa stacja benzynowa z automatem telefonicznym (o starterze Orange nie wspominaj±c) była również poza zasięgiem twojego samochodu?

Tak wiem. Moja wina bo nie ¶ledziłem grupy przez miesi±c.

¦mieszne?

Z całym szacunkiem - żałosne.

JoteR

Data: 2015-01-06 01:23:47
Autor: z
W dniu 2015-01-05 o 22:01, JoteR pisze:
[...]

Wybrałem Play bo posługiwał się nadajnikami nie tylko orange. To był ważny powód zmiany operatora.
Za stary jestem żeby się bawić w startery na każd± miejscowo¶ć w której przebywam. XXI wiek many. Jaka stacja jaki starter? Co to ma być? jakie¶ przedszkole czy operator telekomunikacyjny?
Podstępnie wył±czyli mi orange podczas trwania umowy.

To jest żałosne.

Wiem... w umowie tego mi nikt nie gwarantował tak samo jak poważnego traktowania klienta i odrobiny szacunku.

Data: 2015-01-06 02:06:16
Autor: Tomek
Użytkownik "z"  napisał:

Podstępnie wył±czyli mi orange podczas trwania umowy.

Je¶li w trakcie korzystania z prawa jazdy zmieni± się przepisy i dostaniesz mandat z tego powodu, to też by¶ płakał, że Ministerstwo Transportu nie poinformowało Cię osobi¶cie czy też SMSem o takiej zmianie w przepisach? Jeste¶ normalny inaczej?

Data: 2015-01-06 08:06:16
Autor: z
W dniu 2015-01-06 o 02:06, Tomek pisze:
[...]

Np. z dnia na dzień skasowaliby mi kategorie C w PJ? :-)

PS. Nie rzucaj przykładów z "najmocniejsz± mafi± ¶wiata" bo ona rz±dzi się innymi prawami. Zapomniałe¶ jeszcze że żyjemy w opiekuńczej UE która bardzo chroni interesy konsumentów ;-)

Data: 2015-01-06 13:00:23
Autor: re
[...]

To masz wła¶nie postulat by prawo nie zmieniało się i było tylko odbiciem warto¶ci, które już uznajemy. Je¶li wpisuje się tam np, że operator bez zgody nie może zmieniać warunków umowy w trakcie jej trwania to tylko po to, by nie trzeba było tego wywodzić z ogólniejszych, już istniej±cych przepisów.

Jeste¶ normalny inaczej?
-- -
Chyba ty

Data: 2015-01-06 14:56:35
Autor: Tomek
Użytkownik "re"  napisał:

operator bez zgody nie może zmieniać warunków umowy w trakcie jej trwania to tylko po to, by nie trzeba było tego wywodzić z ogólniejszych, już istniej±cych przepisów.
Jeste¶ normalny inaczej?

Wskażesz mi w umowie punkt mówi±cy o dozgonnym zapewnieniu korzystania z nadajników Orange czy skończysz pieprzyć bzdury?
Wskażesz?

Data: 2015-01-06 15:22:14
Autor: z
W dniu 2015-01-06 o 14:56, Tomek pisze:
Użytkownik "re"  napisał:

[...]

Daj spokój. Nie wysilaj się na drobne druczki. Ne było żadnych obiektywnych czy prawnych powodów żeby zrezygnować z zasięgu orange.
Była tylko zwykła chęć zaoszczędzenia kasy przez operatora.
Co wi±że się z jednostronn± zmian± warunków na jakich podpisywały tysi±ce klientów umowy.
Że banda "marketingowych cfaniaczków" zabezpieczyła się na okoliczno¶ć protestów prawnych nie ma w±tpliwo¶ci.
Nie zmienia to faktu że normalny zwykły Kowalski widzi tu nieuczciwo¶ć i robienie go w wała.
Toteż to tutaj piętnujemy i zachęcamy innych żeby nie przyzwyczajali się, zauważali i dawali innym potencjalnym "cfaniakom" do zrozumienia że jednak może opłaca się być uczciwym i zatrzymać dotychczasowych klientów przy sobie.
Ech... co pomarzyłem to moje :-)

Data: 2015-01-06 16:39:29
Autor: dizel

Użytkownik "re"  napisał:

[...]

