Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem

Data: 2009-10-04 22:43:41
Autor: fatso
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
Podobno moje madrosci wygloszone na emigranckiej Sciepie rozchodza sie szeroko, doznajcie i wy tutaj
Slowa Objawionego. Cytuje sam siebie:

"Bo ja podchodze do sprawy naukowo: sa Zydzi i pseudo- Zydzi aka Chazarzy(Ashkenazim)
Zydzi prawdziwi nie roznia sie genetycznie od Palestynczykow, zmienic im arabskie szmaty na zydowski chalat
a nie znajdziesz zadnej roznicy fenotypowo.
Natomaist Ashkenazim to narod prawdziwie wybrany wsrod ludzkiego scierwa: nie dlatego ze im to mowi jakas
ksiazeczka zapisana w epoce kamienia lupanego ale dlatego, ze tak jest, potwierdzone naukowo.
Ashkenazi ma ta przewage nad polskim Swinskim Ryjem, ze jest po prostu lepszy: bardziej bystry, bardziej wydajny ekonomicznie
i ma tez wieksze sukcesy seksualne w przenoszeniu wlasnych genow. Podczas gdy Swinski Ryj z Polski oglupiony przez religie
katolicka osiaga max. 2-3 potomstwa to Ashkanas mnozy sie jak krolik i pierdoli chetnie nawet 13-latki(vide Polanski).
Dzieje sie to wszystko dlatego, ze Asheknazi(Chazar) ma specjalne dopalacze w mozgu. Scigac sie z takim niepodobna, chyba
ze przy pomocy gazu . Dyr. Tomaszewski nie ma tu zadnych szans, chyba ze wyda swoja nadobna Corke za chrzczonego nozem
potomka Krainy Miedzymorza(Pld Osetia). "

fatso

Data: 2009-10-05 00:44:44
Autor: games
fatso pisze:
[...]

Prawda jest troche bardziej skomplikowana.   Zydzi w Europie mieli zakaz uprawiania ziemi wiec zajeli sie rzemioslem hanndlem i bankowoscia i przez te kilkaset lat nauczyli sie jak robic frajerskie chlopstwo w bambuko a przy okazji wysokourodzonych .

Data: 2009-10-05 01:07:59
Autor: totus
games wrote:

[...]

Dodatkowo w Polsce, jak to nazywasz, wyskourodzajni właśnie Żydom zlecali prowadzenie knajp, handel i bankierstwo w swoich miastach. Traktowali te zajęcia jako upokarzające wiec zlecali je Żydom. Obstawili złego konia bo w efekcie ziemiaństwo stało się zajęciem zanikającym zaś handel, a szczególnie pieniędzmi, zajęciem rozwojowym i nadzwyczaj dochodowym. Teraz została tylko zawiść.

Data: 2009-10-05 04:37:01
Autor: jan kowalski
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
a czegu tu zazdroscic, ze wystepuja pod falszywymi nazwiskami typu kowalski,
wstydza sie swoich przodkow...

Data: 2009-10-05 15:19:09
Autor: Loser
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
Ciao

Matka jest zawsze jedna

Ale z ojcem to...

niemal nigdy nie wiadomo

okolo 50% rodu Cohen (jeden z kilkunastu najwazniejszych izraelskich, zwłaszcza wśród kapłanów) ma haplotyp R1A1 to znaczy tzw słowiański.

Często wystepowali w Polsce

To jest jakaś "część wspólna"

Pozdrowko

Loser

Data: 2009-10-05 22:23:43
Autor: fatso
Loser wrote:
[...]

Czesc Loser,
Cohen(Cohanim) to pierwsze odkrycie genetyka Dr Skoreckiego z Tel Avivu.
Facet zaslynal odkryciem, ze wszyscy ci Cohenowie pochodza od jednego, najdalej dwoch praojcow.
I nie ma sie co dziwic bo rola ich bylo pilnowanie w swiatyni swietego ognia. Ta rola przynosila
niewatpliwe profity, stad przechodzila tylko z ojca na syna. No ale przeciez taki ogniomistrz Cohen
nie mogl reczyc sleczac nad ogniem i ksiegami w swiatyni, ze jego Salcie nie da dupyw tym czasie
 przechodniemu Swinskimu Ryjowi. Stad pewnie te slowianskie geny.

fatso

Data: 2009-10-05 16:13:33
Autor: olob kowalski
[...]

niesamowicie głupi są ci żydzi bo zawsze swoje pasmo tzw. sukcesów kończyli śmiercią lub wypędzeniem a gnali ich już z egiptu, hiszpanii, niemiec, teraz czas na usa
co do żydowskiej inteligencji i bystrości to się zgadza jesteście bystrz szczególnie jak zamknęli was w obozach koncentracyjnych wtedy bystrzachy brylowały dokładając do pieca tych żydów mniej bystrych
jest czym się szczycić brawo brawo :)

Data: 2009-10-05 21:47:07
Autor: Dieter
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
Niewiele osob zna prawdziwa historie powstania Getta Warszawskiego ale to niewygodna historia i pewnie dlatego o niej sie nie mowi.

D.

Data: 2009-10-05 22:18:14
Autor: fatso
Dieter wrote:
Niewiele osob zna prawdziwa historie powstania Getta Warszawskiego ale to niewygodna historia i pewnie dlatego o niej sie nie mowi.

D.

