Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?

Data: 2009-07-11 15:01:57
Autor: boukun
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Ze strachu, że im się życie kończy.
To nie lepiej uzywać póki się jest jeszcze młodym i chuj stoi?

boukun

Data: 2009-07-11 08:09:00
Autor: J-23
On 11 Lip, 15:01, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Ze strachu, że im się życie kończy.
To nie lepiej uzywać póki się jest jeszcze młodym i chuj stoi?

boukun

Ja nie chodze. Nie obchodzi mnie co robia inni, jezeli zachowanie
tychze innych, jest w zgodzie w obowiazujacymi normami prawnymi.

J-23 itede

Data: 2009-07-11 18:51:58
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:13af97c9-c338-4b50-99ac-2ea6f46877cbq11g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Co nie znaczy, że nie możesz o tym dyskutować i prowadzić dywagacje jak na każdy inny temat.

boukun

Data: 2009-07-11 10:40:39
Autor: J-23
On 11 Lip, 18:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:13af97c9-c338-4b50-99ac-2ea6f46877cbq11g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

J-23 itede

Co nie znaczy, że nie możesz o tym dyskutować i prowadzić dywagacje jak na każdy

Jakie dywagacje? Ze klechy wciskaja ciemnote ludowi, i obrastaja w
"piorka"? To jest powszechnie znany fakt. Dyskutowac moge, pod
warunkiem, ze nie mam do czynienia z osoba, ktora za wszelka cene
stara sie mnie przykonac o tym, ze moje poglady sa bledne. I na dowod,
przytacza jakies fragmenty Pisma Swietego, cytuje psalmy, i
przepowiednie. Jakos nie chce mi sie rozmawiac o sprawach
"niewidzialnych".

J-23 itede

Data: 2009-07-11 10:52:03
Autor: Antenka
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Wszystko przed tobą. Może jesteś wybrańcem i doznasz łaski wizji
mistycznej. Staniesz wtedy oko w oko z Chrystusem jak Szaweł z Tarsu,
z niemałego miasta w Cylicji. Wtedy uwierzysz. Zgadzam się z tobą, że
nic na siłę.

Antenka

Data: 2009-07-11 22:51:04
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:417a3476-9141-4de9-9b6d-f6c1182dd501h18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

To będzie pierwszy na świecie, który będzie miał taką wizję. Ja już miałem, po alkoholu i środkach piorących do dywanu, który wtarłem do krwiobiegu gołumi rekami wcierając go w dywany po pijaku..

boukun

Data: 2009-07-12 02:55:56
Autor: Panslavista

przepowiednie. Jakos nie chce mi sie rozmawiac o sprawach
"niewidzialnych".

I jak tu mówić ze ślepym o kolorach...

Data: 2009-07-11 23:21:43
Autor: Antenka
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
No nie da się, Panie Slalavisto! Pierwej niech łuski z tych ślepiów
odpadną. :)))

Antenka

P.s. Kiedyś miałam sen o rajskim ogrodzie.
Kolory były niewobrażalnie piękne. Wszystko - łaka pełna nieznanych mi
kwiatów - było jakby utkane  ze światła i jednocześnie emanowało
bardzo przyjemnym ciepłem. Wspaniały sen :)))

Data: 2009-07-12 08:24:26
Autor: Tzva Adonai
[...]

To tylko sen.. Antysemici nie idą do nieba... --

Data: 2009-07-12 00:45:46
Autor: Antenka
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Nie jestem antysemitką, Tzvelek tylko rzeczy nazywam po imieniu. Nie
widzę powodu, dlaczego miałabym przemilczeć bardzo szpetne
postępowanie narodu żydowskiego (Hmmm...czy istnieje naród żydowski?
Dobre pytanie!) ,który jest najbardziej  ksenofobicznym narodem pod
słońcem i najbardziej antysemickim ( pardoks! ). Stąd m.in. ta ich
zwierzęca nienawiść do Palestyńczyków, którzy również są semitami, o
czym oczywiście nie pamiętasz.

Antenka

Ależ ja się tam wybieram! Nigdzie mi nie będzie tak dobrze jak w
raju :)))

Data: 2009-07-12 08:21:49
Autor: Panslavista

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo przyjemnym ciepłem. Wspaniały sen :)))

To tylko sen.. Antysemici nie idą do nieba...

Parchy za szatańskie wersety talmudu - przestępstwo przeciw Torze tym
bardziej.

Data: 2009-07-12 08:37:49
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Parchy za szatańskie wersety talmudu - przestępstwo przeciw Torze tym
bardziej.

Nie zapominaj, że św. Piotr, który broni dostępu do raju, jest Żydem... A to
znaczy, kacapski knurze, że w ramach pokuty za swoje antyżydowskie wypowiedzi na
pl.soc.polityka będziesz obciągał czarną pałę Lucyferowi, a demony będą ci
penetrować dupsko przy pomocy rozgrzanego do czerwoności, metalowego pręta...

Data: 2009-07-12 08:48:18
Autor: konserwator

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000ef7.4a5984bdnewsgate.onet.pl...
Parchy za szatańskie wersety talmudu - przestępstwo przeciw Torze tym
bardziej.