Bez przesady. Na pocz±tku był zasięg tylko Plusa i szcz±tkowy Play,
potem to się zmieniało. Je¶li zmiana operatora roamingowego miała by
wpływ na możliwo¶ć rozwi±zania umowy to by było bez sensu bo z tym
zasięgiem roamingowym trochę się zmieniało i wcale nie wiadomo czy
niedługo znowu się co¶ nie zmieni.  Większo¶ć użytkowników i tak ma
telefony na automacie nawet nie patrzy ci±gle w telefon na jakim jest
zasięgu.
Swoj± drog± nawet w mvno w Polsce zdarzało się że przechodzili z
jednego zasięgu na zasięg drugiej sieci, nie pamiętam teraz ale chyba
chodziło o W rodzinie po rozstaniu z Rydzykiem i wcale jako¶ nikt się
nie burzył.
Co do samej decyzji Play do ograniczenia zasięgu Orange nie mam nic bo
to pewnie decyzja biznesowa. Wiadomo idzie się tam gdzie co¶ jest
tańsze, a najtaniej wychodzi że im T zaproponował roaming.
Jedynie niepokoi fakt że reklamuj± zasięg 4 sieci choć w rzeczywisto¶ci tak nie jest.
 Pozdrawiam

Data: 2015-01-06 16:49:55
Autor: Tomek
Użytkownik "dizel"  napisał:

Jedynie niepokoi fakt że reklamuj± zasięg 4 sieci choć
w rzeczywisto¶ci tak nie jest.

No jak nie jak tak. Przecież sam jestem na sztywno z orange  poł±czony.

Data: 2015-01-06 20:54:35
Autor: dizel
On Tue, 6 Jan 2015 16:49:55 +0100, "Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

Użytkownik "dizel"  napisał:

Jedynie niepokoi fakt że reklamuj± zasięg 4 sieci choć
w rzeczywisto¶ci tak nie jest.

No jak nie jak tak. Przecież sam jestem na sztywno z orange  poł±czony.

Fajnie że jeste¶ poł±czony, mi też odlbokowali po zgłoszeniu na play24
tyle że min±ł jaki¶ tydzień i znowu miałem zablokowane bo karta się
zdalnie zaktualizowała.
W Play co jaki¶ czas aktualizowane s± zdalnie karty sim, nie wiem od
czego to zależy, ale wystarczy że karta zostanie zaktualizoana i znów
mamy zablokowany dostęp do Orange. Trzeba ponownie pisać zgłoszenie,
więc to nie rozwi±zuje problemu bo nie wiadomo ile to znowu podziała.
I nie jestem jedyny, w w±tku na forum play dotycz±cym odblokowania
zasięgu Orange na pocz±tku wszyscy pisali o odlbokowanie, a potem
płacz że znowu jest zablokowane.
Także cieszymy się wszyscy tutaj że masz dostęp do nadajników Orange,
ale miej ¶wiadomo¶ć że nigdy nie wiadomo czy lada moment go nie
stracisz czego nie życzę oczywi¶cie. Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 00:11:38
Autor: JoteR
"dizel" napisał:

W Play co jaki¶ czas aktualizowane s± zdalnie karty sim,

Że co, proszę? Możesz jako¶ rozwin±ć tę informację?
Bo ja przez 6 lat użytkowania kart Play w kilku telefonach z czym¶ takim się nie zetkn±łem.

JoteR

Data: 2015-01-07 10:07:43
Autor: dizel
On Wed, 7 Jan 2015 00:11:38 +0100, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

"dizel" napisał:

W Play co jaki¶ czas aktualizowane s± zdalnie karty sim,

Że co, proszę? Możesz jako¶ rozwin±ć tę informację?
Bo ja przez 6 lat użytkowania kart Play w kilku telefonach z czym¶ takim się nie zetkn±łem.

Bo to się robi samo i można tego nie zauważyć. My¶lisz że jak
wprowadzano zasięg Orange czy potem T to niby niby w jaki sposób można
było otrzymać dostęp do tego roamingu? Pan Zenek przekręcił wajchę i
poszło?
Wła¶nie przez zdaln± aktualizację kart sim, to samo z blokowaniem
zasięgu Orange. Karty s± zdalnie aktualizowane wła¶nie.
Nie tylko w takich przypadkach.
Pisałem już że nie wiem od czego to zależy i jak często to się dzieje
ale takie co¶ ma miejsce i przez to znowu nie mam dostępu do Orange.
Musiałbym pisać kolejne zgłoszenie.
Ja nie mówię że u wszystkich tak będzie ale sam tego do¶wiadczyłem i
przypadków w necie też było sporo, ale w kontek¶cie tej reklamy to
troche nie fair.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 09:31:24
Autor: masti

"dizel" napisał:

[...]

a po co do tego zmiany na SIMie? przecież to się załatwia w systemach
operatorów,

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-01-07 10:56:51
Autor: dizel

"dizel" napisał:

[...]

no w systemach ale żeby to doszło do skutku musi doj¶ć do aktualizacji
na karcie sim

Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 10:33:14
Autor: JoteR
"dizel" napisał:

W Play co jaki¶ czas aktualizowane s± zdalnie karty sim,

Że co, proszę? Możesz jako¶ rozwin±ć tę informację?
Bo ja przez 6 lat użytkowania kart Play w kilku telefonach z czym¶
takim się nie zetkn±łem.

