Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?

Data: 2009-07-11 15:05:03
Autor: awe
Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?
Boukun nie wiem dlaczego ludzie chodza do kosciola. Widocznie sprawia im to przyjemnosc. Znam wiele rodzin ktore regularnie chodza do kosciola.
nikt im nie kaze. Znam rowniez i mlode malzenstwa ktore sa praktykujacymi katolikami. Chyba sa szczesliwi. Jestes Boukun nieszczesliwy? Dlaczego tak nienawidzisz rzetelnych, uczciwych i swiadomych katolikow?
awe

Data: 2009-07-11 15:23:02
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3a2kt$7r4$1news.onet.pl...
[...]

Praktykującymi? To znaczy jak uskuteczniają swoje praktyki? Bo chyba samego chodzenia do koscioła nie należy uważać za praktykowanie katolickie?

Rozumiem, że stosują zawarte w biblii żydowskie przepisy?

boukun

Data: 2009-07-11 17:05:22
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3a3t5$gcm$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

dlaczego uwazasz ze oni uskuteczniaja swoje praktyki na zasadzie niedzielnego spacerku? to ze nie masz takiej potrzeby, ze nie wychowano cie w takiej kulturze nie jest przeciez zadnym powodem zeby tych ludzi opluwac
awe

Dlaczego Polacy chodzą do kościoła?