Nie zapominaj, że św. Piotr, który broni dostępu do raju, jest Żydem...

jest Zydem ale nie jest zydem
a to zasadnicza roznica...

Data: 2009-07-12 08:51:12
Autor: Panslavista

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości

> Nie zapominaj, że św. Piotr, który broni dostępu do raju, jest Żydem...

jest Zydem ale nie jest zydem
a to zasadnicza roznica...

Tzwel nie jest ani Żydem, ani też żydem - jest tylko mośkiem - ostrugańcem
chazarskim.

Data: 2009-07-12 14:16:18
Autor: boukun
[...]

Czy Koraś jest Żydem ale nie jest żydem? To już wiem, dlaczego dla niekttórych religia odgrywa ważniejszą rolę niż narodowość...

boukun

Data: 2009-07-12 17:43:06
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3ckce$2si$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

mentalnie to Ty jestes zydem jak Byk!
Normalnie zachowujesz sie jak typowy zyd - walczysz z antysemityzmem wywolujac go!

Data: 2009-07-12 20:36:28
Autor: boukun

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h3d0ed$rjp$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie bardzo rozumiem? Jak walczę i jak wywołuję?

boukun

Data: 2009-07-12 08:55:16
Autor: Panslavista
> [...]

pl.soc.polityka będziesz obciągał czarną pałę Lucyferowi, a demony będą ci
penetrować dupsko przy pomocy rozgrzanego do czerwoności, metalowego

    Twoja wiedza na temat roli apostoła Piotra jest przekręcaniem przekazu z
Nowego Testamentu.
Nigdzie nie napisano, że otrzymał stanowisko odźwiernego...
    Dywagacje na mój temat daleko dokładniej opisują ciebie samego, bo i
skąd masz wiedzieć cokolwiek innego o innych ludziach, jak poprzez swoje
doświadczenia życiowe...

Data: 2009-07-12 08:43:15
Autor: Panslavista

Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> To tylko sen.. Antysemici nie idą do nieba...

Parchy za szatańskie wersety talmudu - przestępstwo przeciw Torze tym

    Aby dłużej nie dywagować - Tora wnosi wierzącym niewielkie ograniczenia
w Dekalogu (dobry człowiek nie ma problemów z przestrzeganiem przykazań),
trochę przepisów kościelnych, proste prawo: karanie i odszkodowania za
przestępstwa główne, oraz wyklucza z jadłospisu niezdrowe pokarmy.
    Szatańskie wersety talmudu daleko rozszerzają możliwości oszukiwania
Pankreatora (siły omnipotentnej i rozumnej), przestępowania nakazów Tory -
iście szatańskie podstępy utrudniające wierzącemu normalne codzienne życie -
noszenie ziemi w kieszeniach w soboty czy najnowsze - używanie windy czy
komórki.
    Już Jezus powiedział - biada wam uczeni w piśmie - bo macie klucz do
nieba, ale zamykacie maluczkim drogę do niego...
    Trzecie - obrzezka jako Pierwsze Przymierze została zniesiona. Ci,
którzy nie zawrą Drugiego, Nowego Przymierza - chrztu nie zostaną zbawieni.
Warunki zostały podane: wiara i chrzest z wody jako wybór zdrowego,
dorosłego człowieka ścieżki Jezusa, przestrzeganie niezmienionego Dekalogu i
przepisów żywnościowych (niekalanie ciała człowieka jako świątyni boskiej)
oraz nie stosowanie używek ciało to wyniszczających - kawy, herbaty,
alkoholu, papierosów, narkotyków itp.
    Nikt nie jest zwolniony z osobistej odpowiedzialności, nie da się
przerzucić winy na rebusów, księży czy pastorów. Każdy stanie publicznie na
Sądzie Ostatecznym i pokazane zostaną wszystkim i jemu samemu wszystkie jego
grzechy.

Data: 2009-07-11 15:05:03
Autor: awe
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Boukun nie wiem dlaczego ludzie chodza do kosciola. Widocznie sprawia im to przyjemnosc. Znam wiele rodzin ktore regularnie chodza do kosciola.
nikt im nie kaze. Znam rowniez i mlode malzenstwa ktore sa praktykujacymi katolikami. Chyba sa szczesliwi. Jestes Boukun nieszczesliwy? Dlaczego tak nienawidzisz rzetelnych, uczciwych i swiadomych katolikow?
awe

Data: 2009-07-11 15:23:02
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3a2kt$7r4$1news.onet.pl...
[...]

Praktykującymi? To znaczy jak uskuteczniają swoje praktyki? Bo chyba samego chodzenia do koscioła nie należy uważać za praktykowanie katolickie?

Rozumiem, że stosują zawarte w biblii żydowskie przepisy?

boukun

Data: 2009-07-11 17:05:22
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3a3t5$gcm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
dlaczego uwazasz ze oni uskuteczniaja swoje praktyki na zasadzie niedzielnego spacerku? to ze nie masz takiej potrzeby, ze nie wychowano cie w takiej kulturze nie jest przeciez zadnym powodem zeby tych ludzi opluwac
awe

Data: 2009-07-11 15:15:09
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Ze strachu, że im się życie kończy.