My¶lisz

Ja nie my¶lę, ja zadaję pytania na pmtg ;->

że jak wprowadzano zasięg Orange czy potem T to niby niby w jaki
sposób można było otrzymać dostęp do tego roamingu?
Pan Zenek przekręcił wajchę i poszło?

No z  mojej strony dokładnie tak wygl±dało - pan Zenek zadzwonił, poprosił o PUK-i i kolejno "przestawiał wajchę". Akurat miałem przed sob± rozłożone urz±dzenia a tymi SIM-ami - telefon bezsystemowy, telefon z BADA i tablet z Androidem i na żadnym nie zauważyłem jakiegokolwiek komunikatu typu "Aktualizacja karty SIM", st±d moje zdziwienie. To mówisz, że robi± to cichcem? Złodzieje, złodzieje... ;->

w kontek¶cie tej reklamy to troche nie fair.

Oj tam, s± reklamy znacznie oszczędniej zarz±dzaj±ce prawd±. W tym konkretnym przypadku rezultat jest zbliżony do rzeczywisto¶ci - summa summarum klient otrzymuje obiecan± usługę i to faktycznie bezkosztowo. W odróżnieniu od.

JoteR

Data: 2015-01-07 11:10:50
Autor: dizel
On Wed, 7 Jan 2015 10:33:14 +0100, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

"dizel" napisał:

[...]

W systemie ustawia ale to powoduje aktualizację karty sim.
Je¶li kto¶ w to nie wierzy to jego sprawa. Zreszt± tak było z zasięgiem Orange gdy go oficjalnie nie wprowadzili
jeszcze, mogli tylko korzystać Ci przy wschodniej granicy. Nikt
nigdzie nie zgłaszał do boku żadnego odlokowywania bo nie było takiej
możliwo¶ci, karty sim zostały zaktualizowane zdalnie.
No tak jest. Że niby co? Odblokowano mi zasięg Orange po czym za
tydzień konsultant zmienił zdanie i mi zablokował z powrotem?
Choćby tu: http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Play-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orange%29?p=168458#post168458
W tym w±tku takich przypadków jest więcej.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-07 12:01:02
Autor: marfi
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomo¶ci news:cu0qaatnno1lsvet16cs38ukvirkme8q1c4ax.com...
Choćby tu:
http://forumplay.pl/showthread.php/14293-Dlaczego-Play-zablokowa%C5%82a-korzystanie-z-pasma-Play%28Orange%29?p=168458#post168458
W tym w±tku takich przypadków jest więcej.

  Ostatni wpis z lipca 2014...

--
marfi

Data: 2015-01-07 09:25:10
Autor: Tomek
Użytkownik "dizel"  napisał:

W Play co jaki¶ czas aktualizowane s± zdalnie karty sim, nie wiem od
czego to zależy, ale wystarczy że karta zostanie zaktualizoana i znów
mamy zablokowany dostęp do Orange.

Bardzo dziwne, mi jako¶ się nie chce zaktualizować. Pewnie mam popsut±.

Data: 2015-01-07 10:17:47
Autor: dizel
On Wed, 7 Jan 2015 09:25:10 +0100, "Tomek" <nie@odpisuj.pl> wrote:

Użytkownik "dizel"  napisał:

[...]

Może na razie nie ale kiedy¶ na pewno się aktualizowała, choćby wtedy
gdy wprowadzano zasięg Orange, wszystkie karty były aktualizowane po
to żeby każdy mógł skorzystać to samo gdy zablokoowali zasięg Orange.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-06 16:40:27
Autor: Tomek
Użytkownik "z"  napisał:

Co wi±że się z jednostronn± zmian± warunków na jakich podpisywały tysi±ce klientów umowy.

Wskażesz w umowie te warunki? Czy dalej się będziesz upierał, że nie pieprzysz bzdur?

Pomijam fakt, że nadajniki Orange s± wci±ż dostępne i można z nich korzystać po minimum wysiłku.

Data: 2015-01-07 16:42:18
Autor: z
W dniu 2015-01-06 o 16:40, Tomek pisze:
Wskażesz w umowie te warunki?

Zacznij czytać ze zrozumieniem albo przynajmniej do końca.

Data: 2015-01-06 13:04:30
Autor: usrael'skie wasale dupolizy szczopijcy gownozery spermolyki • • • •
Dlaczego teleSRAy kłamie: zasięg 4 sieci??
Tomek wrote:
UĹĽytkownik "z"  napisaĹ‚:
Podstępnie wyłączyli mi orange podczas trwania umowy.

