Dlaczego Polki jadą na wakacje i oddają się Arabom?

Data: 2012-06-27 20:47:01
Autor: boukun
Dlaczego Polki jadą na wakacje i oddają się Arabom?
"Kobieta chce usłyszeć komplement. Po to tu przyjeżdża. Po to przywozi swój portfel".

Przystojny, dwudziestoparoletni Arab nie odrywa wzroku od Agnieszki. Wygląda tak, jakby chciał ją dziś zjeść zamiast baklavy. A jak wygląda Agnieszka? Pyzata trzydziestolatka przy kości, na którą nikt w Polsce nawet nie spojrzał. Nieprawda. Agnieszka to najpiękniejsza kobieta na świecie. Przynajmniej w jej arabskiej baśni. Tysiąca, a raczej... jednej nocy.
http://facet.wp.pl/kat,70996,wid,14710038,wiadomosc.html

Tfu!

Nie jestem rasistą, ale jak byłem młody, to nazywaliśmy takie... arabeski...

boukun

Data: 2012-06-27 20:54:00
Autor: Michał Szatański
Dlaczego Polki jadą na wakacje i oddają się Arabom?
 A co ty masz folksdojczu do Polek, btw. ?

Data: 2012-06-28 00:52:05
Autor: boukun

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jsfkse$sir$1news.dialog.net.pl...
A co ty masz folksdojczu do Polek, btw. ?

Widzę, że lubisz arabeski...

boukun

Data: 2012-06-28 04:14:54
Autor: Michał Szatański

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jsg30q$oe3$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jsfkse$sir$1news.dialog.net.pl...
A co ty masz folksdojczu do Polek, btw. ?

Widzę, że lubisz arabeski...

 Jak nie zrozumiałeś za pierwszym razem, to powtórzę - to chyba nie twój interes?

boukun

Data: 2012-06-28 09:20:49
Autor: boukun

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jsgen7$917$1news.dialog.net.pl...

[...]

Mój, nie twój. Będziesz może pouczał tych wszystkich, którzy takie tematy podejmują? Link do tematu masz...

boukun

Dlaczego Polki jadą na wakacje i oddają się Arabom?