Niektórzy pewnie tak, ale jednak głównym motywem regularnego chadzania w klesze
przybytki jest potrzeba społecznej akceptacji... W ten sposób ludzie dają do
zrozumienia sobie i wspólnocie, że stanowią jej część i wyznają wspólne dla niej
wartości.. To coś w rodzaju plemiennego zgromadzenia - praktykowanie katolicyzmu
nosi ten charakter szczególnie w małych miejscowościach i wsiach.. W większych
miastach anonimowość daje większe pole do duchowego samorozwoju.. Osobiście nie
wyobrażam sobie dojrzewania pod skrzydłami katolicyzmu, bo to religia moim
zdaniem dość prymitywna, schematyczna, pusta, oparta na niewiele znaczących
rytuałach i intelektualnie jałowa... Nie mnie jednak oceniać ludzkie wybory..

Data: 2009-07-11 15:24:28
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000e91.4a58905dnewsgate.onet.pl...
[...]

Znaczy strach przed sąsiadami, że zostanie się wytykanym jako odszczepieniec?

boukun

Data: 2009-07-11 15:27:02
Autor: Tzva Adonai
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Znaczy strach przed sąsiadami, że zostanie się wytykanym jako odszczepieniec?

Coś w tym rodzaju, tyle że nie chodzi tu raczej o strach, lecz o uwydatnienie
swojej przynależności i wzmocnienie społecznej pozycji...

Data: 2009-07-11 15:31:35
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:796e.00000e96.4a589326newsgate.onet.pl...
Znaczy strach przed sąsiadami, że zostanie się wytykanym jako odszczepieniec?

Coś w tym rodzaju, tyle że nie chodzi tu raczej o strach, lecz o uwydatnienie
swojej przynależności i wzmocnienie społecznej pozycji...

Albo strach przed utratą i tak marnej społecznej pozycji...

boukun

Data: 2009-07-11 22:50:41
Autor: Piotr
Dnia Sat, 11 Jul 2009 15:01:57 +0200, boukun napisał(a):

Ze strachu, że im się życie kończy.
To nie lepiej uzywać póki się jest jeszcze młodym i chuj stoi?

Dlaczego tylko "Polacy", świniobójco?
Człowiek od zarania poszukiwał wartości duchowych, czego takie
rozwielitki moralne, jak ty hałsfrał, nigdy nie zrozumieją, więc wątek
jest dla ciebie bez sensu. Piotr

Data: 2009-07-11 22:53:49
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:bsw4r6wo4zss.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ooo, głupi Piotruś koniobójca się obudził. Miałeś wizje jak Antenka przygłupie? Szukasz tłuku tu wartości duchowych?

boukun

Data: 2009-07-11 23:18:54
Autor: Piotr
Dnia Sat, 11 Jul 2009 22:53:49 +0200, boukun napisał(a):

Ooo, głupi Piotruś koniobójca się obudził. Miałeś wizje jak Antenka przygłupie? Szukasz tłuku tu wartości duchowych?

Nie bełkocz bez sensu, świniobójco. Nawet nie wiesz o czym mowa... Coś
zapierdolić, dać dupy pedziowi za 50DM, wykombinować zasiłek, to są
tematy, które twój "mózg" obsłuży, he, he. I tym się zajmuj.
Piotr

Data: 2009-07-12 00:56:51
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:b6tk3ssly3hg.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś przebudził się po pijackim śnie, i tak co kilka godzin ta ludzka ściera klepie tu na grupie te swoje prymitywne, prostackie teksty, w pijackim zwidzie.

boukun

Data: 2009-07-12 22:35:58
Autor: Piotr
Dnia Sun, 12 Jul 2009 00:56:51 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś przebudził się po pijackim śnie, i tak co kilka godzin ta ludzka ściera klepie tu na grupie te swoje prymitywne, prostackie teksty, w pijackim zwidzie.

I znowu pudło onanisto-świniobójco... Do pijackich ciągów to ty się
przyznawałeś, po jednym z nich nawet zemdlałeś. Piotr

Data: 2009-07-13 01:52:00
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ui9mq02y43yc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Znów głupi Piotruś co mu kuśka nie staje, a mimo to onanizm mu po chorej główce chodzi, przebudził się z pijackiego snu po kilku godzinach i fanzoli głupoty bez sensu.

boukun

Data: 2009-07-13 12:43:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 01:52:00 +0200, boukun napisał(a):

Znów głupi Piotruś co mu kuśka nie staje, a mimo to onanizm mu po chorej główce chodzi, przebudził się z pijackiego snu po kilku godzinach i fanzoli głupoty bez sensu.

Zmyślasz se z bezsilności, świniobójco... Idź se pobranzlować...
Piotr

Data: 2009-07-13 17:40:05
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16srpejj200mq$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ile ty masz lat, stary, głupi dziadu? Jak można być takim prymitywnym tłukiem?

boukun

Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?