JesteĹ› normalny inaczej?

Tak, bo jest on wypierdem (i miliony innych
neoPRLowcow wasali) tego http://pl.vc/268pk

--
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
_/ _/ _/ _/ _/  http://pl.vc/49fw9  _/ _/ _/ _/ _/

Data: 2014-12-30 21:18:12
Autor: ToMasz
W dniu 30.12.2014 o 19:12, xxx pisze:
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
oraz T-Mobile. Z sieci± Orange nie da się poł±czyć. To dlaczego reklamy
i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????
od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domy¶lnie aktywny. trzeba poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem, albo z buta do salonu
ToMasz

Data: 2014-12-30 23:06:29
Autor: z
W dniu 2014-12-30 o 21:18, ToMasz pisze:
od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domy¶lnie aktywny. trzeba
poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem,
albo z buta do salonu

Zaczyna mnie to wku... "Brak dostępu" chociaż jest na li¶cie.
Jaki¶ czas temu dostawałem smsy żeby wył±czyć ręczny orange i przej¶ć na automat. Zrobiłem tak z ciekawo¶ci i się zaczęły problemy z zasięgiem. ładne panie w salonie wytrzeszczaj± oczy i rżn± głupa o co mi chodzi.
Jutro idę znowu opie... spu¶cić :-)

Data: 2014-12-31 13:35:40
Autor: ToMasz
W dniu 30.12.2014 o 23:06, z pisze:
[...]

Ja i żona mamy samsungi s2 i s3. Modele raczej stabilne. ale samo automatyczne przeł±czanie sieci to masakra. Tak więc w okolicy praca-dom, mamy ustawione na ere. nad morzem - orange w górach... co tam jest najsilniejsze, tubylcy podpowiedz±. Ręczne przeł±czenie to 30 sekund roboty, a wykonywać je trzeba 2 razy na jeden wyjazd.
ToMasz

Data: 2015-01-01 15:09:26
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-31 o 13:35, ToMasz pisze:

[...]

Nie zauważyłem jakich¶ utrudnień na moich telefonach w trybie automatycznym. Gdy nie ma zasięgu sieci macierzystej (Play) to telefon zawsze wybiera najsilniejszy sygnał z innych okolicznych nadajników. Po kiego grzyba fatygujesz się z tym ręcznym ustawianiem?

Data: 2015-01-01 16:08:29
Autor: Liwiusz
W dniu 2015-01-01 o 15:09, Trybun pisze:
W dniu 2014-12-31 o 13:35, ToMasz pisze:

Ja i ĹĽona mamy samsungi s2 i s3. Modele raczej stabilne. ale samo
automatyczne przełączanie sieci to masakra. Tak więc w okolicy
praca-dom, mamy ustawione na ere. nad morzem - orange w gĂłrach... co
tam jest najsilniejsze, tubylcy podpowiedzą. Ręczne przełączenie to 30
sekund roboty, a wykonywać je trzeba 2 razy na jeden wyjazd.
ToMasz

Nie zauważyłem jakichś utrudnień na moich telefonach w trybie
automatycznym. Gdy nie ma zasięgu sieci macierzystej (Play) to telefon
zawsze wybiera najsilniejszy sygnał z innych okolicznych nadajników. Po
kiego grzyba fatygujesz się z tym ręcznym ustawianiem?

Widocznie macie jakieĹ› specyficzne telefony. Albo nie zauwaĹĽasz
problemu. Z mojej obserwacji paru telefonów (i lektury różnych
komentarzy i for) wynika, że ten "wybór najmocniejszego sygnału" nijak
się ma do rzeczywistości.

--
Liwiusz

Data: 2015-01-01 18:02:44
Autor: Trybun
W dniu 2015-01-01 o 16:08, Liwiusz pisze:

[...]

Skoro go nie ma to niby jak mam zauważyć ów problem?

Data: 2015-01-10 12:58:26
Autor: JoteR
"z" napisał:

ładne panie w salonie wytrzeszczaj± oczy i rżn± głupa [...].
Jutro idę znowu opie... spu¶cić :-)

Ty to wiesz, jak się zabawic ;->

JoteR

Data: 2015-01-10 13:18:04
Autor: Liwiusz
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2014-12-30 o 21:18, ToMasz pisze:
W dniu 30.12.2014 o 19:12, xxx pisze:
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus
oraz T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy
i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????
od pewnego czasu, zasięg orange nie jest domyślnie aktywny. trzeba
poprosić o aktywacje, to nic nie kosztuje, można telefonem, emailem,
albo z buta do salonu

A nie wynika to przypadkiem z tego, że zasięg Orange=zasięg TMobile?