Dieter, ja znam bo juz w NYC czytalem(po angielsku wydana) ksiazke plka Iranek- Osmeckiego
"Ten jest z Ojczyzny mojej". Co mnie wkurwilo jako bylego podchorazego i WAMowca, ze dziadek
(spotkalem osobiscie) opisal szczegolowo, ile to sztuk broni, granatow i amunicji dostarczyl ze swoja grupa do
getta. I co oni z tym sprzetem zrobili?  Popelnili samobojstwo, w Masade sie zabawili.
Dlatego wlasnie niedawno zmarly Dr Edelman byl na cenzurowanym w Izraelu- bo mowil prawde. Poskarzyl sie np,
ze jakas rozhisteryzowana Zydowka siedem razy do siebie strzelala nim sie zabila. Edelman, czlowiek praktyczny,
poskarzyl sie ze zmarnowala siedem naboi. Egoistka.

fatso

Data: 2009-10-05 22:25:32
Autor: fatso
olob kowalski wrote:
[...]

no ale chyba przyznasz, przyjacielu, ze to my twoim wsadzalismy kulke w potylice a nie na odwrot?

fatso(Zyd honorowy)

Data: 2009-10-06 08:52:36
Autor: olob kowalski
olob kowalski wrote:
> [...]
> jest czym się szczycić brawo brawo :)
>
>   no ale chyba przyznasz, przyjacielu, ze to my twoim wsadzalismy kulke w potylice a nie na odwrot?

zgadza się tylko że za waszą kulką leciała kolejna od niemców w wasze tchórzliwe i służalcze pały :)
żydów można określić jako sprzedajne kurwy tchórzliwe szmaty którym wydaje się że jak zrobią coś na zawołanie to przeżyją a tymczasem kiszka :)
i gdzie tu honor sprzedajna dziwko :)

Data: 2009-10-06 10:17:31
Autor: fatso
olob kowalski wrote:

[...]

Idioto, napisales 3 zdania i dales 3 emoticons, czyli polecenie gdzie mam sie smiac.
Ja sam  wiem, gdzie mam sie smiac. Smieje sie nad toba, nie wart kopniecia w dupe
untermenschu. Valiaj svolotch!

fatso

Data: 2009-10-06 12:07:51
Autor: olob kowalski
olob kowalski wrote:
> [...]
> i gdzie tu honor sprzedajna dziwko :)
>
>   Idioto, napisales 3 zdania i dales 3 emoticons, czyli polecenie gdzie mam sie smiac.
nic nadzwyczajnego że moje uśmieszki bierzesz jako polecenie do śmiechu w końcu żydzi wszystko robią na polecenie jak sprzedajne szmaty pokazali to w obozach koncentracyjnych gdzie żyd żyda pilnował, wpychał do komór gazowych a wybitne szmaty i tchórze przeżyły obozy kto z kim przystaje takim się staje

Ja sam  wiem, gdzie mam sie smiac. Smieje sie nad toba, nie wart kopniecia w dupe
untermenschu. Valiaj svolotch!

fatso
hahahahahaha żałosny jesteś jak zaczną znów was inteligentnych i sprytnych cwaniaków zabijać to się wyprzesz swojego żydowskiego pochodzenia brawo za odwagę i honor buraku

Data: 2009-10-06 10:50:25
Autor: Duch
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
"olob kowalski" <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:had5vd$mj1$1inews.gazeta.pl...

Smutne ale prawdziwe.
Duch

Data: 2009-10-06 13:30:31
Autor: Ala
olob kowalski <bolo1975@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a): > Podobno moje madrosci wygloszone na emigranckiej Sciepie rozchodza sie > szeroko, doznajcie i wy tutaj
> [...]
co do żydowskiej inteligencji i bystrości to się zgadza jesteście bystrz szczególnie jak zamknęli was w obozach koncentracyjnych wtedy bystrzachy brylowały dokładając do pieca tych żydów mniej bystrych

jedna z najbardziej prostackich wypowiedzi na tym forum jakie dotąd udało mi się tu odczytać

Data: 2009-10-06 05:01:08
Autor: jan kowalski
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
jaki ty honorowy
ty jestes ni to , ni to
cos na wzor grossa....

Data: 2009-10-06 07:50:54
Autor: fatso
Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem
jan kowalski wrote:
jaki ty honorowy
ty jestes ni to , ni to
cos na wzor grossa....

czesc, job-kowalski.
Tys nawet nie Roch Kolwalski z Sienkiewicza rodem.
Zapewne tatus schodzil z chodnika i czapkowal gdy szedl tam
ubermensh w mundurze. A podstawa finansowa sklepiku warzywnego,
w ktorym dzis prosperujesz, jest brzydki detal ze tatus dorobil sie
na szmalcowaniu Zydow. Szkoda, ze sie nie spotkal twoj tatus w owych
czasach z moim, bo pewnie moj tatus by kazal twojego powiesic.

fatso

Data: 2009-10-06 10:30:58
Autor: Endriu
[...]

No tak. Nie ma to jak przemyślana wypowiedź 60 letniego poważnego,
doświadczonego życiem człowieka.
Reasumując - wedle żydowskiej filozofii - im większy kurwiarz tym jak
to powiedziałeś "lepszy człowiek".
Ech Fatso zbieraj sobie lepiej te świecidełka a filozofowanie zostaw
innym, bo tymi swoimi moralistyczno-kurwiarskimi wypowiedziami tylko
młodzież grupową nam psujesz ....

Endriu

Data: 2009-10-06 21:20:06
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

endriu, pamietam owa chwile w wieziennej celi, roku pamietnego(1968).
W slowniku jakims znalazlem sentecje lacinska i zapisalem ja w notesie.
Staralem sie stosowac do tej filozofii cale zycie, stad owe blyskotki.
PRIMUM VIVERE< DEINDE PHILOSOPHARI

co sie tak tlumaczy: najpierw  zacznij  zyc a potem baw sie w filozofa.

fatso

Dlaczego Polak nigdy nie wygra na gieldzie z Zydem