--
Liwiusz

Data: 2014-12-31 09:50:33
Autor: stellar objects meteorites milky way
Dlaczego teleSRAKA kłamie: zasięg 4 sieci??
xxx wrote:
To dlaczego reklamy i strona www kłamią????

Jak sie posiada choc szczatkowy slad mozgu (ktorego czesc szczatkowo
jeszcze dziala) to analizujac http://pl.vc/214ob zrozumie wszystko !

Data: 2014-12-31 13:41:17
Autor: paskuda03
[...]

Sugerujesz więc żeby przy wyborze oferty telekomunikacyjnej używać reklamy ?
OK
Już wył±czam addbloka i lecę po telewizor.
:-)
Reklama to prawnie usankcjonowana bujda, konfabulacja,
oszustwo, szarlateneria, ale w żadnym wypadku nie kłamstwo.

--
Paskuda03

Data: 2014-12-31 14:00:19
Autor: MichaelData®
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
xxx wydumał(a) w news:m7upum$3ni$1speranza.aioe.org :
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz T-Mobile. Z siecią Orange nie da się połączyć. To dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłamią????

Musisz kiedyś rozkminic słowo"reklama" W tym słowie, zapisanym bez pl/literki "ł" jest ukryta prawda :) Dekodując ten zapis uzyskujemy słowo:

"Re-Kłama" :) I juz nam wyjaśnia całość, że to w kółko powtarzane kłamstwa :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-31 14:56:48
Autor: Trybun
W dniu 2014-12-30 o 19:12, xxx pisze:
Play o ile mnie rozum nie myli ma zasięg 3 sieci: własnej Play, Plus oraz T-Mobile. Z sieci± Orange nie da się poł±czyć. To dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????

Nie kłami±, Play naprawdę korzysta z nadajników 4 sieci. Korzystanie z Orange to kwestia zgłoszenia chęci korzystania do Play.

Data: 2015-01-01 12:59:43
Autor: z
W dniu 2014-12-31 o 14:56, Trybun pisze:
Nie kłami±, Play naprawdę korzysta z nadajników 4 sieci. Korzystanie z
Orange to kwestia zgłoszenia chęci korzystania do Play.

Tak. Nie kłamstwo to podłe kłamliwe sku... i robienie z klienta debila.
Potajemnie utrudnili/wył±czyli możliwo¶ć korzystania z nadajników orange. Ja przy wybieraniu operatora brałem to pod uwagę.

Przestańmy nazywać g... perfumeri± bo na uczciwe porz±dne zachowania tej całej zgrai marketingowej już nie ma co liczyć.

Jak się który taki jeszcze przyznaje do religii (jakiejkolwiek) to niech pomy¶li czy to nie jest grzech i złamanie przykazań.

PS. Tak w klimaty religijne poleciałem bo z debilami wyznaj±cymi reguły "współczesnej przedsiębiorczo¶ci" nie chce mi się dyskutować. Żało¶ć!!!

Data: 2015-01-01 15:02:32
Autor: Trybun
W dniu 2015-01-01 o 12:59, z pisze:
[...]

A tak konkretnie to o co masz żal? Chciałby¶ a nie możesz korzystać z roamingu Orange w sieci Play?
Dobrze powiedziane - "zgraja marketingowa" jednak w tej zgrai sieć Play w porównaniu z takim Żakiem (Plus) czy Orange to nieomal anioły.

Data: 2015-01-01 16:58:12
Autor: z
W dniu 2015-01-01 o 15:02, Trybun pisze:
[...]

Żal mam o to, że się mnie oszukuje i liczy że nie zauważę.
Tak potrzebuję roamingu w orange. Dlatego podpisałem ostatnio 2 umowy z play.

Nigdzie nie napisałem że Play jest najgorszy. Takie czasy :-(

Ale trzeba mówić prawdę prosto w oczy. Jak kto¶ ¶ciemnia, oszukuje, kłamie to nie jest przedsiębiorcz±, ambitn± chlub± narodu tylko podłym, złym człowiekiem który dzisiaj podkrada na fakturach/usługach a jutro będzie napadał, szantażował Twoje dzieci bo przecież nikt mu nie powiedział że to Ľle, przepisy wprost nie pozwalaj± karać bo mała szkodliwo¶ć... itd.
Nie ma usprawiedliwień w stylu "a u was bij± murzynów" !!!

Data: 2015-01-01 17:24:01
Autor: Tomek
Użytkownik "z"  napisał:

Żal mam o to, że się mnie oszukuje i liczy że nie zauważę.

To miej żal wył±cznie do siebie, że jeste¶ nieudacznikiem. Je¶li nie ¶ledzisz na bierz±co warunków korzystania z sieci to pofatyguj się i użyj mózgu w celu skorzystania z archiwum grupy lub wyszukiwarki www. Było o tym wiele razy. Procedura wł±czenia zasięgu w orange trwa max 48h.

Data: 2015-01-01 17:45:29
Autor: z
W dniu 2015-01-01 o 17:24, Tomek pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć że podpisuj±c umowę zgodziłem się na wył±czenia roamingu? Może jeszcze zostałem o tym poinformowany zgodnie z unijnymi przepisami chroni±cymi interesy konsumentów ;-)

PS. "Drobne cfanmiaczki" z "drobnymi druczkami" budz± u mnie politowanie. A ludzie co jeszcze ich broni±... szkoda gadać :-)

Data: 2015-01-02 17:14:28
Autor: Tomek
Użytkownik "z"  napisał:

Chcesz powiedzieć że podpisuj±c umowę zgodziłem się na wył±czenia roamingu?

Chcesz powiedzieć, że na umowie miałe¶ gwarancję korzystania z roamingu w Orange? Możesz podać, w którym punkcie?

Data: 2015-01-02 17:27:34
Autor: z
W dniu 2015-01-02 o 17:14, Tomek pisze:

Chcesz powiedzieć, że na umowie miałe¶ gwarancję korzystania z roamingu
w Orange? Możesz podać, w którym punkcie?

Nie mam zamiaru szukać teraz umowy. :-) Na pewno jest "dobrze" napisana. Zmiany w zasięgu (pogorszenie tego zasięgu) nie będzie w niej zawarte.
Ale zdanie o takim operatorze już sobie wyrobiłem.
I przestańcie ci±gle o murzynach!!! Mówimy o konkretnej sytuacji w której traktuje się mnie jak debila.
Gdyby to jeszcze były jakie¶ obiektywne trudno¶ci... ale to jest zwykły bezczelny "głyt maeinowy" :-)

Data: 2015-01-02 22:13:23
Autor: re
[...]

Przecież mówi±, że taka reklama była. To w umowie już nie musi być.

Data: 2015-01-01 18:04:35
Autor: Trybun
W dniu 2015-01-01 o 16:58, z pisze:
[...]

No i udostępni± ci go tak samo jak mi, gdy im to zgłosiłem że sygnał Orange jest u mnie najlepszy i taki potrzebuję w swoim telefonie.

No, ja akurat nie jestem aż takim desperatem aby się wi±zać umow± z jakimkolwiek operatorem.. Złe do¶wiadczenia z Orange oduczyły mnie tak ¶cisłych zwi±zków.

Tu, co do ogółu to się oczywi¶cie  z tob± zgadzam, uczciwo¶ć kupiecka to jest to o czym w dzisiejszej Polsce nikt już nie pamięta...  jednak uważam że w tym konkretnym przypadku zarzucanie kłamstwa firmie Play jest jednak nadużyciem..

Data: 2015-01-01 18:12:04
Autor: z
W dniu 2015-01-01 o 18:04, Trybun pisze:
jednak
uważam że w tym konkretnym przypadku zarzucanie kłamstwa firmie Play
jest jednak nadużyciem..

Tak oczywi¶cie. Drobne niedopowiedzenie ;-) Podobnie jak tysi±ce innych przy przypadków i drobnych druczków...
Nie usprawiedliwiać a piętnować. W mordę!!!

Data: 2015-01-01 18:29:30
Autor: Trybun
W dniu 2015-01-01 o 18:12, z pisze:
[...]

Oczywi¶cie, ale wobec tego jak sobie poczyna żabojadzkie Orange czy Żak, to drobne niedoinformowanie klienta przez Play to naprawdę mały pryszcz. A za drobny druczek bezwarunkowo w t± złodziejska mordę!! I zastanowić się kto tym złodziejom zezwala na takie praktyki...

Data: 2015-01-05 14:46:07
Autor: JoteR
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
"xxx" <konsultant121@o2.pl> napisał:

dlaczego reklamy i strona www.zasiegczterechsieci.pl kłami±????

Bo jeste¶ za głupi, żeby sięgn±ć do Ľródła:
http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/zasieg-czterech-sieci-pytania/zasieg-czterech-sieci-pytania.html

JoteR

Data: 2015-01-05 18:47:21
Autor: J.F.
Dnia Mon, 5 Jan 2015 14:46:07 +0100, JoteR napisał(a):
[...]

"Dlaczego muszę się kontaktować z Biurem Obsługi Klienta w celu
wł±czenia zasięgu sieci Orange, a nie musze tego robić w przypadku np.
Plusa?

Zasięg sieci Orange i T-Mobile jest bardzo zbliżony, ze względu na to,
że buduje go jedna firma NetWorks!. Dlatego Play zdecydował się na
udostępnienie głównie sieci T-Mobile. Jednak jeżeli w Twoim miejscu
zamieszkania czę¶ciej dostępny jest zasięg sieci Orange niż Play czy
T-Mobile, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, by udostępnili na
Twojej karcie SIM możliwo¶ć korzystanie z tej sieci. "

No, faktycznie ... ale jednak jajca.
Jedna siec, a zalogowanie przez jednego klienta wlaczone, a przez
drugiego wylaczone.

Oj, wietrze roznice w rozliczeniach.
Ktos sledzil decyzje UKE, moze stawki narzucone z gory ?

J.

Data: 2015-01-07 18:22:27
Autor: xxx
W dniu 2015-01-05 o 14:46, JoteR pisze:
[...]

Szkoda że reklama nie odsyła do FAQ na stronie internetowej :) Jeste¶ za głupi żeby odróżnić kłamstwo od prawdy i prawdę od manipulacji reklamowej ?
Je¶li miałoby to mieć ręce i nogi, to reklama powinna brzmieć:
Zasięg4sieci (*)
Zasięg sieci Orange aktywujemy na życzenie klienta

Data: 2015-01-07 19:50:04
Autor: JoteR
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
"xxx" <konsultant121@o2.pl> napisał:

Szkoda że reklama nie odsyła do FAQ na stronie internetowej :)

Widzę, że pomimo zmiany nicka nic ci się nie polepszyło, a nawet - o ile to w ogóle jeszcze możliwe - wręcz przeciwnie. Dlatego już do końca swojego nędznego żywota będziesz dymany przez marketoidy.

JoteR

Data: 2015-01-09 19:00:12
Autor: yabba
[...]

To ja dorzucę jeszcze jedn± informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygl±da na to, że Play nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-10 17:34:35
Autor: z
W dniu 2015-01-09 o 19:00, yabba pisze:
To ja dorzucę jeszcze jedn± informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko
przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygl±da na to, że Play
nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

Wła¶nie co¶ takiego usłyszałem od konsultanta który odradzał mi branie samego internetu bo się zapłaczę poza miastem. :-(

Data: 2015-01-10 18:21:35
Autor: yabba
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:54b1549e$0$2163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znajoma wzięła Internet z Playa i tuż za granic± miasta Warszawy zasięgu praktycznie nie ma. Nie znajduje ani LTE, ani nawet 2G. Musi wzi±ć LTE z Plusa.

Według mnie to jest bez sensu, że w jednych taryfach Internet może być obsługiwany w roamingu, a w innych nie. Play zaliczył u mnie dużego minusa. A juz sam chciałem dokupić sobie u nich Internet z modemem.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-10 18:30:45
Autor: dizel
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
On Sat, 10 Jan 2015 18:21:35 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

[...]

Tak to działa w Play. Taryfy internetowe nie działaj± w roamingu tylko
na zasięgu własnym Play. Dziwne że Twoja znajoma tego nie wiedziała,
albo nie poinformował nikt jej o tym w salonie.
Taryfy głosowe działaj± w roamingu.

Pozdrawiam

Data: 2015-01-10 22:08:44
Autor: z
W dniu 2015-01-10 o 18:30, dizel pisze:
Tak to działa w Play. Taryfy internetowe nie działaj± w roamingu tylko
na zasięgu własnym Play. Dziwne że Twoja znajoma tego nie wiedziała,
albo nie poinformował nikt jej o tym w salonie.

Wcale nie takie dziwne. Dzisiaj dowiedziałem się przypadkiem choć już 2 razy byłem namawiany na dodatkow± kartę sim z LTE ale byłem opornym klientem. Całe szczę¶cie ;-)

PS. Czy 2 Giga (tyle mi w zupełno¶ci wystarczy) internetu za 10 zł miesięcznie z umow± na 6 mies. to dobra oferta w play?

Data: 2015-01-10 23:19:58
Autor: J.F.
Dnia Sat, 10 Jan 2015 18:21:35 +0100, yabba napisał(a):
[...]

Tu nie o sens chodzi, tylko o pieniadze.
Widac musza duzo zaplacic za transmisje danych, a moze dodatkowo nie
chca im udostepnic LTE.

J.

Data: 2015-01-11 00:00:09
Autor: ALEX Alpha MR
[...]

To ja dorzucę jeszcze jedną informację. Zasięg prawie 4 sieci jest tylko
przy taryfach głosowych. W taryfach internetowych wygląda na to, że Play
nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

Ale jesteś świadom faktu że taryfy internetowe Play tak działają od 5 lat. A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

Data: 2015-01-11 01:16:42
Autor: yabba
Użytkownik "ALEX Alpha MR" <kill@spamers.us> napisał w wiadomości news:54b1af00$0$21540$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli było na grupie, to albo to przeoczyłem albo wiedziałem i zapomniałem.
W odniesieniu do reklam Playa o zasięgu 4 sieci, to brak roamingu w taryfach Internetowych też jest dodatkowym "niedopowiedzeniem".

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-01-11 09:07:05
Autor: z
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2015-01-11 o 00:00, ALEX Alpha MR pisze:
Ale jeste¶ ¶wiadom faktu że taryfy internetowe Play tak działaj± od 5
lat. A na grupie było o tym tyle razy, że nie można nie wiedzieć.

Informacja tu na grupie (jakże cenna) to jednak to samo co mały druczek na fafnastej stronie umowy. Takie "niedopowiedzenia" także piętnujemy
Choć zapewne s± zgodne z prawem :-)

PS. Instalowałem ostatnio WhatsApp (nie nie sobie ;) ) pojawił się komunikat że przez pierwszy rok za darmo. W poł±czeniu z podaniem numeru telefonu to jest dopiero bezczelno¶ć :-)

Data: 2015-01-12 18:00:22
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-11 o 9:07, z pisze:

[...]

Choć zapewne są zgodne z prawem :-)

Skoro uwaĹĽasz ĹĽe to to samo to po co tu siedzisz?

Data: 2015-01-13 07:09:04
Autor: z
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
W dniu 2015-01-12 o 18:00, ALEX Alpha MR pisze:
Skoro uważasz że to to samo to po co tu siedzisz?

Bo staram się też czytać umowy i przeciwdziałać niecnym postępkom operatora ;-)

Data: 2015-01-13 17:08:46
Autor: ALEX Alpha MR
W dniu 2015-01-13 o 7:09, z pisze:

Skoro uwaĹĽasz ĹĽe to to samo to po co tu siedzisz?

Bo staram się też czytać umowy i przeciwdziałać niecnym postępkom
operatora ;-)

Ja też czytam, ale do wielu małych druczków jestem przygotowany :-)

Data: 2015-01-11 12:26:11
Autor: Tomek
Użytkownik "yabba"  napisał:

W taryfach internetowych wygl±da na to, że Play nie ma roamingu z innymi operatorami w Polsce. Tylko sieć macierzysta.

Lito¶ci. Sk±d ty jeste¶, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć bzdury i siać ferment.

Data: 2015-01-11 15:20:16
Autor: z
W dniu 2015-01-11 o 12:26, Tomek pisze:
Lito¶ci. Sk±d ty jeste¶, że takie bzdury wypisujesz? Jadę cały czas na
orange i mam lepsze transfery niż w macierzystym P4 więc skończ pieprzyć
bzdury i siać ferment.

Masz kartę sim z numerem telefonu a na niej pakiet internetowy.
Konsultant mi proponował LTE (do tabletu potrzebowałem) ale ostrzegł że tylko na sieci macierzystej.
Dlatego teraz dostałem nowy numer i będę się użerał z wył±czaniem "srania w banie", pakietu smsow darmowych w pierwszym miesi±cu ... i pilnował dzieciaka żeby nie wydzwaniał powyżej 100minut które mam w paikiecie. Nie znam się ale chyba tablet Dell venue 7 nie oferuje opcji dzwonienia. Dopiero zaczynam rozgryzać to ustrojstwo :-)

Data: 2015-01-11 17:09:53
Autor: yabba
Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??
Użytkownik "Tomek" <nie@odpisuj.pl> napisał w wiadomo¶ci news:m8tmkj$b6m$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "yabba"  napisał:

[...]

To pochwal się jak± masz taryfę w Play, że wy¶miewasz moj± wypowiedĽ.

Sami pisz± na swojej stronie:
http://www.play.pl/pomoc/pomoc-techniczna/roaming/roaming-krajowy/

Cytat:

"Co oznacza zasięg 4 sieci?
Roaming krajowy pozwala wszystkim użytkownikom sieci Play na korzystanie z zasięgu innych sieci komórkowych. Wyj±tek stanowi oferta Play Internet, której roaming krajowy nie dotyczy. Za wykonywanie poł±czeń, wysyłanie SMS, MMS i transmisję danych w ramach roamingu krajowego nie s± pobierane dodatkowe opłaty.
Aby móc w pełni korzystać z zalet roamingu krajowego upewnij się, że telefon ma wł±czon± opcję automatycznego wyboru operatora. Dzięki tej opcji Twój telefon automatycznie przeł±czy się na sieć, która w danym miejscu ma lepszy zasięg."

--
Pozdrawiam,

yabba

Dlaczego Play kłamie: zasięg 4 sieci??